Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.03.2020 în toate secţiunile

  1. 5 points
  2. Din episodul #stamacasa, astazi am montat kitul de semnalizari progresive pe oglinzile de fl. Nu sunt eu mare fan al acestor semnalizari pe modele ce nu au asa ceva de fabrica, dar le-am luat pentru sticla neagra ce se potriveste perfect cu oglinda. + ca iluminatul arata mult mai bine ca cel oem (cele 3 leduri de pe margine). Astept sa se incalzeasca putin afara, si ma apuc de montat. Un link cum functioneaza semnalizarea aici Inca astept dupa airbagul de la volan. Sper sa ajunga maine sa finalizez si cu volanul. Pentru cei ce mai fac retrofit-uri de genu, mare grija cand cumparati airbag-ul, sa fie DOAR de pe Superb. Chit ca cel de octavia 2, fabia 2 arata identic, difera cablajul si numa va legati la cap. Da, am facut eu greseala asta
    2 points
  3. Inca un retrofit, interior negru piele+alcantara cu reglaje full electrice.Plus sertare sub ele. Volanul a primit trimul de la airbag si padelele au fost facute gri-crom. Mai am de retapitat cotiera pt ca a ramas cea veche de la interiorul textil Pe partea tehnica: volant noua, ax pompa ulei nou, schimb ulei Liqui Moli + Ceratec
    2 points
  4. Nu e de la montaj. Montajul gresit atrage ruperea spirei 100%.
    1 point
  5. Cred ca diferentele de temperatura ulei sunt si din cauza faptului ca uleiul e nou/proaspat. Hai cu impresii si pe la 5000/7500km. Sunt curios cum se mentine. Bijuterie masina! ?
    1 point
  6. O singura masina cu trapa am avut, si doia ani de zile am injurat continuu. Cu vreo sase luni inainte de a o da (nu din cauza trapei) am "rezolvat" problema eliminand complet capetele furtunelor - se scurgea apa liber...
    1 point
  7. Padelele se desfac bucatele. Trebuie scos pinul acela metalic că sa poți separa de partea electronică. Apoi separi partea unde apeși cu degetele(rămâne neagra) și partea vopsita argintiu. Semnele le am mascat cu niste autocolant tăiat la fix și pus peste semne cu penseta. Migălos. Apoi vopsite cu straturi subțiri de la distanta. Au ieșit destul de bine. Poți căuta și un spray argintiu cumva mai satinat. Eu n am găsit. Liqui Moli și Ceratec folosesc de când am luat mașina. Înainte se punea Castrol și consuma între schimburi vreo 500ml sa zic. De când am făcut eu schimburile, nu mai completez deloc între schimburi
    1 point
  8. @CristiALF multumesc pentru poze. M-am mai linistit dupa cate site infundate am vazut ?
    1 point
  9. 2 ani sau 30 000 km. El o face mai devreme, la fel si eu. An sau 15 000 km.
    1 point
  10. Retapitare dupa modelul original
    1 point
  11. teapa asta mi-am luat-o cu un spray duplo sau policolor al carui capac este leit culoareadubei inclusiv metalizarea - si in realitate e cam ca al tau... ca un grund asa
    1 point
  12. Gata și revizia la Tiguan, încă un an stăm liniștiți. Probabil va urma un schimb al distribuției în 6-7.000km. Tot pe Mahle și Mobil 1 am mers și la Tiguan, exact ca la Golf. La Tiguan, nu am avut altceva de făcut decât consumabilele și verificările de rigoare. să avem o săptămână ușoară! Stați în casă cei care puteți, fiți responsabili, evitați contactele și deplasările inutile!
    1 point
  13. După cum spuneam am schimbat și 2 bocșe la tamponul motor și am scăpat de scataituri la plecarea de pe loc. În privința erorii apărute pe cilindrul 4 s-a dovedit a fi până la urmă bobina, pe care am schimbat-o Acum motorul merge ok, fără trepidatii, eroarea pe cilindrul 4 am sters-o cu VCDS-ul și nu a mai reapărut. Pe partea de filtre am mers pe Mahle, iar pe partea de ulei pe Mobil 1, atât la Golf cât și la Tiguan. În schimb mă confrund cu apariția erorii pe airbagul de ka șofer si deși azi am scos airbagul și cablajul din mufa nu am sesizat probleme. Dar după ștergerea erorii,în câțiva km reapare. O să redesfac și să incerc să curăț cu un spray de contacte și să inlocuiesc spira de la volan. Să vedem cand am timp să fac asta, cu covidul și cu trebuirile de la muncă O săptămânăușoară tuturor! Stați în casă cei care puteți, evitați contactele cu alte persoane, fiți responsabili!
    1 point
  14. @razvan.ac mersi ✌ Nu am mai avut timp de forum dar ma bucur sa vad o astfel de postare. Pana una alta masina sta la izolare, de 1 saptamana nu a mai fost scoasa ca am foarte multa treaba cu masina de munca. De miercuri am o saptamana libera dar tot izolata o sa stea pentru ca am nevoie de odihna si este mai bine sa stam in casa, o sa vina ele si zilele de alergat masina :). la sfarsitul lunii aprilie trebuia sa fac si revizia de 1an/15000km dar cred ca o sa aman ca nu "arde" nimic.
