Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2020 în toate secţiunile
-
Vine vine primavaraaaa Revin cu updates: - Am montat jantele. - Am luat distantiere de 10 mm pe spate, prezoane noi pentru toate jantele, sa fie totul ca nou. - Dupa lungi cautari, am gasit si un volan de Superb facelift care nu are gram de uzura pe plasticul din mijloc. L-am retapitat, si momentan astept sa imi duca curierul si airbagul ca sa il pot monta sus. - Am gasit si oglinzile de facelift. Sunt de pe un model cu acelasi dotari ca a mea, deci sunt rabatabile electric, au puddle lights, si sunt negre, ceea ce e perfect ca oricum aveam de gand sa le vopsesc negre daca erau alta culoare. Se pupa cu plafonul si cu jantele. - Am gasit si capacele OEM ce vin in locul semnalizarilor din aripi (se vad in poza cu oglinzile) - Am mai cumparat si broasca usa spate dreapta si fata stanga, motivul inlocuirii lor fiind switchul care era mort si masina nu vedea usile deschise. Dupa momntarea broastelor, pot sa spun ca tot ce e pe masina e 100% functional care la varsta si dotarile ei.. pot sa zic ca e un lucru mare. Si odata ce volanul si oglinzile sunt sus, pot sa zic ca masina e 100% facelift, pana la cel mai mic detaliu (grila bara fata, grila capota, stopuri, oglinzi, volan, cluster, ornamente manere, grile de ventilatie ) deci inca un capitol incheiat. O sa revin dupa montarea lor.5 points
-
In modul Eco lag-ul este atat de mare de zici ca ai uitat motorul acasa. Este cumplit si in unele cazuri chiar periculos. Restul modurilor sunt utile.2 points
-
Foarte fain proiectul Bravo!!! Dar schimba te rog placute de inmatriculare cu altele noi, macar aia de pe fata.2 points
-
2 points
-
Merci. Acum nu e prea curata, ca n-am mai mers sa o si spal azi, dupa patania de la vulcanizare Anvelopele sunt Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45/ R18 XL 95Y. Surpriza este ca desi le asteptam sa fie produse la inceputul anului 2019, dot-ul zice ca sunt 4619, deci din Noiembrie 2019, made in Slovacia.. Sa va povestesc ce-am patit azi la vulcanizare, unde am mers sa schimb rotile. Foarte aproape de mine s-a deschis o vulcanizare noua, de vreo 2 saptamani, putine masini, preturi bune, fara cozi (cel mai important !). Azi la 09:00 eram acolo, la 09:10 au deschis, primul client (vorbisem cu ei de ieri si mi-au zis ca de dimineata nu e nimeni). nerabdator nevoie mare ! Pff..deja ma gandeam ca pe la 09:30-09:45 maxim (!), termin cu tot si am si plecat. Pac !, dam jos prima roata de 17, cu chef baietii sa puna prima anvelopa 18 pe noile jante, pac, pe masina aia de montat si ..cand sa terminam, stai asa ca ..nu terminaram ! O mica particica din circumferita avelopei (cam 15-20cm) nu facea "poc" si nu se "janta": nu isi termina procesul de a veni pana in buza exterioara. De ce? Pentru ca marginea avelopei nu vroia sa treaca de "buza" jantei din interior. Soc soc soc, va dati seama ! Baga presiune (3-3.5-4 !), da-o jos, incearca iar (de multe ori), tranteste cu ea de sol poate poate se aseaza, incearca cu ranga aia a lor (rezolvam acolo, se facea la fel in alta parte), bate cu ciocanelul (poate poate!), NIMIC ! Nici de-a dreaq nu vroia. Bun, incearca anvelopa pe alta janta - la fel ! Deja eram ingrijorat... In pana de idei, stabilim sa o montam pe fata dreapta, sa incercam sa miscam masina, poate isi revine nebuna! Zis si facut, da-i iainte/inapoi, fa si stanga/dreapta, nimic. Baga presiune, scoate presiune, reia miscarea. Pune o caramida in fata rotii, urca-te pe ea, deja va dati seama...daca imi zicea cineva sa o pup ca poate merge, faceam si asta! Nimic nene, nimic! Parcaaa..se mai apropiase putin, dar ..degeaba. Facem o mica pauza (incercand sa ne gandim la next steps...OZN-uri ceva..eram deschisi la orice ! ) - intre timp era "in lucru" a doua la interior pe standul de lucru - cand...auzim de afara "poccc!" - era acel "poc" (din fericire) de fericire ! Se asezase nebuna ! Un moment de fericire maxima, daca nu era CoVidu cred ca ne si pupam Eram fericiti deja la acest moment, avand cumva "solutia" magica. Dupa cum va spuneam, la interior se incerca gasirea si a altor variante fiind in lucru janta nr 2. O idee (tampita, sa nu incercati!) i-a venit baiatului respectiv sa incerce sa bage anvelopa pe janta de la interiorul (jantei), in ideea ca in acest fel, acea buza va fi deja trecuta si scapam de necazuri. Oameni buni..cred ca am fost mov/verde/rosu/albastru, am zis ca s-a dus