Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2020 în toate secţiunile

  1. @vali zak sincer la cat costa o anvelopa pe 16 ai foarte multe variante de ales fie ele si premium....eu unul as alege Debica, am pe o alta masina pe 17 si sunt multumit de ele, raport pret-calitate foarte bun.Te mai poti uita si la Kumho. Am avut marci premium, Dunlop ultimul set de anvelope premium...anvelope bune dar care dupa 30k km au trebuit inlocuite, se topesc mult prea rapid. Eu unul de obicei nu sunt adeptul produselor ieftine dar in randul anvelopelor s-a dovedit..conform testelor ca o anvelopa de buget/medium nu este departe de o anvelopa premium asta in viata de zi cu zi, pe circuit se pune altfel problema. Dpmdv pt. soferii care respecta regulile de conduita preventiva o anvelopa de buget este suficienta. Bafta
    4 points
  2. Salut, dupa o lunga asteptare de vreo 5 luni mi-a ajuns si mie masina. Tiguan Allspace 2.0 TSI DSG 190 CP Highline.
    4 points
  3. In modul Eco lag-ul este atat de mare de zici ca ai uitat motorul acasa. Este cumplit si in unele cazuri chiar periculos. Restul modurilor sunt utile.
    2 points
  4. Am profitat ultimele 2 saptamani sa rezolv cateva treburi. 1. Schimbat stergatoarele cu alt set original Audi (cu ocazia asta inainte de a le schimba am si degresat + decontaminat cu argila parbrizul) 2. Inlocuit capacul de la lichid parbriz (cum face mai toata lumea) 3. Protectie isofix pentru bancheta spate, original Audi (astept sa vina bebe acum.. deh ) 4. Masina a venit normal cu kit pana, fara roata rezerva. Am achizitionat roata slim pe 19 + spuma polistiren trusa scule + capac protectie bloc valve de la perne. 5. Achizitionat toate cele necesare pentru revizie (filtre ulei, diesel, aer OEM Audi + polen MANN antifungic etc) 6. Ulei Ravenol 5W30 VMP USVO ... m-am documentat mai bine de o saptamana despre ulei, studiat fisa tehnica, studiat analize laborator, pareri, review-uri... pare sa fie una dintre cele mai bune solutii atat pentru ungere + temperaturi mai scauze cat si pentru DPF . De adaugat si faptul ca uleiul nu poate fi contrafacut, fiindca are 2 serii unice ascunse (razuibil) pe spate care sunt verificabile online. 7. Comandat niste "Goodies" .. momentan sunt surpriza pana ajung mai dureaza mult oricum, mai ales cu situatia actuala de izolare etc. Revizia nustiu cand voi apuca sa o fac insa... probabil va mai trece ceva timp (izolare etc)
    2 points
  5. Am trecut de 10k km de la ultimul schimb cu Dynamax 5w30 C3, motorul inca este silentios si nu a consumat absolut deloc(vizibil cel putin). Masina are ~287.000km. Imi continui micul experiment cu uleiuri mai ''no name'' si urmeaza sa pun VAToil 5w30 synGold 5w30 C3.
    1 point
  6. Dotarile sunt bine alese, dupa parerea mea, inclusiv farurile top-led si selectarea modului de conducere. Felicitari pentru comanda. Pe de alta parte, asa cum am scris mai sus, nu cred ca vreo masina va mai sosi in 4 luni, si asta peste tot in Europa. Fabricile se inchid, si epidemia nu va trece asa usor. Bine macar ca dealerul a fost cinstit si nu si-a luat vreun angajament privind termenul de livrare...Dupa ce se duce coronavirusul, tare imi e teama ca intai se vor indestula comenzile din vest, si abia la urma cele din Romania (cum a fost la inceput cu comenzile ptr motoarele 1.5 TSI, cand se statea cu lunile la rand). Poate guvernul va prelungi valabilitatea tichetelor Rabla, si nu pierzi tichetul. Bafta in continuare.
