Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2020 în toate secţiunile

  1. "Decât" vreo 23k EUR. https://www.oemvwshop.com/5qe915590at-high-voltage-battery-p1671465/
    2 points
  2. Poza de vineri dimineata la ora 8.00.(doar 30 de min la cumparaturi). Dupa 2 sapt sa stat in casa am prins si eu masina ( sotia merge la munca ).Sunt norocos ca pot munci de acasa..dar parca iti "simturiile". Am adaugat si un mic element in portbagaj sa nu mai joace lucruriile pe acolo : stormtrooper.
    2 points
  3. Multumesc de aprecieri, mie imi plac asa cum sunt si asta e cel mai important.
    2 points
  4. Asta e postarea ta. Daca nu ai decat system to lean..trebuie investigat. Ca idee...ori prea putin carburant(filtru infundat,pompa combustibil obosita,pompa inalte defecta,regulator defect) ori aer prea mult(aer fals)
    1 point
  5. Daca arcurile sunt originale, trebuiau schimbate de mult pentru ca ele in timp se uzeaza si amortizoarele nu mai lucreaza corect din cauza arcului moale.
    1 point
  6. 1. Nu inteleg de ce dai masa unui fir pe care trebuie sa existe tensiune pentru iluminarea butoanelor ? 2. Nu inteleg de ce nu ai reparat acea alimentare, adica sa vezi de unde vin cei 12 V, nu sa dai tu din alta parte ? Trebuie desfacut modulul de confort si refcute lipiturile crapate de pe placa.
    1 point
  7. Nu au legatura celelalte componente. Trebuie verificat cablaj intre modul airbag,spira,cablaj volan si airbag volan. Practic-sunt 2 fire ce pleaca din modul airbag,trec prin spira,cablaj volan si ajung in airbag volan.
    1 point
  8. Mergi mai departe pe conectica, pana in modul airbag
    1 point
  9. Am trimis PM. Bafta! P.S. atentie si la ornamente, exista 2 modele de pedale si din pacate la mine nu s-a potrivit varianta OEM. Difera purtin curbura pedalei de acceleratie. Frana e la fel.
    1 point
  10. Azi, dupa 2 saptamani de stat in casa am avut mare nevoie sa ajung in alt oras pentru livrarea unor medicamente foarte importante persoanelor in varsta din familie(pe baza declaratiei). Intre timp am facut 13000km si cum am mers azi 400km nu am mai mers niciodata, am intalnit doar 3 tiruri de Turcia tot drumul, satele arata parasite si drumurile la fel. Am parcat si curand nu cred ca o sa mai vada drumuri aceasta masina, o sa merg doar cu cea de munca atunci cand situatia o va cere. #StaiAcasa
    1 point
  11. Arcurile sunt schimbate? Eu cu Bilstein nu am zgomote suspecte pe drumuri de genul, se aud doar anvelopele.
    1 point
  12. Salutare, Nu am mai scris de mult. A urmat revizia de 30k si 2 ani conform plan de service. In bord aparea 8900km sau 30 zile. Am sunat la o reprezentanta skoda sa imi faca o oferta dupa ce verifica in istoric. Au zis ca nu au acces. Am sunat la Brady si am cerut acelasi lucru . M am programat si au zis ca dupa planul de service trebuie sa schimb ulei, filtru, filtru de aer si polen plus lichid de frana. Am ales oferta + verificare generala si stand de frana etc dar fara filtrul de aer si polen ca le schimbase eu in urma cu vreo doua luni. Undeva pe la 800 ron si un pic. Ulei la bidon 5w30 LL si ca trebuie la 15k sau un an ca asa e in Romania. Am lasat masina la 18.30 si am plecat. Au program misto la Brady, pana la 22 parca. Dupa vreo 2 ore primesc telefon ca trebuie sa schimb si discuri, placute si bucse trapez bascule fata. Discuri ruginite si placute 80% , cost in total cu tot cu revizie, reduceri etc 3200 ron. Evident ca nu eram pregatit " emotional ". Am zis pas. Am intrebat, am cautat si am ales discuri si placute TRW, asa am si pe spate iar la bucse Lemforder, cost cu manopera ÷ 1000 ron. Discurile cica mai mergeau, dar daca tot am umblat am schimbat tot. Curatat tot cu perie si vaselina. Total multumit. Drumuri bune si stati acasa.
