Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.03.2020 în toate secţiunile

  1. Salut ! Am revenit cu un mic update la topic, s-a pus praful rau pe aici Masina inca este la mine si a mai primit cateva modificari necesare dar si frumoase din punctul meu de vedere 1. Ambreiajul a cedat. A fost inlocuit cu unul CUSTOM de la Atix Performance. S-a trecut la masa simpla, placa intarita si disc kevlar pentru un plus de rezistenta in ce va urma. In prezent am cam 20000 de KM cu el si se prezinta ireprosabil. La inceput a fost zgomotos, dar cu timpul inveti sa conduci masina asa si nici nu mai bagi de seama la fel si pasagerii. 2. Masina a primit upgrade pe partea de iluminat. Faruri cu lupa DEPO cu interior negru, LED H7 lunga-scurta dar si pozitii. De asemenea s-a rezolvat problema cu iluminatul la interior caruia nu i-am dat de cap 5 ani de zile. La interior s-au schimbat becurile cu unele LED albe. In partea din spate am trecut la LED frana-pozitii rosii si semnalizare LED portocalie. 3. UPGRADE la franele pe fata. Discuri ROTINGER 288 cu placute ATE. 4. Prin incercarea esuata de a trece la cluster de B5.5 deoarece masina nu este CAN, am ales varianta schimbarii iluminatului trecand la ALB, inele cromate si acele de pe cluster-ul B5.5 cat si clima ( nu au mai ajuns led-urile dar se rezolva zilele astea tinand cont ce este afara ). S-a mai facut UPGRADE si la blocul de lumini, am trecut la ce cu functie auto avand functiile coming-leaving home. [/url P.S: Grilele de ventilatie for fi schimbate :D 5. Nu in ultimul rand, am schimbat inchiderea centralizata si cheia avand un aspect mai OEM. Deoarece aveam cheia simpla si urata + o telecomanda separat pentru inchiderea centralizata. Mai jos va las cateva poze cu masina. S-au mai schimbat 2 etrieri pe spate, discuri si placute din nou tot pe spate, furtune, ulei, filtre dar astea nu se mai pun. Mecanic se prezinta bine, asteptam vara pentru un upgrade la jante si suspensie sau o culoare mai deosebita, in functie de cum ma mai decid pana atunci. Sper ca sunteti bine in perioada asta. Va salut !
    4 points
  2. Incet, incet incep sa vina piese
    2 points
  3. In plus, cutia nu schimba aproape niciodata fix in acelasi moment, in functie de cum accelerezi mai tare sau mai incet, se schimba diferit. Daca apesi viguros, schimba si in D ca in S de ex. Daca porneste o regenerare, schimba mai sus. Si tot asa... Sfatul acela e putin bizar. daca nu ai lasat sa curga si apoi completat cu ulei si facut nivelul cu busonul dat jos cu motorul pornit, cf documentului de mai sus, nu prea e corect. Oricum, acum cu atat mai mult va trebui sa ii faci revizia cat mai curand. Aproape sigur acum ai mai putin ulei decat ar trebui. Cand faci revizia, colecteaza uleiul intr-un bidon de apa de 5l, in felul asta vei vedea usor cat a iesit, si posteaza si pe aici. Procedura oficiala recomanda sa inlocuiesti si garnitura de la filtru si saiba de la buson.
    1 point
  4. Indicatie gresita. In practica, daca reduci acceleratia cutia schimba mai putin rafinat. Plus ca zapacesti cutia. Asa ca acest sfat nu trebuie pus in aplicare. De altfel, e greu de stabilit momentul cand schimba. Schimbul dureaza atat de putin incat nu poti lua piciorul de pe acceleratie.
    1 point
  5. Si Continentalul Sport Contact 5 de vara pe 19 inch sunt exagerat de gălăgioase. Peste 60 la ora incep sa se audă bine pe fundal. Parcă trag un băț pe asfalt dupa mine. Michelin de iarnă (18inch, e drept) au fost impecabile la aspectul ăsta.
