Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2020 în toate secţiunile
-
6 points
-
După un drum Constanța - Slatina, la retur pe centura București observ în ambuteiaj fiind, un relanti instabil, o balbaiala a motorului de parca urma sa se oprească., în mers nu sezizasem nimic, în bord nici un martor aprins. Oprim la Ikea în parcare, ridic capota, totul ok, nici o pata, nivel ulei ok, după 2h pauza pornesc mașina, aceeași balbaiala. 200km pana la Medgidia sper sa nu-mi facă alte probleme. Ajung acasă, bag mașina în garaj, suspectam clapeta de accelerație căci în afara de relanti instabil nu aveam nici un alt simptom. Dau clapeta jos, o curat(nu prea era murdara--spre deloc) pun la loc, adaptare fără vag-com, pornesc.... aceleași simptome. Găsesc un prieten... scan.. și apare eroarea Sap în continuare pe net detalii(între timp se aprinsese și martorul check engine) și schimb valva pcv, relantiul se îmbunătățește, ies sa dau o tura, acum nu eram mulțumit nici de cum trage și pana sa ajung înapoi acasă hop în bord țiuit și "low oil pressure"! Bag mașina iar în garaj(deja ma gândeam sa dau Baia de ulei jos, sorb murdar știind predispunerea 1.8t-ului de oil sludge). Sap iar pe net, mai aflu de o valva... Detalii pe YouTube și zic hai sa ma inhaț sa o schimb Chinuiala, baga mana printre, pe jos, pe sus, pe sub, pe lângă, colierele vieții, alea vag de unica folosință mi-au mâncat viata. Cu ocazia asta am dat jos și tevaraia de vid cu care se interconecta(nu știu cum a mers neamțu cu mașina) dar țevile alea erau cu depuneri pe pereti Am curățat bine țevile, am mai schimbat un cot care ieșea de undeva din blocul motor deasupra filtrului de ulei care sa spart când l-am scos... Am schimbat și garnitura capacului de chiulasa, ca aveam niște scurgeri de ulei pe lângă ea Capacul avea depuneri după cum se vede în poze, l-am curățat bine, bine.. Pus totul la loc, schimbate toate plasticele uzate, valvele cu pricina..contact..si suflu ușurat, totul ok. Scan..din nou, șters erori... scan-->nici o eroare. Probabil low oil pressure era legat de sistemul de vaccum/gaze carter sau tot ce am schimbat și desfundat eu pe acolo! Mașina merge silențios, fără bâlbâieli, trage cum ar trebui, consumul 6.3 la 100-110km/h. Job done! Topic lung... Un before and after wash Post lung am vrut sa scriu?5 points
-
Exact asta spun, ca ps4 de 3 ani este sub Debica noi. @CristiALF, nu inteleg postarea ta si scopul ei in topicul acesta. Este evident ca fiecare face ce vrea...asta e doar punctul meu de vedere pe baza experientei mele la volan, nu trebuie nimeni sa fie de acord.3 points
-
2 points
-
Am mai cumparat o masina pentru sotie si mai merg si eu ocazional cu ea. Este vorba de un Seat Leon ST de familie pentru ca asta duceam lipsa la cele 2 golfuri din dotare. Acum porbagajul este destul de mare. Ca motorizare e foarte buna pentru dimensiunea ei si ce consum scoate. In oras eu am scos intre 6,1 si 6,5 la mers cum merg cu GTIul :). Afara din oras cam 5.2. Momentan e o masina destul de echilibrata cu destule optiuni pe ea. E adusa din Olanda si e in curs de inmatriculare. Masina este full led si are faruri matrix care sunt foarte bune seara. Sunt foarte multumit pana acum de alegere. Insa comparand cu G4 care e 1.9 TDI nu e prea sprintena decat dupa 2500 ture, nu vreau sa compar cu GTI ul ca acolo se schimba povestea. La G4 trage de jos si fuge de sub tine, bine probabil e si greutatea, plus 21 cp in plus. Eu unul ma multumeste pe deplin G4 insa de sotia vrea tehnologie si ceva mai nou, asta e trebuie multumita si ea :).1 point
