Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.02.2020 în toate secţiunile

  1. Aseara ne-am facut curaj si am inceput sa ne jucam cu masina de plusat. Rezultatele sunt urmatoarele :
    7 points
  2. In ciuda tuturor problemelor ce ar putea aparea, masina va ramane la mine, cel putin o perioada. Astazi o sa ajung cu ea la service pentru verificare detaliata. Tot astazi sper sa ajung sa iau leduri pentru numarul de inmatriculare si sa le pun, dupa care sa o si spal. Va tin la curent cu ceea ce gasesc la service.
    3 points
  3. Nu am mai facut revizia Haldex azi din cauza a doua oringuri ?. M-au speriat ca in 90% din cazuri, cand se scoate pompa si daca nu se inlocuiesc acele 2 mizerii de inele, exista risc mare sa curga ulei ulterior. Iar ei nu le aveau pe stoc (e un kit cu cele 2 oringuri si un surub). Dar agreasem toata verificarea, deci aici e ok, au acceptat sa faca operatiunea si eu sa vad cu costul aditional de manopera montat/demontat pompa (121 lei acum cu un discount de 20% - la naiba si eu cred ca fac totul in 20 min dupa Net). O sa revin in 1-2 saptamani sa fac operatiunea minune.
    3 points
  4. Aseara am fost la revizie (in seaiune de seara, am plecat la 22:00 de acolo..). Am schimbat uleiul (cu acelasi Mobil 1 ESP pe care il folosesc de la inceput) si am facut o igienizare AC. Haldexul l-am amanat 1-2 saptamani din lipsa 2 oringuri (am detaliat pe topicul de Haldex Tiguan). Filtrul de polen l-am schimbat eu acolo in parcare, iar pe cel de aer il voi schimba azi, doar sa imi fac curaj sa cobor la masina. Am luat si asa ceva si in total am lasat 745 lei (sensibil mai scump decat anul trecut..). Si toate acestea cu 20% discount la manopera si 10% piese.
    2 points
  5. Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...
    2 points
  6. Dupa ce am "maritat" Q5-ul am cautat un inlocuitor tot din familia VAG si fiindca Kodiaq-ul imi facea cu ochiul inca de cand a aparut am decis sa fac pasul hotarator. Fiindca aveam nevoie de masina relativ repede si nu aveam chef de asteptat 3-4 luni am mers pe varianta masina second. Si avem una bucata Kodiaq Style 2.0 TDI 190 cu urmatoarele dotari : Verde smarald, Interior piele/piele artificiala, Incalzire stationara cu telecomanda, Scaune fata reglabile electric cu memorie, ventilate si incalzite, Volan incalzit, Scaune spate incalzite, Parking assistant, Jante aliaj Trinity, Duze stropitoare parbriz incalzite, Trapa plafon panoramica, Sistem navigatie Amundsen, Sunset, Area view si pachet led exterior, Sound system Canton, Inteligent light assistant, Lane assistant si blind spot detection, Roata de rezerva de dimensiuni reduse, Driving mode selection, Detectare oboseala sofer, Virtual cockpit si Skoda connect. Masina avea 15.000 km cand am luat-o si necesita putina atentie pe partea exterioara asa ca saptamana trecuta am fost la "salon" unde a primit un polish si protectie ceramica Gtechnic. Ce nu imi place : faptul ca are jantele cu ET mare si sunt intrate foarte mult sub caroserie se va rezolva prin achizitia altor jante de 19 cu ET mai mic si J mai mare, lipsa suportului de numar fata... Ce nu are si mi-as fi dorit : sasiu adaptativ si navigatia Columbus deoarece la Amundsen cei de la Skoda s-au zgarcit si nu au pus si Dvd player ca la Tiguan. Planuri de viitor : folie navigatie, rama grila fata Sportline care cred ca va ajunge saptamana asta, infoliere trim-uri geamuri deoarece cele argintii deja sunt "varza", embleme negre fata si spate de pe superskoda, arcuri H&R sau Eibach, semnalizari oglinda dinamice, retrofit la Columbus si sigur vor mai urma...
