Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2020 în toate secţiunile
-
3 points
-
Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit2 points
-
Intr-un final apoteotic am macara buna la usa stanga spate. Dupa ce am luat kitul "clasic" de cleme, saptamana trecuta, desfacand am constatat ca s-a spart o alta rotita, care nu se gaseste ca si piesa separata, si este pusa si pe un soi de nit, de nu asfi putut oricum sa o inlocuiesc - am pus si o poza, sa se vada. Asa ca am luat macara cu totul, inclusiv cu "tabla" - din nou niturile care prind macaraua de tabla fiind ceva ce nu ma vedeam refacand. diferenta de pret era oricum minora. Se aseaza ok tabla, chiar daca nu este originala (nici nu am gasit, iar de la dezmembrari nu am vrut, plasticele rotitelor fiind deja imbatranite. Am avut un setback cu mufa de la broasca, ce nu a vrut deloc sa se desfaca, si firele trec printre ghidaj si tabla, insa am "rezolvat"2 points
-
Mister, sunt motoare total diferite din aproape 2 decenii diferite....1.5 TSI este economic, mai ales in varianta cu ACT. 1.8T din generatiile vechi, mai ales pe golf 4, au un consum de 7-9 extraurban si 12-16 urban, bineinteles astea sunt consumuri la mers normal ; daca o forjezi peste masura, cifrele cresc. Golf 4 1.8 T iti consuma 6% doar daca mergi pe pilot cu 80 in a5a..daca mai pui si clima, un bagaj, sau un sprint, ajungi la consumurile mentionate de mine ; iar in regim de autostrada, la viteze mai mari, vei vedea si 10+. Daca o iei pt consum, nu iti recomand, pt ca vei fi dezamagit. Iti recomand sa ii faci un test de compresie inainte sa o achizitionezi. Succes p.s : motoarele au fost fiabile si durabile, dar dupa doua decenii de rulaj, fiabilitatea este relativa si direct proportioanala cu istoricul masinii ( modul in care a fost utilizata si servisata ). Se preteaza ok pt gpl.1 point
-
Nu e diferenta la 360grade,daca nu e setarea de baza facuta. Ceva nu au facut sau procedura nu a fost finalizata, la inlocuirea camerei fata, de acolo eroarea.1 point
-
Salutare. O alta recomandare pentru posesorii de Passat B7 Variant, precum si orice alt fel de model auto cu bare longitudinale din fabrica, ar fi barele transversale de la Erkul (produs in Turcia). Ca urmare a faptului ca am avut nevoie sa mai investesc niste bani intr-un suport de bicicleta, am luat decizia de a vinde barele Thule Wingbar Edge si a le lua pe acestea la un pret mult mai mic. Pareri/idei din timpul montajului si dupa: - montajul se face prin taierea barelor livrate la dimensiunea necesara: fiecare picior permite intinderea barelor pana la 4cm, deci daca ai nevoie de 90 cm intre bare, atunci tai barele la 90-8 = 82cm (in felul asta o sa mearga bara de la 82cm cand e la minim stransa pana la 90cm cand e la maxim intinsa) -> personal, eu le-am taiat fix la dimensiunea de care am nevoie, pentru ca le voi folosi doar pentru cutia de portbagaj - ele vin din fabrica cu canal de cauciuc care se baga pe interiorul barei, dar eu am inlocuit respectivul cu o banda pentru bare transversale originale VW (50 de lei 2 bucati de 120 cm), din acela care se fixeaza in canalul barei -> poza atasata - are si antifurt care se inchide cu cheie, ceva basic, dar care nu se ridica la nivelul celui de pe barele Thule - din aluminiu, vine pe gri sau pe negru (fara costuri suplimentare pe versiunea neagra) -> eu am optat pt negru, am si barele longitudinale tot negre - testate pana pe la 120km, doar ele pe masina. Atat mi-a permis portiunea de drum -> ca aerodinamicitate si zgomot produs, e in aceeasi liga ca si Thule (au la fel forma aerodinamica) - urmeaza sa le testez cu cutia de portbagaj si voi reveni cu completari - avand canal pe mijloc ca si marea majoritate a barelor transversale, sunt compatibile cu tot felul de accesorii cu prindere pe canal: suport ski, suport bicicleta, cutii portbagaj etc.1 point