-
Eu nu am comparat Primacy 4 cu PS4/Asym 5 in adevaratul sens, am spus doar ca la pret, vor fi tot acolo (cel putin la dimensiunile mele) si chiar daca am Primacy 3 acum (si ca un om normal ce sunt, sunt foarte multumit de ele, mai putin faptul ca au suferit tot felul de intepaturi, nefiind nici XL, si o anvelopa este deja compromisa, alte 1 sau 2 au deja petice..), as lua sigur o anvelopa HP daca sumele sunt aproximativ la fel.1 point
-
1 point
-
Diferenta e ca la diesel motorina injectata se autoaprinde, nu are nevoie de o sursa externa cum este bujia. Motorina fiind injectata aproape de TDC, cand aerul este deja comprimat, distrbutia carburantului in camera de ardere depinde in mare parte doar de geometria si numarul de gauri al duzelor injectoarelor. La benzina situatia sta diferit si daca la momentul scanteii nu este destul carburant amestecat cu aer langa bujie, atunci amestectul nu se aprinde => missfire.1 point
-
Spune ca este peste Michelin PS4 anvelope folosite peste 3 ani cu uzura de 40%.1 point
-
Motorul nou este mai ok din punctul asta de vedere. Dieselul nu are probleme de genul pentru ca principiul de functionare este complet diferit. La diesel amestecul aer carburant nu trebuie sa fie mereu constant cum e la benzina, astfel ca o obstructie in zona supapelor nu va avea aproape niciun efect.1 point
-
Nu este nici o preincalzire astea sunt povesti cu pesti servite de reprezentante sa nu repare masini inca in garantie, sunt supapele incarcate cu carbon iar astfel este modificat fluxul de aer in cilindru , tsi-ul in sarcini mici , relanti etc lucreaza cu injectia in mod stratificat cu amestec cat mai sarac amestecul fiind dirijat cat mai aproape de bujie la momentul aprinderii ori acest lucru nu se mai intampla corect datorita admisiei ancrasate . In sarcina nu mai are problema asta deoarece injectia lucreaza in mod omogen mai bogat iar aprinderea amestecului se face in alt punct in cilindru .1 point
-
Pentru activarea AppConnect după cumpărarea mașinii este necesar ca sistemul multimedia existent pe mașină să aibă instalat modulul necesar pt AppConnect. Deci degeaba există pe mașină o unitate CM sau DM, dacă nu este instalat modulul pt appconnect.1 point
-
Defapt e o pornire mai turata ca sa nu iti dea eroare de missfire de la inchiderea supapelor. Supapele la tsi se umplu cu dulceata de carbon, daca nu etanseaza iei missfire. Multe masini pornesc turate, japonezele stau la 1600rpm, deci nu inteleg ce pretentii aveti.1 point
-
1 point
-
@MyCherry, Poti merge sa iti masoare alungirea lantului, se da capacul jos si se masoara cu cale.Cei de la Porsche vorbeau de o scula care verifica lantul, daca e defect se rupe , daca nu mai merge.Eu nu am verificat varianta asta am optat pt schimbare directa... Parere personale: Ar fi bine ca atunci cand face mai urat sa il schimbi pt siguranta, dar cat timp se amorseaza pompa de ulei si se face ungerea s-ar putea sa se mai auda acest zgomot metalic. Din experienta mea cu motorul CAXC pe un Seat Leon, cand l-am luat timp de aproape 1 minut cat dura ciclul de preincalzire se auzea un sunet puternic metalic si avea un lag intre momentul apasarii acceleratiei si accelerarea propriuzisa .Am schimbat distributia in reprezentanta Porsche Timisoare , pret 2700 ron concluzia lant alungit si intinzator obosit.Dupa schimbare la pornire 2-3 secunde tot se auzea un usor sunet metalic,plus ca per total motorul era mai galagios dar accelera cum trebuie. La Golful 6 meu motor CAVD , se aude precum spui si tu 2-3 secunde sunet metalic apoi totul OK, distributia a fost schimbata in 2017 de neamt si a facut cam 50kkm de atunci dar momental o sa-l mai las asa deoarece am alte prioritati.Daca nu a sarit lantul la Seat sigur nu sare la Golf.1 point
