Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.04.2020 în toate secţiunile

  1. Vad ca a trecut aproape un an de la ultima postare. Cu toată pauza asta legata de coronavirus mi-am făcut puțin timp sa mai aduc câteva updateuri topicului. Am montat jante BBS modulare, model CK2 Air pe 19, am refăcut softul mașinii și am obținut 350Cp după montarea actuatorului turbo de la Forge . Interiorul a fost și el retapitat complet, păstrând doar scrisul Cupra de la cel original. Și între timp am mai achiziționat un W124 250D din 88 pe care îl folosesc de zi cu zi ?
    8 points
  2. Intercooler, downpipe ..
    3 points
  3. si trecem la 20..... The Current version is: Release 20.4.0 Data Version 20200331 / DS317.0
    2 points
  4. Legat de Haldex, vad ca sunt si optiuni prin care ii poti seta comportamentul cu ajutorul unui controller + aplicatie pe telefon. Pare interesant - nu stiu insa daca e ceva ce merita neaparat. Parca se putea seta si altfel comportamentul Haldexului, dar probabil ca nu ai usurinta de a te juca printre diferite moduri la fel de usor. @C Z R tu sigur trebuie sa stii mai multe despre aceste chestiuni Exista optiuni pentru mai multe tipuri de Haldex, si cele mai vechi, asta e pagina pentru Gen 5: https://www.shopdap.com/haldex-controller-mk7-mqb-gen5.html
    2 points
  5. Zilele astea am scos cel mai bun consum, 0%
    1 point
  6. Lucruri diferite. Sa nu uitam ca la modelul lui, are bec H7 in far, care ii face cornering pe far, pana in 30kmh. Acesta poate sa fie codat sa faca pe far, pe proiector ....sau si/si. AFS ul....e altceva. Raspunsul la intrebarea ta....mai mult ca sigur, din cauza costurilor.
    1 point
  7. Felicitari pentru rabdare! Nu te tenteaza sa imbraci carenajele pe interior cu material fonoabsorbant?
    1 point
  8. Softul e gandit doar pentru consum redus/emisii reduse si atat, ii doare in c*r pe aia de la VW de fiabilitate sau alte aspecte de genul. Pentru ei un criteriu important e ca masina sa nu se strice in perioada de garantia, dupa aia nu prea ii mai intereseaza. Motoroul cu ardere interna are randament mai mare cu cat turatia e mai mica si load-ul mai mare. Dar utilizarea la turatii joase are si ea dezavantajele ei, de ex. vibratii torsionale mai mari. Sa nu mai zic de placerea de a conduce, un aspect foarte important pentru utilizator. Cutia nu iti da senzatie ca e nerbdatoare sa schimbe o trepata inferioara cand e cazul, ba din contra, continua sa tina motorul la 1200 rpm cand te-ai astepta la altceva. Da, daca apesi hotarat pe aceleratie atunci se trezeste si retrogradeaza cum spui tu.
    1 point
  9. Daca pui de TCR o sa iti scriu aici #fakeTCR ? Nu o sa se prinda nimeni de diferenta, pune de TCR ... macar e mai mult decat un mic damb
    1 point
  10. Nu am mai scris dar am montat asa , pe Bora : - difuzoare pe fata Hertz UNO K165 ( se aud super clar si tare pana la 90-95% din volumul maxim al playerului aici poate distorsiona daca ai facute reglajele dupa ureche ) , nu au mult bass sunt difuzoare de medii - pe spate Mac Audio Power Star 2.16 ( se aud bine dar mai incet fata de Hertz dar au bass mai mult , fiind medii joase ) Antifonat usile cu STP Black ( nu am pus inca si vibro , doar acustic ) . Am montat o statie Pioneer GM-A3702 pe care am legat-o in bridge la un subwoofer de casa pus provizoriu , sa aud ce plastice mai zornaie ( proasta antifonarea cel putin la mine ) . Ca subwoofer final difuzorul va fi un Hertz ES 20.5 pus intr-o cutie de 9-10 L din MDF facuta la comanda . Head Unit Pioneer dar il voi schimba cu alt player ce are Bluetooth . Cand cumparati difuzoare , daca vreti sa urle uitati-va la puterea de db nu w , pot avea 90db si 70 w si sa se auda tare si fara distors sau 88db si 150w si sa se auda incet ... Puteti pune ce difuzoare vreti atat timp cat incap in locul celor originale cu sau fara inele adaptoare . Spor !
