Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2020 în toate secţiunile

  1. Nu sunt mari noutati sub soare in ceea ce priveste masina. Am ajuns la 85k km si cu ocazia asta am schimbat uleiul la cutie pentru a doua oara impreuna si cu un clutch pack nou. (I know .. i know .. issues ?) Ce am mai facut este sa pun la uscat cabanosii astia rosii Urmeaza si schimb de ulei filtre , bielete capete , uns bucse .. toate cele ...
    6 points
  2. ODO: ~121.400. Nimic nou, strangem piese pt primavara Au ajuns momentan: jantele Motec Ultralight (8.5x19 ET43, matte gunmetal), discuri spate Tarox F2000 (310x22), placute fata-spate Tarox Strada, cablajul pt RVC + piesele uzuale pt revizie: filtru ulei, polen, benzina, cam follower. Revizia asta dau baia jos pt curatare si schimb si sorbul de ulei. Pe drum sunt: discuri Tarox F2000 bespoke pt fata (370x32). Astept cu nerabdare luna mai ca sa le urc pe toate pe masina Si 2 poze cu jantele. A iesit ciudat culoarea in pozele mele, arata ca pe R-ul de mai jos Stay safe!
    5 points
  3. Si pe masina. Voi lasa si rotile pe 18 la indreptate si revopsit ... si revenim cu poze decente. Dap @cristi511, anul asta va intra la vanzare.
    5 points
  4. Astazi am bifat a doua revizie la Kodiaq la 45.040 km si exact 1 zi ramasa in bord. Filtrul de habitaclu foarte îmbâxit. Se pare ca ar trebui inlocuit chiar mai devreme de 1 an. Si cel de aer la fel, murdar. Experienta evaluata la aprox 1400 lei (plus pe bon o pereche de ochelari 89 lei, 50 lei depozitare roti si o manopera de 48 lei la schimbatul unei aparatori de noroi ce valoreaza 35 lei si maxim 1 min operatiune). Un zgomot ce imi statea pe creier gen țăcănit la motor acum nu s-a mai manifestat. Posibil sa fi fost doar noroi intarit si praf prin zona curelelor....ramane de vazut. Antena radio digitala din hayon detectata (de mine) cu scurtcircuit - eroare - si se va inlocui in sfarsit pe garantie. In rest, placerea motorului care toarce frumos cu uleiul proaspăt...si roti de vara, sper ca nu prea devreme. In alta ordine de idei...compartimentul de incarcare prin inductie a ramas prea mic pentru noile generatii de 7 inci.
    4 points
  5. La vanat de sapun si servetele de maini.
    4 points
  6. Azi am reusit doar sa montez tipsurile. Diferenta se vede in pozele de mai jos:
    3 points
  7. Nimic noua sub soare, cu ocazia celor doua intrari pe garantie: - 06.03.2020 --> schimbat display-ul Discover Pro - 11.03.2020 --> schimbat maner pasager fata (pentru ca, aparent, dureaza mai mult sa ajunga un maner decat un display ). Ma saturasem sa-l vad asa "suparat" . Nu am intampinat probleme cu intregul proces, ba chiar, cei din service au fost foarte deschisi in a face dosarele pe garantie. Singura problema a fost ca, de fiecare data, cele "30 min" alocate operatiunilor s-au transformat in 3-4 ore . Profitat de timpul de asteptare pentru a observa ca Tiguan AllSpace are alta capota decat cel SWB. O fi mai aerodinamica? P.S: Sper ca este ok sa postez aici deoarece nu am vazut vreun topic in zona tehnica pe subiect...
