Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2020 în toate secţiunile

  1. Nu mai au nicio relevanta acum, primele 29 de pagini de la forumul seat, daca problemele, inca sunt persistente la paginile 30, 31, si unii norocosi au ramas cu update-ul lor din iunie. Deci, concluzia dupa ultimul update este valabila. 1)"My car is an MY20 built December and delivered 2 weeks ago. I am experiencing both kangarooing and low power in 2nd gear, though I am still running the engine in so have been light on the throttle." 2)"I updated my software at the end of Aug and the car was great after that, dead spot in 2nd gear was gone and kangarooing was still there a little but not enough to worry about. Then I get a recall notice for my car around potential stalling - which i had never experienced. Took the car in for its first service a month ago and they updated the software again as part of that recall. Now it has the dead spot in 2nd again ." 3) "My car kangaroos every day it’s the worse car I’ve ever drove." I am more than certain the TPI was valid back in 2018 when bought from new. They should never have sold us the cars with the fault." 4) "I have my 1.5 petrol ateca 10 months now. I've slowly grown to dislike driving it. Apparently there's no issue according to dealers. I like the car but hate the engine." si multe altele, scrise recent in luna ianuarie, si februarie 2020.. Problema la Volkswagen/Skoda este similara, motorul fiind acelasi. Asta e... vorba aia: "tepe am luat, tepe o sa mai luam in viata".
    2 points
  2. Astept cu interes ziua de sambata, ca sa avem despre ce discuta Downpipe 76 cu catalizator sport incoming
    2 points
  3. Caut de mult o lampa OEM pentru portbagaj la berlina, sa am a doua lampa in stanga; nu am gasit, nu am primit de cadou. La o lucrare am ramas cu 80 cm banda de LED care se alimenteza la 12 V asa ca am avut o idee:
    2 points
  4. Daaaa .... si la mine pe unele melodii imi zbarnaie ca naiba prin usa soferului si dreapta spate (am sistemul audio cu subwoofer de la ei). Aici se observa diferenta fata de Golf de exemplu.
    1 point
  5. @deenman nu se poate, ca parcă zbârnâie ceva în portiera din cauza bass-ului! ?
    1 point
  6. Muzica mai tare si da-i in continuare! De cand m-am mutat din Ro nu mai am greieri
    1 point
  7. VW Tiguan 2019 Am mers pe: - Jante Aliaj Mak Dresden Gun Metal Mirror Face CB66.45 8X18 5X112 ET42 - Goodyear Ultragrip Perf GEN-1 235/55R18 104H M+S XL Jantele au venit cu distantieri. Am putut sa folosesc prezoanele care erau deja pe masina.
    1 point
  8. Masina este frumoasa. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente!!! Orice masina are chichitele ei si cand este vorba de sh exista intotdeauna un risc. Zic sa nu te sperii si sa te bucuri de ea. Eu unul abia astept concediul din vara sa o scot la o plimbare lunga pe a mea ?.
    1 point
  9. Update: Am fost la service in weekend, iar azi am comandat pompa de apa noua si bielete fata + capete bara. Am montat si leduri pentru numarul de inmatriculare, ca sa o aducem in anul "20-20" Pompa de apa pierdea putin antigel, asa ca am hotarat sa o inlocuiesc. Pe dreapta fata aveam putin joc la bieleta si capat de bara, asa ca am zis sa inlocuiesc si aici totul, pe ambele parti. In rest, impresiile sunt doar pozitive. Imi place mult modul in care merge si faptul ca este foarte silentioasa si bine antifonata in comparatie chiar si cu E90-ul tatalui meu care mai nou. Sincer, nu prea m-as mai da jos din ea O sa revin cu poze pe masura ce voi mai face modificari.
