Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2020 în toate secţiunile
-
4 points
-
Mai, 12000 km cu consum mediu sub 5%? MI se pare imposibil. Scrieti la producator, probabil nici ei nu cred cat de bun e motorul. Dieselul e poveste. Pune si tu niste poze, chiar nu cred. Sau faci drumuri doar la vale?2 points
-
2 points
-
Diferenta intre 1.5TSI de 130CP si 150CP este destul de mare, motorul de 130CP se comporta similar unui 1.0TSI, are acelasi cuplu si doar in ture inalte e o oarecare diferenta. Exista comparatii pe net. Cel de 150CP are cuplu mai mare si raspunde mai bine la orice turatie si in orice treapta. Cu atat mai mult cand masina e incarcata. Cel de 130CP este mai rafinat decat 1.0TSI si poate mai economic la mers constant, in 2 cilindrii. Orice motor luati bifati selectarea modurilor de conducere ca optional obligatoriu. Diferenta in Sport este apreciabila, motorul are un raspuns clar mai bun decat varianta standard. In plus, directia devine mai grea fata de cea standard, care e prea usoara. La drum lung in Sport, depasirile sunt usor de facut chiar si in treapta a 6-a, daca vorbim de camioane, motorul urca frumos in ture si consumul ramane mic. Eu am consum usor sub 5 pe 12000km, preponderent extraurban. Cat despre lag, toate motoarele turbo au lag din cauza turbinei, la orice turatie exista o intarziere a raspunsului. Sub turatia de cuplu maxim acest lag este foarte pregnant si trebuie retrogradat. Motoarele fara lag sunt cele aspirate, care au cel mai bun raspuns, dar doar cele mari au cuplu bun. 1.5 TSI 150CP e un motor excelent, acea ezitare la plecarea la rece se poate regla din ambreiaj la cutiile manuale. Eu sunt foarte multumit de cum trage si consuma. Daca ar fi avut o cutie mai scurta era perfect, dar asta se intampla la toate masinile noi.2 points
-
Am schimbat acum cateva zile pompa de apa, la Aviamotors, la un rulaj de 50.000km, motivul fiind pierdere lichid de racire. Problema in sine am semnalat-o prima oara la cateva luni de la ridicarea masinii (in 2016), la Brady. Tot la ei, la toate reviziile am mentionat faptul ca la fiecare 7-8k km este necesara completarea lichidului de racire cu aproximativ 100-150ml pentru aducere la nivel maxim. Nu au gasit nicio problema, niciodata, raspunsul fiind invariabil "vom tine problema sub observatie". Ca fapt divers, la prima revizie facuta la Avia au descoperit imediat urme clare de supurare la pompa de apa si au deschis dosar de inlocuire pe garantie.2 points
-
Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.1 point
-
Salutare si bine v am gasit, tocmai ce am dat comanda acum cateva zile pentru un Golf R la PBN cu livrare in feb 2020. Cochetam cu ideea unui S3 2013+ SH insa dupa multe dezbateri interioare am ales sa cumpar un R nou, vorba aia, masina noua e masina noua. Multi o sa spuneti ce greseala am facut si ce puteam lua de banii aia, nu va contrazic, dar nu mai am timpul necesar sa intretin ca la carte o masina sh sport cu ceva km la bord Nu am mai avut VW pana acum, am detinut si inca detin doar japoneze sau sud coreene de la 1.4 mpi de 100cp la 2.5 turbo 300cp si awd Mai am acum o mazda 6 wagon 2.2 diesel awd 2019 “de familie” dar sufletul meu tanjea dupa ceva sportiv mic compact cu dsg si awd. Ca si dotari am pus: DCC, jante 19 Pretoria Black, dynaudio, ceasurile digitale, light assist, lane assist, park assist, blind spot monitor, camera spate, oglinzi negre cu pliere automata, keyless, pachetul iarna, geamurile fumurii si app connect. N am vrut