Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.03.2020 în toate secţiunile
-
3 points
-
@V A L I he, he, stiu despre cine e vorba. Masina e din TL, e o coincidenta de numar, o tot primesc de la cunoscuti. Pe scurt: as vrea eu, dar trebuie sa mai astept putin. E noul model. Revenind ON, cu scuze pentru derapaj. Ma bucur ca am reusit sa incarc imaginile. Sincer nu prea m-a interesat ca e sau nu hulit Castrol la noi. Skodele mele diesel au mers doar cu Castrol de la Delcar. Habar nu am sursa, lotul, fabrica. M-a interesat doar sa fie la bidon si nu butoi. Si pentru asta niciuna nu a consumat deloc ulei. S2-ul a ajuns la 130k, doar cu Castrol, absolut impecabil merge motorul. In ceea ce priveste S3-ul, a fost recomandarea unui prieten bun "from the inside" sa folosesc Mobil1 si asa am facut. Si la schimbul de 15k si la cel de 25k. Deci, excluzand uleiul OEM, care nu stiu ce este, timp de 25k (40k actuali minus primii 15k cu OEM) motorul a mers doar cu Mobil1. Nu m-a nemultumit cu nimic, dar nu am avut termen de comparatie. Printr-un concurs amuzant de imprejurari, la revizia de 40k m-am trezit cu bidoanele de Castrol. A fost un "why the hell not?", asa ca i-am dat o sansa, pe ideea ca daca nu-mi place cum merge, il schimb cu Mobil1. 6l de ulei si un filtru nu sunt un capat de tara. Surpriza a venit a doua zi. Naveta mea zilnica e mereu aceeasi. Pornesc motorul, 3 min de ralanti in subteran apoi bulevard, 10km de centura si 3 de DC. Mereu cu aceeasi viteza de 100km/h pe centura. Din motive de OCD, stiu exact unde pe sosea ajunge uleiul la 50 grade si cate grade are la destinatie. Ei bine...a doua zi a fost panica maxima, uleiul nu mai ajungea la 50 grade, cele 3 liniute nu se transformau in "50". Dupa vreo 2 km ma gandeam ca s-a busit senzorul, sau ca poate mi-au facut baietii o gluma gen "sa-i crape o vena in cap baiatului cu OCD, sa-i dam panica maxima" si mi-au dezactivat cu VAS indicatorul de temperatura ulei, stiuta fiind mania mea. Anyway, dupa 4km de 100km/h constant, la aceeasi temperatura exterioara de 16grade a ajuns uleiul la 50 grade. La finele navetei, in loc de 103 aveam un 86 pe bord. Parca eram cu S2-ul diesel, cam acelasi comportament. Evident, prima grija a dupa-amiezei a fost sa fac o Poiana. Surprizele au continuat. De obicei, in acul de par de la echitatie, ultimul inainte de a intra in Poiana, aveam un 110-112 grade. Cu Castrol am avut 106 grade, in conditiile in care am avut drumul doar pentru mine.... Cam atat am apucat sa testez, deci inca nu e relevant. Astept vremuri mai bune, astept sa schimb carcasa termostatului si sa repet experimentul. Cam asta e. P.S. Pirelli-urile, la 40k, dupa rotire, s-au comportat ciudat. Parca cele care au fost pe spate si au ajuns pe fata s-au cam plastifiat. Am avut surprize in a 3-a, chestie total noua... Daca as mai tine masina nu le-as tine dincolo de sezonul asta. Dupa rotire, profil cam 50% fata si 35% spate, dar...cam rigide. Vorbim de 16-18 grade in atmosfera.2 points
-
Padelele se desfac bucatele. Trebuie scos pinul acela metalic că sa poți separa de partea electronică. Apoi separi partea unde apeși cu degetele(rămâne neagra) și partea vopsita argintiu. Semnele le am mascat cu niste autocolant tăiat la fix și pus peste semne cu penseta. Migălos. Apoi vopsite cu straturi subțiri de la distanta. Au ieșit destul de bine. Poți căuta și un spray argintiu cumva mai satinat. Eu n am găsit. Liqui Moli și Ceratec folosesc de când am luat mașina. Înainte se punea Castrol și consuma între schimburi vreo 500ml sa zic. De când am făcut eu schimburile, nu mai completez deloc între schimburi2 points
-
2 points
-
1 point
-
@EEXCALADE "identice cu cele venite din fabrica" - daca nu ai scris gresit - aici e greseala. Trebuie reviziile cele mai noi. De altfel cazul tau e printre putinele de genul de care am auzit, si la celelalte de care am auzit facusera aceeasi greseala de a pune piese de revizii vechi sau identice cu cele cu care a venit masina. Ii dau dreptate lui vali zak. Este si un link de pe un forum rusesc postat cu 2-3 pagini in urma de Hayate care intra bine in detalii. /Offtopic: Foarte ineficient e formatul asta de forum uneori. Ar fi ideal un wiki care sa centralizeze subiectele astea dezbatute si razdezbatute, dar presupune mult timp investit (dar pus cap la cap probabil tot ar fi mai eficient decat ca fiecare in parte sa rascoleasca forumuri pe cont propriu).1 point
-
1 point
-
La mine trapa/“panarama“ cum ii zuce sotia, au fost tot timpul in top 5 dotari indispensabile. Sentimentul care ti-l da deschisa pe vreme frumoasa, sau cum e copilul „preocupat“ descoperind cerul/tuneluri are pretul lui. Superba masina, cat despre intretinere... se vede ca esti proaspat casatorit?.1 point