    1 point
  7. Pentru cei ce au aparate RCD 300 cu mp3 si vor sa-si puna intrare auxiliara. In primul rand trebuie activata functia AUX, adica sa apara in meniul radioului (HU) AUX. Asta se face cu ajutorul VAG com-ului pe canalul 56 radio...coding...si se modifica ultima cifra in 1, chiar daca in balonul de pop up apar alte balarii apoi se leaga o mufa jack de 3,5mm la pini 2,8 si 9, ca in poza. Am deschis acest topic deoarece mai este unul cu aproape acelas titlu cu 30 de pagini, pe care l-am citi pe tot si nu am inteles nimic, doar ca unii fac pe desteptii si nu zic nimic concret doar se lauda ca au pus nu stiu cate auxiliare si pentru ca stiu ei sa puna un cablu la o masina si sa bifeze o chestie acolo, se cred zei. M-am inspirat de aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3928384-Trick-How-to-activate-the-AUX-function-on-a-RCD300 postul 23
    1 point
  8. Cârlig OFF & anulat soundaktoru sau sunetul fals cu un furtun Forge.
    1 point
  9. Aproape imposibil sa fie reali km aia, desi spui ca a fost verificata pe cutie si in reprezentanta. Mai verifica si pe ABS si in RNS315 (daca ai). Soot calculated e ok, nu ajunge la 0 dupa regenerare. Si presiunea dif e acceptabila. Se pare ca DPF ul e unul din cele mai atent monitorizate componente de toata lumea. A studiat cineva si enorma lista de informatii/statistici pe care ECU o poate furniza despre DPF?
    1 point
  10. Sa te bucuri de mașină și să ai parte de drumuri bune. Trebuie ținut cont ca pe forumuri deobicei sunt cei care au avut probleme și cauta rezolvări. Dar sunt convins ca sunt destule mașini cu motorul ca al tău care circula fără griji.
    1 point
  11. Valoarea este depasita pe filtru...deci,atata timp cat inca nu aprinde martor, nu face probleme....inca merge. Inclin sa cred ca e posibil sa ii lipseasca ceva km din bord.
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.
    1 point
  13. Mna, aia e, " mi'am racit gura de pomana " :)))) o masina stage 2 devine stage 2 dupa 200 cp cu modificarile corespunzatoare ; atata timp cat se intervine doar la nivel de soft, este stage 1 toata ziua ; depinde de tine cum vrei sa percepi aceasta informatie. Daca tu crezi ca la 135 cp e stage 1 si la 140 e stage 2...nu prea rezonam cu lumea tuningului. Dar totusi, pune si tu fisa dyno ca sunt curiosul unde tine puterea aia de stage 2. Imi mentin parerea, masina e modesta, echilibrata in raport cp/kg, nicidecum foarte rapida sau rapida..spor la modificat ?
    1 point
  14. Inapoi la rotile corecte
    1 point
  15. 1. Ornamente pedale GTI 2. Grile plansa bord shimbate 3. Montat fete usi 4. Nuca schimbator
    1 point
  16. Nu a trecut la toti, mai citim din umbra...oricum topic'ul asta de prezentare ramane cel mai emblematic de pe forum, in ochii mei. L-am tot urmarit de cand s-a deschis ~12-13ani cred...pot sa spun ca am crescut cu el. Aveam 12-13ani si visam la gti'uri citind acest topic. Felicitari Eugen ! Felicitari pentru toata munca depusa ! ps: sper sa apuc sa vad si eu minunatia live intr-o zi... Mult succes mai departe !
    1 point
  17. Au venit si cauciucurile de iarna, am ales sa folosesc jantele originale pentru iarna si la primavara sa iau unele pe 19' sau 20' cu 8.5J. Am reusit sa schimb si rama grilei fara sa dau jos bara, cea veche n-a "supravietuit" intreaga...
