Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2020 în toate secţiunile

  1. Traseul este acesta....nerecomandat niciunui 4x4 de strada. Au fost vreo 2-3 puncte critice si marea problema este ca pe prima parte nu ai unde sa intorci daca nu poti urca. Cred ca este traseu de atv-uri fiind foarte ingust si necirculat in acest moment pentru ca sus la Amfiteatru au pus bariera pe care m-am chinut s-o ocolesc prin decor. Stiu si de traseul clasic...destul de dificul si acela ca are șleauri in aceasta perioada. L-am abordat pe coborare. Muzica e ce e pe mmi...vreo 30 gb..drum and bass. Fara selectii pentru sincronizare cu trasee ? Coborarile sunt in modul offroad cu assistentul. Sunt cele mai safe. Sus am incercat apa de munte, ceaiul de munte, cafea si lava cake. Trasee zilele astea prin Șirnea, Amfiteatru si Cheile Gradistei. Urmeaza revizia de 2 ani ~ 45k km.
    2 points
  2. Aseara ne-am facut curaj si am inceput sa ne jucam cu masina de plusat. Rezultatele sunt urmatoarele :
    2 points
  3. Bara fata e lovita pe dr si lipseste ruloul care acopera portbagajul.Intreaba de rotile de vara.Altfel e o masina de 2 ani cu 18 000 km,inca in garantie desi daca citesti mai atent ei scriu ca se poate oferi 36 luni garantie daca platesti,altfel nu ar oferi garantie.,Pentru zgarietura ,rulou si daca nu iti da rotile de vara ar trebui sa o iei undeva la 20k.Succes!
    1 point
  4. Dacă nu te mulțumești cu modul de functionare actual...adică nu poti fara afisare, da. Atentie.. sa inlocuiesti ceasurile e mai complicat ,tu nu ai cum. Trebuie adaptate cu ecu , scris cipuri chei, km ,codare..etc. Trebuie scule si cunostinte de electronica, etc. Uite mai jos cum am făcut la un Amarok, ceasuri similare cu a ta, platforma pq25. Vezi diferenta la afisare....intre bc low (cel de jos)...si bc plus
    1 point
  5. Bănuiesc ca ai bc low... Deci acesta nu știe sa afișeze.. Și pe 310 asemenea. Numai pe bc+ (cele cu meniuri, etc) afișează pe bord și pe unitățile media superioare. Legate de codare, pune un autoscan complet, sa vedem unde e problema
    1 point
  6. Cârlig OFF & anulat soundaktoru sau sunetul fals cu un furtun Forge.
    1 point
  7. Aproape imposibil sa fie reali km aia, desi spui ca a fost verificata pe cutie si in reprezentanta. Mai verifica si pe ABS si in RNS315 (daca ai). Soot calculated e ok, nu ajunge la 0 dupa regenerare. Si presiunea dif e acceptabila. Se pare ca DPF ul e unul din cele mai atent monitorizate componente de toata lumea. A studiat cineva si enorma lista de informatii/statistici pe care ECU o poate furniza despre DPF?
    1 point
  8. DPF se curata de oil ash doar prin spalare nu prin regenerare, care la tine e peste limita data de producator. Sigur, vei auzi ca masinile merg si dupa aceasta limita, si merge si a ta, dar vezi de ex mai sus ca i s-a spus ca de asta nu mai iese pe dyno puterea care era de asteptat. Coroborat si cu ceea ce au raportat altii, ca dupa curatare masina e mai zgubilitica, posibil sa fie o legatura. Legat de soot measured: s-a explicat de f multe ori ca soot calculated e cel luat in considerare pt pornirea regenerarilor... Deci ai cam toate raspunsurile, depinde doar de ceea ce vrei sa alegi, ce vrei sa faci cu masina, de finante etc
    1 point
  9. La minutul 33:33, zice ca uleiul in mufa nu e neaparat ceva anormal, cica poate ajunge acolo in urma unei franari violente:
    1 point
  10. Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...
    1 point
  11. @Ice_2k jantele ca jantele, eu ma refeream la anvelope ca la ce ai acolo, anvelopa corecta ... PS de ce mi-e cunoscuta strada aia... suntem cumva vecini? =))
    1 point
  12. @minu94 ai incercat sa apesi simultan power si vol down? Te salveaza de multe batai de cap
    1 point
  13. EA888 rev 2. The Force is strong with you. Very. În principiu motorul ăsta are mici probleme cu distribuția pe lanț, blocul la care se ovalizează cilindrii, segmenți, pistoane si axele cu came. Asta daca ai ghinion de neșansă
    1 point
  14. Ma contrazici degeaba... E o jucărie. Ma îndoiesc ca exista vreun profesionist care o folosește în diagnoza pe care o face clientilor și pe baza căreia repara/diagnostichează o mașina... Un soft de 60 lei și un adaptor chinezesc de 100 lei. Ca te poți juca cu ea.... E alta poveste. Ca idee, din prisma serviciilor pe care le ofer, încerc sa ma țin la curent cu orice noutate apare. M-am jucat și cu acesta, acum mai bine de 1 an .. .... Dar nu îndrăznesc sa ii verific unui client, cu asa ceva... Merita sa primească ceva profesional, asa cum am scris mai sus. În rest, ca jucărie.... Interesant.. Și atât. Hobby... Pt cei care nu știu /nu au un vcds. Dar pt mine, ce îmi oferă în plus? În minus... Și bălării... Da. Imi pare normal ca atâta timp cât nu cunoaște parametrii unui motor, sa nu ii afișeze. Dacă afișează eronat, e mult mai grav.
