Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2020 în toate secţiunile
-
In sfarsit cineva care da "soc in motor" corect corespunzator altii cumpara masini cu acelasi motor doar ca sa se duca la piata cu ele si sa posteze poze din spalatorii Cu caii cum stam?7 points
-
asa e, nu am facut test drive, doar mult mult youtube si citit pe forumuri despre ea. plus un coleg, care e si el pe aici forumist, care mi spunea zilnic ca motorul asta e ce trebuie, a avut si el o mare contributie la alegerea mea in viata uneori mai iei si decizii din impuls, nu inseamna ca faci o greseala neaparat. eu oricum ma plictisesc de masini repede, nu stiu inca daca o voi tine 3-4 ani, dar atat cat o tin o voi ingriji ca la carte3 points
-
Si se simt toti acolo, inclusiv 520nm cuplu, o surpriza placuta cu admisia stoc Sa nu ma intelegeti gresit, eu am grija de masinile mele, mereu am avut, atat cat mi a permis situatia financiara. Nu m am zgarcit la uleiuri filtre revizii dese benzina buna etc, renuntam la altele daca nu mi permiteam in acel moment si faceam ce trebuie. Masina anterioara, dupa 4 ani la mine fara probleme, a ajuns la un coleg care i a spart motorul, cutia si ambreajul in 3 luni, ca sa intelegeti ca imi pasa si tin la fiare. Si e un motor extrem de sensibil, cautati pe google subaru ej257 ringland failures, nu scapa nici unul oricum ai bibili masina. Faptul ca i am dat cateva ture de circuit cam devreme, nu o consider o asa mare tragedie, ca in rest merg la piata cu ea (servici zi de zi in trafic de bucuresti). In cel mai rau caz va consuma ulei, asta e. Nu mi fac griji, ansamblul motor/cutie/haldex la 7.5r e destul de solid din cercetatile mele anterioare comenzii.3 points
-
nu e problema, imi pun un bidon in portbagaj, sa fie acolo. sunt obisnuit de la fosta masina sa verific si sa completez schimbul de ulei o sa l fac la 6 luni in care nu fac mai mult de 5000km garantat2 points
-
1 point
-
03F109158G exista din 2011, s-a pus pe masinile fabricate dupa 11.2011 03F109158J exista din 6.2017 Nu e problema doamnei ca l-a pus pe cel cu K in coada...nici acum nu cred ca exista service inafara de skoda care sa puna J la masini fabricate inainte de 11.2011... K le da softul ca e compatibil1 point
-
Am rezolvat, pare ca baietii care mi-au pus unitatea noua de fapt au uitat sa schimbe usb-ul.... carplay era activat, doar mi-a schimbat cineva mufa usb si a mers din prima. Merci de sfat!1 point
-
Poate ajuta pe cineva in cautare de uleiuri 0W20 cu norma VW 508.00/509.00. https://www.ato24.de/en/blog/comparison-0w-20-engine-oils/ Explicatii destul de clare si pe intelesul tuturor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa lege ,nu se admit defecte in raza de actiune a stergatoarelor.1 point
-
De pe site-ul care l-ai pus mai sus descarci fișierul de update pt logo posturi radio Pregătești un stik USB ( îți explica pe site cum) îl pui in unitatea din torpedo și pe urma mergi la setări, la update. Dacă ai făcut stik-ul bine va apărea ca este disponibil un update. E posibil sa nu aibă lista posturilor românești. Când descarci de pe site trebuie sa alegi țara, sau poți alege toate țările.1 point
-
1 point
-
@Bebeee confunzi generatiile de motoare. EA888.3 (2013+) nu are sensibilitati legate de consumul uleiului.1 point
-
As alege`o pe cea care este intr`o stare cat mai buna ; diferente majore nu sunt, incat sa ma faca sa iti spun sa alegi clar un model in detrimentul altuia ; bmw`ul mi se pare urat fara navigatie si M`pack, audi mi se pare banal la exterior ; cutia la bmw e mai nasoala dpdv al feelingului cand schimbi vitezele, nu mai spun cand bagi in marsarier, pe cand la VAG stim cu totii ca sunt super soft ; pe mine personal ma incanta tractiunea spate ; e misto senzatia ca te impinge, desi puterea este mica si asta cred ca nu te face un pericol pe sosea, oricum ai destule sisteme. p.s : daca vrea, potrivit pt un tanar mi se pare si leon 1p ; asta daca accepti interiorul..1 point