    1 point
  7. Am avut rainsport 3 225/45/17 si am fost foarte multumit de ele. Am fost chiar si in vacanta in Grecia cu ele (2000km in 7 zile). Am prins temperaturi imense 40grade + dar la intoarcere am prins un potop, toata Grecia si jumate din Bulgaria. Am rulat in siguranta, arunca apa foarte departe comparativ cu CSC5, nu am simtit niciodata nevoia de mai mult. Am fost si pe Transfagarasan/Transalpina cu ele, si s-au comportat foarte bine. Asigura-te ca iei cu flanc ranforsat, pt ca sunt foarte moi. Singurul minus a fost faptul ca pe o masina mai grea se uzeaza mai rapid, insa au aderenta exceptionala.
    1 point
  8. Salutare tuturor ! Am incheiat zilele trecute contractul pentru Tiguan. Am ales 1.5 TSI 150 CP - cutie DSG, echipare Comfortline (Pret brut : 29.640,52 €), cu urmatoarele dotari : 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone:17,85 € Vopsea exterior Alb (pure white uni) : 134,47 € App-Connect: 192,78 € Faruri LED TOP: 1.801,66 € Pachet Function 2: 158,27 € ( Radio CD Composition Media + instalatie spalat faruri) Pachet Iarna: 304,64 € (scaune fata incalzite + duze incalzite) Pachet R-Line Exterior: 2.488,29 € Selectarea modului de conducere: 174,93 € Servodirectie progresiva: 214,20 € Total : 35.127,61 € Pret final : 29.550 Euro (fara tichet). Masina se incadreaza si la programul Rabla 2020. Am dat comanda, dar am un gust amar. Parca nu mai am nici o bucurie cand vad ce vremuri am apucat sa traim. Cine stie ce va mai fi ... Tiguanul o sa ajunga la noi cand o sa fie posibil. Nu mai este nici o graba. Noi sa fim sanatosi si sa ne bucuram de vremuri mai linistite.
    1 point
  9. A avut cineva Uniroyal RainSport 3 ? Trebuie sa schimb cauciucurile de vara si m-ar tenta Uniroyal RainSport 5. Sunt multi in UK care le folosesc si sunt multumiti. Se pare ca au imbunatatit caracteristicile fata de RainSport 3. In trecut am mers pe Dunlop Sport Maxx RT (1 si 2) si am fost super multumit, dar la cat o sa folosesc masinuta asta (Ibiza FR 220 CP) nu prea mi se mai merita sa dau 550 lei/cauciuc. PS4 este chiar aprox 650 lei/cauciuc. Din pacate ofertele pentru 215/40R17 sunt putine si preturile destul de mari.
    1 point
  10. CA atat stie el, modelele mai noi de BT au aceste butoane active.
    1 point
  11. Esti sigur ca e lantul? Daca suna ceva in genul asta, poate sa fie de la camshaft adjuster (nu stiu cum e in romana) Lantul suna mai "metalic", ceva in genul asta
    1 point
  12. La fel de sceptic am fost si eu de Vredestein. S-au dovedit a fi o alegere foarte inspirata ( la anvelopele de iarna ce-i drept )
    1 point
  13. @CristiALF din ce am citit pe cam toate situ-rile in domeniu, se pare ca modelul CF2 este o varianta mai imbunatatita. acum vom vedea in timp cum se comporta/uzeaza. Se pare ca sunt mult mai apreciate in alte tari decit la noi sa zic asa.
    1 point
  14. Produsele continental premium nu mai prezintă calitatea și garanția corespunzătoare prețului. În 6 luni am schimbat / aruncat la gunoi 7 (șapte) anvelope PC 6 XL din care 2 au avut defecte foarte periculoase. Dunlop / Michelin etc. au încă un comportament excelent.
