Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.03.2020 în toate secţiunile
-
Revin cu pozele si filmarile promise. Pot sa zic ca am finalizat cu retrofit-urile de FL. Masina este 100% facelift pana la cel mai mic detaliu. Grila capota, grila bara, stopuri, oglinzi, ornamente aripi, oglinda interioara, grile ventilatie, cluster, volan, ornamente manere usi. Interiorul este 90% gata. Mai am sa vad ce fac cu scaunele. Am 2 variante, ori stau si astept pana gasesc un interior de edition 100 (full piele si alb) ori il retapitez pe actualul. Nu sunt hotarat aici dar vreau sa fie tot ca nou la interior. Scaunele actuala arata bine, nu sunt rupte sau ceva, dar au cateva urme de uzura specifice varstei. Nu e asa graba cu ele. Ma bucur ca de cand am schimbat broasca usa sofer, ma pot bucura de memoriile din scaun. Cred ca sunt vreo 2 ani de cand a cedat Scuzati calitatea dar au trebuit redimensionate pentru a ma incadra in capacitea maxima pt atasamente. Setupul la airride din poze e cel de ride height, adica prinipalul. Cu asta merg 95% din timp. 2015 vs 2020 Filmarile aici:8 points
-
"Daca urmaresti topicul de la inceput o sa vezi si cateva poze de consumuri reale: 3,5L/100km constant la 130km/h pe autostrada" @BeciAcustic consumul din poza mi se pare ca era cel instant, nu consum mediu... ma indoiesc ca pe 100-200km de autostrada pe tempomat 130kmh sa ai consum MEDIU 3,5%, oricat de economic ar fi acest motor 1.5TSI2 points
-
@Emy D, eu pe olx am gasit Astazi am terminat si cu montarea oglinzilor. Am fost foarte aproape de deadline-ul de la 22:00 Oglinzile sunt 100% functionale. A fost destul de greu, in nici un caz plug&play.. mai degraba plug&pray... ma asteptam sa se potriveasca avand in vedere ca e aceeasi masina la urma urmei.. dar inafara de prinderi, tot difera, aici ma refer la mufe, fire.. totusi am dus la capat lucrarea. Am montat si macaraua de geam si broasca usa sofer. Deci toate usile le vede masina deschise cand trebuie Revin maine cu poze si niste filmulete cu semnalizarea dinamica.2 points
-
Fiecare baietel a visat la masinuta de fier perfecta ptr el , jucaria ideala @Doomy o are deja Felicitari ptr pasiune1 point
-
Felicitari pentru operatiune și detaliere. Mă gandesc și eu la o antifonare a tot ce e sub mașină, la ambele, dar aș face-o la pensulă cu insonorizant mai grosier. Dacă ai făcut-o deja, ai citit dacă există diferențe de zgomot între cel dat cu spray și cel dat la pensulă?1 point
-
Am eu timp - 36 vs 38. Da, din pacate putem discuta doar anecdotic - eu raman la parerile mele. Dar faptul ca piesele sunt diferite in cel putin anumite aspecte ramane evident.1 point
-
1 point
-
Multumesc, vor mai urma si altele, culoarea etrierilor in poze nu prea seamana cu aia "live". In realitate e un contrast ok, cam cum se vad etrierii de pe masinile Porsche hybrid.1 point
-
Salut. Nu vreau sa supar pe nimeni, insa... Cred ca este primordial sa postati si numarul de km. (REALI) ai cutiei de viteze. Discutia este una veche. Aveti rabdare si cititi intai de toate. In majoritatea cazurilor, s a rezolvat prin schimb hub ambreiaje. Nu este o problema grava. Daca nu patineaza ambreiajele (inca), nu aveti motiv de panica. Ajutati cutia cand schimba, reduceti usor presiunea pe acceleratie. Nu umblati in ele degeaba... A, schimbul de ulei face bine daca este facut la timp. Dar nu este un panaceu universal. PS. Zgomotul era acolo mai demult, nu l a auzit sau avea intensitate mai mica.1 point
-
Exact cum zice @Crs.Vag, producatorul recomanda 30000km/2ani dar la cum am mai avut alte masini si am vazut alte filtre dupa 1 an consider ca imi bat joc de masina sa o las 2 ani. Acum am 13000km si 11 luni. Deci la ~15000km si 1an mi se pare decent dar o sa mai aman revizia cu toata nebunia asta in care oricum masina sta in parcare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Recomand cu maxima seriozitate chiar daca unii incurajeaza aici in topic si fac referire la codari care au functionat cu clone va spun ca MQB nu e PQ Passat B6, unele lucruri pot fi grav deteriorate si nu se pot repune la punct cu VCDS