    1 point
  15. "Ca sa faci orice imbunatatire vizavi de cele expuse de tine mai sus, e nevoie dezvoltare, care implica costuri, ce se vor reflecta in pretul masinii, care deja e mare in raport cu concurenta" Parerea mea este ca s-au invatat cu o anumita marja de profit si scopul este doar acela de a creste aceasta marja, asa ca nu se investeste decat in schimbari ieftine, anume in beculete, ecrane, jante mai mari, samd. Pe vremea cand Piech era seful, VW avea bani de tot felul de experimente (vezi VW new beetle, Audi TT, Audi A2 din aluminiu, Lupo 3L, VW Phaeton, prima generatie de Touareg, motoarele VR, XL1, saltul de calitate de la Golf 3 la Golf 4, saltul tehnic de la Golf 4 la Golf 5). Acum, e doar o imbunatatire incrementala si cam atat, iar singura chestie mai speciala e ID R, care e doar un prototip facut pentru publicitate. Dar asta e un trend general, nu doar in industria auto ci peste tot. Creeaza produse "noi" mai des, scade costurile de productie, creeaza un ambalaj mai colorat si mai atractiv, creste marja de profit si tine-o tot asa.
    1 point
  16. La o prima comparatie intre generatii, basculele fata sunt tot din tabla ambutisata, amortizoare, cadru punte spate independenta, punte H, (acelasi cod cu G7, se monteaza pe unele versiuni de la jumatatea anului), acelasi sasiu cu o singura traversa mediana etc S-a facut economie la repere unde s-a putut, dar si au aparut altele in plus. O mare parte dintre ele nu se vad, dar noroc ca sunt critici la adresa materialului din care este facuta plansa de bord sau fetele de usi. Personal daca as vrea sa fac economie la bani, as lua G7 nou din stocuri. Dar si as lua si G8 pentru altele. Se tot discuta de ecrane si luminite, dar cand va puneti leduri sa lumineze absolut orice (manere, scrumiera etc) cum se numeste? Sau 'ecrane/tablete cu navigatie'? Producatorul a procedat ca atare, a tinut cont de cerintele clientilor. Cand vor exista cerinte legate de sasiu, suspensie, insonorizare, aerodinamica, siguranta, sau alte solutii tehnice care sa conteze cu adevarat, atunci si producatorul se va supune pietei. Pana atunci o sa ofere luminite si butoane cu atingere. Si pentru el este mega-afacere, marja cat mai mare.
    1 point
  17. Inca o luna pină la aniversarea a 3 anișori. Normal, bateria a murit. Ce naiba e in neregula cu VW? La GLK am bateria originala și face 7 ani! Acum, va rog, ce recomandări aveti pt o baterie buna? Brand, specificații (amperaj, tip etc). Multzam
    1 point
  18. Cand vad cum gadila cu degetul manetuta aia , ma apuca rasul Adica te sui tu barbat adevarat la volan si incepi sa dai cu degetelul prin parcare pana pleci la drum ... Dar nici femeile nu vad de ce ar fi incantate de o manetuta asa mica
    1 point
  19. La Km sub 50.000, ar trebui sa aibe cauciucurile originale cu care a sosit din fabrica.
    1 point
  20. Desi nou Polo a crescut in dimensiuni (suprafata frontala a crescut - 2.04mp la 2.12mp), drag area a scazut cu 4%. A nu se confunda Cd cu Cx. Sunt doua lucruri total diferite. Totul se datoreaza imbunatatirilor facute sub masina. Datorita adaugarii carenajelor s-a putut renunta la air dam (banda aia neagra de sub spoilerul fata). Chestia aia elastica care multi zic ca este pusa sa o auzi cand parchezi la brodura .... --- Am mai adaugat cateva poze in care sunt exemplificati curentii de aer in jurul unei masini.
    1 point
  21. Nu, sunt 3 suruburi de desfacut. garniturile costa in jur de 20 de lei.
    1 point
  22. 1 point
  23. In cazul masinii/motorizarii tale, care este exact scopul acestor modificari? daca tot vrei sa vorbim on-topic nu pe langa. Si te rog completeaza semnatura cu ce masina detii, este obligatoriu c.f regulamentului. -adaugarea de elemente decorative la exterior pt design- ok -adaugarea de elemente pt reducerea dragului la masini foarte puternice pt curse, sau a masinilor foarte economice- gen electrice pt marirea autonomie-ok -adaugarea de plastice pe sub masina la o masina care nu e facuta sa fie economa din start- not ok. 4.5% economie prin reducerea frecarii inseamna la un consum mediu de 6.5 (foarte mic, in special pt cei din Buc- sau daca doresti mai pe fata, ireal) inseamna o economie de sub 0.3 litri per 100km rulati, ceea ce se traduce ca la fiecare 10.000km economisesti vreo 165 ron. Acu spune-ne si noua, astia care vrem sa facem economie, cat costa aceste elemente? pentru ca, le-ai cumparat. Multumesc!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!