    1 point
  11. Revin cu pozele si filmarile promise. Pot sa zic ca am finalizat cu retrofit-urile de FL. Masina este 100% facelift pana la cel mai mic detaliu. Grila capota, grila bara, stopuri, oglinzi, ornamente aripi, oglinda interioara, grile ventilatie, cluster, volan, ornamente manere usi. Interiorul este 90% gata. Mai am sa vad ce fac cu scaunele. Am 2 variante, ori stau si astept pana gasesc un interior de edition 100 (full piele si alb) ori il retapitez pe actualul. Nu sunt hotarat aici dar vreau sa fie tot ca nou la interior. Scaunele actuala arata bine, nu sunt rupte sau ceva, dar au cateva urme de uzura specifice varstei. Nu e asa graba cu ele. Ma bucur ca de cand am schimbat broasca usa sofer, ma pot bucura de memoriile din scaun. Cred ca sunt vreo 2 ani de cand a cedat Scuzati calitatea dar au trebuit redimensionate pentru a ma incadra in capacitea maxima pt atasamente. Setupul la airride din poze e cel de ride height, adica prinipalul. Cu asta merg 95% din timp. 2015 vs 2020 Filmarile aici:
    1 point
  12. Tin sa mentionez ca acum o luna de zile am facut schimbul de ulei motor si filtre plus ulei cutie, curatat clapeta de acceleratie furtune intercooler plus tevile acelea metalice si am zis daca tot am umblat curatat si desfacut toate cele sa dau jos si egr-ul sa il curat....neavand nici o eroare nimik totul mergea ok. Zis si facut am dat jos egr-ul desfacut complet curatat de funingine desi arata ok in interior cat si exterior, nu era infundat, racitorul nu era infundat era ok, clapeta mergea bn nu avea joc, nu era blocata, ciuperca acea vacuum tine aerul nu are membrana sparta, supapa nu era gripata cu pargia aceea mergea ok....preventiv am schimbat acel rulment micut ca avea un pic de joc, uns bn montata la loc, garnitura dintre racitorul de gaze si egr era ok nu avea scapari de antigel, montat pe masina totul ok mers cu masina vreo 2k km fara nici o problema sau eroare cand de curand a aparut G212. Daca iau contactul imi dispare o perioada depinde apoi iar apare...iau contactul iar dispare....din vcds la fel sterg eroarea imi dispare o perioada apoi reapare.....ciudat este ca in eroare apare cu Semnal Prea Mic....
    1 point
  13. @voinea pai albastru cu galben= verde, s-au amestecat nuantele @Lucian V multumesc.
    1 point
  14. 1 point
  15. nu inteleg care este nedumerirea ta ?! faptul ca este o curea imersata in ulei sau faptul ca in manualul de reparatii nu apare o perioada de inlocuire?
    1 point
  16. 1 point
  17. si vrei sa vezi cazuri cand trebuia schimbata...?! pe 1.6 tdi au fost cazuri nenumarate de rupere a curelei!
    1 point
  18. La dsg eu nu am avut probleme. Masina livrata in aprilie 2019. Nici nu am cerut ulterior alt soft pentru ca nu am vrut. Eram anti dsg inainte sa am una. Consideram la fel...ca schimb eu cand vreau si o turez dupa cum cred. Dar de cand am e clar...mers normal ...e drive. Vreau o depasire normala dau kickdown. Vreau sa merg mai agitat o dau in sport iar daca am nevoie de ultima rezerva de putere in sport dau kickdown. Sigur greu voi mai reveni la manuala.
    1 point
  19. Raspuns prompt la turatii scazute (sub 2000RPM) nu ai in general pe motoare turbo, poate doar la cele cu turbo mic. Un alt motiv este legat de faptul ca acel raspuns prompt la acceleratie in ture scazute inseamna mult carburant introdus brusc in camera de ardere, care arde incomplet rezultand poluare si producatorii nu isi mai permit sub nicio forma sa isi faca de cap de cand cu testarea WLTP. De aici si probleme cu datul in nas la plecare si in general raspunsul mai slab la turatii scazute cand turbina nu face inca presiune - motorul neavand suficienta presiune ca sa iti dea tie mai mult cuplu/putere. Cand ai ajuns in zona de turatie unde turbo este deja incarcat, comportamentul e asemanator cu vechile motoare.
    1 point
  20. Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat. Pe scurt, ca nu e nici topicul potrivit pentru asta: un ulei are o anumita vascozitate (5w30 trebuie sa fie intre 10 si 12 indice cinematic vascozitate la rece (40 C)). Uleiul rulat se uzeaza, se contamineaza cu benzina, devine mai fluid. In timp scade sub vascozitatea ceruta de producator si se transforma intr-o alta norma (0w20 sa zicem) acelasi lucru se intampla si cu indicele de vascozitate la 100 C. Un ulei cu alta norma decat cea data de producator inseamna uzura. Producatorul recomanda 30.000km pentru regimul de mers si traficul din Vest. La 200km autostrada in toata tara nu merge 30.000km, dar e masina ta, garantia ta, banii tai. Succes.
