Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2020 în toate secţiunile

  1. Revin cu update-uri, am infoliat elementele cromate de pe masina dar nu sunt multumit de cum s-a facut lucrarea...chedere ciupite fin dar se vede la o privire atenta. Am tot cautat jante de 19, am vrut modelul xtreme dar nu am gasit decat replici si nu m-au incantat. Originale noi sunt prea scumpe plus ca nu exista decat cu ET54. Asa ca tot cautand pe site-urile de profil am gasit un set de jante de 19 originale dar de Seat noi, la super pret asa ca le-am luat instant. Am comandat si cauciucuri de vara Michelin Primacy 4 singurele pe care le-am gasit cu eticheta AA si astazi le-am facut proba. Funny thing una din roti n-a avut nevoie de echilibrare, era perfecta chiar a fost pusa de 4 ori pe dispozitivul de echilibrare :). Urmeaza cat de curand bara fata Sportline, pragurile de la usi dar nu pot decide daca pentru spate sa merg pe Sportline sau VRS, problema aparuta e modificarea tobeisa vina in dreptul tipsului...
    6 points
  2. Are deja soft. Soft chiulasa :D
    3 points
  3. Mna, aia e, " mi'am racit gura de pomana " :)))) o masina stage 2 devine stage 2 dupa 200 cp cu modificarile corespunzatoare ; atata timp cat se intervine doar la nivel de soft, este stage 1 toata ziua ; depinde de tine cum vrei sa percepi aceasta informatie. Daca tu crezi ca la 135 cp e stage 1 si la 140 e stage 2...nu prea rezonam cu lumea tuningului. Dar totusi, pune si tu fisa dyno ca sunt curiosul unde tine puterea aia de stage 2. Imi mentin parerea, masina e modesta, echilibrata in raport cp/kg, nicidecum foarte rapida sau rapida..spor la modificat ?
    3 points
  4. Nu stiu de ce a luat @B_U_T minusuri. Masina nu prezinta simptomele specifice, deci motorul este (inca) in regula. Iar la vanzare, cat timp specifici (lucru verificabil de orice cumparator) datele masinii, cod motor etc - nu comiti nici o fapta urata. Cine o ia stie ce ia. Cat intelege, e alta discutie, dar nu e ca si cand ar da o masina carpita - ca in topicul citat mai sus.
    2 points
  5. SI in cazul asta, ce fel de ajutor preferi sa gasesti pe forum? Sau ce ai prefera sa ti se spuna? Ca benzina de la rompetrol e proasta si de-asta ai eroarea? Asta ar insemna ca toate masinile care alimenteaza de la rompetrol sa aiba fix aceeasi problema cu tine... Intreb pentru ca ti se pare ciudat sa fie probleme mecanice, dar totusi ai venit cu o presupunere ca ar fi de la carburant. Ca si colegul de mai sus te sfatuiesc sa mergi la reprezentanta, mai ales ca este in garantie masina.
    2 points
  6. Inapoi la rotile corecte
    2 points
  7. Nu am mai facut revizia Haldex azi din cauza a doua oringuri ?. M-au speriat ca in 90% din cazuri, cand se scoate pompa si daca nu se inlocuiesc acele 2 mizerii de inele, exista risc mare sa curga ulei ulterior. Iar ei nu le aveau pe stoc (e un kit cu cele 2 oringuri si un surub). Dar agreasem toata verificarea, deci aici e ok, au acceptat sa faca operatiunea si eu sa vad cu costul aditional de manopera montat/demontat pompa (121 lei acum cu un discount de 20% - la naiba si eu cred ca fac totul in 20 min dupa Net). O sa revin in 1-2 saptamani sa fac operatiunea minune.
    1 point
  8. nu-i problema, sunt jante d-alea bune care nu ruginesc
    1 point
  9. Este un procedeu simplu si ieftin de imprimare cu vopsea de la distanta, la fel cum gasesti si pe alte lucruri. Gen tevile de pvc de scurgere, gri sau maro. In poza ta sunt doua tipuri de imprimare, asta si unul serigrafic/matrita .. Este obicei vechi la noi in tara ca vanzatorii de piese sa puna repere ieftine in cutii de piese scumpe/originale.