    1 point
  10. si eu am pus banda led si sunt multumit
    1 point
  11. Pe site-ul badrom ai PS4 la 670 ron, sau pe cauciucurijante la 668 ron. Pe cauciucurijante ai Asymmetric 5 la 540 ron bucata. Diferenta la 4 bucati este de maxim 500ron. Si acum sa trecem la comparatia, teoretica. O anvelopa este mai aderenta cu cat are indicele de consum mai ridicat. De curand au scos din productie toate anvelopele care aveau F la consum din motive de ecologie si mediu, fas. Erau unele de la Toyo foarte bune dar din pacate nu mai exista. Asa ca daca vrei, PS4 o sa fie mai aderente decat niste anvelope care au C la consum (Asymmetric 5). Dar in acelasi timp, trebuie sa tii cont si de faptul ca unele anvelope sunt foarte foarte dure. Exemplu, continental SC5 XL M sunt extraload, si sunt extraordinar de dure, iti clantane dintii in gura cand treci peste un canal. Continental Premium contact sunt foarte moi, uniroyal rainsport 5 sunt foarte moi. PS4 sunt si ele dure. Indicele de aderenta la franare la anvelope este redat in conditii de drum umed, si nu reflecta aderenta lor de zi cu zi pe uscat. Dejeaba are o anvelope A pe umed si una B, ca e foarte posibil pe uscat sa se inverseze clasamentul. Asa ca daca te intereseaza confortul nu stiu daca PS4 o sa fie ce ai nevoie. Totodata nu stiu cat confort poti sa ai la jante pe 18 in Ro, cu tot cu DCC. Eu as cumpara anvelopele care ofera pret/performanta mai buna si anume in acest caz Goodyear. Au fost cazuri cand la masini destul de grele (tu ai 4x4 si dsg si multe dotari, masina sigur are peste 1650kg) PS4 nu au tinut mai mult de 30.000km. Chiar aici pe forum spunea cineva ca nu se astepta ca anvelopele sa tina doar 2 veri, cam asta e dezavantajul anvelopelor cu indice la consum E/F. Asymmetric o sa tina mai mult si sunt si ele foarte aderente. Limita aia de aderenta este cand impingi masina la extrem, ori eu nu cred ca tu faci asta pe drumurile publice, sa te dai pe Dn1a cu 120km/h in curbe, sa fim seriosi, mai ales ca toate drumurile extraurban le faci cu familia in masina. Un amic are un Merc 320, cu propulsie, si prefera Continental premium contact 6 fata de PS4. A zis ca PS4 sunt prea dure si se uzeaza prea repede masina de 1800kg+.
    1 point
  12. @Valentin1988Daca nu vrei lag ia in considerare motorul de doi litri turbo pe benzina. Dar sunt deja off topic...
    1 point
  13. Am 1000km parcursi cu motor diesel 1.6 si uleiul nu e negru. F putin a schimbat culoarea. Ravenol vmp 5w30 uswo.
    1 point
  14. Gata cu prezentarea masinii ?? Doar atat ? Sa o conduci cu placere !
    1 point
  15. Eu nu am simtit lag, ce este drept imi place sa merg mai turat, de exemplu pe bulevard cu 60kmh eu merg in treapta 3, nu 6 cum cere masina :)). Schimbarea treptei de viteza o fac la 2500rot/min. De la 1700rot/min intra turbina si nu ai probleme de lag. Probabil daca ai 30kmh, esti in treapta 3 si ai 1200rot/min cand apesi brusc sa ai lag pana la 1700rot/min unde ii place ei, de aceea recomandat e sa schimbi tr inferioara sa nu mergi subturat. Te obisnuiesti cu masina, e treaba de cateva sute de km cu un turbo pe benzina. Si eu vin de pe aspirat dar m-am adaptat repede.
    1 point
  16. Cum a spus si Florin, aceleasi motoare ; nu iti recomand diesel CR cu DPF pt scoala, mai ales diesel de la VAG..ai anexe care te pot costa foarte mult..daca vrei musai VAG, mergi pe un a3 / golf 6 / skoda o2 FL / 1.6 mpi + GPL..sau daca te uiti la masini mici, polo 1.4 86, fabia, ibiza + Gpl.