dreaq anvelopa mea noua de 550 lei Nu a mers bineinteles, a ramas aia blocata pe janta intr-o parte, anvelopa arata de ziceai ca e ...praf! Nu exista cuvinte sa descriu...horor! Cu chiu cu vai am facut rollback (ala tot zicea sa stau linistit ca nu are nimic anvelopa, eu insa...deja ma gandeam pe ce tip de atac sa merg si cum sa procedez pentru a-i neutraliza pe amandoi, dupa ce imi vor spune ca ei nu scot 550 lei din buzunar ). Dar..totul e bine cand "se termina" cu bine si... minune (!) - a naibii avelopa nu avea chiar nimic, rezistente Domne' ! Acum..dupa ce pe aceasta a doua avelopa am supus-o putin la exercitii Yoga, am incercat iarasi metoda traditionala si ..surpriza, a mers din prima (inainte nu a mers, ati retinut acest aspect, da?) ! A treia...stop joc, la loc comanda! Nu mergea, bineinteles. A patra, la fel. Le-am pus pe jante asa cum s-a putut, ramanand sa le montam pe fata pe rand si hai cu inainte/inapoi, st/dr, caramida, etc, pana ce sar si astea la locul lor - macar aveam un plan de avarie. O montam pe a treia si zic hai sa bagam acum presiune in ea, cat a avut si prima cand a mers cu caramida. Bun, asta facem (prima avea 4 atm !). Si se pune asta si baga presiune, doar ca el baga si mai mult. Prieteni...a bagat 4.5 atm si s-a intamplat minunea ! Poccc! S-a pus anvelopa pe janta, unde trebuia. Am procedat la fel si cu a patra bineinteles. Baietii astia de la vulcanizare ziceau ca ei nu s-au mai intalnit cu asa ceva pana acum si ca nu stiau ca rezista unele anvelope la atata presiune, lor li se parea oricum si 3.5-5 atm foarte mult . Acum..eu nu stiu daca a fost (si) lipsa lor de experienta sau/si "norocul" meu, dar vreau sa va spun ca am plecat la 11:30 de acolo, deci am stat 2.5 ore aproape, cu patania mea. Mai jos cateva poze in care se vede si cum se manifesta "problema" si la sfarsit, cum arata acum masina cu noile jante+anvelope (chiar daca e murdara, nu mai am energie azi sa fac nimic). Despre avelope nu pot sa zic nimic deocamdata, am mers cu ele cred ca ...800m. La o prima impresie, clar directia s-a intarit si cred ca e un pic mai rigida masina acum (normal), dar nimic suparator. Astept sa merg putin cu ele, sa ma lamuresc mai bine. Si-am incalecat pe-o sa/roata, si v-am spus experienta mea/toata ! Morala: daca patiti ca mine, bagati tata presiune cu tupeu !2 points
-
N-a venit Moșul, dar a venit revizia . În plus, ca un făcut de ieri a început să tremure la relanti, mi-a aparut "check engine" care după ce a palpait puțin, a rămas aprins. La scanat a apărut "P0300 (parcă) Random Cylinder Misfire Detected" pe cilindrul 4. După ștergerea erorii, nu s-a schimbat nimic, la prima s-a reluat totul. Așa că azi pe lângă ulei și filtre, am comandat și un set de bujii Beru. Știu că e posibil să fie bobina, dar prefer să o schimbe mâine, dacă se constată asta. Oricum bujiile nu le-am schimbat de când am luat mașina și nici fostul proprietar nu cred că le-a schimbat. De asemenea, pentru că aveam niște scârțâieli la plecarea de pe loc, am constatat că trebuie schimbate și cele două bocșe de la tamponul motor. Am luat Lemforder și sper să nu mai aud nimic după . Mâine după ce iau "broasca", las Tiguanul la revizie și am "scăpat" și de revizii și de bani!1 point
-
1 point
-
1 point
-
@bgd_b92, am in plan sa infoliez si cromul in piano black. Dar pana acolo, mai am de luat niste faruri noi, un mic retus la praguri ca a mai sarit vopseaua de la piectricele + folie de protectie dupa. ? Si pot sa zic, ca exteriorul e gata. O sa imbrac si nuca din nou, dar aia nu e asa urgent deoarece e in stare destul de buna. Cand retapitez scaunele, ma ocup si de ea1 point
-
1 point
-
Am incercat sa-i raspund lui @MyKe in privat, dar nu merg mesajele private. Daca se considere reclama, rog un moderator sa stearga postul si imi cer scuze. Aici e oferta de care am beneficiat1 point
-
1 point
-
Daca pot sa imi dau si eu parerea, ca posesor de Tiguan DSG 150 4M si Passat DSG 170 ... Personal nu mi se pare o tragedie sa alegi motorul de 150, fiind diesel, ai cuplu decent, mult mai mult ca motorul 1.5 TSI de 150. Daca eu conducand si Passat de 170, cu care merg destul de tare as zice - ma descurc si cu Tiguan de 150 la drum lung ( punand la socoteala si greutatea in plus si aerodinamica mai de dulap). Da, recunosc ca mi-ar fi placut nu cel de 190, ci cel de BiTDI de 240, dar masina merge si asa suficient de tare cat sa poti depasi in siguranta, ba chiar sa mergi destul de tare (destul zic - nu foarte), daca te infigi in ea. In locul motorului de 190, eu as alege ( si am ales) fara doar si poate DSG - mai ales ca masina e noua, sunt mici sanse sa ai probleme cu cutia in primii 10 ani. Passatul meu DSG are deja 320K km, si nu m-as mai intoarce la manuala. My 2 cents...umil posesor de 2.0 tdi 150 ?.1 point