    1 point
  15. Iti recomand macar 190cp pe Tiguan daca vrei sa fii aproape de A4 143cp. Le am pe amandoua si la Tiguan simt permanent masa mare. 150cp pe Tiguan vor fi mereu in urma celor de pe A4, e ca si cum mergi cu A4 mereu plin, ai vreo 300kg in plus. Eu am fost la drivetest cu Tiguan de 190cp+DSG si mi s-a parut potrivit ca reprize si confort la drum extern si oraș. @DDoc Pe configurator vad 190cp doar in combinație cu dsg si 4M. 190cp cu manuală nu este pe Highline. Poți alege cutia doar la cel de 150cp. @Vartanel Tu ai intrebat, noi ne-am dat cu pararea. Personal as alege motorul si cutia inaintea oricarui optional, in ele stau farmecul mașinii. Mai pune-i cai... Mai ai varianta unei masini cu rulaj mic, e una la piatra neamt la dealer, are tot ce voiai tu fara trapa si este 190+dsg, e mai ieftina decat config propusa si nu astepti cine stie cat. Tinand cont de epidemie, probabil se vor mai ieftini si cele noi, acum e inghesuiala la hartie igienica, nu la masini.
    1 point
  16. Adauga obligatoriu selectarea modurilor de conducere. Diferenta este mare la raspunsul motorului in Sport pe cutie manuala. Desi eu nu vad 150CP ca fiind putini pe un Tiguan, trecerea in Sport iti va face condusul mai placut, cand vei dori asta. Dynaudio se aude excelent, e o placere sa ascult muzica la acea calitate. Nu renunta la el. Cat priveste automata, nu este o necesitate, indiferent de ce iti spun altii. Daca nu iti doresti asa ceva e perfect normal. Daaaar timpul de livrare va fi o mare problema, lanturile logistice sunt intrerupte la nivel global si va dura foarte mult sa se reia. La cutremurul din Japonia din 2011 erau intarzieri in productie de 2-3 luni pentru un singur reper. Acum e mult mai complicat.
    1 point
  17. Cine-s astia nene? Au scos producatorii astuia: https://www.imdb.com/title/tt2306299/ si anvelope sau cum ? Eu as lua totusi ceva de la un brand cunoscut cat de cat (gen Hankook Ventus Prime 3 K125 de exemplu).
    1 point
  18. Din cate am observat nu cred ca mai este nevoie sa trec la interior ? . Este liniste acum deci cred ca s-a rezolvat. Multumim colegilor pentru ajutor.
    1 point
  19. Pai nu ai mers la raionul potrivit. Daca mergeai la cel de faina era curat ?
    1 point
  20. Felicitari ! ... si multumesc pentru ideea protectiei pt scaun spate!
    1 point
  21. Mare like pentru toata organizarea aia din portbagaj. Totul neat&tidy . Si FELICITARI si aici si nastere usoara! P.S: Sunt mega curios ce "goodies" pregatesti...