piele, mi se par f ok scaunele stock de stofa (le am vazut live) si nici trapa sau alte maruntisuri ne esentiale. Mi ar fi placut evacuarea Akrapovici si pachetul performance dar si asa am depasit mult bugetul initial. Culoarea Tornado red, sper sa dea bine cu toate elementele negre. Masina va fi daily driver, sper sa o mai conduca si nevasta-de asta am pus toate optiunile de asistenta (are permis dar nu prea a condus de frica traficului din bucuresti). Avand portbagaj mic si fiind compacta, Mazda ramane optiunea de “afara” deocamdata cat e copilul f mic dar sper sa prind cateva drumuri mai lungi si cu ea. Ce as dori sa aflu de la posesori de R - consumul in bucuresti cum e? Da stiu, ce conteaza? Asa informativ macar daca o tii pe eco poti scoate prin bucuresti in trafic consum decent? Am vazut pe GTi 7.5 un 15,6% la un coleg, ca idee... - benzina de care puneti? Merge si 95? La STI daca puneam altceva decat omv/petrom 99/100 o lua razna - masina e comfortabila prin bucuresti? Mi a fost teama ca nu si am pus DCC ul - probleme cunoscute sunt? Bine, am garantie evident dar e bine de stiut - greierasi ceva? -sistemul dynaudio merita? Pe mazda am Bose si suna senzatie... daca aveti intrebari despre cum e mazda sau cum era STI ul va raspund cu drag abia astept sa ne cunoastem si live1 point
-
Salutare tuturor, Am decis ca este timpul sa imi prezint "polonicul" achizitionat anul trecut prin luna noiembrie din Romania . Masina un cauza: Volkswagen Polo; Motor :1.8 turbo BJX; Putere : 150 HP/ 111kW, Cuplu : 220NM. Culoare : Negru Pachet : GTI(praguri, bara fata/spate,emblema bla bla). Dotari : Oglinzi electrie/incalzite, geamuri electrice fata/spate, climatronic, scaune sport (GTI edition- cele in "carouri"), jante 16" GTI(nu cunosc denumirea lor ) Despre masina: Ca un scurt istoric este achizitionata din Romania-Bucuresti de la unic proprietar. Este cumparata de noua din tara (Porsche Bucuresti in anul 2007). Are 127.000 de km acum(a fost achizitionata pe la 124.500k. Isoric complet Porsche Romania. Defecte/Imperfectiuni : Anii si-au spus cuvantul asupra vopselei ce imbraca caroseria (cred ca o sa ase vada in poza)- are 2 julituri pe capota de la o sticla de sampanie aruncata de un petrecaret de revelion de la etajul 10 . Jantele sunt julite - trebuiec sablate si vopsite.Farul din stanga este matuit - urmeaza polish + folie. Stergator luneta - rupt/spart (motorasul functioneaza insa nu face cercul complet - mai degraba sterge invers.. pe usa de la portbagaj).Are si un "carlig" spate destul de lung - nu este din fabrica este pus de vechiul proprietar. Emblema GTI de pe grila frontala urmeaza sa fie schimbata cu alta la fel cu toate literele Cea actuala are lipsa litera " i " (GT..). Mecanic sa bine necesita schimabat termostatul pentru ca nu mentine cand sunt sub 5 grade temperatura la 90 .. mai exact cand depasesc 70km/h scade temperatura pana aproape de 65/70 (se aplica si in cazul pornirii climei).Am schimbat un senzor de temperatura de cand a achizitionat masina. Per total e o masina buna, am decis sa o achizitionez deoarece cunosc acest motor si stiu ca este emblematic, daca nu exceptional in materie de fiabilitate/potential. Pret achiziie : 4600 EUR. Numar de inmatriculare : B06RIP(OLD) -> New : B305VAG Sper ca nu v-am plictisit las mai jos niste poze!1 point
-