    1 point
  13. Cred ca am mai intrebat dar chestia asta ma bazaie la creier (literally) https://imgur.com/eAcvVmT Se aude un bazait /ciripit metalic-ish(foarte subtil) mereu cand nu sunt in frana de motor (la accelerari, stat la ralanti etc, dar in frana de motor nu se mai aude), cu capota ridicata nu iti poti da seama de unde vine pentru ca sunt prea multe sunete "ambientale". Sunetul nu creste cu turatia. Cred ca de aproape un an am treaba asta, a aparut random intr-o zi cand am pornit masina, nu afectat pana acum sau ceva ,atat ca bazaie, si cum e foarte subtil nu e foarte trivial sa iti dai seama de unde, si mecanicul a renuntat Ce credeti ca ar putea fi? Ce sa investighez?
    1 point
  14. Salut ! Am revenit cu un mic update la topic, s-a pus praful rau pe aici Masina inca este la mine si a mai primit cateva modificari necesare dar si frumoase din punctul meu de vedere 1. Ambreiajul a cedat. A fost inlocuit cu unul CUSTOM de la Atix Performance. S-a trecut la masa simpla, placa intarita si disc kevlar pentru un plus de rezistenta in ce va urma. In prezent am cam 20000 de KM cu el si se prezinta ireprosabil. La inceput a fost zgomotos, dar cu timpul inveti sa conduci masina asa si nici nu mai bagi de seama la fel si pasagerii. 2. Masina a primit upgrade pe partea de iluminat. Faruri cu lupa DEPO cu interior negru, LED H7 lunga-scurta dar si pozitii. De asemenea s-a rezolvat problema cu iluminatul la interior caruia nu i-am dat de cap 5 ani de zile. La interior s-au schimbat becurile cu unele LED albe. In partea din spate am trecut la LED frana-pozitii rosii si semnalizare LED portocalie. 3. UPGRADE la franele pe fata. Discuri ROTINGER 288 cu placute ATE. 4. Prin incercarea esuata de a trece la cluster de B5.5 deoarece masina nu este CAN, am ales varianta schimbarii iluminatului trecand la ALB, inele cromate si acele de pe cluster-ul B5.5 cat si clima ( nu au mai ajuns led-urile dar se rezolva zilele astea tinand cont ce este afara ). S-a mai facut UPGRADE si la blocul de lumini, am trecut la ce cu functie auto avand functiile coming-leaving home. [/url P.S: Grilele de ventilatie for fi schimbate :D 5. Nu in ultimul rand, am schimbat inchiderea centralizata si cheia avand un aspect mai OEM. Deoarece aveam cheia simpla si urata + o telecomanda separat pentru inchiderea centralizata. Mai jos va las cateva poze cu masina. S-au mai schimbat 2 etrieri pe spate, discuri si placute din nou tot pe spate, furtune, ulei, filtre dar astea nu se mai pun. Mecanic se prezinta bine, asteptam vara pentru un upgrade la jante si suspensie sau o culoare mai deosebita, in functie de cum ma mai decid pana atunci. Sper ca sunteti bine in perioada asta. Va salut !
    1 point
  15. Așa ziceam și eu. La nivel amatorial pe B8?! In cartea mașinii scrie ca dacă vrei încă o cheie se face la reprezentanta doar cu VIN-ul mașinii, sa demonstrezi ca ești proprietarul ei. Cum ziceam, dacă ai un dubiu și vrei sa vezi câte chei sunt memorizate, cu VCDS in 05-Acc/Start Auth. la Advanced Measuring Values.