    2 points
  8. Prima Skoda, dar nu prima masina din grupul VAG Asadar, masina mea este o Fabia 2 1.4 TDI my 2010 Cateva din dotarile sale, care oricum sunt putine Tempomat Faruri cu Bi-Halogen Torpedou refrigerat Cheie briceag cu 3 butoane Modificare aduse: Resoftare la Stage 1 Ceasuri bord cu maxidot Emblema capota si hayon de la Citigo Eliminat crom de la grila radiator Butoane geamuri cu crom iluminare interior schimbata din verde in rosu Volan de la Octavia 2 vRS
    1 point
  9. 1 point
  10. Misto transformarea ? Imi place foarte mult culoarea! Chiar e ceva deosebit. Sa o alergi fara probleme
    1 point
  11. Un mic detaliu, bloc lumini de pe Polo 6r
    1 point
  12. Imi place proiectul tau Probabil si din cauza ca imi aminteste de vremea cand modificam in disperare Octavia 2 avuta acum 7 ani. Ce vremuri.... Spor la modificarile viitoare!
    1 point
  13. Capota la Allspace are alta formă pentru proporția vizuală a masinii, altfel era un spate mai "mare" cu o capota rămasă mică. Mai sunt si alte diferente, la plafon, ampatament, usi, consola portbagajului, grila motor are model puțin diferit. Si led-urile de pe usile spate sunt mai lungi. Sic!
    1 point
  14. @DMAuto Eu inteleg ca vrei sa ne vinzi Ravenol ,dar ce nu intelegi tu este faptul ca ce propovaduiesti tu aici ca fiind mai bun decat Castrol si Mobil etc de fapt nu exista in Germania pe piata .Eu locuiesc de 12 ani in Germania si iti garantez ca daca intrebi 100 de germani daca au auzit sau folosit firma asta 120 iti vor spune ca nu , serios rad si curcile de tine aici daca le povestesti de un blender ca Ravenol care NU produce nimic doar cumpara de la altii tot ce este mai ieftin si reambaleaza in flacoanele lui
    1 point
  15. Ravenol VMP 5w30 USVO, asta racheta de este puternic impins de mass media, de toti youtuberii, de toti vanzatorii, are PAO 80%, restul de 20% nu sunt esteri, aia sunt 3-5-7%. Ce crezi tu ca reprezinta gapul de la 85% la 100%? mancare de bebelusi, suc fanta? iti spun eu ce sunt aia 15% daca doresti. Nu mai spune ca Ravenol are ulei full sintetic, ca nu este! suntem pe un forum, cu apucaturi tehnice, ori vorbim si suntem corecti, ori mai bine nu postam.
    1 point
  16. @theo, mie îmi place, sunt la al patrulea sau al cincilea schimb cu GT1 Pro-C3. Am avut și Mobil ESP dar nu m-a dat pe spate, mi s-a părut mai zgomotos motorul și l-am dat jos rapid.
    1 point
  17. Eu zic sa te oprești din împrăștiat informație doar de dragul.de a "ajuta". Nu exista ulei de raft normal, care sa nu conțină și grupa 3 (semi-sintetic). Nici ravenol nici amsoil nici penzoil și nici redline. Nu exista ulei full sintetic, și nici nu mai contează în era consumerismului sa fie uleiul full sintetic, contează din ce sursa provine și la.ce interval este schimbat. Daca vrei mai multe informații ai laborator de analiză la Ploiesti sau afara in De/US.
    1 point
  18. Nu am protectia respectiva, dar am vazut-o pe la rusi. Daca schimbi condensatorul de ac si vrei sa-l protejezi, eu as lua in considerare montarea unei plase in spatele grilei inferioare. Pieptenele te ajuta la indreptarea acelor aripioare de racire, unde este posibil.
    1 point
  19. Grila aceea protejeaza doar conductele de freon, nu si fagurii. E undeva in jur de 50 de lei, e din plastic si se fixeaza cu niste cleme tot din plastic. Nu gasesc codul acum dar revin. La aripioarele de racire poti folosi un pieptane facut pentru instalatii de ac.