    1 point
  10. Wow, plăcuţe din Brazilia venite pe filiera Conex Iaşi (ăştia vindeau ASAM pentru Dacia, nişte chinezării ordinare). Codul comandat de tine apare cu pixul, pe cutie alt cod, înăuntru alte coduri, nici nu m-aş atinge de ele. Le-aş returna liniştit şi aş cumpăra altele din reprezentanţă. Apropo, judecând după poza asta, ai nevoie şi de alte discuri (lipseşte o bucată din disc).
    1 point
  11. Vedem noi azi - daca nu vor banii, sa nu ma lase. Vreau sa stau langa masina doar cat demonteaza pompa sa vad sita (care ma astept sa fie curatica..) , n-am pretentii sa ma uite D-zeu acolo. Cred ca sunt rezonabil...
    1 point
  12. Da, stiu....ureaza-mi noroc azi, sa vad ce resuesc la Brady pe langa mecanic.. Daca nu vrea, nu mai fac schimbul.
    1 point
  13. WOW! ? Chiar ma bucur ca B8-ul a atras mai multa atentie decat vechiul B5 Acum revenind la motor, am citit cate ceva in avans (legat de consumul de ulei etc), insa nu cred ca e dracul chiar atat de negru (sau cel putin asa sper). Iar daca e sa facem o analiza, sunt multe masini cu probleme la motor si amintesc doar cateva dintre ele: - BMW cu celebrul N47 de 2.0d de pe E90/E60/F10/F30 - rupe distributia - BMW cu motor de 2.0/2.5/3.0 - trage in motor swirl flaps - 1.2 TSI (prima generatie) din gama VAG - rupea lantul de distributie - 2.0 TDI din gama VAG - 140 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat Leon - se duc injectoarele - 2.0 TDI din gama VAG - 170 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat, Audi Q5 - se duce pompa de inalte si kitul de injectie Revenind la masina, per total sunt super multumit pana acum. Face ce "scrie pe cutie". Dat fiind faptul ca masina de firma a facut cu mine 82.000km in 1 an si ceva, e foarte clar ca B8-ul va fi folosit strict pentru concedii si pentru iesiri de weekend. In consecinta, nu ma deranjeaza in cazul in care ar consuma ceva ulei. Tin sa precizez faptul ca aproape toate masinile pe care le-am avut, au consumat ulei intre schimburi, motiv pentru care nu sunt ingrijorat. Voi face o verificare mult mai amanuntita a masinii in weekendul asta, urmand ca saptamana viitoare sa ii fac si o revizie completa (ulei si toate filtrele). Am verificat si istoricul masinii la dealer Audi si kilometrii bat cu datele din carte si de pe TUV, deci nu e panica pe partea asta. Voi reveni cu amanunte si impresii dupa weekendul acesta. Orice alte impresii/pareri/sfaturi sunt binevenite.
    1 point
  14. Salut, In primul rand, ti`as fi recomandat sa incepi un proiect cu o ibiza cupra TDI, intrucat le gasesti la preturi foarte bune acum ( ~ 3000 euro ) si au potential mai mare de tuning. Daca esti dispus sa faci trecerea, continuam subiectul ; pana atunci, voi incerca sa te ajut cu ce info stiu si eu ; Motorul tau nu este unul foarte durabil si pretabil la modificat precum un ASZ de 131 cp ; masina ta este stage 1, nicidecum stage 2 ; depinde ce target de putere ai...dar stage 2 implica modificari hardware ce tin de admisie / motor / evacuare ; nu stiu sigur ce cutie ai, dar daca este in 5 trepte, mai mult ca sigur va trebui upgradata la 6+1 ; intercoolerul va trebui si el schimbat ( iti recomand pe cel frontal de pe ibiza cupra sau unul frontal de la darkside ) ; injectoarele sunt ok cele de ASZ sau de pe cupra tdi, daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp, altfel, cred ca cele de pe touareg v10 tdi FARA dpf sunt ce trebuie ; turbina, ar fi ok sa treci la cea de 2.7 tdi ( OE, nu hibrid ), asta daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp; altfel, cea de 3.0 este ok pt + 250 cp ; axa cu came va trebui si ea upgradata, probabil cea de SDI ar fi o alegere buna. La oricare varianta de stage 2 te hotaresti, va trebui sa faci si downpipe pe 63 sau 76 daca sari de 250 cp ; furtunele ar trebui sa mergi pe siliconice, iti recomand SANCO. Oricum, parerea mea este ca acest motor nu este potrivit pt stage 2. O varianta mai ieftina ar fi sa ii hibridizezi turbina ( sau sa ii pui una de ARL ) si sa ii faci downpipe pe 63 + soft ; ar trebui sa faci ~ 180-190 cp. p.s : trebuie sa iei in calcul si upgrade la sistemul de franare, iti recomand AP racing de pe cupra tdi 312 cu 4 pistonase. p.s2 : nu as defini niciodata un TDI de 100 cai resoftat ca fiind " o masina foarte rapida "
