Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.03.2020 în toate secţiunile

  1. @Serj Arad multumesc ! Am pus si airbag-ul. Momentan nu este functional claxonul si comenzile, dar am reusit sa aflu si de ce. Am nevoie si de releul 486, care l-am comandat, astept sa vina. O sa comand si emblema noua de Skoda si o voi inlocui pe cea actuala de pe airbag.
    6 points
  2. N-am reusit sa vopsesc decat etrierele fata, urmeaza saptamana viitoare si cele din spate.
    2 points
  3. Înnebunesc din cauza greierilor care au apărut în ușa partea șofer(butoane, mâner) Dar în ultimul timp se aude o rezonanță creată se pare de un element de plastic din bord,și în partea stângă a ceasurilor de bord. Atât de enervant sunt acești greieri că săptămâna trecută era să ajung în șanț, concentrat să depistez sursa greierilor!!!
    1 point
  4. Multumesc, vor mai urma si altele, culoarea etrierilor in poze nu prea seamana cu aia "live". In realitate e un contrast ok, cam cum se vad etrierii de pe masinile Porsche hybrid.
    1 point
  5. Great news! Masina a ajuns la Curtici. Asa ca pentru cine are masina comandata , fabricata si necesita doar livrare , se fac aceste lucruri. Dealerul mi-a confirmat ca masiniile fabricate vor ajunge in perioada contractuala. La mine a fost 12 saptamani si a ajung in 8 Se pare ca saptamana viitoare o pot si ridica. Sa vad cum fac cu adeverinta sau declaratia pe propia raspundere Pacat ca nu pot pleca niciunde cu ea, in afara orasului. Toate cele bune!! Radu
    1 point
  6. Cutia schimba fix in acelasi punct, tot timpul, daca acelerezi la fel si drumul e relativ drept. Pentru mine este destul de usor de anticipat cand schimba cutia si pot sa confirm ce zice colegul: daca iau piciorul de pe aceleratie cand trece din treapta I in trepta II masina schimba lin. Am mai spus ca la mine schimbul din treapta I in trapte II acclerand usor nu este atat de lin ca restul schimbarilor de treapta. Partea ciudata la DSG e ca schimba perfect cand ii dai talpa, problemele sunt in general cand te joc fin cu accelereatia. Dar cea mai mare nemultumire a mea legata de DSG ramane faptul ca schimba treptele mult prea jos si sa incapataneaza, daca nu apesi aceleratia hotarat, sa accelereze chiar si de la sub 1100 rpm in treapta VI. Desi nu cred ca a afecteaza in vreu fel fiabilitatea motorului, pur si simplu e neplacut de condus, mai ales in oras. Sa nu mai zic ca modul sport e la polul opus, schimba mult prea sus si tine masina prea turata. Ii lipseste exact calea de mijloc.
    1 point
  7. Salutare, sa o folosesti sanatos si fara evenimente neplacute ! Din punctul meu de vedere modificarile aduse masinii pana in momentul de fata sunt top notch, cu mentiunea faptului ca acea culoare aleasa pentru etrieri nu se potriveste deloc in peisaj. Sper sa nu fie cu suparare
    1 point
  8. Ca noutati.. am facut revizia , am schimbat inclusiv lichidul de frana si am schimbat si telescoapele pe fata deoarece aveam un zgomot pe fata-dreapta in special dimineata la frig, ambele operatiuni la reprezentanta. Din nou liniste. Pacat ca nu pot sa ma bucur de ea.. masina sta in parcare zilele astea cu situatia de urgenta actuala. Filtrul de polen, cel cu alergeni (verde pe una din parti), era foarte umed si imbacsit. Cu toate ca a fost schimbat cam pe la mijlocul perioadei dintre revizii. Momentan am pus unul normal. La reprezentanta mi-au zis ca cel cu alergeni nu face fata la toate masinile, nu cred ca este cazul si la acest model. Am mai adaugat un calut prin ornamente la pedale Sa ne auzim sanatosi!