    1 point
  20. Update: 132.959 km - inlocuit ansamblu pompa apa + curea - inlocuit bielete fata - inlocuit capete bara Maine urmeaza sa inlocuiesc tipsurile si sa schimb si bujiile, pentru ca masina genereaza missfire pe toti cilindrii atunci cand e pusa pe tester, dar nu e nimic grav, nefiind martori aprinsi in bord sau alte simptome. Trage din orice pozitie, in orice treapta, chiar si cu jantele noi. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea si sa "ma dau la ea" Tot maine sper sa primesc si sa montez si mud flapsurile fata+spate (obsesia mea). Nu sunt originale, dar au un aspect OEM si mie mi-au placut. Important e sa-si faca treaba. In materie de lucruri de facut, am observat ca am o eroare la clima, in sensul ca NU baga AC deloc. O sa verific si daca are freon sau nu si sa vad daca e senzorul. De asemenea, am observat ca broasca/mecanismul de descuiat portiera soferului face figuri. Din ce am inteles e o problema comuna la ele si se rezolva prin inlocuire. O sa vad cand am timp si de asta. Poza cu eroarea si cu mud flapsurile montate pe o masina similara.
    1 point
  21. Buna seara, dragi colegi! Azi am sa va prezint continuarea retrofiturilor efectuate pe Skoda Octavia 3 VRS, prin urmare vom vorbi de noile radare Side Assist 2Q0907685B/2Q0907686B (Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert). Aceste radare au început sa fie montate pe noile mașini VAG începând cu luna Septembrie 2019 și vin cu câteva îmbunătățiri fata de generația anterioară 5Q...., astfel: 1. Raza noua de acțiune este de 70 metri, fata de 20 metri varianta precedenta; 2. Semnalizează acustic prezenta mașinilor/ bicicletelor/motocicletelor etc. la deschiderea portierelor + luminează cu roșu banda ambient lighting de pe usa; 3. Vibrează volanul la încălcarea marcajului atunci când nu semnalizam; 4. Vibrează volanul și repoziționează mașina pe banda dacă se încearcă schimbarea benzii iar in proximitate se afla alta mașina/motocicleta etc; 5. Previne sau atenționează posibilele accidente din spate; 6. Frânează la deplasarea cu spatele atunci când se apropie o mașina/bicicleta/motocicleta/persoane, și emite semnale sonore. De menționat ca o parte din funcțiile enumerate anterior sunt valabile doar intr-un setup avansat și anume, pompa ABS 47 Byte, PLA 3.0, Lane assist 3QD..., Predictive ACC 3QF..., BCM 5Q ....BR, Gateway 3Q... AC etc. Deocamdată atât cu partea teoretica, am sa va postez câteva poze înainte de montaj, urmând sa revin când retrofitul este implementat.
    1 point
  22. cate un straif de scoci colorat pe gradatiile corespunzatoare. draguta goanga, ma uitam si eu prin toamna sa iau asa ceva.
    1 point
  23. Mister, sunt motoare total diferite din aproape 2 decenii diferite....1.5 TSI este economic, mai ales in varianta cu ACT. 1.8T din generatiile vechi, mai ales pe golf 4, au un consum de 7-9 extraurban si 12-16 urban, bineinteles astea sunt consumuri la mers normal ; daca o forjezi peste masura, cifrele cresc. Golf 4 1.8 T iti consuma 6% doar daca mergi pe pilot cu 80 in a5a..daca mai pui si clima, un bagaj, sau un sprint, ajungi la consumurile mentionate de mine ; iar in regim de autostrada, la viteze mai mari, vei vedea si 10+. Daca o iei pt consum, nu iti recomand, pt ca vei fi dezamagit. Iti recomand sa ii faci un test de compresie inainte sa o achizitionezi. Succes p.s : motoarele au fost fiabile si durabile, dar dupa doua decenii de rulaj, fiabilitatea este relativa si direct proportioanala cu istoricul masinii ( modul in care a fost utilizata si servisata ). Se preteaza ok pt gpl.