-
O sa scriu si cu bune si cu rele. Sper totusi sa fie mai multe bune . Am deja seria de sasiu, masina e fabricata la sfarsit de februarie 2020. Am ratat citigo iv, apoi am primit termen de livrare nedeterminat la eup si pe urma a aparut oferta la leon. Pretul bun(motor, dotari) si test drive-ul ne-a facut sa luam decizia instant sa zic asa. Am iesit la 14.400 cu tot cu rabla pentru leon style 1. pachet enjoy style alarma; full link; media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home.1 point
-
"Pretul cu care am achizitionat eu nu are relevanta." @andreihey pff, cum a fost asta. Sublim. Nu te-a intrebat discountul pe care l-ai primit, ci pretul pe care l-ai dat. Dar daca este confidential, so be it Diferenta intre Life si Style este de ~2500euro in acest moment in configurator, dar sunt de acord cu tine, merita diferenta pentru plusul de dotari pe care-l aduce varianta superioara de echipare. Tinand cont situatia actuala, mai aman si eu achizitia si cu ocazia asta o sa mai incerc sa testez si altceva. Tot ce ma indeparteaza de acest model este calitatea slaba a materialelor interioare.. voua cum vi se par dupa ~1 an de folosinta?1 point
-
1 point
-
Toyo Proxes am avut eu pe Q5 si au fost geniale, foarte aderente si cu comportament foarte bun pe ud timp de 30.000 km. Probabil unul din putinele lucruri pe care mai scrie Made in Japan.1 point
-
Castrol nici vorba , sant alte marci consacrate , Mobil 1 ESP , Fuchs titan gt 1 pro c3 (XTL) , Total Quarz ineo long life (ART) , Shell Helix Ultra ECT C3, Valvoline sYNPOWER xl III, eu din acestea a-s alege , mult noroc1 point
-
PRIMA REVIZIE la 2 ani sau 30.000 km Km bord 20.100 Am fost nevoit sa fac revizia pt ca nivelul ulei pe joja era sub jumatate. ULEI OEM 4.7 litrii cartus filtru ulei +filtru aer OEM Buson baie ulei UDATE soft la calculator coloana directie- am avut de 2 ori martorul volan aprins rosu in momentul cand pornea masina cu start stop activ Urmeaza update soft la unitatea MIB2 Pret 940 lei Darius Motors Ploiesti. Interior de CL? la ce te referi ? nu stiu cod dsg probabil sr1 point
-
Salutare! Retrofitul Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert a fost implementat cu succes după 6 ore de munca, aștept sa se termine calibrarea automata sa ma pot bucura de funcționalitate maxima, va atasez câteva poze cu rezultatul final. In momentul de fata am full asistenți. Ultimul Retrofit va fi Webasto și cu acesta am finalizat toate retrofiturile posibile pe o Skoda Octavia 3.1 point
-
1 point
-
Nokian sunt de evitat, am vazut atat de vara cat si de iarna cu bucati sarite din ele. Masini diferite, soferi diferiti. Acum sunt la al doilea rand de Debica presto uhp 234/40/18. Sunt geniale pentru pretul cerut. Foarte silentioase si foarte aderente, dar se uzeaza relativ repede daca sunt maltratate. Pe mine un set ma tine 2veri sau 40.000, dar duse de multe ori la limita. Sunt peste Hankook k 125, am avut ocazia sa folosesc 2 hankookuri noi pe fata si 2 debica uzate pe spate. Masina subvira foarte tare si era greu de redresat. Sunt ok si pe ud, nu mi au dat emotii la franare. Inainte de Debica am folosit Matador, sunt decente dar sub. Marele lor dezavantaj a fost zgomotul. P.S: anvelopele nu se aleg doar din teste unde producatorii nu trimit aceleasi anvelope ca cele vandute sau din parerile utilizatorilor care folosesc cele mai scumpe produse, just to be safe, apoi se mint cu testele facute de altii ca au luat cea mai buna decizie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Depinde ce e acolo, a mea nu mergea curatata, vaporii intrasera in carcasa de plastic pe langa ax si au afectat circuitele.1 point
-
Curata clapeta. Nu trebuie inlocuita. Banuiesc ca si scutura la oprire. Dupa curatare, basic settings sa stie capetele de cursa.1 point
-
Salutare...daca esti amabil si timpul iti permite,poti detalia traseul AICI ? Poate mai sunt si altii dornici sa se plimbe/ocoleasca traficul Merci.-1 points
-
ar merge niste distantieri sau flanse sau cum se zice la roti - nu mult - 5-10mm-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00