    1 point
  18. Despre exterior nu ma pronunt, dar interiorul crem e... ? desi, trebuie ceva atentie la "intretinerea" lui
    1 point
  19. 1 point
  20. Nu stiu daca este fix aceasi problema descrisa in acest topic, dar senzor presiune ulei aprins in permanenta inseamna clar o problema majora in motor, care deja s-a produs sau e iminenta. In asemena situatii, sistemele de asistenta la condus (gen pilot automat, ACC etc.) inceteaza sa mai functioneze pentru ca soferul trebuie sa acorde atentie erorilor din bord si sa actioneze in consecinta. Off-topic: cum poate cineva sa incerce sa vanda o masina intr-o asemenea stare? Iar din experienta proprie, dupa aprox. 10 Passat-uri similare vazute si verificate inainte de a o cumpara pe a mea luna trecuta, pot sa spun ca un B8 serios (2.0 TDI 150 cp) incepe cam de la 14 mii eur (+ sau - cateva sute de euro). Tot ce este in acest moment sub acest pret, se afla intr-o stare jalnica. Dar asta e doar parerea mea...
    1 point
  21. Schimba uleiul la 15.000km maxim si ai sa vezi ca nu mai consuma. Consumul nu e de la masina, ci de la ulei, se altereaza si il consuma.
    1 point
  22. Deci tu vrei sa provoci de fapt o discutie diesel vs benzina. Nu duce la nimic bun, si nu se ajunge la nici o concluzie. Nu este numai costul intretinerii si al combustibilului in balanta. Este si mirosul sau zgomotul. Dupa mine dieselul este o prostie la masinile mici iar benzina este o prostie la masinile mari. Kodiaq este o masina mare. Eu as imperechea Kodiaq-ul cu diesel-ul, chiar daca imi intoarce stomacul pe dos mirosul de fum de motorina si stiu ca-i cancerigen.
    -1 points
  23. Sa o stapanesti sanatos si felicitari pentru achizitie! Daca o verifici trebuie completat/schimbat uleiul deci poti asta doar daca ii faci si schimbul. Mai devreme de 20.000km nu e nevoie, oricum. Oettinger gasesti la reprezentanta in catalogul de accesorii. In poza pusa de tine sunt 2 repere. Adunate s-ar putea sa te sperie pretul Atentie la replici, e plina piata (olx, eBay, etc) de replici si fitment-ul este foarte prost. De material nu mai zic... 5G0 071 601 A 041 - aripioarele (~1000 RON) 5G0 071 644 C GRU - eleronul (~3000 RON cu tot cu kitul de adeziv) Pe langa anvelope (Conti Sport Contact 5 pare ca ai), placute si lichid cum ai spus, sa ai grija cu temperatura uleiului din motor. In varianta cu soft stock este facuta sa mearga la 105-110 grade pentru eficienta dar pe circuit te vei trezi cu 125-135 destul de repede si nu stiu cat de ok e Castrol la acele temperaturi
    -1 points
  24. Welcome to the club! Sa o alergi sanatos, este foarte frumoasa. Eu am vazut-o live si pot sa spun ca arata muuuult mai bine decat in poze . Ca si sfaturi, pe langa ce ti-au scris baietii mai sus: fa-ti reviziile exclusiv in reprezentanta (de preferat in reprezentanta de unde ai luat masina) - sper sa nu descoperi cat ajuta treaba asta in caz de garantie/culanta; schimbul de ulei la cutie fa-l mai devreme (in niciun caz la 60.000 km cum spune producatorul) - la DQ381 se strange multa "pilitura" in ulei si poate afecta pe termen lung; daca te hotarasti sa iti iei Oettinger, mergi pe varianta originala (stiu ca e mai scump) si prezinta-te cu facturile de piese + manopera la asiguratorul tau casco, ca sa ti le introduca in polita.
    -1 points
  25. Cu siguranta a ta, inainte sa ii puna numerele rosii, chiar. Haha, lucrez acolo, nu aveam cum sa o ratez. (de obicei fac poze mai bune, cand nu fac 10 lucruri in acelasi timp).
    -1 points
  26. @Ice_2k jantele ca jantele, eu ma refeream la anvelope ca la ce ai acolo, anvelopa corecta ... PS de ce mi-e cunoscuta strada aia... suntem cumva vecini? =))
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!