Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2020 în toate secţiunile

  1. Inapoi la rotile corecte
    10 points
  2. Problemele de software ale masinilor electrice sunt mai grele decat par. EV-urile construite acum de producatorii auto traditionali folosesc in continuare PLC-uri (Programmable Logic Controller) care sunt o solutie foarte eficienta in cazul masinilor ICE pentru ca manageuiesc fiecare sub-sistem in parte, iar riscul de fail e mult mai mic. Dar in momentul in care le folosesti intr-un EV, iti cam tai craca de sub picioare pentru ca in acelasi timp va trebui sa folosesti si un sistem centralizat, cu un sistem de operare, care sa manageuiasca toata masina, sa optimizeze consumul de energie etc. si ...foarte important...sa suporte OTA updates. Iar in viata reala , atunci cand PLC-urile trebuie sa lucreze cu un sistem central pe care functioneaza un OS, si trebuie sa "trateze" o gramada de variabile, automat apar si o grama de erori. Tesla, nefiind un producator traditional, a evitat PLC-urile si a inglobat sub forma de software toate controllerele subsistemelor masinii direct in OS. Nu a fost simplu nici pentru ei la inceput, insa acum viata lor e mult mai usoara. Si inca mai descopera erori, dar OTA updates e de mare ajutor in cazul asta. Unde mai pui ca aceasta solutie permite folosirea AI-ului pe o scara mult mai larga si mult mai usor de implementat. Asta e ...din acest motiv Tesla e atat de parte azi...pentru ca a fost conceputa ca un laptop pe roti...VW si restul producatorilor traditionali se incapataneaza sa ramana...traditionali
    5 points
  3. Salut, In primul rand, ti`as fi recomandat sa incepi un proiect cu o ibiza cupra TDI, intrucat le gasesti la preturi foarte bune acum ( ~ 3000 euro ) si au potential mai mare de tuning. Daca esti dispus sa faci trecerea, continuam subiectul ; pana atunci, voi incerca sa te ajut cu ce info stiu si eu ; Motorul tau nu este unul foarte durabil si pretabil la modificat precum un ASZ de 131 cp ; masina ta este stage 1, nicidecum stage 2 ; depinde ce target de putere ai...dar stage 2 implica modificari hardware ce tin de admisie / motor / evacuare ; nu stiu sigur ce cutie ai, dar daca este in 5 trepte, mai mult ca sigur va trebui upgradata la 6+1 ; intercoolerul va trebui si el schimbat ( iti recomand pe cel frontal de pe ibiza cupra sau unul frontal de la darkside ) ; injectoarele sunt ok cele de ASZ sau de pe cupra tdi, daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp, altfel, cred ca cele de pe touareg v10 tdi FARA dpf sunt ce trebuie ; turbina, ar fi ok sa treci la cea de 2.7 tdi ( OE, nu hibrid ), asta daca targetul tau de putere nu va sari de 250 cp; altfel, cea de 3.0 este ok pt + 250 cp ; axa cu came va trebui si ea upgradata, probabil cea de SDI ar fi o alegere buna. La oricare varianta de stage 2 te hotaresti, va trebui sa faci si downpipe pe 63 sau 76 daca sari de 250 cp ; furtunele ar trebui sa mergi pe siliconice, iti recomand SANCO. Oricum, parerea mea este ca acest motor nu este potrivit pt stage 2. O varianta mai ieftina ar fi sa ii hibridizezi turbina ( sau sa ii pui una de ARL ) si sa ii faci downpipe pe 63 + soft ; ar trebui sa faci ~ 180-190 cp. p.s : trebuie sa iei in calcul si upgrade la sistemul de franare, iti recomand AP racing de pe cupra tdi 312 cu 4 pistonase. p.s2 : nu as defini niciodata un TDI de 100 cai resoftat ca fiind " o masina foarte rapida "
    4 points
  4. EA888 rev 2. The Force is strong with you. Very. În principiu motorul ăsta are mici probleme cu distribuția pe lanț, blocul la care se ovalizează cilindrii, segmenți, pistoane si axele cu came. Asta daca ai ghinion de neșansă
    3 points
  5. @minu94 ai incercat sa apesi simultan power si vol down? Te salveaza de multe batai de cap
    2 points
  6. Salutare ! Dupa o scurta perioada in care am detinut un A3 8v , am decis sa trec la o benzinara mai potenta ?. Masina a fost adusa in tara de cineva de prin Mogosoaia si a stat aproape un an intr-un garaj pana a aparut cumparatorul (eu ) . La verificare (autodna + mers la mecanic) nu am gasit decat vreo doua elemente revopsite (si erau revopsite calitativ) si bucsele fata care au inceput sa aiba crapaturi mici datorita vechimii cel mai probabil. Momentan masina are ~96 de mii de km. Printre cele mai importante dotari(pentru mine ?) ar fi suspensia magnetica, pilotul automat adaptiv, lane assist si asistenta la unghiul mort. Venind de pe o masina cu Bang&Olufsen cred ca in viitor o sa investesc pentru a face retrofit la dynaudio si o sa fac retrofit si la o unitate MIB cu ecran mai mare si mai compententa. Las 3 poze pe care le am din anuntul de vanzare (urmeaza si cateva poze dupa ce ii cumpar roti de iarna ?)