    1 point
  9. Asta inseamna ca nivelul nu a fost facut corect. Musai inlocuit uleiul si filtrul
    1 point
  10. @V A L I he, he, stiu despre cine e vorba. Masina e din TL, e o coincidenta de numar, o tot primesc de la cunoscuti. Pe scurt: as vrea eu, dar trebuie sa mai astept putin. E noul model. Revenind ON, cu scuze pentru derapaj. Ma bucur ca am reusit sa incarc imaginile. Sincer nu prea m-a interesat ca e sau nu hulit Castrol la noi. Skodele mele diesel au mers doar cu Castrol de la Delcar. Habar nu am sursa, lotul, fabrica. M-a interesat doar sa fie la bidon si nu butoi. Si pentru asta niciuna nu a consumat deloc ulei. S2-ul a ajuns la 130k, doar cu Castrol, absolut impecabil merge motorul. In ceea ce priveste S3-ul, a fost recomandarea unui prieten bun "from the inside" sa folosesc Mobil1 si asa am facut. Si la schimbul de 15k si la cel de 25k. Deci, excluzand uleiul OEM, care nu stiu ce este, timp de 25k (40k actuali minus primii 15k cu OEM) motorul a mers doar cu Mobil1. Nu m-a nemultumit cu nimic, dar nu am avut termen de comparatie. Printr-un concurs amuzant de imprejurari, la revizia de 40k m-am trezit cu bidoanele de Castrol. A fost un "why the hell not?", asa ca i-am dat o sansa, pe ideea ca daca nu-mi place cum merge, il schimb cu Mobil1. 6l de ulei si un filtru nu sunt un capat de tara. Surpriza a venit a doua zi. Naveta mea zilnica e mereu aceeasi. Pornesc motorul, 3 min de ralanti in subteran apoi bulevard, 10km de centura si 3 de DC. Mereu cu aceeasi viteza de 100km/h pe centura. Din motive de OCD, stiu exact unde pe sosea ajunge uleiul la 50 grade si cate grade are la destinatie. Ei bine...a doua zi a fost panica maxima, uleiul nu mai ajungea la 50 grade, cele 3 liniute nu se transformau in "50". Dupa vreo 2 km ma gandeam ca s-a busit senzorul, sau ca poate mi-au facut baietii o gluma gen "sa-i crape o vena in cap baiatului cu OCD, sa-i dam panica maxima" si mi-au dezactivat cu VAS indicatorul de temperatura ulei, stiuta fiind mania mea. Anyway, dupa 4km de 100km/h constant, la aceeasi temperatura exterioara de 16grade a ajuns uleiul la 50 grade. La finele navetei, in loc de 103 aveam un 86 pe bord. Parca eram cu S2-ul diesel, cam acelasi comportament. Evident, prima grija a dupa-amiezei a fost sa fac o Poiana. Surprizele au continuat. De obicei, in acul de par de la echitatie, ultimul inainte de a intra in Poiana, aveam un 110-112 grade. Cu Castrol am avut 106 grade, in conditiile in care am avut drumul doar pentru mine.... Cam atat am apucat sa testez, deci inca nu e relevant. Astept vremuri mai bune, astept sa schimb carcasa termostatului si sa repet experimentul. Cam asta e. P.S. Pirelli-urile, la 40k, dupa rotire, s-au comportat ciudat. Parca cele care au fost pe spate si au ajuns pe fata s-au cam plastifiat. Am avut surprize in a 3-a, chestie total noua... Daca as mai tine masina nu le-as tine dincolo de sezonul asta. Dupa rotire, profil cam 50% fata si 35% spate, dar...cam rigide. Vorbim de 16-18 grade in atmosfera.
    1 point
  11. Au venit cu suspensia si sunt mai scurte decat cele stock Am iesit la lumina soarelui si am luat ITP-ul :
    1 point
  12. Castrol nici vorba , sant alte marci consacrate , Mobil 1 ESP , Fuchs titan gt 1 pro c3 (XTL) , Total Quarz ineo long life (ART) , Shell Helix Ultra ECT C3, Valvoline sYNPOWER xl III, eu din acestea a-s alege , mult noroc
    1 point
  13. Da, Shell 0w30 ECT C2/C3 sau AV-L a fost folosit pentru prima umplere in motorizarile VAG ( exceptie Porsche si Bentley ) pentru ultimele serii de motorizari Euro 5 si in special Euro 6.
    1 point
  14. @theo, mie îmi place, sunt la al patrulea sau al cincilea schimb cu GT1 Pro-C3. Am avut și Mobil ESP dar nu m-a dat pe spate, mi s-a părut mai zgomotos motorul și l-am dat jos rapid.