Hex Net sau V2 original ci doar cu Odis original. Cei care sunteti in garantie posibil sa aveti si surprize. Desi V1 face fata pe primele aparitii la 2015 si am testat cu succes chiar pana la 2017, in prezent pe 2019 da rateuri sau nu este documentata, lucru specificat in mod expres pe ross tech ca a apus vremea lor, si s-au oprit. Stiu ca e prohibitiv pretul unei interfete originale dar e de preferat sa va stangeti suficiente informatii cu lucrurile posibile pe care le doriti activate ( nu toate dorintele sunt si implinite...) si sa apelati la cineva cu echipament si experienta. In ideea in care va luati interfata cu 3 VIN , studiati ,este informatie garla , nu testati direct. Si cum mama succesului e back up ul , nu uitati de el: scan text, poze, etc.... Primul pas cand sunteti nesiguri in configurarea unor componente la retrofit , cautati o scanare si un VIN cu PR -al unei masini identice dar care are optiunea dorita . Va scapa de multe batai de cap si cheltuieli aiurea. Si cum la Passat B8 aveti placerea implementarii unei generatii hybrid de CP ( component protection) ceva intre gen 1si 2 Audi , studiati bine daca se poate face asta, unde si in ce conditii. Nu va aruncati la un kit de dynaudio ieftin de pe o masina " imprumutata fara stirea stapanului". Nu mai suntem la B6-B7, dam cu subsemnatul in cadrul unui CP online de furaciune! Obligatoriu factura de achizitie pentru reprezentanta ! ( asta la putinele care stiu sa scoata CP si sunt deschisi la minte si va primesc cu piese SH).1 point
-
Dupa erori ma gandesc daca nu cumva ai fire intrerupte pe undeva, de exemplu la portiera cand se indoaie cablul de acolo. Zic sa te uiti dupa asta. Poate intervin baietii cu experienta mai multa in service!1 point
-
Nu invata cutia nimic. E doar o adaptare primitiva, in sensul ca daca accelerezi mai tare va schimba si ea mai sus o vreme. Daca incepi sa mergi economic va schimba si ea la turatii mai joase. Daca in cadrul unei singure calatorii adopti amandoua stilurile pe rand se va adapta si ea pentru cateva minute. Atat. S-a mai scris anterior pe forum cum functioneaza. Daca mergi normal, fara sa o fortezi inutil va schimba cam la fel mereu, dar nu vei putea anticipa 100% cand face asta, nici macar nu merita sa incerci. E cam la fel si cu procedura de adaptare a cutiei. Daca o vei face vei constata ca o vreme schimba mult mai lin, merge altfel, e cam ca o cutie automata clasica in marea parte a cazurilor. Dupa 500 de km e la fel ca inainte.0 points
-
n-am gresit, eu am comparat dimensiunile din CIV si din COC (de la mine) de la jantele de 17 cu cele tot pe 17 utilizate de coleg. Nu prea avea sens sa compar cu 16... Apropo, nu 205/55/17 am comparat eu ci 205/50/17 Am gresit insa considerand ca 235/45/17 nu ar putea fi "originale". Se pare ca nu asta e problema. Am mai vazut nu o data persoane reclamand cauciucuri distruse pe interior, chiar si la dimensiuni mai mici, mai ales pe spate, dar se pare ca la colegul e vorba de altceva, si este si o masina care a fost verificata de mecanici (inlocuite subsansamble brate) precum si de oamenii de pe la geometrie... un caz destul de surprinzator. Ar fi o idee ca poate datorita vechimii/kilometrajului, arcurile sau amortizoarele sa aiba ceva de-a face cu asta.-1 points
-
Eu nu am inteles niciodata investitiile mari in sistemele audio de pe masini Din start , masina fiind masina , nu e camera de ascultat muzica , anuleaza toate conditiile unei redari de sunet hi-fi Muzica la o calitate superioara se asculta doar acasa linistit cu o sursa de semnal , o statie si niste boxe pe masura Nu poti face asta cand esti la volan Decat daca locuiesti in ea , si nici atunci ...-1 points
-
-1 points
-
normal ca schimba dupa cum accelerezi, unii vorbesc chiar de "invatarea" cutiei dupa utilizare practic cum am spus si mai sus, cand e nevoie de asemenea metode, cutia necesita interventii la ambreiaje/mecatronic. In nici un caz nu e normal sa fie nevoie sa fii atent la schimbul de viteze (practic anuland avantajul unei cutii automate)-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00