    1 point
  15. @minu94 ai incercat sa apesi simultan power si vol down? Te salveaza de multe batai de cap
    1 point
  16. EA888 rev 2. The Force is strong with you. Very. În principiu motorul ăsta are mici probleme cu distribuția pe lanț, blocul la care se ovalizează cilindrii, segmenți, pistoane si axele cu came. Asta daca ai ghinion de neșansă
    1 point
  17. pana la urma mi-am instalat singur padelele, insa nu as fi reusit fara ajutorul lui dark_ang3l, caruia ii multumesc maxim pe aceasta cale. Am facut codarea cu ODIS, nu stiu sigur ce cod, a avut optiunea sa bifez Tiptronic Switch si aia a fost. In schimb, am observat un comportament total schimbat al cutiei dupa codare, la 35 km/h e in 4, la aproape 70 e direct in 6 si da cate 2-3 trepte in jos la acceleratie puternica.
    1 point
  18. On topic- fi-miu merge zilnic intre Crangasi pana pe Iuliu MAniu cu trotineta. Pe carosabil DOAR daca e blocaj de masini.. ARE casca, ochelari pt vant, vesta reflectorizanta, pe spate o placa luminoasa cu LED care licare, manusi moto, cagula ( ) si studiaza legislatia pt conducere auto. E si pasionat auto dar si mecanic auto- deci e invatat cu masinile... Pe scurt- daca se respecta niste reguli de protectie si circulatie, nu ar putea fi probleme.
    1 point
  19. Nu va mai vaitati ca n povestea cu drobul de sare. ? Vizionati AICI
    1 point
  20. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    1 point
  21. Revin cu un scurt update , dupa primii 5000 de km: pana acum pare ca nu a mancat ulei deloc, in ciuda faptului ca o conduc destul de des pe Race ? (aveam ceva temeri avand in vedere istoricul motoarelor de GTI/R) consumul mediu (25% Bucuresti , 75% in afara) pana acum este de 9.2% ; mie mi se pare ireal ca o masina de 300 de cai , 4x4 poate sa scoata in exterior si consumuri sub 8% (condusa normal pe un drum Borovets-Bucuresti mi-a luat 7.2% ?). Am lasat informatia asta pentru cei care se gandesc pe viitor sa is cumpere una , dar sincer am inceput sa ma uit din ce in ce mai rar la aspectul asta (senzatiile bat clar portofelul in cazul masinii asteia ?) fata de A3-ul pe care l-am avut inainte (si are teoretic acelasi sistem haldex) , mie mi se pare ca R-ul este setat sa fie mai jucausa de spate cu siguranta in vara o sa primeasca MIB2 si dynaudio (momentan sunt singurele minusuri pe care le vad la masina asta) Overall sunt extraordinar de multumit cu decizia de a cumpara masina ; le face pe toate bine (si mers la munca , si mers in vacante si distractie din cand in cand ). Las si o poza cu ea dupa ce si-a "dezapezit" singura locul de parcare ?
    1 point
  22. Revin cu vesti bune : aparent la ultima revizie haldex probabil nu a fost readaptata pompa(de mizerie fusese curatata). Am reusit sa fac reviziile la cutie, motor si haldex si totul merge brici ? (am facut si un lunch si pot sa zic ca masina asta e o arma pe 4 roti; modul in care urca acul de la vitezometru este incredibil) . Atasez si o poza mai buna cu noile roti ?
    1 point
  23. Eu le-as face unora si permis de mers pe strada.
    1 point
  24. Domnilor, cred ca ati apucat pe un drum gresit, faceti un rechizitoriu la persoana, si nu la piese/vanzator. Cum adica "trebuia sa verific fotografia cu continutul cutiei"? Sa desfac in strada unde m-am intalnit cu curierul, cutia si sa fac comparatii? Oricum producatorii se mai schimba, vezi forma bidonului de ulei original VW, care nu mai e aceeasi. Asta fac acum, compar, si nu compar singur, ci impreuna cu voi pt a putea beneficia cu totii de experientele noastre. Cam asta e scopul forumului, nu?