    1 point
  6. Eu am cumparat ravenol vmo cand bidonul de 5L costa 115-120 lei. Acum pretul lui a crescut semnificativ. Am renuntat de mult sa mai urmaresc in detaliu acest topic dupa ce mi-am dat seama ca orice ulei care respecta norma rezista 10 k km in conditii normale de mers si dupa ce a inceput sa-mi rugineasca masina. Asemanator si Fuchs. La inceput bidonul era destul de ieftin pe urma au scumpit in draci desi calitatea cred ca e aceeasi.
    1 point
  7. Din episodul #stamacasa, astazi am montat kitul de semnalizari progresive pe oglinzile de fl. Nu sunt eu mare fan al acestor semnalizari pe modele ce nu au asa ceva de fabrica, dar le-am luat pentru sticla neagra ce se potriveste perfect cu oglinda. + ca iluminatul arata mult mai bine ca cel oem (cele 3 leduri de pe margine). Astept sa se incalzeasca putin afara, si ma apuc de montat. Un link cum functioneaza semnalizarea aici Inca astept dupa airbagul de la volan. Sper sa ajunga maine sa finalizez si cu volanul. Pentru cei ce mai fac retrofit-uri de genu, mare grija cand cumparati airbag-ul, sa fie DOAR de pe Superb. Chit ca cel de octavia 2, fabia 2 arata identic, difera cablajul si numa va legati la cap. Da, am facut eu greseala asta
    1 point
  8. Pai cred ca primul pas ar fi sa cumperi o masina gandita pentru motoare longitudinale, cu suficient loc pentru motor.
    1 point
  9. Felicitari. Sa fie intr-un ceas bun. Se misca mai repede la ploiesti decat la constanța
    1 point
  10. Jantele sunt si ele aproape gata
    1 point
  11. Au trecut cateva zile, astfel incat oboseala si impresiile la cald s-au disipat, consider ca momentul e bun pentru o retrospectiva la rece a acestui mega-roadtrip. Noi am concentrat toata povestea in fix 10 zile, avand 2 obiective pricipale: Grossglockner Hochalpenstrasse si Passo di Stelvio. Personal, eram focusat "pe dat", orice altceva pe langa era doar "side dish" al unui fel principal Stiam ca ambele zone ofera mai mult decat aceste 2 super drumuri, dar...eram si pending on the weather, cu atat mai mult la acele altitudini inalte, muntele are vremea lui. Pregatirile le-am inceput din primavara (adica am pornit de la cele 2 obiective si am grefat pe langa ele rute/cazari/drumuri/alte obiective), iar rezervarile le-am facut efectiv in Mai, ca sa putem prinde preturi bune. Ambele zone (Zell am See si adiacent Stelvio sunt delirant de scumpe daca nu rezervi din timp) Am calculat asa: Iunie e capricios in functie de cat de lunga e iarna (deci e posibil ca nu toate drumurile sa fie deschise), Iulie si August sunt foarte aglomerate ca si trafic in Europa si evident acolo si implicit sunt foarte scumpe ca si cazare si am ales prima jumatate a lui Septembrie. Primul weekend din Septembrie Stelvio a gazduit un eveniment ciclistic - adica da, a fost inchis complet, ca sa poata pedala toti "rutierii ce se cred la Il Giro" (no offence intended catre biciclisti, personal am facut ciclism perfomanta la juniori, stiu despre ce e vorba - dar am o problema cu atitudinea lor), asa ca...perioada s-a asezat de la sine. Nu am vrut sa intarziem mai mult in Septembrie, evident, sa nu riscam o iarna vremelnica. Am calculat cate 2 zile pline pentru fiecare obiectiv plus inca 1/2 zi de rezerva, astfel incat sa ne maximizam sansele. Eram chitit sa "ma dau" Planificarea am facut-o astfel incat sa nu urcam pe niciun obiectiv in weekend, tot pentru a maximiza sansele de trafic lejer. Ca sa nu irosim inca 1 zi de concediu, am ales sa facem o prima bucata (Brasov - Arad) seara, dupa munca, asumandu-ne tot ce presupune traficul de vineri seara catre granita. A fost nasol doar pe Brasov - Sibiu, pentru ca am ales ca Deva - Arad sa o facem pe Valea