Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2020 în toate secţiunile
-
Am mai cumparat o masina pentru sotie si mai merg si eu ocazional cu ea. Este vorba de un Seat Leon ST de familie pentru ca asta duceam lipsa la cele 2 golfuri din dotare. Acum porbagajul este destul de mare. Ca motorizare e foarte buna pentru dimensiunea ei si ce consum scoate. In oras eu am scos intre 6,1 si 6,5 la mers cum merg cu GTIul :). Afara din oras cam 5.2. Momentan e o masina destul de echilibrata cu destule optiuni pe ea. E adusa din Olanda si e in curs de inmatriculare. Masina este full led si are faruri matrix care sunt foarte bune seara. Sunt foarte multumit pana acum de alegere. Insa comparand cu G4 care e 1.9 TDI nu e prea sprintena decat dupa 2500 ture, nu vreau sa compar cu GTI ul ca acolo se schimba povestea. La G4 trage de jos si fuge de sub tine, bine probabil e si greutatea, plus 21 cp in plus. Eu unul ma multumeste pe deplin G4 insa de sotia vrea tehnologie si ceva mai nou, asta e trebuie multumita si ea :).4 points
-
Masina a iesit la vanzare se poate gasi aici. Am pus si golful 4 la vanzare deci care se da prima pe cealalta o pastrez, cu toate ca GTI ul e o masina de colectie. Cine a mers cu o masina cu ambreiaj sport si ceva cuplu in plus 420 + stie despre ce vorbesc si e o placere. Masina a primit un parbriz nou original si a fost vopsita capota, bara fata, bara spate si oglinzile pe Casco, din cauza pietricelelor care au facut mici gaurele in lac. Casco a fost ultimul an (anul trecut) in care am facut pentru ca plateam degeaba in atatia ani nu l-am folosit. Masina a fost vopsita in reprezentanta in Constanta deci e pus in istoric. Bara spate era zgariata de un vecin iesind din parcare mi-a atins coltul (se poate vedea in poza de mai jos) si am facut pe asigurarea lui. Masina merge si trage foarte bine.2 points
-
Mai e si Hitachi cu 5 ani garantie, pe la 765ron: https://www.autodoc24.ro/hitachi/14471750 Mai sint si raportari despre curatari care au rezolvat problema ani de zile:1 point
-
La 1.6 CAYC valoarea maxima de cenusa din ulei e de 70 de grame. Tu ai 100 de grame, e cam multisor. Ai peste 320.000 de km? Citeste topicul si fa loguri cum recomanda colegii, pentru o parere mai avizata.1 point
-
Nu au nicio problema de compatibilitate cu gateway ul can, la Golf 6. Camere gasesti tot la cine gasesti rcd ul.1 point
-
1 point
-
Golf 7 nu mai are calc de coloana, volanul este legat in can-gateway. daca nu are unul HIGH ,trebuie si acesta inlocuit si intra in CP, care se poate scoate la reprezentanta.1 point
-
Da, exista 1.5 TSI pe Scala, am verificat pe site-ul ui Porsche si exista in varianta Ambition. In acest caz o Skoda Scala cu motor 1.5 TSI mi se pare o varianta demna de luat in calcul (pretul de catalog trece de 17 000 euro, dar vezi ce promotii au). Tremuratul ambreiajului la Skoda nu e asa evident; am ridicat un Karoq al unui prieten in octombrie 2019, si abia daca mai tremura ambreiajul in vit I, daca schimbi viteza mai jos nici nu simti. Insa e posibil sa ai si ghinion, cum a avut @Marius20201 point
-
Codul OEM pentru acel furtun este 8D0819371AB. Poze mai clare : https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/heater-core-hose-supply/8d0819371ab/ Poze din etka : (3A) este piesa https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2000-221/8/819-819050/#3A La autokarma numai pe original vad ca au: https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=8D0819371AB Pe stoauto.ro pret mai bun: https://www.stoauto.ro/piesa-auto/furtun-radiator-oe-8d0819371ab Pe epiesa.ro au piesa pe aftermarket dar fara preturi: https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=8D0819371AB1 point
-
