Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2020 în toate secţiunile

  1. Sa o stapanesti sanatos! Pe rosu o prinde foarte bine. Tinand cont de sensibilitatea TFSI/TSI-urilor la papat ulei, nu as fi dus-o inca pe circuit. (la fostul meu Leon Cupra TFSI, am facut rodaj cam 3.000 km si la 90.000km nu completatam ulei intre revizii.)
    8 points
  2. Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...
    8 points
  3. Salut. Detin un Leon FR 2019 cu acest 1.5 TSI de 130 CP. Masina are 15.000 km si tocmai am facut prima revizie. Eu merg cu masina 90% pe autostrada Bucuresti-Pitesti. Pe termen lung, consumul este fix 7%, adica pe ultimii ~7000km. In 15.000km masina nu a consumat absolut deloc ulei. Pentru mine este motorul ideal. La turatii joase,pana in 2500rpm este destul de lent, dar dupa 4000rpm chiar trage binisor. Pana cum nu au fost probleme de niciun fel cu masina, nici acel efect de cangur nu l-am simtit. Ca si minus vad acest sistem ACT, care sper sa nu scada fiabilitatea motorului.
    2 points
  4. La dsg eu nu am avut probleme. Masina livrata in aprilie 2019. Nici nu am cerut ulterior alt soft pentru ca nu am vrut. Eram anti dsg inainte sa am una. Consideram la fel...ca schimb eu cand vreau si o turez dupa cum cred. Dar de cand am e clar...mers normal ...e drive. Vreau o depasire normala dau kickdown. Vreau sa merg mai agitat o dau in sport iar daca am nevoie de ultima rezerva de putere in sport dau kickdown. Sigur greu voi mai reveni la manuala.
    2 points
  5. O noua modificare : Buton start / stop în loc de contact cu cheie ?
    2 points
  6. Upgrade cadou la împlinire frumoasei vârste de 3 ani, ocazie dublata de venirea primăverii (si) oficial; ca iarna n-am avut, degeaba ne luam suv-uri ? Jante Vega 20”
    2 points
  7. Revin cu impresii de dupa concediu, 2200km pana la litoralul grecesc respectiv Nikiti, Sithonia drumusi scurte de pana in 10-30 km pana la diferite plaje si 2 drumuri pana la Thessaloniki... inca masina nu inceteaza sa ma uimeasca... Scaunele sunt FOARTE confortabile, motorul cu toate ca e mic (in comparatie cu ce am avut) dar nu mi-a dat impresia vreodata ca este stresat... tinand cont ca a fost plina masina de bagaje avand si bicicleta sus in suport ? consumul a fost fenomenal... Un singur lucru a fost cu minus, dar l-am rezolvat imediat ce m-am intors: farurile bateau mult prea aproape
    2 points
  8. Salutare, Dupa o perioada de 6 ani in care am ramas in familia VAG dar nu pe linia VW, ma intorc incantat as putea spune de toate schimbarile in bine ce au avut loc in gama VW... Dupa cum spune si titlul, este vorba de un: VW Passat B8 2.0TDI BlueMotion - 150 CP DSG - fabricat in 06.2017 - culoare: Tungsten Silver - 17.200 km Ca si optiuni pot spune ca are cam tot ce am avut eu in lista cu exceptia Lane Assist, Sign Assist, Dynamic Light Assist, dar astea se pot rezuma la un retrofit simplu, dupa ce masina iese din garantie (abia astept)
    1 point
  9. Suiera cureaua daca ai pus Continental.
    1 point
  10. Este obligat sa primeasca inapoi produsul si sa iti returneze banii in cont L-ai anuntat in scris in maxim 14 zile de la primire ? mesaj , mail , mesaj privat ...etc - salveaza mesajele Ii trimiti inapoi produsul si nr cont E obligat in 15 zile sa iti dea banii in cont - altfel intra la inselaciune , dosar penal , etc
    1 point
  11. Alin, nu ti-am raspuns si dimineata? Da, de la faruri este. Verifica ai becurile. Cea mai mare greseala, achizitionarea unor faruri aftermaket....
    1 point
  12. Nu...nu exista voce in limba romana pentru ghidare...la MIB 2 s-a introdus doar meniu in limba romana, pe care il aveti si Dvs. (prima generatie, MIB1, nu are nici macar meniul unitatii in limba romana).
    1 point
  13. Am fost eu anul trecut, sa te pregatesti sa fii putin zgaltait. Este asfaltat, dar nu este intr-o conditie extraordinara. Eu am rezistat cu arcuri Pro Kit si jante pe 18 pe Golf.
    1 point
  14. Nu cumva in functie de inclinatie schimba in inferioara? E un comportament normal la dsg, la vale in functie de inclinatie o tine mai turata ca o frana de motor la manuala. Cel putin la mine asa se manifesta. Deci nu cred ca ai de ce sa iti faci griji.
    1 point
  15. A mai trecut un an, am fost iar la revizie masina avand 30k in bord. La revizie mi-au bagat pe gat si schimbul bujiilor (deh, sarvice plan!), si toata revizia a costat 1530ron. La anul iese din garantie si nici ca mai calc pe acolo! In rest, curent la priza sa am ca de restul ma descurc.
    1 point
  16. Frumosa masina, pacat ca i-ai pus arcuri Eibach. Am avut asa ceva si le-am schimbat cu prima oaczie, nu imi palcea nici cum arata (cu jante de 18) si mai important era foarte nepractica in tarisoara noastra draga. Oricum ai da-o, Passat-ul nu e o masina sport, mai ales cu 2.0 TDI :).
    1 point
  17. Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit
    1 point
  18. Up: 137.500 km si a primit polonicul al 2-lea set de distributie si bujii din viata lui. Set complet Gates si Ngk. ( Gates avea si pe origine fiind kit oem) Cf cartii de service anterior la 82.000km prima distributie si bujii in 2012 in reprezentanta. Cureaua nu arata asa rau dupa 8 ani, dar bujiile erau coapte la propriu. Ca prima impresie (poate e placebo) acum relatiul sta intre 720-760 inainte de schimb undeva la 700-780 si consumul acum la 0.7 constant, inainte la 0.8 oscila. Urmeaza schimbul valvei pcv scapa ulei pe un furtun(deocamdata am curatat si urmaresc depunerile in caz ca mai apar).
    1 point
  19. Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
    1 point
  20. Deci se pare ca trebuie sa ne obișnuim urechea. Pe loganel torcea diesel-ul mult mai frumos.
    1 point
  21. Pana la urma am schimbat pragurile, fara sudura. Am folosit tabla de inox (recuperata de la o lada frigorifica), iar prinderile le-am facut cu nituri. Din pragurile vechi am decupat doar partile ruginite. Costuri: tabla gratis; nituri Al 15lei; burghie 6mm 20lei; mastic acrilic 10lei. Asa se prezinta dupa o iarna (le-am schimbat asta toamna). Deocamdata nu sunt probleme, in afara de vopseaua care nu a prins prea bine pe inox.
    -1 points
  22. Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ??? Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!! Bafta ?
    -1 points
  23. nu e problema, imi pun un bidon in portbagaj, sa fie acolo. sunt obisnuit de la fosta masina sa verific si sa completez schimbul de ulei o sa l fac la 6 luni in care nu fac mai mult de 5000km garantat
    -1 points
  24. 3 sapt si are destui km de rodaj pt cateva ture acolo, e masina noua in garantie care are si optiune de laptimer ? n am luat o sa ma uit la ea, vreau sa ma bucur asa cum trebuie
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!