Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.04.2020 în toate secţiunile

  1. Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?
    3 points
  2. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Working_on_the_Electro-Mechanical_Parking_Brake_(EPB) Spor.
    1 point
  3. Softul e gandit doar pentru consum redus/emisii reduse si atat, ii doare in c*r pe aia de la VW de fiabilitate sau alte aspecte de genul. Pentru ei un criteriu important e ca masina sa nu se strice in perioada de garantia, dupa aia nu prea ii mai intereseaza. Motoroul cu ardere interna are randament mai mare cu cat turatia e mai mica si load-ul mai mare. Dar utilizarea la turatii joase are si ea dezavantajele ei, de ex. vibratii torsionale mai mari. Sa nu mai zic de placerea de a conduce, un aspect foarte important pentru utilizator. Cutia nu iti da senzatie ca e nerbdatoare sa schimbe o trepata inferioara cand e cazul, ba din contra, continua sa tina motorul la 1200 rpm cand te-ai astepta la altceva. Da, daca apesi hotarat pe aceleratie atunci se trezeste si retrogradeaza cum spui tu.
    1 point
  4. si trecem la 20..... The Current version is: Release 20.4.0 Data Version 20200331 / DS317.0
    1 point
  5. 1 point
  6. Intercooler, downpipe ..
    1 point
  7. "Daca urmaresti topicul de la inceput o sa vezi si cateva poze de consumuri reale: 3,5L/100km constant la 130km/h pe autostrada" @BeciAcustic consumul din poza mi se pare ca era cel instant, nu consum mediu... ma indoiesc ca pe 100-200km de autostrada pe tempomat 130kmh sa ai consum MEDIU 3,5%, oricat de economic ar fi acest motor 1.5TSI
    1 point
  8. @cristi511 , nu stiu cum e sa nu le ai si sa le vrei, dar pot sa-ti spun ca eu nu mi-am dorit multe optionale ( adica nu au fost pe lista necesitatilor ) si dupa ce le-am "descoperit/folosit", si m-am obisnuit cu ele, mi-ar fi foarte greu sa ma despart de ele ( camera 360, incalzire/ventilatie stationara, acc, dcc si multe alte maruntisuri ). Cat despre putere, asa e, chiar cred ca si 150cp sunt suficienti in 90% din cazuri dar, daca se poate mai bine, why not?
    1 point
  9. Eu am cumparat ravenol vmo cand bidonul de 5L costa 115-120 lei. Acum pretul lui a crescut semnificativ. Am renuntat de mult sa mai urmaresc in detaliu acest topic dupa ce mi-am dat seama ca orice ulei care respecta norma rezista 10 k km in conditii normale de mers si dupa ce a inceput sa-mi rugineasca masina. Asemanator si Fuchs. La inceput bidonul era destul de ieftin pe urma au scumpit in draci desi calitatea cred ca e aceeasi.
    1 point
  10. Salut oameni cu probleme la suspensie pe perne aer (ca nu ne-a fost buna aia clasica). Scriu indicatii pt un Touareg 7L (R5) 2006, motor 2.5. Daca nu va mai porneste compresorul, adica nu se mai ridica masina de la sol, primul lucru gratis ce puteti face e Pasul 1 Cautati daca nu v-a sarit siguranta de sub sezutul de la sofer. Ca sa ajungeti acolo, cei care au scaun electric, trebuie sa aveti o cheie speciala cu cap M10, desfaceti 2 suruburi din fata jos de la scaun, dupa care scaunul se rabateaza pe spate si aceti acces la baterie si la cateva sigurante care sunt montate acolo, printre care si siguranta noastra de 40A. Una MARE ...o vedeti voi. Daca nu va descurcati cu scaunul dati o carutare pe youtube la "Remove The Battery VW 7L Touareg" si gasiti multe tutoriale video, unul ca acesta . La mine dupa ce am schimbat siguranta. totul a revenit la normal, dar m-am pus cu aceasta ocazie sa schimb si releul de comanda a compresorului. Cel cu codul VW 8D0 951 253A Pasul 2 Daca siguranta e buna si totusi nu merge, trebuie schimbat releul (cod original VW 8D0 951 253A) care comanda pornirea oprirea compresorului. Acel releu care OBLIGATORIU daca aveti Touareg pe perna aer, trebuie schimbat, caci cel original, 100% se va strica si va ramane cuplat in cazul cel mai rau sau decuplat. Al meu noroc ca am citit pe acest forum, in acest topic, si multumesc lui Tombstone - " situatia mea a fost provocata de releu...releu care a dus la distrugerea compresorului." si voctav "Sfat:schimbati releul periodic(la cca 40-50.000 km) au fost destule cazuri de compresoare pocnite din cauza asta" si m-am pus de am schimbat releul(la un electrician-prieten), iar prietenul meu, a desfacut releul original sa vada cum arata si era pe pragul de a crapa. Adica contactele alea de argint platina ce or fi, ca doua pastilute mici, erau puscate , sfarmate. Deci clar urma sa ramana lipite din cauza contactului imperfect sau caz fericit sa nu mai faca contact. Localizare Releu compresor perne aer TOUAREG. Si acum sa va spun unde e localizat, ca am cautatttttttttttt pe tot internetul si nimic, a trebui sa desfac jumatate de masina. Povestile astea sub volan...da e adevarat, pe acolo e, dar ...nu langa volan ci deasupra pedalelor de frana. Foarte foarte jos nu sus sub volan. Deci, deasupra pedaleleor fara/acceleratie trebuie dat jos un capac, dupa care se vede FUNDUL releelor, trebuie eliberata o piedica care lasa un suport pe care sunt mai multe relee printre care daca e original, e unul pe care scrie mare 373. Releu Gri scris gros "373" cu negru Am atasat poza. Acela e releul minune. Deci retineti ca uitandu-va de jos la el, nu-l veti vedea, decat dupa ce dati jos acel suport care tine releele in piciore. Dupa ce schibati acest releu, daca restul e ok, ar trebui sa mearga. Pasul 3 Daca releul merge prea mult, inseamna ca aveti o scurgere. Cu spuma de verificat tevile de gaz daca nu au scurgeri, trebuie verificate toate imbinarile. Deci un service specializat sau pur si simplu elevator si bagat pe sub ea, la perne mai ales exact unde intra furtunul in ele acolo mai pierd aer, este un oring. Compresorul daca nu mai merge exista kit de reparatie, pe la 300lei. NU stiu cine repara, inca nu am avut nevoie. Sper ca v-am fost si eu de folos cu ceva. Am simtit ca e nevoie sa dau ceva inapoi pt acel sfat care mie mi-a salvat compresorul. O zi buna.
    1 point
  11. când în D merge cu a6a la 1200 rpm(60 km/h) , motorul e subturat și nu i face bine turbinei, în primul rând. eu prefer să o trec în S și trece singura în a3a și cu o turație de 2000 rpm (viteza 60 km/h). dacă aș accelera brusc aș face și mai mult rău motorului (vibrații în blocul motor). cred ca trecerea din D în S e cel mai bun lucru pe care l am putea face iar dacă ma opresc (semafor) o trec din nou în D pt plecare iar când ajung pe 60 km/h și am de mers măcar 1 km pina la următoarea oprire trec în S
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!