Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.03.2020 în toate secţiunile

  1. Upgrade cadou la împlinire frumoasei vârste de 3 ani, ocazie dublata de venirea primăverii (si) oficial; ca iarna n-am avut, degeaba ne luam suv-uri ? Jante Vega 20”
    5 points
  2. Am mai cumparat o masina pentru sotie si mai merg si eu ocazional cu ea. Este vorba de un Seat Leon ST de familie pentru ca asta duceam lipsa la cele 2 golfuri din dotare. Acum porbagajul este destul de mare. Ca motorizare e foarte buna pentru dimensiunea ei si ce consum scoate. In oras eu am scos intre 6,1 si 6,5 la mers cum merg cu GTIul :). Afara din oras cam 5.2. Momentan e o masina destul de echilibrata cu destule optiuni pe ea. E adusa din Olanda si e in curs de inmatriculare. Masina este full led si are faruri matrix care sunt foarte bune seara. Sunt foarte multumit pana acum de alegere. Insa comparand cu G4 care e 1.9 TDI nu e prea sprintena decat dupa 2500 ture, nu vreau sa compar cu GTI ul ca acolo se schimba povestea. La G4 trage de jos si fuge de sub tine, bine probabil e si greutatea, plus 21 cp in plus. Eu unul ma multumeste pe deplin G4 insa de sotia vrea tehnologie si ceva mai nou, asta e trebuie multumita si ea :).
    1 point
  3. După un drum Constanța - Slatina, la retur pe centura București observ în ambuteiaj fiind, un relanti instabil, o balbaiala a motorului de parca urma sa se oprească., în mers nu sezizasem nimic, în bord nici un martor aprins. Oprim la Ikea în parcare, ridic capota, totul ok, nici o pata, nivel ulei ok, după 2h pauza pornesc mașina, aceeași balbaiala. 200km pana la Medgidia sper sa nu-mi facă alte probleme. Ajung acasă, bag mașina în garaj, suspectam clapeta de accelerație căci în afara de relanti instabil nu aveam nici un alt simptom. Dau clapeta jos, o curat(nu prea era murdara--spre deloc) pun la loc, adaptare fără vag-com, pornesc.... aceleași simptome. Găsesc un prieten... scan.. și apare eroarea Sap în continuare pe net detalii(între timp se aprinsese și martorul check engine) și schimb valva pcv, relantiul se îmbunătățește, ies sa dau o tura, acum nu eram mulțumit nici de cum trage și pana sa ajung înapoi acasă hop în bord țiuit și "low oil pressure"! Bag mașina iar în garaj(deja ma gândeam sa dau Baia de ulei jos, sorb murdar știind predispunerea 1.8t-ului de oil sludge). Sap iar pe net, mai aflu de o valva... Detalii pe YouTube și zic hai sa ma inhaț sa o schimb Chinuiala, baga mana printre, pe jos, pe sus, pe sub, pe lângă, colierele vieții, alea vag de unica folosință mi-au mâncat viata. Cu ocazia asta am dat jos și tevaraia de vid cu care se interconecta(nu știu cum a mers neamțu cu mașina) dar țevile alea erau cu depuneri pe pereti Am curățat bine țevile, am mai schimbat un cot care ieșea de undeva din blocul motor deasupra filtrului de ulei care sa spart când l-am scos... Am schimbat și garnitura capacului de chiulasa, ca aveam niște scurgeri de ulei pe lângă ea Capacul avea depuneri după cum se vede în poze, l-am curățat bine, bine.. Pus totul la loc, schimbate toate plasticele uzate, valvele cu pricina..contact..si suflu ușurat, totul ok. Scan..din nou, șters erori... scan-->nici o eroare. Probabil low oil pressure era legat de sistemul de vaccum/gaze carter sau tot ce am schimbat și desfundat eu pe acolo! Mașina merge silențios, fără bâlbâieli, trage cum ar trebui, consumul 6.3 la 100-110km/h. Job done! Topic lung... Un before and after wash Post lung am vrut sa scriu?
    1 point
  4. @MyCherry, Poti merge sa iti masoare alungirea lantului, se da capacul jos si se masoara cu cale.Cei de la Porsche vorbeau de o scula care verifica lantul, daca e defect se rupe , daca nu mai merge.Eu nu am verificat varianta asta am optat pt schimbare directa... Parere personale: Ar fi bine ca atunci cand face mai urat sa il schimbi pt siguranta, dar cat timp se amorseaza pompa de ulei si se face ungerea s-ar putea sa se mai auda acest zgomot metalic. Din experienta mea cu motorul CAXC pe un Seat Leon, cand l-am luat timp de aproape 1 minut cat dura ciclul de preincalzire se auzea un sunet puternic metalic si avea un lag intre momentul apasarii acceleratiei si accelerarea propriuzisa .Am schimbat distributia in reprezentanta Porsche Timisoare , pret 2700 ron concluzia lant alungit si intinzator obosit.Dupa schimbare la pornire 2-3 secunde tot se auzea un usor sunet metalic,plus ca per total motorul era mai galagios dar accelera cum trebuie. La Golful 6 meu motor CAVD , se aude precum spui si tu 2-3 secunde sunet metalic apoi totul OK, distributia a fost schimbata in 2017 de neamt si a facut cam 50kkm de atunci dar momental o sa-l mai las asa deoarece am alte prioritati.Daca nu a sarit lantul la Seat sigur nu sare la Golf.