    1 point
  17. Am rezolvat problema zgomotului din bord!!! De ceva timp, la turatii mai joase (aprox 1800 rpm) incepuse sa se auda un plastic care intra in rezonanta cu tot bordul si scotea un zgomot ingrozitor. Zgomotul parea sa vina fix din dreptul soferului si oricat apasam pe plastice, parca tot nu se estompa. Prima data am banuit ca este rama neagra din jurul ceasurilor de bord, rama care este dintr-un plastic mai dur. Am incercat solutia de aici Pentru a scoate acea rama am folosit niste leviere mici de plastic, si a necesitat ceva forta pana a iesit. Initial am crezut ca se va rupe ceva, dar plasticul ala este chiar calitativ si nu s-a zgariat sau rupt. Rama este prinsa in partea superioara si inferioara cu doua cleme principale si mai are inca 2 pe fiecare laterala. Mi-a fost mai usor sa incep sa desfac din partea stanga, apoi din dreapta. Am aplicat banda texitla pentru cablaje de la tesa pe toata carcasa de plastic, dar din pacate zgomotele nu au disparut. Cu rama data jos, am miscat un pic ceasurile si acestea aveau un joc incredibil de pronuntat. Am crezut chiar ca s-a desfacut un surub de prindere. Defapt se pare ca este un defect de proiectare, ceasurile fiind prinse in doar doua suruburi in partea de jos; sus doar se sprjina pe o clema de plastic. De acolo proveneau aceste zgomote. Cu rama neagra data jos, am reusit sa desfac cele doua sururburi care tineau ceasurile. Apoi, cu grija am tras ceasurile, astfel incat sa am un mic acces deasupra lor. Acolo am pus cateva benzi de material textil, dupa care am prins totul la loc. Ceasurile nu se mai misca absolut deloc, si totul pare sa fi revenit la normal.
    1 point
  18. Nimic diferit.....aceeasi problema cu injectoarele, la 1.6tdi
    1 point
  19. Cred ca depinde mult ce asteptari ai. Al meu 1.5 tsi pe suv 4drive dsg nici nu are problema de care se plang toti si mi se pare ca trage decent ditamai masina. Avand leon 1.4 85 cp, caddy 1.9 105cp, caravelle long 2.0 140cp si facand comparatie cu ele 1.5tsi e ce trebuie. Daca compari 1.5 tsi cu 2.0tdi sau 2.0tsi pe aceeasi masina normal ca e mai puturos. 1.0tsi pare mai vioi din cauza cutiei. Nu are cum sa fie mai anemic 1.5. Testeaza ambele masini in varianta dsg si iti vei da seama ce zic. Legat de ulei...eu am trecut de prima revizie facuta la 28.000km. In acesti km am completat 1l de ulei. @Valentin1988 consumul la ateca 4drive dsg este minim 6 exterior si cam 10 in oras. Dar la mine pe un esantion de peste 30.000km este mediu 9. La manuala si tractiune fata mai scazi minim 1 litru. Si conteaza mult stilul de condus si vitezele de croaziera. Vrei consum mic mergi 110max.
    1 point
  20. Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ??? Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!! Bafta ?
    1 point
  21. Duminica dimineata am montat bobinele de R8 si bujiile NKG Iridium. Am tot plimbat cotetul proaspat vopsit cu diverse treburi prin oras, si in drumul spre casa am avut si un eveniment mai neplacut ; tocmai ce plecasem de la un semafor si i`am dat ture pe 1+2 apoi frana la o trecere de pietoni, unde am sesizat ca masina a inceput sa scoata un fum puternic din compartimentul motor..am trecut imediat de pe banda 3 pe 1 direct pe o straduta si am oprit motorul din mers, lasand`o sa curga din inertie pana la locul de parcare gasit in poza ; totul s`a petrecut in ~ 4-5 secunde..( sunt oarecum pregatit teoretic pt astfel de probleme ce pot aparea, si opresc motorul instant ca sa nu risc sa produc pagube si mai mari ) ; prima oara m`am gandit la ce e mai rau, si deja imi luasem adio de la motor in gandul meu ; fumul a fost foarte mult, am asteptat ~ 30secunde -1 minut pana am deschis capota, pt ca mai intai m`am dus la portbagaj sa iau extinctorul si am ezitat sa deschid capota pt ca stiam ca daca luasem foc si ii dau oxigen s`ar putea sa ma parlesc am pus mana pe capota si surprinzator era rece..asa ca am deschis, si nu prea reuseam sa vad mare lucru ; dupa ~ 10 minute in care s`a calmat