-
La dsg eu nu am avut probleme. Masina livrata in aprilie 2019. Nici nu am cerut ulterior alt soft pentru ca nu am vrut. Eram anti dsg inainte sa am una. Consideram la fel...ca schimb eu cand vreau si o turez dupa cum cred. Dar de cand am e clar...mers normal ...e drive. Vreau o depasire normala dau kickdown. Vreau sa merg mai agitat o dau in sport iar daca am nevoie de ultima rezerva de putere in sport dau kickdown. Sigur greu voi mai reveni la manuala.1 point
-
Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...1 point
-
Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit1 point
-
@dadu "F" nu a fost nicidoata pe R. A fost "E" care incepand cu 01.07.2019 a fost inlocuit cu "L". Aceasta fiind si actuala versiune pe R si S3. "F" a fost pe S3 abia incepand cu 30.05.2016. Orice fabricat inainte avea tot "E". Clubsport S si Audi TTS aveau F "by default" Versiunea actuala pentru TTS si RS3 este 81A407183. S3 si R au ramas cu 5Q0407183L. Ambele sunt ok ca "upgrade" si rezolva problema zgomotelor.1 point
-
Fiecare isi sustine propria cauza. Eu sunt de parere ca masina pe care ti-o permiti trebuie sa iti ofere si un confort psihologic, nu numai fizic. Adica sa iti permiti un casco la ea, o revizie autorizata, niste cauciucuri premium. Degeaba ne dam noi bombardieri ca dam altfel cand coboram din q7, ca ne vad vecinii, ca stau altfel pe sosea la 200 km/ora, pe cand nu ii faci un casco, revizia o faci la nu stiu ce garaj fara factura ca e mai ieftin.1 point
-
Da.oricum sunt multumit de rezultat au disparut zgarieturile fine si hologramele plus are un luciu ?? Cu masina de polishat burete 3M si pasta Menzerna dupaia am curatat rezidurile de pasta cu solutie Riwax rx201 point
-
In ce a constat operatiunea? Cu ce ai facut aplicarea? Era interesant de vazut o comparatie inainte/dupa, asa, in mare, rezultatul pare bun!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mersi. In legatura cu creditul trebuie sa vizualizezi reclame si primesti 5 credite si 1 bonus cand deschizi programul intro zi poti sa faci in total6 credite1 point
-
Ma repet pentru ultima oara NU vreau sa fac conversia , am motivat de ce nu vreau, nu pot sa cred ca daca maine veti avea oferta sa munciti in anglia nu veti putea sa conduceti masina cu volan pe partea dreapta , ganditiva ca GTR-ul are volan pe partea "gresita" si nu vrea nimeni sa il mute!1 point
-
3 sapt si are destui km de rodaj pt cateva ture acolo, e masina noua in garantie care are si optiune de laptimer ? n am luat o sa ma uit la ea, vreau sa ma bucur asa cum trebuie0 points
-
Întreba ți custom arii, de e ar fi nociv sa se scoată preincalzirea, atâta timp cât iarna când e și frig, aceasta preincalzire nu mai are loc. Adică cum e treaba cu motorul incalzit de care vorbesc ei. Sa ne gândim ca sunt astfel de motoare în zo e mai friguroase. Cum draq se descurca aceste motoare fără preincalzire acolo? Deci eu cred ca acesta preincalzire a catalizatorului, e o alta făcătură marca vw pt a scoate noxele în anumite momente de funcționare.-1 points
-
-1 points
-
Frumosa masina, pacat ca i-ai pus arcuri Eibach. Am avut asa ceva si le-am schimbat cu prima oaczie, nu imi palcea nici cum arata (cu jante de 18) si mai important era foarte nepractica in tarisoara noastra draga. Oricum ai da-o, Passat-ul nu e o masina sport, mai ales cu 2.0 TDI :).-1 points
-
@Andrei Ignea este normal comportamentul, face frana de motor in functie de inclinarea pantei. Bafta-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00