    1 point
  5. Pe site-ul din UK se precizeaza mai jos in pagina: Pagina cealalta este din US, lucrurile si echiparile sunt putin diferite acolo. Daca informatiile de aici de pe topic nu sunt suficiente pentru achizitia unui cod cu J mergi la un dealer sa-ti identifice codul placutelor pe baza de VIN (ETKA returneaza doar ce am scris cu o pagina in urma), sau, daca doresti, achizitioneaza si un set cu J, apoi faci comparatie, le poti si masura, avand ambele seturi. Este clar ca vechiul cod cu C nu se mai gaseste, ti-au fost furnizate doar coduri de G5 peste care s-a scris cu pixul codul de Passat cu C, dar aceasta compatibilitate nu exista in ETKA pentru masinile vandute in EU.
    1 point
  6. Am inteles, masina se prezinta foarte bine d.p.d.v mecanic, km daca sunt ai ei sau nu e relativa treaba si ma gandeam eu de cand cautam ca rar gasesti cu km reali. Mai mult am luat-o pentru cum s-a prezentat cand am condus-o, ce o sa apara pe viitor vom vedea de acum. O sa am grija si cu regenerarile si sper sa o duc cat mai mult cu dpf-ul acesta pana la inlocuirea lui. Va multumesc pentru sfaturi!
    1 point
  7. Si atunci de ce sa il schimbi?atata timp cat nu e intins eu cred ca nu e cazul.Mai bine schimbi uleiul mai des si atunci e si mai bine pentru lant si motor in general.Chiar daca ar face zgomot la prima pornire,atata timp cat nu aprinde becuri,trage si merge normal nu e problema.Zgomotul la prima pornire nu inseamna neaparat ca lantul e intins,poate fi din intinzator care e hidraulic si se poate dezamorsa in 8-10 ore stationare.
    1 point
  8. Acelasi tipar ca si mine ?, ma refer la activitatile zilnice. Am avut un golf 5 1.4 caxa, cu lantul schimbat in germania de catre vanzator- asa spunea el, am avut aceasi intrebare, daca sa il cred sau nu, si am judecat situatia cam asa: - daca are un sunet ciudat de lant la prima cheie dimineata atunci schimb lantul - daca nu are niciun zgomot de lant la prima cheie dimineata atunci il mai las pana la 100 k km. Apoi vezi cu un service bun cat te ar costa sa schimbi kitul de distributie: lant, patine, intinzator si pt linistea ta sufleteasca o poti face. La actuala masina cu motor tot pe lant, imi scrie in carte ca lantul e pe viata :) dar ma gandesc sa il schimb in 20 k , oricum nu suna inca. Bafta.
    1 point
  9. @Vartanel fac si eu o singura mentiune. Daca tot renunti la trapa, renunta si la bancheta incalzita si parbrizul incalzit si pune incalzirea stationara. Nici tu nici copii nu veti regreta. Ma crezi ca nu am stiut ce inseamna racleta de cand am asa ceva? Si pe deasupra tot timpul e cald in masina. Cu bancheta si parbrizul incalzit nu benefiziezi de asa ceva. Si motorul la pornire nu va mai pleca la temperatura de afara, va fi preincalzit. Vara functia de ventilatie a incalzirii stationare nu e foarte sesizabila dar e buna. Pornesti instalatia cu 10-20 min inainte din telecomanda si incalzeste sau ventileaza. Spor.
    1 point
  10. Evident ca exagerez ca sa scot in evidenta un lucru important pentru cei care sunt in cautare de Golf: intotdeauna vor exista pareri pro si contra, pentru orice motorizare (pariez ca sunt unii nemultumiti si de GTI, altfel nu i-as vedea la chip tuning) asa ca nu va bazati doar pe ce zic unii sau altii, mergeti la test drive si incercati masina in cat mai variate situatii de trafic.
    1 point
  11. Din nou nu sunt conforme, codul este de G5. De unde le-ai luat pe cele de acum si cu ce pret? Este evident ca daca nu primesti codul corect trebuie sa returnezi ambele seturi si sa achizitionezi codul mai nou cu J in coada.
    1 point
  12. Complicat e și la A4 B9. Tot component protection care trebuie scos, senzori/servomotoare lipsa, etc
    1 point
  13. Salut, in afara de revizii si benzina nu prea am mai facut nimic la masina asa ca acum adaugam niste mici accesorii, ca tocmai ce au venit. Cred ca o sa arate bine dupa ce le "instalez".
    1 point
  14. Nimic nou, doar drumuri de concedii. ODO 45.000 and counting. Pana la vara cand se fac 3 ani estimez un 47-48.000. Dimineata intr-un min aveam masina dezghetata. Am zis initial sa folosesc si racleta dar incalzirea in parbriz si-a facut datoria
    1 point
  15. Nu arata rau, e chiar bine, dar noua grila ii reduce din masivitate, il da inapoi mai catre Troc. La interior intuiesc ceva similar cu golful 8, cam ăsta e trend-ul.
    1 point
  16. Intra pe wheel-size.com Am pus link-ul mai sub eu Cu un ET mai mare roata va fi mai in interior si risti sa atinga in curbe.
    1 point
  17. Da, de service. Eu mereu aleg reprezentanta ptr daune pe casco. Asiguratorul nu poate contesta normarea activit de inlocuire / reparatie dif repere. In cazul unui service mic, i se poate pare ba ca e supraevaluata reparatia, ba ca e scumpa ora de manopera etc. Am patit sa merg la un service in care aveam incredere, iar devizul nu a fost acceptat de asigurator pe mot8v ca e "cam mare". M-am dus apoi la reprezentanta, unde devizul a fost dublu ca pret. Nu a avut ce sa comenteze, si a trebuit sa plateasca. In final incerca sa ma convinga sa merg la primul service, dar no chance.
    1 point
  18. MAsina se aduce in starea initiala, pe baza pieselor comandate dupa VIN-ul masinii.
    1 point
  19. In ce a constat acel reglaj, daca poti detalia? Se face atat din software, cat si mecanic?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!