Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.03.2020 în toate secţiunile

  1. Astept cu interes ziua de sambata, ca sa avem despre ce discuta Downpipe 76 cu catalizator sport incoming
    2 points
  2. Raspuns prompt la turatii scazute (sub 2000RPM) nu ai in general pe motoare turbo, poate doar la cele cu turbo mic. Un alt motiv este legat de faptul ca acel raspuns prompt la acceleratie in ture scazute inseamna mult carburant introdus brusc in camera de ardere, care arde incomplet rezultand poluare si producatorii nu isi mai permit sub nicio forma sa isi faca de cap de cand cu testarea WLTP. De aici si probleme cu datul in nas la plecare si in general raspunsul mai slab la turatii scazute cand turbina nu face inca presiune - motorul neavand suficienta presiune ca sa iti dea tie mai mult cuplu/putere. Cand ai ajuns in zona de turatie unde turbo este deja incarcat, comportamentul e asemanator cu vechile motoare.
    2 points
  3. Ti-as povesti eu cum sta treaba cu cititul fata de "statul cu aceste cutii/mecatronice in brate aproape zilnic dar imi dau seama ca nu am cu cine discuta ! Se pare ca "cititul" bate la fund "practica" ??? Nu-mi mai da-ti tag, eu nu ma prea pricep si asa cum zicea cineva pe aici va mai si raspund ofensator !!! Bafta ?
    2 points
  4. Ar fi o explicatie ca acest ulei a curatat mizeria de pe diferite componente si le-a adus aici?
    1 point
  5. Da, sorry ca nu am mai scris ce am facut cu clapeta. Sa o iau de la inceput. P2015 mi-a aparut din senin, in mers. Dupa ce am pus diagnoza si am aflat problema am demontat clapeta la partea electrica si am gasit rotitele de plastic cu dintii mancati. Am comandat un VDO nou si am schimbat-o. Mersul s-a imbunatatit (motorul se opreste mult mai lin) dar a ramas codul P2015 daca tin contactul pus mai mult timp si nu pornesc motorul. Altfel nu apare. Am luat-o la verificari, intai am verificat prezenta in mufa pe pinul 1 si 3 a 5V tensiune de referinta pentru senzor si pe 4 si 5 alimentarea motorului. Pinul 2 este firul de intoarcere semnal pozitie catre ECU. La clapeta noua, alimentata cu 5V pe 1 si 3 pe 2 aveam in pozitie deschisa 4,5V pana la 0,5V in pozitie inchisa. Buba la P2015 este valoarea prea mare in pozitie deschisa (4,5V). Am masurat si o clapeta noua OE (din magazia unui dealer) si fix acelasi 4,5V, deci VDO-ul meu era bun. Am verificat si cablajul de scurt, nu am verificat rezistenta firelor pana la ECU ca nu am putut sa dau jos suruburile de la aparatoarea metalica de la mufa ECU. Dar daca as avea rezistenta crescuta pe firul de semnal ar fi cadere de tensiune pana la ECU, deci inversul lui P2015. De intrerupt nu poate sa fie. Producatorii aftermarket de clapete au o atentionare cum ca trebuie programata la instalare cu o unealta speciala VAS6xxx, cea cu care se programeaza si actuatoarele turbo electrice. Am intrebat in stanga si in dreapta, nimeni nu a auzit asa ceva, pe forumuri nimic (au schimbat clapeta si gata), manualul de service nu zice nimic. Ar avea sens programarea daca nu cumva exista o revizie a acestei piese si este schimbat intervalul de tensiune al senzorului. In VCDS nu exista vreo adaptare (sau nu am gasit-o eu), doar testul de miscare. N-am mai avut timp de alte investigatii si am aplicat o solutie temporara, gen dieselgeek, cu un limitator de cursa in interiorul carcasei electrice. Am verificat prin incercari si se pare ca la sub 4,35V debitati pe pinul de semnal nu mai apare codul. Asta corespunde unei inchideri a clapetei de 1,5-2 grade. De atunci nu s-a mai scandalizat. In cazul tau cred ca este aceeasi chestie, a schimbat clapeta. Poti sa incerci sa o tii cu degetul un pic inchisa, pui contactul si astepti autotestul. La autotest o sa o plimbe putin si o sa ramana intr-o pozitie putin inchisa. Din momentul ala nu-ti va mai da eroare (pana la un nou autotest). Cand se face mai cald o sa dau iar jos grila de sub stergatoare sa umblu la mufa ECU sa masor rezistenta firelor.
