Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.03.2020 în toate secţiunile

  1. Am profitat ultimele 2 saptamani sa rezolv cateva treburi. 1. Schimbat stergatoarele cu alt set original Audi (cu ocazia asta inainte de a le schimba am si degresat + decontaminat cu argila parbrizul) 2. Inlocuit capacul de la lichid parbriz (cum face mai toata lumea) 3. Protectie isofix pentru bancheta spate, original Audi (astept sa vina bebe acum.. deh ) 4. Masina a venit normal cu kit pana, fara roata rezerva. Am achizitionat roata slim pe 19 + spuma polistiren trusa scule + capac protectie bloc valve de la perne. 5. Achizitionat toate cele necesare pentru revizie (filtre ulei, diesel, aer OEM Audi + polen MANN antifungic etc) 6. Ulei Ravenol 5W30 VMP USVO ... m-am documentat mai bine de o saptamana despre ulei, studiat fisa tehnica, studiat analize laborator, pareri, review-uri... pare sa fie una dintre cele mai bune solutii atat pentru ungere + temperaturi mai scauze cat si pentru DPF . De adaugat si faptul ca uleiul nu poate fi contrafacut, fiindca are 2 serii unice ascunse (razuibil) pe spate care sunt verificabile online. 7. Comandat niste "Goodies" .. momentan sunt surpriza pana ajung mai dureaza mult oricum, mai ales cu situatia actuala de izolare etc. Revizia nustiu cand voi apuca sa o fac insa... probabil va mai trece ceva timp (izolare etc)
    4 points
  2. Nu am apucat sa pun MTM-ul deocamdata pe dyno, in teorie vroiam sa ajung prin aprilie la Oradea, dar cu situatia aceasta medical epidemiologica (eu si lucrez in domeniul medical) nu ma hazardez, am amanat pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie excursia la Oradea. Dar sunt multumit de puterea masinii, de cuplul mare, de accelerarile de la 80km/h in sus. Am incercat de cateva ori si launch controlul si este impresionant. Dar mult mai impresionanta este usurinta cu care urca in viteza de la 70-80 in sus si te impinge efectiv parca fara oprire la viteze ametitoare... Cum am mai scris in modul Sport, lagul la accelerare este aproape insesizabil, aproape ca la vechiul Golf 7R cu DSG6, care avea reactie instanta. Nu ma pricep la motoarele masinilor, la tuning etc, dar diferentele vizibile pentru oricine sunt acestea: turbo-lag aproape inexistent si accelerarile sunt mai lineare si motorul nu mai ramane fara putere oricat ai accelera, plaja crescand simtitor, vitezometrul urcand fara semne de oboseala pana la viteza maxima permisa de producator... Nu regret alegerea facuta, pentru 2.0 tsi aveam de asteptat 12-13 luni si era cu aprox.1800 euro mai scumpa. Aceasta mi-a venit in 5 luni. Performantele sunt asemenatoare, Consumul cu aprox.2 l mai mic la aceasta. Masina mea are putin peste 2000 kg iar la asa greutate parca este mai recomandat un motor diesel cu cuplu mare decat un tsi care trebuie turat mai mult. Cand mi-as dori tsi in loc de tdi este la turatii joase, in oras cateodata, ca sa fie liniste deplina in masina Da, Allspace este compromisul ideal, iar cu motorul acesta bitdi si echiparile ce le am cred ca este o alegere buna si pentru cei care vor un Touareg dar nu si-l permit decat pe cel chel , fara suspensii pe aer fara Matrix, fara Innovision Cockpit si cu motorul, intr-adevar V6, dar mai slab, de 230 cp. Spatiul interior la picioare este aproximativ egal in spate, doar portbagajul fiing intr-adevar cu aprox 90 l mai mare Mai bine Allspace dotat decat Touareg chel.