-
Un Rline arată bine in combinație cu jantele OEM. Am jante Mak de iarnă dar sunt sub cele OEM la finisaj. Lasă gândurile astea că nu sunt bune!1 point
-
1 point
-
Nu uitati ca 1.5 TSI are si tehnologia de dezactivare a cilindrilor si la viteze decente (<120) chiar poate merge cu sub 5% consum instant.1 point
-
hai ca deja asta e exagerare. la 4000 de ture creste iarba - refuz sa cred asa ceva. ori e defect el ori tu ai niste pretentii exagerate.1 point
-
Citesc doar consumuri uimitoare cu 1,5TSI - 150CP si sunt surprins, cred ca toata lumea merge foarte lin, in limite si nu accelereaza puternic. N-am condus 1,5TSI foarte mult, doar vreo 25km, in regim-ul meu obisnuit, prin Bucuresti si imprejurimi, iar consumul pe trip 1 a fost 14,1, iar pe trip 2 (~350km) era 11,1, tot asa, Bucuresti si localitati de langa oras. Cred ca trage decent si liniar, insa nu cred ca este suficient pentru o "cutie" de 1.500Kg daca se doreste ceva civilizat atunci cand este incarcat. Pe de alta parte nici nu se poate compara cu 1.0TSI, pe care-l am in familia extinsa, care pe o masina de 1.185Kg, in ~8.000Km (a fost nou) are o medie de 10,8, iar in Bucuresti 11l-13,5/100km (13,5-14 vara sunt ceva la ordinea zilei). 1.0TSI nu trage, doar face zgomot, mult, iar pana sa ajunga la 100Km/h creste si firul ierbii de pe marginea drumului, aproape o vezi cu ochii.1 point
-
1 point
-
1.5 TSI e cel mai rapid dintre toate motoarele enuntate de tine. 1.0 TSI mie nu mi-a placut deloc, este 0 barat la turatii mici (adica mai jos de 2000). Nu am vazut motor sa se chinuie asa la sub 2000 turatii, Apoi intr-adevar, creste neasteptat de repede in ture, dar in oras te chinui cu el. Toyota Corolla are motor aspirat, deci simti ceva doar dupa 3000 turatii. Singurul lucru care nu imi place la 1.5 TSI 150 CP este ca da in nas la plecarea de pe loc. Trebuie sa iei foarte usor picioul de pe ambreiaj sa il pacalesti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Consider ca este o abordare f gresita achizitionarea unor cauciucuri "premium" si pastrarea lor pe masina pt 4-5 ani, in ideea ca sunt superioare dupa cativa ani fata de altele considerate mid-range noi. Imi schimb caucicurile des si optez mereu pt modele diferite, in mare parte aparitii noi, din fericire am posibiliatea sa jonglez cu marci si dimensiuni. Anul asta am schimbat PS4 din 2017 care mai aveau 5mm+ cu Debica presto uhp noi pt cateva zile fiind curios de comportamentul lor pana ajungeau cele pe care voi rula anul acesta, Nokian PowerProof. Atat Debica cat si Nokian s-au comportat mai bine decat PS4 in ceea ce priveste aderenta pe uscat si confort, pe ud fiind diferenta mare intre ele in favoarea celor noi. Cazul ideal e sa schimbati premium cu premium la 2, max 3 ani, alfel dc planuiti sa schimbati la mai mult de 3 ani consider ca e mai eficient sa schimbati mid range mai repede. Cauciucurile au fost testate pe masina personala, 300cp, dimensiunea 225 40 18, in diverse regimuri de mers si sectoare de drum. PS: Nesperat de placute la condus Debica(made in Germany), o surpriza f placuta.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00