    1 point
  15. Despre Fuchs Titan GT1 Pro C-3 cu tehnologia XTL, ce ziceti?
    1 point
  16. s a mai discutat de n ori un ulei negru dupa ce a fost folosit nu inseamna neaparat ca ungerea nu e buna la fel uleiul are niste standarde printre care nu e culoarea!folosesc ravenol norma 507 de 4 ani deja il schimb inainte de 10 mii de km..!
    1 point
  17. Eu am trecut de la Castrol la VMP USVO si este cel putin la fel de bun.Trebuie norma 504 la benzina. Lasa uleiul Racing pentru competiti sportive.
    1 point
  18. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    1 point
  19. Am reusit sa montez astazi arcurile, mi-ar fi placut sa coboare putin mai mult pe spate dar asta e, poate se mai lasa...urmeaza distantiere pentru jantele de iarna. Mergand pe o stada plina de gropi masina mi se pare mai confortabila decat cu arcurile stoc, in curbe inca n-am bagat-o cu viteza, revin cu impresii dupa un drum mai lung.
    1 point
  20. preluand statistica generala referitoare la orice dispozitiv care cuprinde parte mecanica si parte electronica , pot spune urmatoarele : - cu cat electronica e mai complexa , cu atat sansele sa apara un defect pe parte de electronica sunt mai mari - cu cat electronica este mai software decat hardware , cu atat sansele de defectare sunt mai mari ca sa explic simplu - un circuit are nevoie de o tensiune de referinta sa zicem - aceasta poate fi generata hardware cu un divizor rezistiv care trimite un potential unui pin al procesului sau software cu o comanda pe magistrala I2C care comanda intern procesorul de la 2 rezistoare si o tensiune = primul caz , ajungem la o memorie nvm sau flash , tensiune alimentare , polarizare magistrala date , etc = al doilea caz cu cat ceva e mai complex , cu atat sansele sa apara o eroare sunt mai mari daca in acest moment defectele mecanice sunt multiple iar cele datorate electronicii , mai putine , in timp raportul se va inversa , in sensul ca cele mecanice poate vor fi mai multe , dar cele electronice si mai multe ( deci in sens rau ) si va fi nevoie de specialisti buni in domeniu , deci unii care si gandesc si mai bine zis , care inteleg despre ce e vorba , care sa nu iti faca praf electronica masinii ptr ca la televizoare de ex , sunt foaaarte multi specialisti care fac praf un tv in loc sa il repare reducand totul la niste electrocasnice putem afirma urmatoarele : o masina de spalat cu comutator mecanic nu va avea niciodata erori pe care le are o masina cu programator electronic , la fel un cuptor cu microunde , etc vrem tehnologie , ne asteptam si la probleme , inevitabil
    1 point
  21. Dupa ce am condus mașini cu halogen, cu xenon “inteligent” cât si cu LED “inteligent” de la acelasi producator, personal consider ca avantajul major al farurilor cu LED consta in posibilitatea de a controla mult mai precis ce si cat anume iluminezi. Lasand la o parte distantele de iluminare de peste 500m sau zecile de diode cu care încearcă broșurile de marketing sa ne imbie, dupa ce vei conduce măcar o data pe timp de noapte pe drumurile noastre naționale o mașina cu un sistem de iluminare LED suficient de avansat (DLA, ILS, IHT, etc. - alegeti voi acronimele care va plac mai mult!) si vei vedea cum “decupeaza” masina care circula in fata ta sau care vine din sensul opus in timp ce păstrează activa faza lunga si lumineaza perfect ambele laturi ale drumului permițându-ți sa observi câini, pietoni sau biciclisti, nu vei mai dori sa încerci altceva. Tot din experiența personală xenon-ul si LED-ul lasă impresia ca sunt mai slabe pe carosabil umed, dar înclin sa cred ca este mai mult o iluzie, prin faptul ca nu creeaza o “ambianta” luminoasa a “scenei” pe care o privești - sper ca ma pot face înțeles! - deși obiectele aflate la distanță se văd la fel de bine. Disclaimer: Informațiile prezentate mai sus reprezintă opinii strict personale si nu reprezintă “adevarul absolut”.