Muresului, pe DN, care stiam ca are asfalt foarte bun, pentru a nu risca sa fac praf o janta in capcanele de pe mizeria aia de drum intre Deva si Lugoj. Ungaria e fara miza, doar tranzit. Greu, pentru ca sunt lucrari dupa Budapesta, se circula aiurea si incet. Dupa Budapesta ne-am vazut cu @ToniM, ei venind pe alta ruta, mai nordica , iar eu vrand sa evit placerea unui Brasov - Cluj vineri seara asa cum planificasem initial. Era perioada de vis in care se asfalta Padurea Bogatii si se punea criblura pe vreo 20km de DN, deci...big no-no pentru mine. Am continuat cu o jumatate de zi in centrul Vienei si apoi cazare la Ybbs. Etapa urmatoare a fost Ybbs - Saalfeld. Ca si bonus, de la iesirea de pe autostrada pana in Saalfeld am avut parte de un....sa zicem "Bran - Fundata - Dambovicioara" de mare efect, dar varianta cu asfalt perfect si cateva localitati ca in postcards. Saalfeld este un satuc de vis, in imediata apropiere a lui Zell Am See, dar suficient de departe pentru a avea liniste si mai ales...no turists Am stat la Winklehof, a fost de vis. Pentru delectare in imediata zona este Tauern Spa, un delight, mai ales seara. Pentru ca ploua, am zis sa asteptam cu Grossglockner. O plimbare la Zell am See, unde am mancat un frig incredibil. Meanwhile pe Grossglockner, ningea... Am facut un trekking la Krimmel Waterfalls, este foarte interesant nivelul la care au dus austriecii ideea de light trek prin padure catre un obiectiv spectaculos. Dupa amiaza a tinut cu noi - s-a inseninat asa ca am tulit-o pe Gerlos Pass, care incepe chiar de langa Krimmel. 10 Eur bine cheltuiti pentru un fel de Paltinis, dar putin mai altfel... A urmat main event in zona: Grossglockner - povestea ascensiunii cred ca am descris-o cel mai bine la cald, in ziua aceea. Plimbarea de seara pe Zell am See parca a avut un alt gust de data asta. Cald, bine, senin, apa cristalina. A urmat etapa Zell am See - Stelvio, via Innsbruck. A fost o binevenita pauza de cafea si leneveala la soare, ca sa sparga monotonia infernala a autostrazilor austriece cu limita de 100 sau 80km/h, in functie de trafic. De la Innsbruck, am ales Brenner Pass, acea spectaculoasa autostrada suspendata printre munti, cum nu cred ca vom avea noi vreodata Cu o inspiratie de moment, am coborat de pe autostrada si am luat-o freestyle catre Stelvio, pe un drum ce parea interesant pe Google Maps Si uite asa am descoperit Giovo Pass - poze la postul aferent. E fratele putin mai mic al lui Stelvio, dar cu nimic mai spectaculos. Stelvio. Prima zi - innorat, prognoza pe ziua urmatoare - soare. Deci relaxare si spa. Recomand, din nou, Die Post Hotel. E ceva aparte... A urmat Stelvio...cu emotiile si trairile lui, descrise cel mai bine la cald. Iar apoi...lungul (la propriu) drum spre casa. Hai sa ne uitam pe stats: Total trip: putin sub 3900km. Consum mediu: 7.7% (benzina 100). Minimul a fost de 6.5% (Stelvio - Budapesta). Maximul 29-30%(Grossglockner si Stelvio, desi zilele acelea le-am terminat cu 18-19%) Costs: 500Eur (benzina 100 + road tax + vignete + acces Grossglockner, Gerlos, Giovo) Other costs: functie de cazari individuale si daily spend Bottom line: o calatorie de vis, pe care mi-am dorit-o intens si am reusit sa o transform in realitate. Masina: s-a comportat absolut impecabil. Franele au rezistat absolut eroic, fara cicatrici ulterioare, discurile arata perfect, dar cu pauze de racire intre bucatile intense. Ulei, am verificat si sunt 2mm sub maxim pe joja - absolut ok, avand in vedere varfurile de 121 grade pe care le-a vazut - evident cu racire temeinica in mers dupa fiecare etapa de efort. Oricum, uleiul are deja 12k rulati, inca putin si gata. Antigelul a coborat la minim (la rece), dar