    1 point
  22. Spor la toate ? și nașterea ușoară ??
    1 point
  23. Primele Rezizii la mine pe moua masina / second la ~200.000 - 2.0 TDI -150cp . Schimb discuri si placute fata TRW - cost piese 430 ron , manopera 0 , se poate face usor in parcare cu o trusa uzuala de scule cu conditia ca masina sa fie relativ noua sa nu apelezi intensiv la ''ciocan'' Schimb lichid de frana DOT 4 TRW - 1,5 litri - cost piese ~ 35 ron , se face teoretic o data la 2 ani , manopera 0 , se face usor in parcare ca cateva instrumente rudimentare . Schimb antigel G13 - ~ 3 litri concentrat + 3 apa distilata - cost ~ 60 ron , manopera 0 , se schimba teoretic o data la 5-6 ani sau 100.000 Km , manopera 0 , operatia putin mai dificila , ai nevoie sa o poti ridica putin in sus pentru a avea acces sub radiatorul din fata , eu am facut aceasta revizie pentru ca fostul proprietar a schimbat distributia si ''mesterii'' au bagat G12 in acest motor si era si concentrat la -60 grade Urmeaza revizie ulei Liqui Moly top tec 4200 5w30 ~5 litri + toate filtrele - cost piese ~ 450 ron , se schimba teoretic la 30.000 km sau 2 ani , practic la noi 10.000 - 15.000 km - sau o data pe an , manopera 0 Urmeaza revizie DSG QD250 - ulei Liqui Moly - ATF 8100 ~6 litri + filtru - cost piese ~ 500 ron , se schimba obligatoriu la 60.000 km , manopera 0
    1 point
  24. Un alt weekend plin : 1. Suspensia fata finalizata : 2. Upgrade audio DLS fata - spate : 3. Tapiterie interioara refacuta :
    1 point
  25. Foarte faina masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Eu am un Tiguan din 2016, modelul nou, scurt, BiTDi, al meu si ulterior mi-am luat si ca masina de serviciu un Tiguan Allspace dar din motive de buget "doar" un TDI 190 CP caruia i-am pus un chip ABT ca sa mai atenuez din diferenta fata de BITDi-ul personal, ducandu-l la 215 CP si 450 Nm. Dpmdv, masina ideala pentru mine ar fi un Allspace Bitdi cu chip, adica exact ceea ce ai ai tu. Chiar daca mi-as putea permite masini mai scumpe, cum ziceai si tu nu mi se pare ca se justifica diferenta de pret. Acum 2 generatii de X5, puteai lua un 30d cu discount mai spre final de cariera la 50k EUR. Asta este, masinile au devenit tot mai scumpe, sa ne bucuram totusi de ele cat ni le permitem.
    1 point
  26. Nu stiu de ce dar in ultimul timp VW cu modelele noi a inceput sa dezamagesca.. Am fost saptamana asta la un curs de produs unde au adus si competitia (printre altele T ROK T CROSS KAMIQ KAROK ETC) si toata lumea a fost destul de dezamagita de calitatea materialelor si de masini overall in comparatie cu Skoda echipari similare. Deci, din ce am condus eu saptamana asta ii dau dreptate lui Yanq. Masina e frumoasa dar merita peste 40k? Asta e ceva subiectiv, din punctul meu de vedere cred ca masina este mult prea scumpa pentru segmentul ei de piata si pentru calitatea pe care o ofera. Sa o conduceti sanatosi si fara evenimente neplacute! P.S. La noi in showroom, in 90% din cazuri sotia alege culoarea si atat.
    1 point
  27. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    1 point
  28. @yanq Sa stii ca! Nu stiu cum de am reusit sa-mi gasesc o zona neasfaltata, ca o mini-caldera, plina cu noroi si apa - dar dressing-ul de anvelope (coafura) rezista! @C Z R Ti-am raspuns in privat @Muale Ce ochi format ai! Anyway, trecand la urmatorul punct pe lista, desi a durat ceva mai mult decat ma asteptam, aproape am terminat si cu Stage 1 .:R - la interior . Vineri am ridicat volanul de la tapiter si parca nu ma mai satur de el . Grosimea a crescut de la 40mm la ~44mm, finisaj in piele semi-perforata + piele lisa si substrat de material anti-perspirant. Si fiindca maneta de la schimbatorul de Golf 7R avea mansonul mai lat decat cel de la Tiguan, initial, am fost nevoit sa-i fac 2 pliuri - lucru ce-mi statea pe creier, deci am refacut si mansonul in piele lisa + capacelul superior in piele semi-perforata, pentru a se asorta cu noul design al volanului. Evident, totul condimentat cu un strop de culoare, asortata cu liniile ceasurilor de bord si a etrierelor . Un Before - After: Si rezultatul final:
    1 point
  29. ar merge niste distantieri sau flanse sau cum se zice la roti - nu mult - 5-10mm
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!