Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2020 în toate secţiunile

  1. 3 sapt si are destui km de rodaj pt cateva ture acolo, e masina noua in garantie care are si optiune de laptimer ? n am luat o sa ma uit la ea, vreau sa ma bucur asa cum trebuie
    6 points
  2. Si zici ca masina are itp-ul luat pe bune?
    6 points
  3. Sunt singurul care se intreaba daca este ok sa te duci pe circuit cu o masina pe care o ai de 2 saptamani, si mai mult, are ea insasi doua saptamani de cand vede asfaltul? Nu zic de rodaj de xx km, insa nici chiar blana din prima... ca banuiesc, pe circuit nu ai mers pe eco, la consum...
    3 points
  4. De azi am trecut la sandale Daca e cineva interesat de bocancii pe 16 cu cauciucuri de vara, momentan cred ca as vrea sa le vand. PM daca e cineva interesat.
    3 points
  5. Impresii si schimbari la 65.000 km si un an jumatate de folosinta: - sunt (inca) impresionat de consum (venind de pe un 3.0TDI e si normal) - surprinzatoare este durabilitatea placutelor de frana cu care vine masina, sunt la 40-50% - au fost deja facute 4 revizii (~ la 10.000km) schimb ulei si filtre si una la cutie, ulei filtre Am infoliat (aproape) tot crom-ul de pe masina, mai sunt tips-urile false de pe bara spate, pentru care astept un moment sa dau bara jos ca sa le fac cum trebuie Au fost montate arcuri Eibach Pro Kit
    2 points
  6. Prietenul meu m-a anunțat de vineri că jantele de vară sunt vopsite, așa că am oprit la un centru de vopsele și am comandat o vopsea albastră pentru vopsirea etrierilor. Așa că ieri, am suspendat Golful și am spălat bine pasajele roților. Apoi după uscare, cu peria de sârmă și smirghel am frecat etrierele și marginea discurilor de frână. Apoi le-am mascat și le-am vopsit pe rând, întâi trei straturi la etriere și apoi două la discuri. Peste noapte le-am lăsat așa. Dimineață am avut pe cineva de dus, iar când m-am întors, fiind aproape 6, n-am mai avut răbdare și am montat jantele. Mai târziu, am spălat si Golfuletul și la fel ca la Tiguan, i-am schimbat și presurile de cauciuc cu cele textile. Deși nu am capacele centrale, care urmează să fie vopsite și o sa mai dureze puțin până ajung și stickerele cu VW, deja Golfuletul s-a schimbat. Dacă reușesc să o și vopsesc, măcar în etape,o sa fie super, pentru că are o vârstă și anumite zone încep să ruginească. Dar o să vedem, în timp, pentru că totuși sunt ceva bani de băgat, fiind aproape de o vopsire integrală. O săptămână ușoară tuturor vă doresc!
    2 points
  7. Ieri am muncit mai mult la Golfuleț, dar am spălat și Tiguanul, printre picături. Dacă tot l-am spălat și e cald afară, am zis să trec la roțile de vară. Cum în toamnă mi-a fost lene, le-am curățat acum. Ieri a fost ziua roților, că am spălat de m-am omorât . Le-am degresat cu SuperMafrasol și le-am dat apoi cu Sonax full efect și după încă o frectie cu peria, au ieșit foarte bine. După montarea lor pe mașină evident că am spălat roțile de iarnă, fiindcă așteptam să se usuce vopseaua pe discuri la Golf, să mai dau un strat. Doar că între timp s-a făcut noapte Azi am continuat cu interiorul ambelor mașini și cu schimbarea presurilor de cauciuc cu cele textile, care după părerea mea, sunt adevăratele vestitoare ale primăveri. Și le-am băgat sub acoperiș, că se anunța ploaie . De fapt, la ora la care scriu aceste rânduri, deja a plouat, pe Golf, că am ieșit cu el. Btw, ieri pentru Galați era doar înnorat și 10% șanse de ploaie. O săptămână ușoară tuturor vă doresc!
    2 points
  8. O alta zi, putina miscare la Turnul de televiziune si epava din Costinesti.
    2 points
  9. Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut
    1 point
  10. E destul de bun, liber, se merge lejer. Mai are portiuni nasoale , erau in lucru, oricum mai tare de 70-80 nu prea ai cum ca sunt localitati, carute...