-
Din pct. de vedere estetic ai dreptate (fiecare cu nebuniile lui), ce supnesia aveai stock: standard, sport sau drumuri grele ? Ideea ca la supensia originala sport desi masina e coborata cu doar 1,5 cm sunt si alte amortizoare si datele tehnice ale geometriei rotilor sunt diferite, nu cu mult, dar difera. La o suspenie MacPherson cand modfici inaltimea masinii se modifica si geometria rotilor.1 point
-
Nu ai nevoie de vopsea rezistenta la temperatura. Rezista mult si bine vopseaua daca e aplicata bine.1 point
-
Arata a gem cu nuca macinatata, delicious. Sper ca s-a rezolvat problema, de abia astept sa aud verdictul. Drumuri bune.1 point
-
@Alextz, azi am schimbat caloriferul de habitaclu. Ce avea cel vechi inauntru, este horror. Zilele urmatoare o sa ies cu ea la drum sa vad daca mai da antigel afara. https://ibb.co/dPKGgpv https://ibb.co/r6DXF2t1 point
-
In sfarsit cineva care da "soc in motor" corect corespunzator altii cumpara masini cu acelasi motor doar ca sa se duca la piata cu ele si sa posteze poze din spalatorii Cu caii cum stam?1 point
-
Cand cumperi o masina unui copil nu numai ca vei fi proprietarul acelei masini dar vei fi si responsabil moral pentru siguranta si viata acelui copil. Cand si-o cumpara el ,pe banii lui si o intretine pe banii lui, , plateste asigurare pe numele lui, este alta treaba.........Avand in vedere ca este incepator, nu recomand masina cu propulsie [ BMW].1 point
-
Salut. Detin un Leon FR 2019 cu acest 1.5 TSI de 130 CP. Masina are 15.000 km si tocmai am facut prima revizie. Eu merg cu masina 90% pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Pe termen lung, consumul este fix 7%, adica pe ultimii ~7000km. In 15.000km masina nu a consumat absolut deloc ulei. Pentru mine este motorul ideal. La turatii joase,pana in 2500rpm este destul de lent, dar dupa 4000rpm chiar trage binisor. Pana cum nu au fost probleme de niciun fel cu masina, nici acel efect de cangur nu l-am simtit. Ca si minus vad acest sistem ACT, care sper sa nu scada fiabilitatea motorului.1 point
-
Frumosa masina, pacat ca i-ai pus arcuri Eibach. Am avut asa ceva si le-am schimbat cu prima oaczie, nu imi palcea nici cum arata (cu jante de 18) si mai important era foarte nepractica in tarisoara noastra draga. Oricum ai da-o, Passat-ul nu e o masina sport, mai ales cu 2.0 TDI :).1 point
-
Prietenul meu m-a anunțat de vineri că jantele de vară sunt vopsite, așa că am oprit la un centru de vopsele și am comandat o vopsea albastră pentru vopsirea etrierilor. Așa că ieri, am suspendat Golful și am spălat bine pasajele roților. Apoi după uscare, cu peria de sârmă și smirghel am frecat etrierele și marginea discurilor de frână. Apoi le-am mascat și le-am vopsit pe rând, întâi trei straturi la etriere și apoi două la discuri. Peste noapte le-am lăsat așa. Dimineață am avut pe cineva de dus, iar când m-am întors, fiind aproape 6, n-am mai avut răbdare și am montat jantele. Mai târziu, am spălat si Golfuletul și la fel ca la Tiguan, i-am schimbat și presurile de cauciuc cu cele textile. Deși nu am capacele centrale, care urmează să fie vopsite și o sa mai dureze puțin până ajung și stickerele cu VW, deja Golfuletul s-a schimbat. Dacă reușesc să o și vopsesc, măcar în etape,o sa fie super, pentru că are o vârstă și anumite zone încep să ruginească. Dar o să vedem, în timp, pentru că totuși sunt ceva bani de băgat, fiind aproape de o vopsire integrală. O săptămână ușoară tuturor vă doresc!1 point