    1 point
  7. WOW! ? Chiar ma bucur ca B8-ul a atras mai multa atentie decat vechiul B5 Acum revenind la motor, am citit cate ceva in avans (legat de consumul de ulei etc), insa nu cred ca e dracul chiar atat de negru (sau cel putin asa sper). Iar daca e sa facem o analiza, sunt multe masini cu probleme la motor si amintesc doar cateva dintre ele: - BMW cu celebrul N47 de 2.0d de pe E90/E60/F10/F30 - rupe distributia - BMW cu motor de 2.0/2.5/3.0 - trage in motor swirl flaps - 1.2 TSI (prima generatie) din gama VAG - rupea lantul de distributie - 2.0 TDI din gama VAG - 140 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat Leon - se duc injectoarele - 2.0 TDI din gama VAG - 170 cp prezent pe Octavia 2, Passat B6, A4, Seat, Audi Q5 - se duce pompa de inalte si kitul de injectie Revenind la masina, per total sunt super multumit pana acum. Face ce "scrie pe cutie". Dat fiind faptul ca masina de firma a facut cu mine 82.000km in 1 an si ceva, e foarte clar ca B8-ul va fi folosit strict pentru concedii si pentru iesiri de weekend. In consecinta, nu ma deranjeaza in cazul in care ar consuma ceva ulei. Tin sa precizez faptul ca aproape toate masinile pe care le-am avut, au consumat ulei intre schimburi, motiv pentru care nu sunt ingrijorat. Voi face o verificare mult mai amanuntita a masinii in weekendul asta, urmand ca saptamana viitoare sa ii fac si o revizie completa (ulei si toate filtrele). Am verificat si istoricul masinii la dealer Audi si kilometrii bat cu datele din carte si de pe TUV, deci nu e panica pe partea asta. Voi reveni cu amanunte si impresii dupa weekendul acesta. Orice alte impresii/pareri/sfaturi sunt binevenite.
    1 point
  8. @Ice_2k pacat ca a început sa plouă
    1 point
  9. Felicitari pentru masina. Arata chiar foarte bine atat exterior cat si interior. @Muale nu baga nimeni frica in el, dar e bine ca il atentioneaza si e mai bine sa stie si sa previna unele lucruri. Sa ai grija de ea si sa o plimbi cat mai mult
    1 point
  10. Din pacate acesti km nu sunt putini pt acest motor. Sa o stapanesti cu placere!
    1 point
  11. Te-ai grabit... si din cauza (ar fi fost bine datorita) motorizarii a fost probabil destul de ieftin... In rest, saraca masina e chiar draguta - acum, ca tot ai luat-o - studiaza bine ce poti face pentru preventia (unde se poate) problemelor tipice, si vorba ceea... vezi in semnatura mea
    1 point
  12. Este in garantie masina cel mai bine faci o programare la reprezentanta pentru o diagnoza. P0310 Possible Causes Ignition system Fuel injectors Fuel pressure Running out of fuel EVAP canister purge valve Evaporative emission system Low compression Base engine problems Controle Module damaged
    1 point
  13. Salutare, eu am patit o chestie mai interesanta: mers cu masina la RAR si in loc sa imi scrie numarul de km din bord, mi a scris seria motorului si uite asa in loc de 175 k am avut 250 k in baza RAR. Deci de verificat cu atentie actele de la RAR.