    1 point
  11. Nokian ZLine erau cat de cat apreciate in testele ultimilor 2 ani, dar nu stiu daca nu cumva este efectul promovarii excesive a producatorului, Nokian incercand sa muste si din piata anvelopelor de vara (unde ei erau praf si practic nu aveau/vindeau nimic). Eu ca si “fan” al anvelopelor lor de iarna, nu mi-as lua Nokian de vara pentru ca n-am incredere in saltul lor in aceasta categorie, oricat ar fi evoluat tehnologiile.
    1 point
  12. Si eu tot din cazua anvelopelor de iarna ( WR A4 215/50/17 ) am renuntat la aceasta marca ( Nokian ). Uzate cam peste masura bunului simt in 2 sezoane (cam 25.000km) ( fara excese ), si cu defecte mici de fabricatie, cu uzura neuniforma pe latimea! caii de rulare ( nu pe lungime - gen probleme tehnice la directe/unghi de fuga/etc ). Ele oricum sunt anvelope din gama medie, care se vor premium. Am fost foarte entuziasmat cand le-am luat, dar la final, am fost foarte dezamagit de experienta cu ele.
    1 point
  13. Credeam ca Nokian sunt premium sau pe acolo, intre timp m-a lamurit ca sunt Mid-Range, ca atat dai atata face, iar de cand pentru anvelopele de iarna productia a fost integrata in Rusia caderea de calitate a fost mai mult decat evidenta. Aici pe forum sunt multi useri cu foto la anvelope Nokian de iarna dupa numai 1 an de exploatare cu multiple crapaturi si cauciuc imbatranit si nu sunt cazuri izolate, numitorul comun - fabricate in Rusia.
    1 point
  14. Stai linistit, nimeni nu-i perfect, toata lumea mai face greseli.
    1 point
  15. Ma alatur si eu acestei sectiuni deoarece am vandut Passatul B8 2.0 TDI (pentru ca facuse 100k) si am trecut la A4b9 tfsi de 150cp, automat. Masina are aprox. 40k si mai are garantie inca 1.5 ani.
    1 point
  16. subscriu. si la culoare, si la modalitatea de sprijinire a masinii... mergeau argintii (cum vin din fabrica) sau negri
    1 point
  17. Cand ai infiletat pistoanele la etrier pe spate ai deschis recipientul de la lichidul de frana?
    1 point
  18. Putin off topic și eu, nu știu de unde scoateți cifra de 120 zile valabilitate înscriere la Rabla Plus? ... Ghidul pe 2020 Art 17 pct (6) spune 180 de zile.
    1 point
  19. Am mai scris cred ca discurile spate sunt fubar. Am luat discuri noi, oleaca dificil ca masina asta a venit cu douua variante de discuri - pline si ventilate, si a fost ceva munca sa fiu sigur ca imi vin cele corecte. Si placute ofc. Insa lucrurile nu au mers deloc bine. Pe stanga de bine de rau a intrat discul si placutele, insa etrierul l-am impins extrem de greu cu presa, si nu imi place cum calca placutele... Iar pe dreapta am avut neplacuta surpriza sa constat ca in decursul vietii masinii, s-a schimbat etrierul cu unul pentru sistemul cu discuri pline. (cel plin are 9mm grosime, cel venitlat 22mm) Nici o sansa sa intre placutele noi, asa ca nu am schimbat nici discul. Trebuie sa schimb etrierul cu cel "corect"... Si avand in vedere ca stangul e pe duca o sa fac un efort sa le inlocuiesc pe ambele...
    1 point
  20. Intr-un final apoteotic am macara buna la usa stanga spate. Dupa ce am luat kitul "clasic" de cleme, saptamana trecuta, desfacand am constatat ca s-a spart o alta rotita, care nu se gaseste ca si piesa separata, si este pusa si pe un soi de nit, de nu asfi putut oricum sa o inlocuiesc - am pus si o poza, sa se vada. Asa ca am luat macara cu totul, inclusiv cu "tabla" - din nou niturile care prind macaraua de tabla fiind ceva ce nu ma vedeam refacand. diferenta de pret era oricum minora. Se aseaza ok tabla, chiar daca nu este originala (nici nu am gasit, iar de la dezmembrari nu am vrut, plasticele rotitelor fiind deja imbatranite. Am avut un setback cu mufa de la broasca, ce nu a vrut deloc sa se desfaca, si firele trec printre ghidaj si tabla, insa am "rezolvat"
    1 point
  21. Au sosit si adidasii? cu dot 2020 Hankook ventus prime 3 cu protectie janta Azi leam montat
    1 point
  22. Am pus cu câteva postări mai înapoi un site unde controlezi ce tip de jante și cauciucuri se potrivesc pe mașina. Passat B8 are pe 17 jante de 6,5j et41 si 7j et40 Nornal nu ar trebui sa depășești ET-ul cu o valoare mai mare de 3-4 +- Adică 36-45 in cazul asta. Oricum cu un ET mai mare riști sa atingă in viraje, cu un ET mai mic ies mai in afara.
