Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2020 în toate secţiunile

  1. Nu știu alții cum sunt, zicea Ion Creangă... dar eu nu prea suport minciuna Și uitându-mă pe site-ul RAR după acte, am constatat că pot vedea km mașinii. Și uitându-mă după km, am constatat că atunci când am luat mașina, cel dinainte mersese cu spatele mai mult, pentru că pe la 03.03.2017 avea 253.701km, iar când am luat-o eu, pe 30.06.2012 ”întinerise” la 201.670km, adică 52.000km mai puțin. . Așa că, înainte de trecerea pe la ITP de anul acesta, am îndreptat eroarea, adăugând și km parcurși între timp. Acum totul e mai simplu de explicat În altă ordine de idei, la sfârșitul lui februarie, la ora 17 la Galați aveam temperatura asta N-am prea avut timp de frecat jantele, dar sper spre sfărșitul săptămânii să mă mai eliberez și să continui pregătirea în vederea vopsirii lor.
    3 points
  2. 1600 lei ambele:). Și mai urmeaza si alte chestii
    2 points
  3. Revin cu un scurt update , dupa primii 5000 de km: pana acum pare ca nu a mancat ulei deloc, in ciuda faptului ca o conduc destul de des pe Race ? (aveam ceva temeri avand in vedere istoricul motoarelor de GTI/R) consumul mediu (25% Bucuresti , 75% in afara) pana acum este de 9.2% ; mie mi se pare ireal ca o masina de 300 de cai , 4x4 poate sa scoata in exterior si consumuri sub 8% (condusa normal pe un drum Borovets-Bucuresti mi-a luat 7.2% ?). Am lasat informatia asta pentru cei care se gandesc pe viitor sa is cumpere una , dar sincer am inceput sa ma uit din ce in ce mai rar la aspectul asta (senzatiile bat clar portofelul in cazul masinii asteia ?) fata de A3-ul pe care l-am avut inainte (si are teoretic acelasi sistem haldex) , mie mi se pare ca R-ul este setat sa fie mai jucausa de spate cu siguranta in vara o sa primeasca MIB2 si dynaudio (momentan sunt singurele minusuri pe care le vad la masina asta) Overall sunt extraordinar de multumit cu decizia de a cumpara masina ; le face pe toate bine (si mers la munca , si mers in vacante si distractie din cand in cand ). Las si o poza cu ea dupa ce si-a "dezapezit" singura locul de parcare ?
    2 points
  4. Ca urmare a vanzarii B5-ului, de curand am trecut la un A4 B8. Este vorba de un A4, B8, fabricat in 2009, 1.8 TFSI - 160cp. Nu este extraordinar de dotata, dar criteriile de selectie au fost: masina mai noua, mai puternica, mai mare si cu km putini. Ca dotari voi mentiona doar ce intra ca optional (masina fiind in mare parte echipata standard): - faruri bixenon + led - oglinzi pliabile electric - volan in 3 spite de S-Line - senzori fata-spate - senzor lumina In rest, pot spune ca marea bucurie o reprezinta motorul si faptul ca masina are km putini (132.000), verificati, trecuti pe factura de la dealerul din DE, pe TUV si asa mai departe. De asemenea, masina in interior arata aproape noua. NU are nicio zgarietura pe plastice, nicio zgarietura pe butoanele de la geamuri, buretele de la sezutul scaunului nu este lasat deloc, nu prezinta pete sau urme care sa arate ca s-ar fi fumat in interior. Voi pune doar cateva poze cu ea, urmand sa fac mai multe maine, pe lumina, dupa spalare si curatare corespunzatoare. Iar in materie de modificari, o sa incerc sa tin masina cat mai clean posibil, dar cred ca voi face urmatoarele: - polish la faruri - alte jante de vara (cele de masina sunt foarte urate, dar le voi tine de iarna) - leduri la numarul de inmatriculare - curatat tipsurile sau puse unele noi, cromate, tot de la Pilot - nelipsitele "mud flaps" pe care le-am pus si pe B5 Cam asta e ce imi vine in minte la ora asta. Daca este cineva care a avut motorul asta si imi poate da ceva detalii despre el, chiar as fi interesat.
    1 point
  5. @gabriel88 asa cum ti-a zis si reprezentanta, eu in ETKA pentru cutia ta vad tot uleiul cod G 055 025 A2. Si nu apare ca ar fi fost inlocuit cu vreun alt ulei. Bafta
    1 point
  6. Așa arăta cand era pe minim, acum e undeva la mediu. Stabilatea este net superioara, chiar și la frânare se comporta altfel, deoarece nu mai se lasă de puntea față in timpul franarii.
    1 point
  7. asa "pateam" si eu in cei 5 ani cu subaru, se deszapezea singura, trebuia doar sa dau zapada de pe ea, nu si din jur ? din ce am mai citit/vazut, haldexul la 7/7.5 R trimite maxim50% din cuplu pe spate, si ala in conditii extreme, gen pe circuit cu aderenta mica
    1 point
  8. Un pic mai complicat la mine cu iesitul, indiferent de ore - am program super inflexibil dar fac un efort...
    1 point
  9. Ca si producatori mai rasariti, sachs performance (rosii) sau bilstein performance de la B6 in sus. Astea stock, gen kyb/monroe/sachs sunt destul de slabute, si evident, cele mai ieftine.