Am mai cumparat o masina pentru sotie si mai merg si eu ocazional cu ea. Este vorba de un Seat Leon ST de familie pentru ca asta duceam lipsa la cele 2 golfuri din dotare. Acum porbagajul este destul de mare. Ca motorizare e foarte buna pentru dimensiunea ei si ce consum scoate. In oras eu am scos intre 6,1 si 6,5 la mers cum merg cu GTIul :). Afara din oras cam 5.2. Momentan e o masina destul de echilibrata cu destule optiuni pe ea. E adusa din Olanda si e in curs de inmatriculare. Masina este full led si are faruri matrix care sunt foarte bune seara. Sunt foarte multumit pana acum de alegere. Insa comparand cu G4 care e 1.9 TDI nu e prea sprintena decat dupa 2500 ture, nu vreau sa compar cu GTI ul ca acolo se schimba povestea. La G4 trage de jos si fuge de sub tine, bine probabil e si greutatea, plus 21 cp in plus. Eu unul ma multumeste pe deplin G4 insa de sotia vrea tehnologie si ceva mai nou, asta e trebuie multumita si ea :).1 point
-
Evident ca exagerez ca sa scot in evidenta un lucru important pentru cei care sunt in cautare de Golf: intotdeauna vor exista pareri pro si contra, pentru orice motorizare (pariez ca sunt unii nemultumiti si de GTI, altfel nu i-as vedea la chip tuning) asa ca nu va bazati doar pe ce zic unii sau altii, mergeti la test drive si incercati masina in cat mai variate situatii de trafic.1 point
-
hai ca deja asta e exagerare. la 4000 de ture creste iarba - refuz sa cred asa ceva. ori e defect el ori tu ai niste pretentii exagerate.1 point
-
Am mai facut niste verificari, comandat inca un set de la alt furnizor, arata fix la fel, cutia tot din Brazilia, codul este trecut tot cu pixul. Placutele au in ele niste sarmulite f subtiri aurii, nu stiu daca e un feature sau un bug, am incercat sa le surprind in ultima poza. Per total, nu prea mai sint asa hotarat sa le returnez, dar mai am vreo saptamana sa ma decid1 point
-
Salutare tuturor, Pot zice ca sunt proprietar de e-up din octombrie 2018 si ca eram multumit 200%, super entuziasmat, pana de curand. Am ajuns sa fac reviza de 30k- super ieftin, aproximativ 328 lei. Dar am avut si probleme cu ea: 1. In prima 100 km a inceput sa-mi arunce vaselina de la o roata fata.La reprezentanta au spus ca a fost pusa in exces si ca va fi in regula. Trecem peste; 2. In a doua iarna.. ingheata pompa de la stergatoare si se arde o siguranta- nu face obiectul garantiei( cu toate ca lichidul era in parametri... a inghetat); 3. La 28500 nu mai incarca...Dupa o vizita la reprezentanta, imi spune consilierul ca e un pin in interior( toate prizele au un pin in interior) si ca trebuie comandata priza noua- nu face obiectul garantiei. Dupa o saptamana de asteptare apare piesa, mai dureaza 3 zile si o ridic de la service.O lucrare estimata la cateva ore dureaza cateva zile, pe motiv ca :"trebuie sa demontam bateriile , credeam ca putem schimba asa, deci nu o putem da astazi". Incep sa cred ca din miile de masini facute in 2018, am nimerit-o pe aia mai proasta... Trecand peste astea, masina e fantastica: cutia automata, sistemul de regenerare,stabilitatea, confortul, sistemul audio, banda de led, aplicatia car-net, etc...toate sunt super.Sa nu uitam plecarea de la semafor Sa aveti km cat mai multi fara probleme!1 point
-