    1 point
  21. Da la cat ,la 30000? Crezi ca faci vreo economie?De unde atata incredere in producator si mai ales in VAG?
    1 point
  22. Deja incepem sa aberam cand discutam de 1.5tsi mai slab ca logan de 90cp. Sa fim seriosi totusi. E un motor decent. Nici puturos dar nici sportiv. La mine instalat pe un suv de 1600kg nu m-a facut de ras pana acum. Si nu vorbesc doar de oras ci si de accelerari la viteze mari. Pe langa ca decent e standard vad din postarile lui @voinea ca are si potential. Legat de faptul ca are 150 cp doar pe hartie cum spunea @ska este iar aiurea. Compar cu leonul de1.4 85cp si caddy 1.9 de 105 si nici pe departe nici unul nu are performantele apropiate de 1.5tsi. Si ca sa inchei as vrea sa mentionez ca si etajarea cutiei si turatia la care schimbi fac diferenta. Ca daca tu in oras mergi paralel cu un logan care o tine turata aproape de rosu si tu schimbi la 2500-3000 e posibil sa iti ia fata. Vrei sa scoti cei 150 de cai din 1.5tsi vezi pe datele producatorului la ce turatie ii obtii.
    1 point
  23. Am un Golf 1.5 TSI 150CP si cand va aud cu Loganurile de 90CP ma umfla rasul. Eu marea majoritate a depasirilor le fac in treapta a 6-a (diesel style), iar daca nu sunt atent masina urca rapid la viteze mult peste limita legala. Tineti cont ca toate noile motoare vin cu cutii mai lungi pentru consumuri optimizate si ca treptele scurte de viteza sunt istorie. Trebuie sa munciti mai bine cutia si sa bifati optiunea cu modurile de conducere, unde aveti modul Sport pentru performante mai bune. Bifand acea optiune, pe langa raspunsul mai rapid al acceleratiei, vi se intareste si directia (care e foarte moale in modul standard) si, eventual, amortizoarele adaptive.
    1 point
  24. Eu zic ca va "cocsati" prea tare....? ca "m-a depasit Hiluxu' " sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse. De aia 1.2TSI are 110 cai si 1.2 TCE are 130, sau 1.5 TSI are 150 si 1.5 de la Honda are 182 de cai, etc. Probabil se puteau scoate si din TSI mai multi cai /cuplu dar ar fi fost probleme cu emisiile, consumul, bla bla bla... Sau poate...CULMEA...alte motoare sunt mai reusite ca TSI-ul ?...asta e viata... de ce credeti ca un Golf de 150 de cai tre' sa fie "cea mai tare masina de pe strada" ? ? bucurati-va mai mult de masini, de comfort, de motoare, "asa prapadite" cum sunt ele... Ca idee , eu am 1.2 TSI si nu am nicio problema la depasiri sau la mers mai alert. E adevarat ca ma mai "face" cate un Hilux din cand in cand sau un A6 4.2 Bi-turbo, sau un Maseratti, sau .... un Logan grabit si nervos ! da' acu' serios...asta va preocupa ?
    1 point
  25. Acel utilaj face 0-100km/h in 12 secunde in cazul in care are 3.0D-4D, ceva nu faci tu bine. Blana la 2500km/h la un motor pe benzina ... eu ii dadeam treapta a doua. Dar iti spun ca am condus Hilux si e foarte, foarte lent.
    1 point
  26. Oare e super dificil de montat goarna originala ? Cat sa faca bip la inchiderea masinii ? Pe unde se afla aceasta ? Am masina super extra dotata , dar se pare ca alarma au uitat sa ii puna Sau nu imi dau eu seama si are ? Cum pot verifica daca are sau nu alarma ?
    -1 points
  27. exact, asta tot spun si eu... cum sa iei piciorul de pe acceleratie inaintea schimbului ca sa protejezi cutia pare ilogic si eu zic ca nu invata, dar de vreo 15 ani de la lansarea DSG inca citesc des ca ar invata cutia stilul de condus... faptul ca tine motorul subturat (pe la 1200rpm e targetul) in D e totusi incontestabil, e cel mai des intalnita critica. In S parca e prea turata, daca ar avea targetul in D pe la 1600rpm in loc de 1200rpm cred ca ar fi perfect.
    -1 points
  28. când în D merge cu a6a la 1200 rpm(60 km/h) , motorul e subturat și nu i face bine turbinei, în primul rând. eu prefer să o trec în S și trece singura în a3a și cu o turație de 2000 rpm (viteza 60 km/h). dacă aș accelera brusc aș face și mai mult rău motorului (vibrații în blocul motor). cred ca trecerea din D în S e cel mai bun lucru pe care l am putea face iar dacă ma opresc (semafor) o trec din nou în D pt plecare iar când ajung pe 60 km/h și am de mers măcar 1 km pina la următoarea oprire trec în S
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!