    1 point
  14. Eu am patit sa imi treaca gresit numarul de kilometri. Mi-au zis ca trebuie sa fac cerere la RAR sa modifice baza de date conform pozelor facute la acel ITP la care s-a gresit.
    1 point
  15. Daca ai pus un bec normal, cand la celelalte erau probleme si vedea masina consumul mic...oprea automat acel circuit. Pt ca ai inchis circuitul cu un bec normal, nu le mai stinge. Daca ma intrebi pe mine, eu mi-as cumpara lampile de numar oem cu led...asta insemna un lucru facut corect si durabil.
    1 point
  16. We Connect (fost Car Net) vs App Connect Optiunea We Connect permite conectareea masinii la serverul VW pentru furnizarea datelor de trafic necesare sistemului navi (in Ro info trafic nu functioneaza, deci e perfect inutil), precum si pentru alte informatii online disponibile, ca de ex meteo, stiri, preturi carburant, POI online etc. De asemena, din contul tau de Car Net poti trimite catre sistemul navi al masinii destinatiile POI. Aceasta optiune este gratuita o anumita perioada de la cumpararea masinii si apoi are o taxa anuala de cca. 80-100 euro. Folosirea We Connect necesita ca hotspot-ul telefonului ca sursa de date pentru realizarea conexiunii masinii cu serverul VW sau existenta unui sim de date in sistemul masinii. Optiunea App Connect permite folosirea Android Auto / Car Play pe sistemul masinii si nu are nicio legatura cu We Connect. Singura conditie pt folosirea App Connect este folosirea unui telefon compatibil cu Android Auto sau Car Play. Am ambele optiuni active pe masina, App Conect mi se pare net superioara fata de Car Net. Hartile Waze/Google sunt intotdeauna actualizate mult mai rapid fata de harta sistemului navi. De asemenea, chiar in tarile in care info trafic aferent hartilor navi VW functioneaza, acesta nu are info despre pozitionarea camerelor de viteza, radare, alte atentionari de trafic etc, asa cum acestea exista in Waze. Singurul avantaj al sistemului navi VW este afisarea hartii navi intre ceasurile de bord - arata foarte frumos.
    1 point
  17. cum este posibil ca axele sa nu aiba cuzineti si sa se roteasca direct in corpul chiulasei care,presupun ca e din aluminiu??? asa este din fabricatie? mi se pare incredibil...........nu sunt mecanic auto sunt tehnician , lucrez cu echipamente industriale rotative si nu am vazut in viata mea un arbore cu frecare prin alunecare in aluminiu sau aliaj fara cuzinet sau rulment special.......
    1 point
  18. Noile carenaje de pe Golf 8. Surpriza, fix sunt alea de le-am montat eu pe G7, adaptate de pe alte modele sau construite de la zero. Se mai observa si amortizorul de zgomot de forma triunghiulara, cu latura mare pe orizontala (adica esapamentul nu este rotund, ci i s-a dat o forma dreapta pentru mai putine turbulente).
    1 point
  19. frumoasa vopseaua! Mergi spre un GTI wannabe? badge-uri, accesorii, jante etc? Nu de alta, dar ar fi o aparitie interesanta.
    1 point
  20. Pare un injector cu probleme . Fa un log in mers de la pornire ,la rece
    1 point
  21. Nu stiu daca este fix aceasi problema descrisa in acest topic, dar senzor presiune ulei aprins in permanenta inseamna clar o problema majora in motor, care deja s-a produs sau e iminenta. In asemena situatii, sistemele de asistenta la condus (gen pilot automat, ACC etc.) inceteaza sa mai functioneze pentru ca soferul trebuie sa acorde atentie erorilor din bord si sa actioneze in consecinta. Off-topic: cum poate cineva sa incerce sa vanda o masina intr-o asemenea stare? Iar din experienta proprie, dupa aprox. 10 Passat-uri similare vazute si verificate inainte de a o cumpara pe a mea luna trecuta, pot sa spun ca un B8 serios (2.0 TDI 150 cp) incepe cam de la 14 mii eur (+ sau - cateva sute de euro). Tot ce este in acest moment sub acest pret, se afla intr-o stare jalnica. Dar asta e doar parerea mea...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!