    2 points
  3. Dupa ultima operatiune facuta se pare ca merge bine!? Am mers pe traseul firului comun de la cei 3 senzori spre calculatorul de motor si am verificat continuitatea! Aceasta a fost buna! Deci nu a fost de aici! Pinul cu firul galben l-am introdus cu ajutorul unui pai de suc si al clestelui din dreapta(vezi foto), dar merge si cu un tub de la o pasta de pix! Am masurat la pinul 1( tensiunea de 5V comuna senzoriilor) prin deconectarea senzorului de la axul cu cama ! Mentionez ca motorul merge si fara acest senzor conectat! Parca nici nu-l simte si nici eroare nu apare! Am mers de la pinul 62 al calculatorului spre pinul 6 a integratului de origine Bosch si am refacut lipitura! Am inlocuit condesatori electrolitici de 220uF/25V cu alti noi! Am refacut toate lipiturile la pinii celor 2 conectori de pe PCB ! Cred ca aceasta a fost rezolvarea! Dupa acest lucru a mai aparut un cod de eroare in timp ce ma deplasam in afara localitati cu 80km/h legat de senzorul de la arbore G28 ! In timpul aparitiei eroarei (adica aprinderea becului EPC) s-a simtit o scurta franare de motor ca si cum nu ar fi citit calculatorul datele trimise de senzor! Dar am sters eroarea si apoi nu a mai aparut, totul mergand normal! Inainte de schimbarea pedalei de acceleratie la fiecare pornire a motorulul, cateodata se oprea ! Acum si la o temeratura de 0 grade porneste si ramane in relanti! Multumesc foarte mult @lupo_bv pentru ajutorul acordat ! O poza cu micuta, care desi a fost bolnava, cu ajutorul nostru si-a revenit?
    1 point
  4. Pentru cei care au auzit la TV / Radio de alternativa la DN1 pe la Valea Doftanei va prezint traseul: Partea off road este: Valea Doftanei - Pasul Predelus - Sacele: Pana la pensiunea Conacul Dascalu se poate ajunge cam cu orice masina. De acolo incepe urcarea unde fara 4 x 4 nu exista nici o sansa ajungand la Pasul Predelus unde deja devine aproape imposibil pentru SUV-uri. Eu am reusit cu SEAT Ateca printr-un miracol. Pana si prietenul meu care era cu Mitsubishi L200 a avut emotii pe anumite bucati. Un exemplu de drum poate fi vazut mai jos. Sunt si bucati mai rele de atat.
    1 point
  5. A mai fost discutata aceasta problema. Imaginea 1, panou lateral stanga, tunel central. Sunt TPi uri in acest sens. TPI 2042131/3
    1 point
  6. Eu la cel din 2015, am rezolvat si prin distantarea tevilor din interior. Am pus si un buret intre ele. Adica si foto 1 La cel din 2016, nu a fost cazul, este foarte silentios.
    1 point
  7. La mine s-a rezolvat prin prinderea tevilor de climatizare in spate la motor. Atasez poze din TSB VW precum si cum am rezolvat.
    1 point
  8. Pai si compari Ioniq cu passat? e ca si cum ai compara prius cu passat. Da, au 4 roti si scaune, in rest total diferite. M-am tot gandit si eu la "economia" asta de a rula o masina orientata spre eco, hibrid, electrica. Cea mai mare economie este sa nu mergi cu masina, insa cum asta nu se poate intampla, a doua cea mai mare economie este sa nu cumperi nimic. In momentul in care iti cumperi masina de 20.000e+ doar pt ca ai fi economisit 150 euro pe luna, suna asa, fabulos a la Capatos, sau pt astia mai inaintati in varsta, fabulos a la Dan Diaconescu in direct.