    1 point
  6. Am rezolvat problema zgomotului din bord!!! De ceva timp, la turatii mai joase (aprox 1800 rpm) incepuse sa se auda un plastic care intra in rezonanta cu tot bordul si scotea un zgomot ingrozitor. Zgomotul parea sa vina fix din dreptul soferului si oricat apasam pe plastice, parca tot nu se estompa. Prima data am banuit ca este rama neagra din jurul ceasurilor de bord, rama care este dintr-un plastic mai dur. Am incercat solutia de aici Pentru a scoate acea rama am folosit niste leviere mici de plastic, si a necesitat ceva forta pana a iesit. Initial am crezut ca se va rupe ceva, dar plasticul ala este chiar calitativ si nu s-a zgariat sau rupt. Rama este prinsa in partea superioara si inferioara cu doua cleme principale si mai are inca 2 pe fiecare laterala. Mi-a fost mai usor sa incep sa desfac din partea stanga, apoi din dreapta. Am aplicat banda texitla pentru cablaje de la tesa pe toata carcasa de plastic, dar din pacate zgomotele nu au disparut. Cu rama data jos, am miscat un pic ceasurile si acestea aveau un joc incredibil de pronuntat. Am crezut chiar ca s-a desfacut un surub de prindere. Defapt se pare ca este un defect de proiectare, ceasurile fiind prinse in doar doua suruburi in partea de jos; sus doar se sprjina pe o clema de plastic. De acolo proveneau aceste zgomote. Cu rama neagra data jos, am reusit sa desfac cele doua sururburi care tineau ceasurile. Apoi, cu grija am tras ceasurile, astfel incat sa am un mic acces deasupra lor. Acolo am pus cateva benzi de material textil, dupa care am prins totul la loc. Ceasurile nu se mai misca absolut deloc, si totul pare sa fi revenit la normal.
    1 point
  7. 1 point
  8. @Vladone ultimii 275km in ce regim au fost facuti? Exclusiv bara la bara? Intreb pentru ca eu am 860km de la ultima regenerare si am 18g calculated... mi se pare mult la tine incarcarea in doar 275km. De asemenea eu am oil ash volume 0.11L si considerabil mai multi km decat tine, iar tu ai 0.2L..... nu spun ca nu sunt reali km, ci doar spun ca pare a fi o problema cu filtrul.
    1 point
  9. Cred ca depinde mult ce asteptari ai. Al meu 1.5 tsi pe suv 4drive dsg nici nu are problema de care se plang toti si mi se pare ca trage decent ditamai masina. Avand leon 1.4 85 cp, caddy 1.9 105cp, caravelle long 2.0 140cp si facand comparatie cu ele 1.5tsi e ce trebuie. Daca compari 1.5 tsi cu 2.0tdi sau 2.0tsi pe aceeasi masina normal ca e mai puturos. 1.0tsi pare mai vioi din cauza cutiei. Nu are cum sa fie mai anemic 1.5. Testeaza ambele masini in varianta dsg si iti vei da seama ce zic. Legat de ulei...eu am trecut de prima revizie facuta la 28.000km. In acesti km am completat 1l de ulei. @Valentin1988 consumul la ateca 4drive dsg este minim 6 exterior si cam 10 in oras. Dar la mine pe un esantion de peste 30.000km este mediu 9. La manuala si tractiune fata mai scazi minim 1 litru. Si conteaza mult stilul de condus si vitezele de croaziera. Vrei consum mic mergi 110max.