    -1 points
  25. Eu incerc sa discut la modul general, nu e pt mine nici o urgenta, nici o tragedie, absolut nimic, masina a fost condusa si de mecanici si de colegi de forum si franeaza excelent, le voi schimba insa intr-un viitor apropiat si probabil voi vopsi si etrierii/inlocui lichid frana. Nu prea vad cum sa fiu mai atent pe viitor... asa cum ti-am spus si in privat, voi comanda online in continuare, legea imi da mai multe drepturi ca la ridicarea din magazin. Deci nu cred ca e vorba de neatentie. In rest, discutia sper sa ajute forumul. Sper. @Muale nu ma grabesc. Voi mai face niste verificari, dar le voi prezenta doar dupa ce le realizez, pt ca nu vreau sa dau idei/nasc alte discutii. Pt retur mai am vreo 13 zile la dispozitie...
    -1 points
  26. Salutare tuturor După un tur de forță cu un Audi A4b6 cabriolet 2.5Tdi stage 1, am încercat și reușit ( zic eu) să revin din nou cu un proiect destul de ambițios asupra unui Seat Cordoba 6L 1.9Tdi /2004 stage 2. Stock 101Hp, stage 2 140hp 320Nm O mașină foarte rapidă probabil și datorită greutății reduse, însă și comportamentului pe șosea stabilit în urma modificărilor ( nu foarte multe) aduse. Suspensia stock KYB Excel a fost înlocuită cu JOM reglabilă pe înălțime și duritate, bielete antiruliu reglabile pe 3 nivele, ambreiaj din KEVLAR, frâne ATE, filtru aer K&N, bară stabilizatoare JOM, ulei Liqui Moly 5w30, distribuție schimbată, xenon 6k, capete de bara, etrier și alte câteva mici piese de înlocuit. Interiorul a fost schimbat cu unul din piele provenit de pe un Seat Cordoba FR, grile aer cu rosu FR, MP5 cu camera ascunsa pentru marsarier, nucă schimbător face-lift, bord vopsit negru mat, folie spate, turbo boost, cotieră KAMEI originală, interior full led, ceasuri led alb, volan retapițat in piele Jante Brock B1 16 inch 8.5j /10j, grila sport neagră, senzori ploaie și parcare /spate ( urmează bara face-lift 2005+ ) Ce mă interesează mai mult, îmi doresc cateva sfaturi legate de putere și eventual ce aș mai putea schimba la motor ( injectoare /cod, turbo).. Orice
    -1 points
  27. "Satul" pare mai degraba suparat si continua discutiile pe langa... si desi am tot repetat ca nu mi se pare normal rechizitoriul, continui si tu acuzatiile ca nu am facut nu stiu ce... Sa inteleg ca am gresit ca am postat aici inainte sa le returnez? Repet, ieri au venit... cam cand le puteam returna? Care e problema ca am prezentat aici situatia inainte? Imi cer scuze, chiar nu inteleg unde e problema... Unde am spus eu ca ar fi vina cuiva?? Pare ca altii gasesc vinovati...
    -2 points
  28. Sa o stapanesti sanatos! Colegii de mai sus au fost un pic mai duri in exprimare..dar cum paza buna trece primejdia rea cred ca cel mai bine ar fi sa nu ii mai faci revizia, sa o pui la vanzare sa nu pice la tine si sa te indrepti catre una cu un motor mai fiabil.
    -2 points
  29. Când am specificat că este "rapidă", am făcut referire strict la acest motor de 101hp stock. Varianta de soft este 135+ pentru 2, iar 1 era 135. Cu un ambreiaj din kevlar, o sarcină in accelerație mult mai mare și pozitivă ( să zic așa), reușesc să "bat" mașini capabile de performanțe mult mai mari. Ultima victimă fiind un BMW E90 din 2009, cu stage 1 /163Hp fără șanse la drag ?. Legat de downpipe 63, următorul pas va fi cu siguranță în luna aprilie, acum fiind plecat din țară însă cu siguranță modificarea va fi în caietul de sarcini plus alte câteva mici modificări. Trebuie să se înțeleagă că această mașină a fost stock, fără nici o legătură cu stadiul actual. Nu se vrea a fi o mașină de +200hp
    -5 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!