nu tine neaparat de calatoria asta. Un set de sway bars mai dure si un set de Michelin ar fi fost maximul pe care l-as fi putut dori. Cumva, chiar e compromisul perfect masina asta: a inghitit etapele lungi de drum intr-un mare fel, absolut perfecte scaunele dpdv ergonomic, iar suspensia sport +19, e o combinatie dura, dar la limita la care nu enerveaza (autostrazile austriece in zona de sud au multe mici imperfectiuni). In schimb pe tot ce a insemnat "dat" a facut fata intr-un mod foarte ok, chiar nu ma asteptam sa se comporte atat de bine pe Stelvio. Grossglocknerul se potriveste mult mai bine acestui..."Gti pentru batrani" Daca as mai merge? Da, clar. Dar in varianta avion + inchiriat. Ce as inchiria? Mini JCW, Clio RS, Focus RS, sau un R. Sau, mai ales, variantele lor decapotabile (unde exista) - pentru placerea absoluta. In final un "multumesc" special pentru @ToniM, pentru tot ajutorul, ghidarea, rabdarea in planificare si alegerea rutelor, cazarilor si a POI-urilor noastre. Va multumesc si voua, colegilor de forum care ati urmarit povestea asta si ati avut rabdare cu posturile lungi, scrise la cald, pline de emotiile momentului, sau, cumva sumarizate la rece, ca acesta. A fost o calatorie epica si sunt fericit ca mi-am indeplinit acest vis ?
    1 point
  12. Schimba acel bec care e dat cu probleme cu altul,altele. Chiar daca arde, rezistenta lui electrica la cald e diferita fata de ce stie calculatorul in comparator. Un bec arde si daca circula prin circuit un curent mai mare sau mai mic cu citeva procente, circuitul care monitorizeaza starea becului nu suporta orice abatere, fenomenul e asemanator cu eroarea aparuta la inlocuirea unor becuri cu filament cu altele cu Led si fara rezistente de balast.
    1 point
  13. Adevarat, nu este asa la indemana. Insa, cu timpul, cred ca fiecare ajunge sa si cunoasca masina (cat de cat). Un aspect important este ca, nu multi pot accede la o masina noua. In sensul de expoatare si cunoastere a ei din primii km. Marea majoritate sunt sh, multe cu un numar de km. Mult mai mare decat imaginatia… Nu este un lucru rau, raul intervine acolo unde pretentiile sunt de ceea ce nu face obiect. Pana la urma, este vorba de simptomatologie si dupa aceea de metode de rezolvare. Din acestea, preponderent sunt de ordin mecanic, chiar normale (vorbim de uzura). Nu trebuie sa privim totul ca pe un defect. Personal, cred ca pe durata de viata a ambreiajeor, ar mai trebui facuta o verificare a jocului preluat de saibele de reglaj. De ex: daca dupa o recalibrare, cutia schimba bine, acolo este o explicatie (de soft). Daca isi revine la o vreme dupa recalibrare, este o alta explicatie (mecanica). Sunt doar niste concluzii trase in timp, cu multe masini echipate numai cu DSG (6 + 1 ambreiaje umede). Este doar ce am experimentat eu, nu este un indrumar… PS. Evitati pe cat puteti, urcatul bordurilor inalte (urcare din pozitia oprit perpendicular). Atacati le la un unghi ascutit sau gasiti o alta solutie. Acesta este un sfat. ?
    -1 points
  14. Salut. Nu vreau sa supar pe nimeni, insa... Cred ca este primordial sa postati si numarul de km. (REALI) ai cutiei de viteze. Discutia este una veche. Aveti rabdare si cititi intai de toate. In majoritatea cazurilor, s a rezolvat prin schimb hub ambreiaje. Nu este o problema grava. Daca nu patineaza ambreiajele (inca), nu aveti motiv de panica. Ajutati cutia cand schimba, reduceti usor presiunea pe acceleratie. Nu umblati in ele degeaba... A, schimbul de ulei face bine daca este facut la timp. Dar nu este un panaceu universal. PS. Zgomotul era acolo mai demult, nu l a auzit sau avea intensitate mai mica.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!