    1 point
  9. O sa atasez cateva postari gasite pe un forum din UK: "Hi all I have been reading the forum for a while now but posting for the first time. There seem to be many experts here, I am hoping to get some advice on an issue with my car. I have recently bought a VW Passat from Cargiant. I have had this terrible vibration noise since day 1 and Cargiant couldn't find anything on two occasions. I have also showed it to my local garage and they can't seem to find a reason behind it. The garage told me that they have checked for any loose fitting but couldn't find anything. The noise comes when the car reaches 2,000 RPMs on sharp acceleration. I hear it almost every time I need to overtake or joining the motorway. It will vibrate for a second or two and then go away till I drop RPMs and accelerate again. I have booked the car for Alan Day VW diagnostics but I am not sure if they will be able to locate this kind of issue. I hope someone here can help me before I waste my money with them." "Hi nabmo I am having this same issue with my 2015 Passat rline. Did you ever find a solution to the noise? Cheers Mark" "Holy thread resurrection batman... I have this warble/vibration noise in my 2015 2.0tdi passat too! Did anyone identify their source? Cheers" "I am also interested in the outcome. I bought a 2015 (65) 2.0 tdi passat estate and it seems mine is doing the same. It sounds like a loose plastic fixing or maybe something with exhaust. I havent lost power etc. I am ringing my local vw dealer in the morning to see if any light can be shed." Si solutia gasita de unul din posesori: "Hey all, this noise has to do with the piping normally found under the glovebox in the newer models. They place them too close together so they touch when the engine vibrates. This is an easy fix by placing a cover of sorts around the pipes.. This was done on a 2015 Passat. Hope this helps." "Thanks man, that was exactly the problem. I put a rubber pipe isolation rated for high temperature in between those pipes. Works like a charm, car is quiet now. I was going nuts for a month.. Also, might be helpful for everyone else - there is a pipe in the engine compartment that may go lose and produce the same noise but on passenger side (Jetta 2015). You can fix it the same way." Ideea este ca nu mentioneaza niciunul unde se regasesc acele "pipes", in interior sub torpedou, sau in compartimentul motorului.
    1 point
  10. Foarte frumoasa culoarea , este ceva intre ciment ud si sobolan maidanez Partea buna e ca in curand vine vara si o poti schimba cand le reconditionezi Edit later - da , orice e mai bun ca acel gri
    1 point
  11. :)))) mamaia imi admira calitatile de vopsitor culoarea imi place mai mult decat cea silver OE. Am in plan sa le fac ca in pozele de mai jos ( anthracite ).
    1 point
  12. Arata foarte bine "pachetul" final. Sa le folosesti cu placere! Sunt curios si eu de feedback.
    1 point
  13. Despre infotainment: https://www.youtube.com/watch?v=JRPwHTpvydY
    1 point
  14. Si pe masina. Voi lasa si rotile pe 18 la indreptate si revopsit ... si revenim cu poze decente. Dap @cristi511, anul asta va intra la vanzare.
    1 point
  15. In sfarsit cineva care da "soc in motor" corect corespunzator altii cumpara masini cu acelasi motor doar ca sa se duca la piata cu ele si sa posteze poze din spalatorii Cu caii cum stam?
    1 point
  16. 3 sapt si are destui km de rodaj pt cateva ture acolo, e masina noua in garantie care are si optiune de laptimer ? n am luat o sa ma uit la ea, vreau sa ma bucur asa cum trebuie
    1 point
  17. 1 point
  18. @cristi511 Masina nu a patit nimic, singurul "damage" l-a avut janta dreapta spate care s-a zgariat de un bolovan. Cat despre de ce m-am bagat...nu credeam ca e asa rau drumul si cand am realizat ca e groasa am preferat sa urc in continuare decat sa cobor pe noroi si sa nu am control.
    0 points
  19. Am zis sa merg si eu pe viitoare "alternativa" la DN1. Traseul Valea Doftanei - pasul Predelus - Sacele - Brasov. Pasul Predelus este aproape imposibil de trecut, e practic o carare din namol in urcare. Am constatat ca sistemul Haldex este exceptional si chiar ma mir ca am reusit sa trec fara stricaciuni. Mai jos e o mostra de drum - erau chiar si bucati mult mai rele de atat:
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!