Citesc doar consumuri uimitoare cu 1,5TSI - 150CP si sunt surprins, cred ca toata lumea merge foarte lin, in limite si nu accelereaza puternic. N-am condus 1,5TSI foarte mult, doar vreo 25km, in regim-ul meu obisnuit, prin Bucuresti si imprejurimi, iar consumul pe trip 1 a fost 14,1, iar pe trip 2 (~350km) era 11,1, tot asa, Bucuresti si localitati de langa oras. Cred ca trage decent si liniar, insa nu cred ca este suficient pentru o "cutie" de 1.500Kg daca se doreste ceva civilizat atunci cand este incarcat. Pe de alta parte nici nu se poate compara cu 1.0TSI, pe care-l am in familia extinsa, care pe o masina de 1.185Kg, in ~8.000Km (a fost nou) are o medie de 10,8, iar in Bucuresti 11l-13,5/100km (13,5-14 vara sunt ceva la ordinea zilei). 1.0TSI nu trage, doar face zgomot, mult, iar pana sa ajunga la 100Km/h creste si firul ierbii de pe marginea drumului, aproape o vezi cu ochii.1 point
-
Eu am Octavia II FL cu stergator de luneta. A fost prima masina cu stergator de luneta pe care am avut-o. Pe timp de ploaie este extraordinar. La viteza mica sau pe timpul opririlor, luneta se acopera cu stropi si nu mai vezi nimic. Actionezi stergatorul si... pufff! totul devine foarte clar. Optiunea stergator luneta in 2012 a fost 72 EUR, acum e 115 EUR. Deci take it or leave it. Si pe Ambition senzorii spate sunt standard.1 point
-
Octavia Ambition 1.5 TSI, 150 CP, cutie manuala 6 trepte, liftback (sau sedan, cum vreti sa-i spuneti), culoare grey quartz. Optiuni: blocuri optice spate top led, stergator luneta, smartlink, priza 230V si mai multe USB-C, cotiera spate, scaun pasager reglabil pe inaltime si cu spatar rabatabil, tempomat cu limitare de viteza, drive mode selection, senzori parcare spate/fata, sistem rabatare bancheta spate, covorase textile, plase in portbagaj. Inclus in pret: alarma Viper.1 point
-
Salut, asa este. Le-am vazut la @DDoc si mi-au placut. Jantele au fost 2668 RON iar anvelopele 3000 RON Cei de la vulcanizare mi-au recomandat presiunea de 2.6 bar.1 point
-
Am un golf 1.5 130cp de...o saptamana. Este si motivul pentru care nu am scris nimic pana acum. Nici acum nu sunt sigur ca sunt in masura sa-mi dau cu parerea, dar intrucat nimeni nu se refera concret la aceasta motorizare, iata parerea mea: Nu are nicio problema la plecarea de pe loc. Acel ”cangur” nu exista. Cei drept, nu am plecat mereu lin, dar vina este a mea. Am mai patit-o si pe alte benzinare conduse ocazional (ultimii 12 ani, masina de baza a fost un diesel). Desi, fiind in perioada de rodaj (am mers circa 800km, dintre care 90% in afara localitatii) nu am depasit 3000 turatii si nici nu am facut accelerari bruste (de regula?), motorul mi se pare ok. Totusi, pare destinat unui sofer linistit. Nu mi s-a parut ca te-ar ”baga in scaun”. Am mers cu octavia 1.4 150cp si parca e mai fasneata cand intri in depasire. Din pacate, am mers doar la campie, nu stiu cum se comporta la deal/munte sau cu masina plina. Am ales 1.5 din 2 motive: primul, pentru ca nu vreau un motor in 3 cilindri (nu stiu de ce, dar asa mi-a sunat) si al doilea, pentru ca la munca am un logan 0.9 care, desi in cea mai mare parte e ok, mi-a facut o ”surpriza”. Mergeam de la Tulcea spre Constanta (singur in masina, fara bagaje). La un moment dat apare o urcare (nu cine stie ce), unde pe sensul meu erau 2 benzi. Obisnuit cu masina personala (peugeot 1.4hdi, 70cp), trec pe banda 2 si o calc. Mentionez ca plecam de la 100km/h. Abia am reusit sa ajung in dreptul masinii de pe banda 1, despre depasine...nici nu putea fi vorba?. Am cedat, dezamagit si am trecut in spate. Nu de alta, dar veneau alte masini care erau mai potente! Nu pot compara 1.5 130cp cu 1.0. Am testat o octavia cu 1.0, dar pentru scurt timp (de la Avia Pantelimon spre Branesti si inapoi, trafic destul de aglomerat). Mi s-a parut ok. Chiar cred ca cele 2 motorizari merg similar in conditii de drum plat si masina goala. Ce nu imi place la 1.5 130cp? Acea dezactivare a cilindrilor. O