    1 point
  24. Vezi ce modificări ai făcut și refă înapoi cum era pe original. Inainte sa începi ai făcut o scanare și pe urma ai salvat-o ? VCDS-ul , dacă nu știi să-l folosești poate da peste cap mașina, mai ales dacă nu este original, clonele codeaza uneori aiurea, și de multe ori nu mai accepta codarea originala, am pățit-o eu înainte să-mi iau original. Inainte de a începe orice codare trebuie făcut un autoscan și dat Save, pe urma lași deschisă fereastra care apare la Save in felul asta va memoriza ce modificări faci. In folderul VCDS/ Log și Scan găsești fișierele salvate. Și ca sa fie complect, din butonul Aplicaton ai opțiunea sa faci un backup la adaptări. Mai este o soluție, in folderul unde este programul VCDS găsești un folder Debug , in acest folder sunt doua fisiere AdpLog - aici sunt memorizate toate modificările făcute in adaptari CodingLog - aici sunt memorizate toate modificările făcute la coding ( long coding)
    1 point
  25. Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit
    1 point
  26. Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
    1 point
  27. De ce ai vrea sa schimbi o curea a pompei de ulei? Nici nu am auzit sa exista mententanta la cureaua pompei de ulei pe motoarele 2.0 TDI
    1 point
  28. Revin cu impresii de dupa concediu, 2200km pana la litoralul grecesc respectiv Nikiti, Sithonia drumusi scurte de pana in 10-30 km pana la diferite plaje si 2 drumuri pana la Thessaloniki... inca masina nu inceteaza sa ma uimeasca... Scaunele sunt FOARTE confortabile, motorul cu toate ca e mic (in comparatie cu ce am avut) dar nu mi-a dat impresia vreodata ca este stresat... tinand cont ca a fost plina masina de bagaje avand si bicicleta sus in suport ? consumul a fost fenomenal... Un singur lucru a fost cu minus, dar l-am rezolvat imediat ce m-am intors: farurile bateau mult prea aproape
    1 point
  29. Doamne ajuta! Multumesc de urari si la fel si tie si tuturor. Merge masinuta de-mi lasa gura apa, azi am ajuns acasa cu 1600 KM la bord (rodaj incheiat insa am zis sa continui rodajul pana la 2000 KM) sa fiu linistit... Doamne ce trage masina asta,...cu 140 caluti ma simt super bine...sa vezi cum necheaza caiii :) Serpentinele pur si simplu n-au fost acolo, le mancam de nu-mi venea sa cred,...toate orasele si satele de pe DN1 le-am atacat cu Cruise Control setat pe 70 ~ 75 Km/h, in rest 100 ~ 105 Km/h...masina foarte confortabila si pe sosea si pe drumuri mai naspa cu gropi . Curbele le iau fara mari batai de cap, nici nu mai ating franele, masina sta ca lipita....sunt super multumit. Chiar m-a apucat si o ploaie iar aici si-au facut aparitia faimoasele stergatoare care actionau ca niste lame de ras...pur si simplu silentioase si foarte eficiente. Cam atat... :)
    -1 points
  30. Hahahaha! Da, eu si @C Z R bagam foaaarte multi bani in masini si in intretinerea lor: aproape ca ne-am mutat la PBN (din fericire nu cu probleme), si in fiecare luna cumparam diverse pentru cele doua R-uri din "familie". Nu as suporta sa-mi impuna buget, cu siguranta am dormi separat, fiecare la casa lui, cu viata lui. Intamplarea face ca lucrez si in domeniu si sincer, nu am intalnit niciodata "limite" impuse de sotii/iubite. Si vand masini mult mai scumpe. Dar... poate si clientii mei sunt la fel de norocosi ca Cezar.
    -1 points
  31. Stai linistit, noi avem fanii nostri aici pe forum, care ne iubesc maxim de fiecare data cand au ocazia. Sunt de acord cu tine. Offtopic incheiat. ?
    -1 points
  32. Bordul arată bine însă materialul de pe scaune, cel putin vizual, e cu 2 clase sub kodiaq.
    -1 points
  33. Cand cumperi o masina unui copil nu numai ca vei fi proprietarul acelei masini dar vei fi si responsabil moral pentru siguranta si viata acelui copil. Cand si-o cumpara el ,pe banii lui si o intretine pe banii lui, , plateste asigurare pe numele lui, este alta treaba.........Avand in vedere ca este incepator, nu recomand masina cu propulsie [ BMW].
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!