fumul, mi`am dat seama ca de fapt s`a fisurat o saracie de furtun, mai exact un T`eu de plastic ce imbina 3 furtune care conduc lichidul de racire si inca unul mai mic in care intra un stut ; nu ma pricep chiar asa de bine sa explic tehnic, dar se observa in poze ; in prima faza am lasat masina acolo ( era la ~ 2 km de casa ) si m`am intors dupa vreo 2-3 ore cu un tovaras si am luat`o la stanga pana acasa ; aseara m`am pus sa o desfac, pt ca am comandat si cele 3 piese ( furtun, colier, plasticul acela in forma de T ) pe original intre timp ; am curatat si motorul cu o carpa, sampon si clatit cu apa, apoi uscat pe cat posibil cu microfibra ; mai mult ca sigur nimic altceva nu a fost afectat pt ca aveam antigel pe traseu ( desi in vas nu mai era, am completat ~ 100 ml apa ca sa`mi dau seama de gravitate si s`a facut vizibil si in vas ) si motorul l`am oprit in cateva secunde . Astept un raspuns referitor la termenul de livrare al pieselor din partea magazinului online unde le`am comandat, si daca vin repejor ( 3-5 zile ), sper ca weekendul viitor sa fie din nou back on the road genul asta de probleme ( care evident se pot intampla la orice masina, fie MPI,TDI,TSI,etc ) ma cam descurajeaza sa imi fac concediile in afara cu masina personala..
    1 point
  22. Stefz o mare parte din problemele enumerate sunt raportate de utilizatori pe platforma mqb. Selectorul de viteze dsg da chix electronică și nu mai schimba , ramai cu mașina în drum, merita sa mai mergi așa ? Mai ales că ieși din tara. Au fost probleme cu el și s a schimbat pe garanție și la mașini cu sub 40.000km. este un defect de producție. Consumul de ulei trebuie investigat, poți să pierzi pe la turbina sa l de-a pe evacuare, poți să pierzi pe la egr, poți să ai un simering slab motor și să fie tot ud. S a făcut vreo verificare în acest sens? Cum se prezintă eșapamentul, dar sub motor e umed ceva? Ce ulei de motor se folosește, e din sursa sigura ? La câți km schimbă uleiul. Daca schimbi bujiile sa te uiți cat de afumate sunt. Insonorizarea este mai proastă decât la un Passat, insa mașină nu face atât zgomot de rulare până spre 120-130km/h (daca face eu suspectez anvelopele). Zgomote vin de la bancheta spate unde se prind scaunele rabatabile in cuiele alea (pune niste banda pe cuiele de prindere a spătarului) de la portiere daca a fost umblat pe acolo, și din zona bordului. Dar doar pe drum exagerat de rău pe autostrada nu exista asemenea zgomote. Problemele la cutia de viteza vin strict de la folosirea unui ulei aftermarket, sau din faptul că mașina nu are km aia ori nu s a respectat intervalul service de 60.000km max cu schimb de ulei la cutia dsg. Sa schimbi distributia. In rest mașină este onestă pt prețul plătit, merge ok, se conduce onorabil până în 130-135km/h. Este capabilă și de viteze mai mari (acolo unde este permis așa ceva) dar nu este gândită pt așa ceva.se observa imediat că nu mai este în mediul ei când treci peste aceasta viteză. De la 120km/h in sus se aude vântul de la oglinzi. Remediază problema consumului de ulei și ce a selectorului dsg, că e păcat să fie nevoie de platforma și reparații prin occident. Mare atenție la filtru de particule (daca își face regenerările, și la pompa de inalte- daca ai urme de span) ai toate informațiile pe forum. Motorul e același pe golf7/octavia3/Seat Leon f5/ Passat b8 deci nu te rezuma la a caută doar in aria de Seat.
    1 point
  23. Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.
    -1 points
  24. Ca si spatiu cel mai maricel pare a fi golful. Din cate am auzit seat sau skoda stau mai prost la capitolul calitate materiale. Cred ca golf 5 se incadreaza la pret dar este cam vechi. Alternative fiabile diesel nu ar fi? Gen logan 1.5 sau renault. Ma intereseaza sa gasesc piese si sa stie lumea sa le repare, masini populare. Din cate am inteles cea mai buna motorizare ar fi de 1.4 benzina. Motorul de 1.2 benzinar e prea slab si nu duce clima?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!