Update: Am fost la service in weekend, iar azi am comandat pompa de apa noua si bielete fata + capete bara. Am montat si leduri pentru numarul de inmatriculare, ca sa o aducem in anul "20-20" Pompa de apa pierdea putin antigel, asa ca am hotarat sa o inlocuiesc. Pe dreapta fata aveam putin joc la bieleta si capat de bara, asa ca am zis sa inlocuiesc si aici totul, pe ambele parti. In rest, impresiile sunt doar pozitive. Imi place mult modul in care merge si faptul ca este foarte silentioasa si bine antifonata in comparatie chiar si cu E90-ul tatalui meu care mai nou. Sincer, nu prea m-as mai da jos din ea O sa revin cu poze pe masura ce voi mai face modificari.1 point
-
Am vrut sa pun a doua lampa in stanga dar nu am reusit sa gasesc in zona mea. Banda cu LED-uri s-a potrivit. E OK asa. Nu am renuntat la o viitoare a 2-a lampa OEM.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat problema zgomotului din bord!!! De ceva timp, la turatii mai joase (aprox 1800 rpm) incepuse sa se auda un plastic care intra in rezonanta cu tot bordul si scotea un zgomot ingrozitor. Zgomotul parea sa vina fix din dreptul soferului si oricat apasam pe plastice, parca tot nu se estompa. Prima data am banuit ca este rama neagra din jurul ceasurilor de bord, rama care este dintr-un plastic mai dur. Am incercat solutia de aici Pentru a scoate acea rama am folosit niste leviere mici de plastic, si a necesitat ceva forta pana a iesit. Initial am crezut ca se va rupe ceva, dar plasticul ala este chiar calitativ si nu s-a zgariat sau rupt. Rama este prinsa in partea superioara si inferioara cu doua cleme principale si mai are inca 2 pe fiecare laterala. Mi-a fost mai usor sa incep sa desfac din partea stanga, apoi din dreapta. Am aplicat banda texitla pentru cablaje de la tesa pe toata carcasa de plastic, dar din pacate zgomotele nu au disparut. Cu rama data jos, am miscat un pic ceasurile si acestea aveau un joc incredibil de pronuntat. Am crezut chiar ca s-a desfacut un surub de prindere. Defapt se pare ca este un defect de proiectare, ceasurile fiind prinse in doar doua suruburi in partea de jos; sus doar se sprjina pe o clema de plastic. De acolo proveneau aceste zgomote. Cu rama neagra data jos, am reusit sa desfac cele doua sururburi care tineau ceasurile. Apoi, cu grija am tras ceasurile, astfel incat sa am un mic acces deasupra lor. Acolo am pus cateva benzi de material textil, dupa care am prins totul la loc. Ceasurile nu se mai misca absolut deloc, si totul pare sa fi revenit la normal.1 point
-
1 point
-
@cristian3991 ideea ar fi buna, probabil am aduce o catedra pt @C Z R si noi am asculta linistiti1 point
-
1 point
-
1 point
-
Oficial am scapat de polita casco a celor de la Porsche. Noua polita este facuta la Generali dar intermediata tot de Porshe Broker (preturile sunt similare atat la broker cat si la asigurator direct) De fapt a fost facut un pachet rca+casco, valoare asigurata 93.471lei (aprox 20.140euro) desi masina conf. facturii a fost 16.400euro, fransiza 100euro. Este casco Completo + asistenta rutiera extinsa, apa la motor, auto la schimb, reintregirea sumei asigurate, pierderea/furtul cheilor, accidente persoane transportate, acoperire jante si anvelope. Am eliminat clauza de sofer multiplu fapt care a facut sa scada polita cu vreo 60e (la mine chiar nu este cazul sa o am activa). Nu s-a luat in calcul clauza de bonus malus pentru ca sunt client nou (aici nu am inteles de ce pentru ca la rca a fost inclus) Toata afacerea a costat dupa cum urmeaza: RCA 12 luni - 380 lei (fara decontare directa) Casco 12 luni - 1850 lei (15% reducere) - aprox 399euro al 4.64lei/1euro Total: 2230 lei Bonus: rovinieta 12 luni - gratis Personal sunt multumit de alegerea facuta1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00