    1 point
  23. Întreba ți custom arii, de e ar fi nociv sa se scoată preincalzirea, atâta timp cât iarna când e și frig, aceasta preincalzire nu mai are loc. Adică cum e treaba cu motorul incalzit de care vorbesc ei. Sa ne gândim ca sunt astfel de motoare în zo e mai friguroase. Cum draq se descurca aceste motoare fără preincalzire acolo? Deci eu cred ca acesta preincalzire a catalizatorului, e o alta făcătură marca vw pt a scoate noxele în anumite momente de funcționare.
    1 point
  24. Un Rline arată bine in combinație cu jantele OEM. Am jante Mak de iarnă dar sunt sub cele OEM la finisaj. Lasă gândurile astea că nu sunt bune!
    1 point
  25. VW Tiguan 2019 Am mers pe: - Jante Aliaj Mak Dresden Gun Metal Mirror Face CB66.45 8X18 5X112 ET42 - Goodyear Ultragrip Perf GEN-1 235/55R18 104H M+S XL Jantele au venit cu distantieri. Am putut sa folosesc prezoanele care erau deja pe masina.
    1 point
  26. La non dieselgate din uleiul ars și la dieselgate din arderea combustibilului deficitară?
    1 point
  27. Salutare. Am si eu un B8 variant cu sistem Dynaudio. Curiozitatea mea este daca exista vreo solutie de a tine o roata de rezerva (chiar si slim) in conditiile in care subwoofer-ul este plasat in spatiul destina rotii de rezerva. Multumesc.
    1 point
  28. Da daca tii la masina nu te uiti la bani Cu cat uleiul este schimbat mai repede cu atat este mai bine si pt. motor Mai ales ca ce conditii de drumuri avem noi aglomeratiile din oras praf ect... 8k 9k sau un an
    1 point
  29. Deja se poate spune ca a trecut de majorat ? Ca si concluzii dupa drumul de aproape 2500km pot spune ca sunt uimit de feelingul de la volan, masina la cat este de mare este foarte elastica, se simte usoara, evident ca oricand, oriunde poti spune ca este nevoie de mai multa putere, dar in linii mari este OK. Scaunele sunt foarte confortabile, iar Active Info Display, pot spune ca "face toti banii"... Sunt foarte multe informatii exact sub ochii tai, nu trebuie sa iti mai muti privirea pentru harta & stuff Consumul este pentru mine un soc (asta in conditiile in care vin de pe un 3.0TDI cu niste modificari) deci inca un mare plus. Urmeaza sa fac un drum de Grecia cu masina plina de bagaje, 3 persoane (sau na, 2 persoane jumatate) si bicla sus pe masina... sa vedem cum se comporta... ? Ah... si au fost montati si barele Thule si suportii de biciclete ... nu pot spune ca masina mai arata la fel de bine, dar este o necesitate ?
    1 point
  30. Nu este nici o preincalzire astea sunt povesti cu pesti servite de reprezentante sa nu repare masini inca in garantie, sunt supapele incarcate cu carbon iar astfel este modificat fluxul de aer in cilindru , tsi-ul in sarcini mici , relanti etc lucreaza cu injectia in mod stratificat cu amestec cat mai sarac amestecul fiind dirijat cat mai aproape de bujie la momentul aprinderii ori acest lucru nu se mai intampla corect datorita admisiei ancrasate . In sarcina nu mai are problema asta deoarece injectia lucreaza in mod omogen mai bogat iar aprinderea amestecului se face in alt punct in cilindru .
    -1 points
  31. E bine. Cam putini km in raport cu cei 0.13 l oil ash. Pres diferentiala e buna. Multi km.. fara evenimente !!!
    -1 points
  32. Mersi dar nu ieste egr lam schimbat si nu da erore nu are probleme masina merge perfect in afara ca in a dua face itrziera aia si se aude ca o frecare ceva Am fost la tote servisurile si nimica am schimbat si pompa de vacum si la fel. s-a mai lovit cineva de asa ceva?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!