    1 point
  16. E greu sa tii masina curata in Ro. Macar noaptea e liber la spalatorie.
    1 point
  17. 1)Dotarile net superioare si la un pret mult mai accesibil! 2)Desing nou, schimbat total. 3)Diversitate de motoare si puteri. 4)Tehnologii revolutionare pe acest segment de piata(Matrix Led) Sa iti spun ca doar pe Audi A8 gasesti asa ceva?
    1 point
  18. Am condus un Opel Insignia cu una ditre cele mai puternice motorizari.Pentru ca sunt multe :165,191,210,260CP.Passatul nici nu viseaza la asa ceva! .A ramas mult in urma.Priviti configuratorul,un motor invechit de 150CP. Toata lumea se agita scandaluri ,dieselgate,bla,bla...passatul ramane doar pe motorina!? Oamenii astia ori sunt tampiti ori nu ii intereseaza Romania! Ma rog! Convinge-te singur,Fa un test drive si vei observa diferenta! Pozitia aparatelor de bord,consolei centrale,navigatiei ,cotierei,este nu stiu...mai facila.Motorul foarte silentios,rapid Mi-am vandut masina VW Jetta ,vroiam sa imi cumpar un Passat. Ce sa iti spun omule ca m-am razgandit si nu mai vreau Passat,dupa ce am condus o Insignia si am ramas impresionat!
    1 point
  19. Si la mine este o distanta de aproximativ 7-8 mm, la ambele amortizoare fata. Nu am umblat la ele, sunt cele originale cu care a fost echipata masina, chiar ma intrebam si eu daca e normal sa existe acea distanta, poate ne spune cineva concret cum sta treaba :icon_thumright:
    1 point
  20. Am vazut insignia in realitate, m-am urcat si la volan, si chiar e frumoasa, dar passat-ul mie imi place mai mult. Vazute la interval de cateva minute chiar. Dar asta e parerea mea si nu va ajuta pe nimeni pt ca design-ul este si va fi cea mai subiectiva chestie. Dar legat de motorizari, aici se poate obiectiviza pe cifre. Eu de exemplu apreciez faptul ca la 150 de cai inca primesti un motor de 2 litri. Nu sunt fan Renault si opel (pe astra, nu pe insignia) care scot 160 de cai dintr-un 1.6 cu 2 turbine. Ti se pare mai fiabila varianta asta decat un motor de 2 litri, asa invechit cum crezi tu ca e? Motorizari passat: Benzina 1.4 cu 125 si 150 de cai, 1.8 cu 180 de cai, 2.0 cu 220 si 280 de cai. 1.6 tdi 120 de cai si 2.0 cu 150, 190 si 240 de cai. Eu zic ca acopera toate preferintele... Motorizari insignia: Benzina 1.5 cu 140 sau 165 de cai, 2.0 cu 260 de cai. 1.6 diesel cu 110, 136 si 2.0 cu 170 si 210 cai. Si aici gama e destul de variata insa gaura aia de 100 de cai la benzina ar trebui completata cu ceva dpmdv. Si revenind la "invechitul" 2.0 tdi al grupului vag, de ce opel nu poate sa scoata mai mult de 170 de cai dintr-un diesel de 2 litri cu o singura turbina? Poate pentru ca e acelasi motor folosit si pe versiunea precedenta de insignia?! Deci care e invechitul de aici? Hai sa nu mai impartim ura gratuita pe aici. Ti-a placut concurenta, foarte bine, scrie aici plusuri si minusuri pe care le-ai observat, dar nu prezenta date false doar ca sa iti sustii parerea si sa induci pe altii in eroare.
    -1 points
  21. si nu bate vantul din fata si nu e vreo regenerare si si si. Numai un robot ar putea accelera la fel si sa stie cand e drumul drept... si sa poata sa si gestioneze toate informatiile astea e exagerata discutia asta despre anticiparea schimbului cutiei si modificarea nu stiu cum a piciorului pe acceleratie fix in acel moment daca e nevoie de facut asa ceva, cutia respectiva necesita interventii la ambreiaje/mecatronic
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!