face foarte des. Cred ca pana la 110 sau 120km/h. Cum lasi putin masina (ridici un pic de pe acceleratie), dezactiveaza 2 cilindri. Daca apesi un pic acceleratia sau treci intr-o treapta inferioara, trece in 4. Parca o face prea des, nu stiu daca trecerile astea pentru 1-2 minute 2-4-2-4 nu vor afecta motorul pe termen lung. Din pacate, nu am nicio metoda de a dezactiva ACT. Cred ca este benefic doar daca mergi lin, la un drum lung, cand se va reflecta totul in consum. Pe autostrada, la 130km/h, in treapta 6, ai circa 2800-2900 turatii. Si motorul mai poate! Cred ca diferenta intre 1.5 130 si 150cp este data doar de accelerarea pe termen scurt. Voi reveni, eventual, dupa mai multi km. Sunt curios, dupa ce trec de rodaj, cand ii dau talpa, cum se comporta acea turbina cu geometrie variabila. Sper sa nu fiu dezamagit.1 point
-
Swievel sensor este in farul din stanga, nu e vorba de cel de pe bascula. CA solutii, in functie de vers hardware a calc de AFS din far, se schimba calculatorul sau se schimba farul cu totul.1 point
-
Salutare tuturor, Cum v-am descoperit în aceasta dimineața am zis sa ma alătur forumului în cauza mai ales ca am tot citit discuția în cauza și sunt direct interesat. De ce? : Sunt actual posesor de Audi A4 2.0 TDI 143CP negru limuzina (an de fabricație 2008.Martie = cel cu noua identitate față rechin), mașina ce în curând va face 6 ani de când este în posesia mea. Pe termen scurt (în max. 2 sapt. ) o sa plasez o comanda pt un Tiguan 2.0 4Motion 150cp HighLine cum am nevoie de o mașină super OK dpdv siguranță, confort, practicabilitate, utilitare dar și noutăți e-tech și cred ca este modelul cel mai OK pentru mine și familia mea.. Sunt un tătic cu o familie ce are deja în componenta 2 copii mici și o soție doritoare de spațiul și garda la sol mai mare + 4x4, etc ;D Totul s-a redus și la utilizarea unei rable și fezabilitatea de a întra în program REMAT2020 iar cele doua versiuni MT/DSG pe acest motor încă se mai incadreaza în program (<135 g/km CO2 ciclu NEDC încă valab din ce am înțeles de la dealer). Acum, oferta mea pare sper încântătoare cum am primit de la dealer un discont în plus de cca. 15% cum vorbit de un program Fast Start 2020 în întâmpinarea noului facelift Tiguan programat în vara acestui an. Bugetul meu dc este sa țin cont de ceea ce impune "șefa" este sa ma limitez la maxim 30000 euro cu tot cu extraoptiune. Asa ca îmi rămân cam 3000-4000 euro pt extra și din câte înțeleg de la voi și confirm de asemenea ca ar fi super necesare am vorbi de : 1. Design : R-Line ext+int = 2700Euro 2. Exterior : Led Full (trebuie sa reverific dc nu cumva în am deja în dotarea serie Highline 3. Off-road package, cum locuiesc într-o zona deluroasa / montană. 4. Suspensie reglabila 5. Pachet iarna complet și anume scaune încălzite atât față cât și spate (locuri laterale) cum doresc sa îmi țin familia la călduț iarna mai ales ca pe A4-ul doar eu și copilotul am beneficiat de acest beneficiu. 6. Sunt chiar super confortabile scaunele ergo care vin și cu N funcții de masaj fesier, etc.? 7. Dpdv Safety, ce considerați ca ar fi un MUST în plus fata de Highline? 8. Plafon panoramic, cred ca este dest de Scump (1400 euro) iar cu acești bani as putea sa mai adaug câte ceva chiar util deși cu iluminarea pe Led cred ca ar da super și ar fi o mare atractie pt piticu mei. Cu speranța că nu v-am plictisit va multumesc anticipat pt primire și viitoarele răspunsuri / sfaturi / idei! Cu stimă, Vartanel1 point
-