-
Am schimbat acum cateva zile pompa de apa, la Aviamotors, la un rulaj de 50.000km, motivul fiind pierdere lichid de racire. Problema in sine am semnalat-o prima oara la cateva luni de la ridicarea masinii (in 2016), la Brady. Tot la ei, la toate reviziile am mentionat faptul ca la fiecare 7-8k km este necesara completarea lichidului de racire cu aproximativ 100-150ml pentru aducere la nivel maxim. Nu au gasit nicio problema, niciodata, raspunsul fiind invariabil "vom tine problema sub observatie". Ca fapt divers, la prima revizie facuta la Avia au descoperit imediat urme clare de supurare la pompa de apa si au deschis dosar de inlocuire pe garantie.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.1 point
-
Intervalul de schimb este de pana la 30k km, nu de fix 30k de km. Indicatia de km ramasi pana la schimbul de ulei variaza in functie de modul de utilizare. Te poti apropia de cei 30k doar daca folosesti masina exclusiv in extraurban, altfel o cifra mai realista a fi de 20-24k km. @darcr - Nici eu nu las uleiul in motor mai mult de 10-12k km, dar pentru schimburile intermediare nu ma duc niciodata la reprezentanta (masina este in garantie)... Acolo ajung din doua in doua schimburi. Costurile unui schimb intermediar de ulei devin in felul acesta foarte convenabile (spre nesemnificative). Asa am procedat mereu, cu toate masinile pe care le-am avut, de la achizitie si pana la vanzare1 point
-
1 point
-
ON TOPIC- REGRET AMAR CA NU am facut contestatie ATUNCI.. Aveam cum sa merg la service si sa imi dea o 'constatare defect'- cu ulei veechi, apa in loc de antigel.. care a declansat alarma masinii... si cu aia, in instanta, DOVEDEAM ca actiunea mea a fost justificata, si am fost NEVOIT ca sa merg pe banda de urgenta DOAR pe coama pasajului -vreo 50m-, intrucat la urcare si coborare SUNT benzi dedicate. Si DOVEDEAM ABUZUL. Mai ales ca am mers asa cand NU ERA NIMENI pe pasaj, adica nu am facut ''manevra'' ca sa ii depasesc pe aia care inaintau incet. Deci PASAJUL ERA GOOL... TREBUIA.. pt ca vad ca mi s'a intamplat din nou... Am plecat de acasa, cu centura PUSA si dupa 20 m ma opreste si dupa ce imi ia actele cica ma sanctioneaza ca... nu purtam centura.. i-am aratat-o pusa- UITE DOMNE!!! el cica ,,nu ma intereseaza comentariile dvs.'. La plecare tocmai ma despartisem de un cunoscut, mai in varsta care m'a vazut ca am pus centura. Care a mers cu mine in masina stie ca o pun intotdeauna si-i pun si pe pasageri s'o puna. Vad ca NU sunt singurul patit, pt mine e a nustiu cata oara cand incearca sa ma arda aiurea. Vad ca si pe altii ii frige tot asa- la Gara de Nord, ii arde ca...,,n'au acordat prioritate la pieton''- daaar pietonii erau PE scuarul dintre sensuri!! Si agentul STIE ca soferul, singur de obicei, NU POATE sa probeze in instanta. IN fata mea a incercat sa il arda pe unul- si i-am zis in fata- pai nu eram langa tine AICI?? am vazut TOT... Ala s'a facut ca vb la statie si a plecat repede. E, chestia se intampla ZILNIC acolo. Concluzia- NU TREBUIE LASATI asa!!!-1 points
-
@Rave AAAM... decat ca fix atunci n'o luasem... dar... am martor... si.. sa vedem. Aduc cati martori vor ei, ca dovada ca eu MEREU pun centura.. pt MINE nu de frica lor.-1 points
-
Iti multumesc foarte mult pentru răspuns! Am întrebat deoarece sunt interesat sa achiziționez un Golf MK4 GTi echipat cu acest motor. Maine merg sa vad mașina in persoana si daca e in stare OK sa o cumpăr. La 150 CP ma așteptam la consum de 6-6,5L , deoarece tatăl meu are un VW T-Roc cu motor de 1.5 TSI si scoate tot cam același consum extra-urban.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00