    1 point
  22. In plus, cutia nu schimba aproape niciodata fix in acelasi moment, in functie de cum accelerezi mai tare sau mai incet, se schimba diferit. Daca apesi viguros, schimba si in D ca in S de ex. Daca porneste o regenerare, schimba mai sus. Si tot asa... Sfatul acela e putin bizar. daca nu ai lasat sa curga si apoi completat cu ulei si facut nivelul cu busonul dat jos cu motorul pornit, cf documentului de mai sus, nu prea e corect. Oricum, acum cu atat mai mult va trebui sa ii faci revizia cat mai curand. Aproape sigur acum ai mai putin ulei decat ar trebui. Cand faci revizia, colecteaza uleiul intr-un bidon de apa de 5l, in felul asta vei vedea usor cat a iesit, si posteaza si pe aici. Procedura oficiala recomanda sa inlocuiesti si garnitura de la filtru si saiba de la buson.
    0 points
  23. Indicatie gresita. In practica, daca reduci acceleratia cutia schimba mai putin rafinat. Plus ca zapacesti cutia. Asa ca acest sfat nu trebuie pus in aplicare. De altfel, e greu de stabilit momentul cand schimba. Schimbul dureaza atat de putin incat nu poti lua piciorul de pe acceleratie.
    0 points
  24. "Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la ..." ...ah! nu! asta e "din Creanga" ...prin natura meseriei probez o multime de masini cu tot felul de echipari, iar farurile cu Led chiar nu m-au dat pe spate, ba sincer, pe carosabil umed, ceata, timp ploios, prefer halogenele alea de arati a sarac dar macar vezi pe unde mergi; si nu am nici ochi bionic, nici nu port ochelari.Parerea mea e ca daca ar mai cobora culoarea luminii la farurile Led ar fi mult mai OK, dar masinile nu ar mai avea acel bling, bling si ar scadea vanzarile ....
    -1 points
  25. Kitul de volant contine si rulmentul, care evident nu se poate monta decat cu cutia data jos.
    -1 points
  26. Ai o defectiune mecanica trebuie sa vezi pe unde pleaca uleiul turbo, segmenti , semeringuri etc. Plus ca nu ai ce cauta la motorul tau cu 5w30, sa te pregatesti si de un ax cu came
    -1 points
  27. Ravenol VMO 5w40 , ulei ACEA C3 - mid saps Pentru motoarele cu injectie directa de la VW se folosesc uleiuri 504 5w30/0w30. In manualul masinii, gasim trecute doua norme, 504 si 502 ( mai ales pentru tarile cu carburant de slaba calitate ) Folosind un ulei ACEA C3 502 ai cenusi similare unui ACEA C3 504 dar tinand cont ca motorul are o varsta si niste km poti folosi un ulei mai vascos cu aceasta ocazie si la un pret decent.
    -1 points
  28. Ravenol VMP 5w30 USVO, asta racheta de este puternic impins de mass media, de toti youtuberii, de toti vanzatorii, are PAO 80%, restul de 20% nu sunt esteri, aia sunt 3-5-7%. Ce crezi tu ca reprezinta gapul de la 85% la 100%? mancare de bebelusi, suc fanta? iti spun eu ce sunt aia 15% daca doresti. Nu mai spune ca Ravenol are ulei full sintetic, ca nu este! suntem pe un forum, cu apucaturi tehnice, ori vorbim si suntem corecti, ori mai bine nu postam.
    -1 points
  29. daca zgomotul a aparut doar de 2 zile (dupa 9 ani de functionare) e clar ca nu e ceva normal.
    -1 points
  30. nu se poate verifica nivelul de ulei la cutia DSG fara a urma si procedura de completare cu ulei nou. procedura de verificare nivel a mai fost postata pe topic, dupa cum vezi, ca sa verifici nivelul de ulei, trebuie sa torni un litru de ulei... poate parea un pic contr-intuitiv, dar asta e sistemul:
    -1 points
  31. norma 507 vw e pt masini cu filtru dpf iar daca nu sti ce ravenol sa bagi testeaza pe; https://www.ravenol.de/en/oil-guide/?no_cache=1
    -1 points
  32. si nu bate vantul din fata si nu e vreo regenerare si si si. Numai un robot ar putea accelera la fel si sa stie cand e drumul drept... si sa poata sa si gestioneze toate informatiile astea e exagerata discutia asta despre anticiparea schimbului cutiei si modificarea nu stiu cum a piciorului pe acceleratie fix in acel moment daca e nevoie de facut asa ceva, cutia respectiva necesita interventii la ambreiaje/mecatronic
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!