Multumesc pt sfat. Despre km ce sa zic 350k...in creștere. In rest masina se comporta ok. Toate schimburile la 10k. Să sper că nu o sa apara probleme la dpf prea curând.1 point
-
1 point
-
Daca este ca la passat, in versiunea standard/basic led vine cu faruri led simple adica mai simplu spus faruri clasice la care au inlocuit becul halogen cu unul led iar cele "matrix" sunt faruri led cu lupa si semnalizare led. Stie cineva daca head unitul de 10" Columbus are optiune android auto standard? In echipare se mentioneaza doar "wireless smartlink compatbil doar cu apple car play".1 point
-
@octavia 4ever Initial asa era planul . Noul termen de livrare -> jumatatea lunii Aprilie.1 point
-
1 point
-
Golf 7 nu mai are calc de coloana, volanul este legat in can-gateway. daca nu are unul HIGH ,trebuie si acesta inlocuit si intra in CP, care se poate scoate la reprezentanta.1 point
-
Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...1 point
-
1 point
-
Nu va lasati pacaliti! Mai intai ne iau masinile, apoi familiile...in final vor conduce lumea! Ce masina curata ai, Cristi1 point
-
1 point
-
Informatiile sunt afisate oricum, indiferent daca e activat sau nu butonul. Chestia e ca daca stai pe acel menu unde apar info despre start stop iti dai seama cum lucreaza, de ce porneste sau de ce nu poate interveni, asa m-am prins ce face Activarea lui face ca start-stop sa lucreze intr-un mod "inteligent" sa zicem, exemplu daca ai activat Front Assist si masina din fata pleaca, porneste motorul. Daca nu e activat motorul se opreste de fiecare data cand apesi frana ( cand sunt conditiile necesare) si porneste de fiecare data cand lasi frana. P.S. zgarciti nemtii astia, costa prea mult o foaie in plus in manualul masinii?1 point
-
Oras: Craiova masina: Passat b8 Variant 190 cp 4Motion DSG6 Consum oras: 9-13 l/100 km. Cand duc copilul la gradinita dimineata motor rece, trafic etc. 13 %. Cand merg cu motorul cald pe o distanta mai lunga in oras 9%. Consum exterior: 6.3%1 point
-
Asa si? poti sa nu mai promovezi la fiecare postare a ta Ravenol sus Ravenol jos? Cel mai bun produs de pe piata? exista uleiuri botique foarte scumpe care au fisa tehnica (cel putin) superioara. Shell, Mobil, Castrol, si mai nou Aral toti au experienta cu produsele VAG, asta nu spune nimic. Sa ne legam de ce e important, preturile produselor ravenol au sarit in aer in ultimele 12 luni, dupa puternica mediatizare pe toate retele de socializare. In 2014 cand mergeam in Moldova doar acolo vedeam 3-4 tablouri publicitare la marginea drumului cu Ravenol in rest in toata tara nimeni nu auzise de Ravenol, in Transilvania nici nu exista era la moda Motul, acum daca intri pe youtube pe canelele "sacalilor influenceri" ghici ce ulei este mediatizat puternic? Ravenol. Publicitatea nu este gratis, niciodata. Exact aceasi poveste s-a intamplat cu Nokian, publicitate la greu, calitatea aceasi, sau mai nou si mai proasta. Pret de anvelope premium, dar constanta in calitate de anvelope asiatice. Faptul ca preturile s-au dublat (280-300ron un bidon de 5 litri in prezent) iar calitatea a ramas neschimbata, ar trebui sa te faca sa judeci de 2 -3 ori inainte sa apesi butonul de achizitie. 300 ron inseamna 8-10 litri de la alti producatori consacrati. Asa ca, te rog frumos sa nu mai aduci in discutie chiar asa des produsele Ravenol.1 point
-
Salutare colegi forumisti. La modelul meu de Passat 1.6TDI /120CP ,in oras ( Galati) am consumul intre 6.8 -7.3 L/100km iar in exterior am 5.2 - 5.8L1 point
-