    1 point
  10. Bun venit in randul posesorilor de R , foarte faina masina ? ! Avand in vedere ca deja se strang ceva R-uri pe forum poate ar fi frumos sa iesim toti intr-o seara .. mai impartasim experiente, probleme, tips& tricks ?
    1 point
  11. Sunt tare curios daca au facut ceva in legatura cu izolarea fonica. Octavia 3 e slab insonorizata; la fel ca si Superbul, se simte clar diferenta intre VW si Skoda. Nu sunt masini ieftine.
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucure cat mai mult! Tips-urile vor fi un challenge continuu, dar merita si ele o mica atentie la cateva saptamani
    1 point
  13. As fi vrut sa egalez si oglinzile insa nu am mai avut sincer bani si de asta E in plan, dar nu era momentul potrivit si pentru asta. Haionul, da este acelasi, vopsit de 2 ori. Prima data a fost vopsit cu luneta data jos, apoi revopsit dar fara a da luneta jos. Multumesc pentru aprecieri
    1 point
  14. citeva poze mai detaliate si gif-uri animate cu blocurile optice full LED, plus date tehnice https://www.skoda-media.de/model/104/2619?fz=104&skoda=der neue OCTAVIA
    1 point
  15. Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!
    1 point
  16. Evacuarea in construcție
    1 point
  17. Doar amatorii folosesc termenii de 5 sau 30/40 pentru descierea vascozitatii unui ulei. Te duci pe google cauti fisa tehnica a unui ulei sau analiza de ulei virgin (VOA mobil 5w30 ESP spre exemplu). Apoi te uiti la indicii de vascozitate in mm2/s la 40 grade C = 64 la 100 grade C =11.72 Apoi te uiti la un ulei 5w40 care are valorile astea diferite la 40/100 grade C. Un ulei mai subtire dar cu aditivi moderni va proteja mai bine per total, decat un ulei cu formula veche dar gros. Norma 5w30 impune valorile la 100 grade C intre 10 si 12.5 mm2/s in timp ce 5w40 are deja intre 12-15 mm2/s. Motorizarile noi, indiferent ca sunt diesel sau benzina contamineaza agresiv uleiul cu combustibil, astfel ca te trezesti cu indice de vascozitate foarte scazut dupa 10-15.000km. La peste 20.000km nici nu te mai incadrezi in norma aia de 5w30 (10-12mm2/s) ci esti sub. Golf 7 GTI 2.0 TSI cu Ravenol 5w40 VST rulat 6500km. S-a bagat in motor un ulei 5w40 gros (14+ mm2/s la 100C) si a s-a scos un 5w30 gros (11.78 mm2/s la 100C). Daca trendul se mentine contaminarea este asa mare cu benzina ca in 15.000km uleiul scade sub 10mm2/s si e deja 0w20. De ce credeti voi ca sunt oameni pe forum si aici si afara, cu golf R sau GTI si schimba uleiul asa des?
    1 point
  18. Nu trebuie sa fii intelingent ca sa pricepi ca uleiul duce "pana la 30.000" in conditii perfecte, ci trebuie sa faci calcule elementare de aritmetica. Una e sa pui masina pe cruise control la 100km/h si sa faci 30.000km in 300h, alta e sa faci 30.000km in 2000h cu viteza medie de rulare din capitala. Chiar si 15.000km facuti in magnificul oras inseamna 1000h sau 750h daca esti viteaz si ai deja medie mare de 20km/h. Practic "neamtul" face 100.000km cu 100km/h in orele in care face un Bucurestean 15.000-20.000km. Ce am recomandat eu reprezinta schimbarea uleiului la maxim 350-530h, adica 7-8000km facuti cu 15-20km/h, o viteza de capitala, mai ales pentru o masina cu " un soft destul de agresiv, cu presiuni relativ mari in turbo." si drumuri scurte. Plus ca omul a mentionat clar de soft agresiv si presiune mare in turbo, ceea ce duce la stres mai mare pe motor, temperaturi mai mari in turbina, ce omoara uleiul mult mai rapid. @vladandrei51 depinde de set-up, de conditiile de utilizare. In cazul de fata drumuri in capitala de 5-10km inseamna sa mergi cu uleiul rece mult si bine pana e gata de forja iar traficul din capitala e haotic, de multe ori ajungi sa o calci ca sa te incadrezi pe o strada, dar in general mergi batraneste tot drumul daca e vorba de naveta la ore uzuale cand stai practic pe loc, deci in aceasta situatie un VMP ar fi mai bun. Daca masina e calcata rau dupa ce se incalzeste, VST USVO ar fi mai recomandat, cu mentiunea ca totusi e ceva mai gros pana se incalzeste, iar in cazul de mai sus in 5-10km abia se incalzeste si deja a ajuns la destinatie, practic ajunge sa o calce rece si are multe porniri la rece. Din pacate, ca orice in viata, e vorba despre un compromis, nu poti avea ulei care sa protejeze perfect la rece cat si la cald, ci un ulei care sa ofere un compromis decent pentru scenariul tau de utilizare.
    1 point
  19. Electric car ea este încă la început. Deocamdată doar Tesla deține supremația prin secretul tehnologic. Bateriile Tesla sunt cele mai eficiente din lume, bine gândite, bine optimizate. Dar și prețul este prohibitiv... . Urmează Renault Zoe. Are autonomie cât Tesla ( 500 km) dar mașina nu oferă ce oferă Tesla. Restul printre care și VW deocamdată nu contează. Sunt departe . Poate Nissan mai mișcă cu Leaf însă tot din alianța Renault Nissan face parte.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!