Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!5 points
-
3 points
-
2 points
-
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucure cat mai mult! Tips-urile vor fi un challenge continuu, dar merita si ele o mica atentie la cateva saptamani2 points
-
As fi vrut sa egalez si oglinzile insa nu am mai avut sincer bani si de asta E in plan, dar nu era momentul potrivit si pentru asta. Haionul, da este acelasi, vopsit de 2 ori. Prima data a fost vopsit cu luneta data jos, apoi revopsit dar fara a da luneta jos. Multumesc pentru aprecieri2 points
-
2 points
-
2 points
-
Superba masina, numai drumuri bune si fara peripetii Rosu acela cu negru e bomba!1 point
-
1 point
-
Nu. Insisti degeaba. Din momentul confirmarii masinii ptr productie, nu mai poti schimba nimic. Unii mai accepta schimbari (mai putin motorizarea) din momentul semnarii contractului si pana in ziua in care masina e confirmata ptr productie. Dupa aceea, nu se mai poate schimba nimic.1 point
-
Buna dimineața. O întrebare legată de o modificare a unei comenzi. As mai adauga o dotare pe Masina, discover media. masina e comandata pe 7 Februarie cu data de fabricație prima săptămâna in Aprilie. Confirmată.se mai poate face modificarea oare? dealerul a zis ca nu...din păcate. Sa insist?1 point
-
Selectorul modului de conducere este un buton in dreapta schimbatorului de viteze (la mine).1 point
-
1 point
-
citeva poze mai detaliate si gif-uri animate cu blocurile optice full LED, plus date tehnice https://www.skoda-media.de/model/104/2619?fz=104&skoda=der neue OCTAVIA1 point
-
Hai ca am mai si spalat-o, ca nu se mai distingea culoarea. Apoi am vazut ca saptamana asta o sa ploua iar Dificil cu culoarea (pardon, non-culoarea) asta... In rest adunam km, fara probleme majose (sau minore), si cu un ranjet tamp pe fatza la fiecare drum. Sor-sa a luat ITP saptamana trecuta pe cat se poate de bune - am avuit ghinionul sa o blogheze RAR-ul. Singura chestie la care s-a uitat mai lung au fost farurile - a trebuit sa ii explic ca nu sunt xenoane, doar lupe. Masina de (anul asta in septembrie) 20 de ani.1 point
-
1 point
-
@vdragos Iar mie nu mi se par deloc amuzanti cei care vorbesc doar ca sa se afle in treaba, fara sa consulte configuratorul si sa vada ca Lane Assist este la pachet cu Blind Spot.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mss Boditza asa este din R in P nu merge sa apas butonul nici din P in R nu merge dar mam fost panicat ca nu stiam si nu am mai avut cu,cutie automata1 point
-
The Current version is: Release 19.6.2 Data Version 20200210 / DS308.01 point
-
Mici updateturi : Nu stiu cine a proiectat covorasele dar din pacate nu acopera zone importante. A trebuit sa adaug un colt sa nu mai murdaresc mocheta. Am adaugat si niste folie displayul camerei. Am schimbat si grila.Acum are si partea cromata in zona faruriilor si lookul de Rline dar pe negru. Hmm..1 point
-
Deci tu vrei sa provoci de fapt o discutie diesel vs benzina. Nu duce la nimic bun, si nu se ajunge la nici o concluzie. Nu este numai costul intretinerii si al combustibilului in balanta. Este si mirosul sau zgomotul. Dupa mine dieselul este o prostie la masinile mici iar benzina este o prostie la masinile mari. Kodiaq este o masina mare. Eu as imperechea Kodiaq-ul cu diesel-ul, chiar daca imi intoarce stomacul pe dos mirosul de fum de motorina si stiu ca-i cancerigen.1 point
-
Am citit, intrebarea era cred ca destul de pertinenta si consumai mai putina energie cu un raspuns pe subiect fara sa ma trimiti cu drag la manual.1 point
-
Citand din Mugur Mihaescu, alias un politist, Vacanta Mare, album 1996: "Si care-i legatura?" - "Nu e, te oftici?" ? @rayn multumim, circula postul pe fb de cel putin o luna. legatura cu problema topicului e inexistenta1 point
-
1 point
-
Hai ca nu am mai postat de ceva vreme ... Au sosit s padele mai mare (padele, nu extensii!!) Intre timp m-am decis sa pun si jante mai "aerisite" Am mers pe Ultraleggera 19" 8J ET38.. momentan anvelope 215 35 19 dar am sa pun 225.. asa ca Nankangurile ca noi le voi pune de vanzare. Urmeaza si 2 elemente de exterior.. care vin peste 1-2 luni1 point
-
De la 19.990 EURO ? Pretul vad ca include CCS si cablurile Type2 si priza normala, dar incarcatorul onboard pare a fi de doar 3.7KWh? "Cablu de incarcare MODE 3 (max 16A)". Ma duc sa pun un acatist pentru programele Rabla 2020.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
...aici cuvantul cheie este PE POD. adica oprire PE POD. adica, cf prev REGULAMENT pt aplicare oug 195, ART 142, pct C, oprirea ESTE INTERZISA PE POD, PASAJE RUTIERE. Cu asta le-am contracarat motivarea. CUM sa opresc PE POD??? in plus le'am atras atentia ca am respectat prev art 114 pct 5, lit b- cand vehiculul ....... si sau constituie el insusi un pericol pt el sau.... circuland cu avariile aprinse. dada.. erau doi...pana sa intrebe ceva, ala mai experimentatu' m'a vazut ca vb la telefon cu ,,cineva'' si m'a intrebat cu cine am vb. I-am zis, il stia pe ,,acela''' (era un coleg dela tamponari) ... si a scris ,,avertisment''... Lat edit- multumesc colegului care, la orice scriu oriunde, imi trimite inimioare rosii de iubire.. Banui eu care e ala... Ii multumesc.-1 points
-
@vdragos , da este alt ceva pot spune. Ma bucur de fiecare moment si pot spune ca sunt bucuros ca nu se mai plafoneaza la @3000 de ture si schimba mult mai lin vitezele dsg-ul. ? @C Z R O sa o masor o data, chiar sunt curios cat scoate, sper ca peste 180 daca nu, ma iau de ea. ? Anul acesta cu modificarile terminam cu un plafon negru mat care schimba cat de cat masina... sau poate nu ne oprim aici ?-1 points
-
Pai vezi ca ai km since last regen si consum since last regen, deci poti calcula consumul mediu. Mai jos postez cateva imagini cu functionarea DPFului la motoarele de pe Passat B8 (EA288), care sint bazate pe cele de pe B7 (EA189), dar e posibil sa fie totusi unele diferente. Dupa cum se vede din postarile colegilor cu motoare EA288 (Euro6), regenerarile par sa fie ceva mai dese ca la cele EA189 Euro5 (marea lor majoritate) de pe B7 Ce am aflat din aceste poze: - exista metale pretioase (paladiu si platinum) in DPF - in regenerarea activa are un rol si clapeta aia de "acceleratie" (de reglaj admisie aer) - la 40 de grame incarcare apare eroarea in bord - la 45 grame DPFul trebuie inlocuit, nu se mai poate regenera - oil ash: aceasta este rezultatul uleiul motor ars, si nu se poate elimina prin nici un fel de regenerare.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00