    1 point
  10. Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...
    1 point
  11. Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.
    1 point
  12. Inapoi la rotile corecte
    1 point
  13. Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care sunt o solutie foarte eficienta in cazul masinilor ICE pentru ca manageuiesc fiecare sub-sistem in parte, iar riscul de fail e mult mai mic. Dar in momentul in care le folosesti intr-un EV, iti cam tai craca de sub picioare pentru ca in acelasi timp va trebui sa folosesti si un sistem centralizat, cu un sistem de operare, care sa manageuiasca toata masina, sa optimizeze consumul de energie etc. si ...foarte important...sa suporte OTA updates. Iar in viata reala , atunci cand PLC-urile trebuie sa lucreze cu un sistem central pe care functioneaza un OS, si trebuie sa "trateze" o gramada de variabile, automat apar si o grama de erori. Tesla, nefiind un producator traditional, a evitat PLC-urile si a inglobat sub forma de software toate controllerele subsistemelor masinii direct in OS. Nu a fost simplu nici pentru ei la inceput, insa acum viata lor e mult mai usoara. Si inca mai descopera erori, dar OTA updates e de mare ajutor in cazul asta. Unde mai pui ca aceasta solutie permite folosirea AI-ului pe o scara mult mai larga si mult mai usor de implementat. Asta e ...din acest motiv Tesla e atat de parte azi...pentru ca a fost conceputa ca un laptop pe roti...VW si restul producatorilor traditionali se incapataneaza sa ramana...traditionali
    1 point
  14. Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!
    1 point
  15. Îmi răspund singur, am schimbat furtunul de vine de la servofrână, cel cu supapa unisens din pur noroc sau ghinion, pentru că rupsesem stutul din greșeală, și am reparat si stutul de la pompa tandem sau vacuum. Cod piesa furtun cu supapa 4B1611931P preț 150 Ron, acum funcționează de " rupee" cum zic unii.
    1 point
  16. Dupa ce că avea doar 18.6 cm garda cu cat a mai ramas acum?
    1 point
  17. Salut, am si eu o intrebare ref la DSG7 (DQ200) de pe masina mea (G7/2013/1.4tsi) cu 82500km la bord (facuti de mine toti). Este normal ca la apasarea tare pe pedala de acceleratie sa creasca turatia si apoi dupa 1 secunda sa intre si masina in acceleratie? Este o patinare a ambreiajelor, turbo lag sau ceva legat de adaptare a cutiei la stilul de mers? (am observat asta la intoarcerea din Grecia, la dus am mers destul de linistit cu acceleratia, la intors am avut nevoie de mai multe depasiri si am observat intarzierea asta intre apasare si rezultat). Are sens sa merg cu ea in reprezentata sa faca un test? Am citit pe celalalt topic DSG7 ca exista un test pe VCDS care spune uzura ambreiajelor. Nu trepideaza in nici o viteza, nici la plecarea de pe loc, nu face zgomote, nu smuceste. Ce am mai observat este ca in modul Eco cand face coasting, la recuplare se simte ceva, foarte putin, cateodata, parca mai demult nu se simtea cand recupla, dar poate sunt piticii mei, oricum nu folosesc modul Eco, tocmai pentru ca am auzit ca uzeaza ambreiajele si nu merita pentru o mica economie de combustibil, plus ca nu imi place cum raspunde in Eco.
    1 point
  18. In ciuda tuturor problemelor ce ar putea aparea, masina va ramane la mine, cel putin o perioada. Astazi o sa ajung cu ea la service pentru verificare detaliata. Tot astazi sper sa ajung sa iau leduri pentru numarul de inmatriculare si sa le pun, dupa care sa o si spal. Va tin la curent cu ceea ce gasesc la service.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!