    1 point
  15. Peste tot si intotdeauna trebuie sa existe un echilibru , in caz contrar se ajunge la consecinte grave Masinile cu motoare mai lenese vor fi depasite de masinile cu motoare mai puternice , e ok , nu e nicio tragedie Daca toti ar avea masini cu motoare puternice , s-ar da bot in bot de zece ori mai multe masini decat acum Cine se pune la drum cu ideea ca vrea sa depaseasca tot va fi , inconstient chiar , stresat , la limita , nervos , etc Asa ca mai bine linistit si relaxat la volan ptr marea majoritate a masinilor din trafic , in felul asta scapa cu viata si cei cu motoare puternice - din categoria Depasitori Cine are motor puternic are tendinta sa sa riste la depasiri Cine are motor puternic si merge corect , toata stima Cine are motor lenes si se crede din categoria Depasitori , aia da , uita de ei pe contrasens , sunt un real pericol - IQ mic - la fel ca cei care ne pun batranii in periocol in ziua de azi @SORINHO , nu iti fa probleme , oricum nu te puteai bucura cu adevarat de masina pana nu trecea criza - va fi bine - trebuie sa trecem si noi prin mici greutati , oricum am fost cei mai norocosi oameni de pe pamant - am scapat de razboaie si foame - nici nu ne putem imagina prin ce au trecut bunicii / strabunicii si toti dinaintea lor - noi avem probleme de putere motor la depasiri
    1 point
  16. Au venit cu suspensia si sunt mai scurte decat cele stock Am iesit la lumina soarelui si am luat ITP-ul :
    1 point
  17. Vine vine primavaraaaa Revin cu updates: - Am montat jantele. - Am luat distantiere de 10 mm pe spate, prezoane noi pentru toate jantele, sa fie totul ca nou. - Dupa lungi cautari, am gasit si un volan de Superb facelift care nu are gram de uzura pe plasticul din mijloc. L-am retapitat, si momentan astept sa imi duca curierul si airbagul ca sa il pot monta sus. - Am gasit si oglinzile de facelift. Sunt de pe un model cu acelasi dotari ca a mea, deci sunt rabatabile electric, au puddle lights, si sunt negre, ceea ce e perfect ca oricum aveam de gand sa le vopsesc negre daca erau alta culoare. Se pupa cu plafonul si cu jantele. - Am gasit si capacele OEM ce vin in locul semnalizarilor din aripi (se vad in poza cu oglinzile) - Am mai cumparat si broasca usa spate dreapta si fata stanga, motivul inlocuirii lor fiind switchul care era mort si masina nu vedea usile deschise. Dupa momntarea broastelor, pot sa spun ca tot ce e pe masina e 100% functional care la varsta si dotarile ei.. pot sa zic ca e un lucru mare. Si odata ce volanul si oglinzile sunt sus, pot sa zic ca masina e 100% facelift, pana la cel mai mic detaliu (grila bara fata, grila capota, stopuri, oglinzi, volan, cluster, ornamente manere, grile de ventilatie ) deci inca un capitol incheiat. O sa revin dupa montarea lor.
    1 point
  18. 1 point
  19. In modul Eco lag-ul este atat de mare de zici ca ai uitat motorul acasa. Este cumplit si in unele cazuri chiar periculos. Restul modurilor sunt utile.
    1 point
  20. Am trecut de 10k km de la ultimul schimb cu Dynamax 5w30 C3, motorul inca este silentios si nu a consumat absolut deloc(vizibil cel putin). Masina are ~287.000km. Imi continui micul experiment cu uleiuri mai ''no name'' si urmeaza sa pun VAToil 5w30 synGold 5w30 C3.
    1 point
  21. lucrurile sunt foarte simple. poti face drive-test, nu iti place, nu iei. dar mai depinde si de user sa cumpere ce se incadreaza in nevoile lui, nu sa cumpere ceva slab si apoi sa zica ca era slab dupa parerea mea nicio masina nu e submotorizata. doar soferii au pretentii pe care masina nu le poate satisface. daca tu esti obisnuit cu 300cp logic ca daca iti dau golful meu de 122 o sa zici ca e submotorizat. ce vreau sa zic ca notiunea asta de "submotorizat" e o chestie subiectiva care depinde de la sofer la sofer. nu stiu cine a venit cu note neelegante, in nici un caz eu. tu acum ce vrei, sa imi retrag afirmatia? nu o retrag ca nu am de ce, sunt convins ca daca o scot la pret in genul articolului o sa se vanda pe rupte cu toate neajunsurile ei.
    1 point
  22. Sincer as prefera sa las 17 pe iarna si sa iau 18 pentru vara dar momentan sunt alte prioritati ? . Cu timpul le voi face pe rand pe toate.
    1 point
  23. Tind sa cred ca, cutia nu decupleaza in momentul in care stai cu piciorul pe frana... De exemplu consumul instant este 0.7-0.8 L, in momentul in care treci in N sau P consumul scade la 0.6L iar motorul se aude cum se relaxeaza. Cel putin asa este la mine. Sper sa nu am eu vreo problema...
    1 point
  24. Distributia trebuie inlocuita urgent daca cureaua depaseste suprafata rolei .
    0 points
  25. Ce supriza, ca sa vezi ?! Pai aia erau prosti? Ce dracu mai vindeau ei pe urma? Cred insa ca e decizia corecta, sa fi scos astia acum R cu 2.5, la un pret...va dati seama (!), in conditiile in care calitativ/materiale G8 nu pare (vedem noi realitatea cand s-o putea..) nici macar la nivelul G7, va dati seama ca riscau sa nu se vanda ? Iar daca se vindea, afecta vinzarile RS3-ului...
    -1 points
  26. ma gandesc ca daca ar fi normal, mecanicul nu te mai anunta
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!