Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.04.2020 în toate secţiunile
-
Am reusit sa schimbam distributia,inclusiv pompa apa,curea accesorii+intinzator Cureaua dintata avea o uzura prematura, in locul de imbinare incepusera sa iasa niste firicele din ea plus rolele murdare. in ultima poza desi nu se observa, acele fire erau ridicare approx 1cm... am scapat de griji si de sunetele ciudate:) Am uitat sa mentionez .... masina are 97.800 km2 points
-
Din punctul meu de vedere nu are rost sa schimbi bateria. Din fabrica ea are o autonomie declarata de 50km si asta in conditii ideale, iar din review-uri reiese ca in mod realist scoti intre 30-40km, iar cand e frig si mai putin. Asadar, de ce vrei sa o schimbi? Sa castigi 5km in plus?2 points
-
Ca si cuiozitate, cati bani s-au cheltuit pana acum pentu a aduce motoul in starea curenta ?1 point
-
Esti prima persoana pe care o vad sa cantareasca pietrele... Datul jos al pietrelor, de pe anvelope, cand schimb vara cu iarna si invers, fac si eu. Dar nu cantarite. Echilibrarea 1 data la 2 sezoane, cred ca e suficient. Si anvelopele de pe spate ajung pe fata(stanga spate devine stanga fata), desi unii spun ca ar trebui in diagonala: stanga spate sa ajunga dreapta fata. Anvelope bidirectionale la cele de vara, cele de iarna unidirectionale - eu asa am.1 point
-
Pompa veche era ok, nu avea deloc semne de scurgeri , la un momendat acum vreo 2 luni aparuse un sunet pe care nu stiu cum sa il descriu, tot din zona aia si o suspectam si pe ea. Acum a disparut sunetul de scarzait de la pornire si sunetul pe care il auzeam in mers ( un sunet ca rulaj de roti prost echilibrate, un fel de "vajaiala'')....acum nu se mai aude.1 point
-
Am "profitat" de scaderea traficului datorita crizei corona, si am stabilit un nou record. Am avut parte de vant puternic, masina devenea instabila in anumite momente, altfel probabil recordul era mai bun. Oricum, Ateca m-a cucerit definitiv. Zona de "joaca" Autostrada A9, Leipzig - Regensburg. Temperatura apa nu a trecut de 90°, iar uleiul s-a stabilizat la 117°. Pozele facute de "copilot"1 point
-
omul cauta motor tip 4 de 2 litri ptr un t2. mai rar gasesti motor industrial de tip4(sunt dar rare).1 point
-
este corect ce spui si am discutat cu multi posesori de DSG, majoritatea o utilizeaza in S dupa ce se incalzeste uleiul In D, cutia se apuca sa schimbe de 4-5 ori intre 2 semafoare, doar ca sa retrogradeze apoi inapoi, e putin ridicol uneori. 1200 e cu siguranta subturata, stim cu totii ca daca apesi tare retrogradeaza, dar faptul ca nu esti in turatia de cuplu si ai acea intarziere pana retrogradeaza ea reduce mult din placerea de a conduce. Si eu aleg in general sa merg in S. Practic, daca exista o uzura la fiecare schimb de treapa (grupul de valve, ambreiajele etc), atunci S cu siguranta protejeaza cutia, pt ca reduce in mod semnificativ numarul de schimburi de trepte, de cele mai multe ori inutile. Inclusiv retragradarea (a mea retrogradeaza chiar si 3 trepte din 6 in 3 daca apas hotarat pe pedala pana la fund) e un schimb inutil de trepte, in mod normal, la o masina cu cutie manuala, in 20 de ani de condus (in general conduc sportiv) nu am simtit niciodata nevoia sa retrogradez, pt ca tot timpul tin masina in turatia de cuplu maxim, asa cum e si normal. mi se pare ca descrii exact programul Sport, ai putea sa mergi in S Cam asa merg si eu cu ea, dar as fi multumit si daca cutia ar targeta pe la 1600 in loc de 1200 Sint tuneri care au scos deja soft de genul asta.1 point
-
Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?1 point
-
1 point
-
Scump halatul. Am configurat si eu ( for fun doar... ) un Superb Scout, si tot pe la vreo 55k am ajuns... Deja Superb de bate la mod egal cu Passat ( la pret ). Ciudat rau...1 point
-
1 point
-
Am revenit la grila Nu e rau deloc. Imi place faptul ca din anumite unghiuri, intercoolerul nu se observa deloc. Doar din fata. Si o poza de pe care vroiam sa o fac demult doar ca nu gaseam un Superb stock gri Ieri am dat comanda de un alt balast oem. Al meu s-a dus si nu mai poate fi reparat. Cu ocazia asta, am trecut si pe xenon de 6000k. Momentan merg cu ea chioara pana ajunge balastul (azi sau luni). Am facut ieri noapte un drum pe afara si sunt foarte multumit de cum bate xenonul. Mult peste ce aveam.1 point
-
salutare colegi dupa vreo 9luni in compania unui un vw golf 7 am zis sa trec la ceva mai spatios si mai nou ... si am ales Passat B8 berlina 2016 1,6tdi 120cai euro6 super inncantat de alegerea facuta ca si dotari > Volan multifunctional piele , Computer bord , Pilot automat ,Auto hold , ABS, ESP ,Bluetooth Computer Bord ,Dublu Climatronic Proiectoare Ceata cu Functia Cornering Sensor de parcare fata spate + Camera Parctronic Navigatie Discover media Senzor ploaie si lumini functia leaving home/coming home , ante aliaj R16 , ACC Distronic ...-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00