-
Exact cum zice @Crs.Vag, producatorul recomanda 30000km/2ani dar la cum am mai avut alte masini si am vazut alte filtre dupa 1 an consider ca imi bat joc de masina sa o las 2 ani. Acum am 13000km si 11 luni. Deci la ~15000km si 1an mi se pare decent dar o sa mai aman revizia cu toata nebunia asta in care oricum masina sta in parcare.1 point
-
2 ani sau 30 000 km. El o face mai devreme, la fel si eu. An sau 15 000 km.1 point
-
1 point
-
Pai vad ca alții care au făcut distribuțiile prin reprezentante, după câteva mii de km s au ales cu aceleași zgomote. Asa ca de ce sa pui piese OE când ele s mai proaste? Cine face variatorul, lanțul, pinioanele? Variator Denso, lanțul prin Italia parca, iar pinioane firma Morse tot Italia dar făcute prin China.1 point
-
am ajuns la concluzia ca nici cu update la 2020 nu se rezolva treaba decat daca ai backup la unitate inainte sa o ia razna din nimic, scoaterea bornei este pistol cu apa (ceva unda spatiala mi-a busit unitatea , am citit pe ceva forumuri rusesti ca jegosii grupului VAG pot face remote in background cand are net masina pentru a perturba functii ireparabile decat cu inlocuirea unitatilor 5F in special cu modele mai noi la care vezi draga ei au ''suport''... poate fi ceva vrajeala dar pe mine m-au fript), eh, si uite asa mi-am pierdut 1h din viata duminica ca tristu' in masina scriind verificand fiecare linie din adaptation daca este corecta... cel putin 20 de buguri si scrieri gresite fata de backup am gasit, toate bune si frumoase dupa ce am dat ok totul funnctioneaza ireprosabil: wifi dlna on wifi hotspot on google sat_nav view on goolgle streetview merge doar pe anumite strazi sau cand vrea apare spontan iconita activata in colt, google mindblow Nu intereseaza pe nimeni ce este on sau off important atunci cand lucrurile merg corect la masina faceti va rog un backup macar o data pe an ca nu strica si un remotecall de la ei cu siguranta nu lasa nimic in Qnx la vedere, pe foametea asta sunt in stare de orice marii producatori pentru a elimina usor modelele mai vechi care culmea functioneaza ''prea bine''. Backupul din care am restabilit totul este in attach daca intereseaza pe cineva, si poza dupa backup. backup.txt1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iti vorbesc prin prisma unui om cu rupturi de gr2 la toate cele 4 meniscuri. Stiu prea bine si durerile si dificultatile de miscare, si lipsa de chef de viata indusa de acestea. Si nu le consider motiv suficient pentru a renunta la o pasiune, decat in cazul in care acea pasiune nu era reala in prima faza. Daca ai vrea, masina te va astepta pana vei fi suficient de ok (cateva luni de recuperare), si bani vei strange usor usor ca sa lucrezi la ea.1 point
-
Si amea e 2010 am schimbat chiar si vasul de expansiune chiar si termostatu in speranta de nu a fi garnitura si tot acolo am ajuns.nu mai sta cu ea asa fiindca vine caldura si e nasol fierbe apa iti arunca afara etc.. Eu am 178 000km dar nu cred ca sunt reali .deobicei masinile pe germania au peste 230 000km.1 point
-
Salut, si eu pierd antigel la masina din semnatura. Cum se manifesta problema: - apa in vasul de expansiune este la nivel maxim. Pornesc motorul si daca merg(indiferent de nr de km parcursi) cu o turatie pana in 3000rpm nu pierd nici macar o picatura de lichid. Daca insa pornesc motorul si ies pe autostrada, rulez cu rpm > 3000 in 15 min pierd cam 1litru de antigel. Pierderea se realizeaza prin supapa de suprapresiune( undeva in spatele capacului albastru de la vasul de expansiune) si imi curge pe alte furtune lichidul respectiv. Daca stau pe loc si o turez peste 3000 rpm la fel se manifesta. Temperatura apei sta constant la 90 de grade in bord. Masina are 244.000 km. Am schimbat busonul de la vasul de expansiune, termostatul. Ramane aceeasi problema...daca rpm-ul depaseste 3000 se face suprapresiune si apa este aruncata afara prin suapapa de suprapresiune. (verificat nu exista scurgere prin alte locuri gen furtun crapat...sau radiator spart) Ce poate sa fie? - daca e garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata, vreu sa am o explicatie de ce imi face suprapresiune si apa se pierde prin supapa de suprapresiune de la vasul de expansiune. - daca e termostatul--nu prea cred...ce ar putea declansa treaba asta? (legat de termostat, o chestie interesanta...dupa ce l-am schimbatcu unul nou si ieftin 50ron(nu mai stiu marca) pierd cam 1 litru maxim..inainte imi disparea complet apa din vasul de expansiune tot prin suprapresiune) - poate fi de la pompa de apa? problema a aparut cam la 1 luna dupa ce am schimbat distributia (martie anul asta)(pompa de apa este Hepu)1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00