Salut, B8 Variant, 2.0 150 DSG, nu am reusit sa cobor sub 3.7 l/100 km - regim de autostrada, pilot automat 80km/h Bucuresti, ora 8.00, Aparatorii Patriei-Tineretului-Unirii-Universitate-Strada Brezoianu ( traseu munca ) ~ 10 KM, cu start-stop activat am consum de 12% si 15% cu start-stop activat Consumul mediu este undeva la 7.3 l/100 km1 point
-
Clubbizz nu am mai avut nici un fel de problema cu pornirea greoaie nici cu eroarea start stop. Am mai vazut postari pe alte pagini referitoare la bateria slaba care ar putea fi o cauza a erorii/pornirii greoaie, mentionez ca si la mine bateria este batrana si prost incarcata si tot nu mai am eroarea. Bafta! Daca faceti update, atentie la ce am scris dupa procedura!1 point
-
1 point
-
Asta daca nu ai garaj si masina e calda in cele mai reci zile. Din punctul meu de vedere parbriz incalzit (cu firele alea enervante in el) + incalzire auxiliara sunt waste of money daca nu stai la munte. De banii care ii dai poti sa pui alte sisteme care sunt all year around folositoare.1 point
-
daca esti osedat de simetri muta scaunul soferului pe mijlocul masiniisi asa poti pune oglinzi simetrice.1 point
-
La 60-100 pe kick down ar trebui sa nu schimbe viteza, adica sa faci asta doar in 3 sau doar in 4, in functie de cat de tare apesi si cat tii acceleratia1 point
-
@sebip @RzzV: hai ca m-am elucidat aseara. Din pacate, am avut dreptate toti 3. Ideea e asa: Eu am cerut pret pentru "fusta spate Sportline" presupunand ca vine completa - asa cum vazusem pe Superskoda (poza mai sus). Pretul este corect: 430Ron, l-am re-confirmat. Problema este ca trebuie comandate separat toate celelalte elemente mentionate de Sebi, adica cele 3 elemente cromate. Total pachet, adica fusta + cele 3 elemente cromate iese aprox 400Eur Personal, decat sa dau 400Eur pe o fusta cu evacuari fake, prefer sa ma mai "scobesc" de 350Eur si sa iau cu 750Eur ambele finale OEM de TSI280... Case closed.1 point
-
@myrclaud este normal sa dispara afisajul dupa cateva secunde dupa ce placi in fata. Sistemul anticipeaza ca poate mai "aluneca" masina in spate si pastreaza senzorii activati pana ce masina merge mai mult in fata.1 point
-
Consumul normal in stand by trebuie sa fie sub 0.03 A. Faceti cum s-a zis aici masurati cu masina inchisa punand un amperetru in serie cu bateria. Da aveti rabdare, de exemplu la masina din samnatura (care ca si parte electrica nu e diferita de GOLF V) consumul dupa 5 min de cand am inchis masina este 0.25 A, abia dupa 45 de min masina intra in stand by si cosnumul oscileaza 0.00-0.01 A1 point
-
Pe bune? Tu chiar crezi ce ai scris aici? Masina o cumperi ca sa te folosesti de ea, nu sa stergi motorul de praf. Daca se poate sa nu-i ridici capota niciodata, este perfect. Vrei masina sa ii ridici capota, iti cumperi si restaurezi una de zeci de ani. Cu ce ma ajuta pe mine amortizorul, daca nu exista garnitura la parbriz in partea superioara la G7? Daca mergi la viteze de autostrada, acolo se strange multa mizerie + insecte pentru ca parbrizul nu-i la nivel cu caroseria. 50e se pot muta intr-un otel mai bun sau doua traverse sub scaunul pasagerilor din fata.-1 points
-
ACT-ul e frectie la picorul de lemn, gandind la scara micro. E aceeasi idee ca la sistemul start-stop, o imbunatire minora/vehicul rezulta la nivel global intr-o reducere impresionanta (cel putin la nivel de cifre absolute) a poluarii. Reducerea consumului unui automobil cu ACT este in jur de aprox. 5% (procentual vorbind).-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00