Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2020 în toate secţiunile
-
Am revenit! Cu noutati, bineinteles! Masina a intrat la reparatii si dupa 3 saptamani si jumatate de stres, de lipsa libertatii de miscare (carless), de batai de cap, am luat-o pe data de 19.02.2020. Sunt multumit de ce a iesit. Mai trebuie sa rezolv 1 chestie: re-asezata bara fata. Ceva nu s-a asezat chiar perfect si trebuie sa mai lucrez eu un pic, dar...sa dea caldura. Si-amu pozele: Inainte de vopsitul barelor fata si spate, am facut si decupajele pentru Side markere. Apoi s-a inceput vopsirea masinii: Am montat si spalatoarele de faruri + pt boxa din usa dreapta spate am facut legaturile in mufa din stalp. Mat sau lucios? Biiine, lucios sa fie si cu 3 staturi de lac peste vopsea, da? kinda fat... Apoi montajul diverselor elemente pe masina: Si-acasa cu ea! Poze din ziua urmatoare, in parcarea de la lucru: Siii....cam atat. Cu toate piesele, vopsea si manopera...cred ca au intrat vreo 5000 lei. Incluzand si "mofturile mele" (spalatoare de faruri, grila fara semn) si fara piesele luate atunci in ungaria. Una peste alta, dupa 3 saptamani jumatate de plimbat in Audi B8 Quattro din 2013, cand m-am urcat in Golf m-am simtit bine. M-am simtit confortabil. Masina se tine bine in ciuda varstei, trage bine si e confortabila. Si surprinzator, suficient de silentioasa... Deci, imi place de batranica mea... I really love it! ps: cu ocazia asta am si vopsit carligul, dar inca e la uscat acasa, nu pe masina. ps2: da, o sa iau un alt numar pe fata si ambele o sa fie lipite cu dublu adeziv. Drumuri bune!8 points
-
6 points
-
Hai ca am mai si spalat-o, ca nu se mai distingea culoarea. Apoi am vazut ca saptamana asta o sa ploua iar Dificil cu culoarea (pardon, non-culoarea) asta... In rest adunam km, fara probleme majose (sau minore), si cu un ranjet tamp pe fatza la fiecare drum. Sor-sa a luat ITP saptamana trecuta pe cat se poate de bune - am avuit ghinionul sa o blogheze RAR-ul. Singura chestie la care s-a uitat mai lung au fost farurile - a trebuit sa ii explic ca nu sunt xenoane, doar lupe. Masina de (anul asta in septembrie) 20 de ani.5 points
-
Salut, Sunt posesor de rezervare de ID.3 1St Edition, varianta de baza (36.000 EUR). Dupa mai multe drive-teste cu tot felul de masini electrice, m-am decis ca urmatoarea mea masina o sa fie electrica, motivul principal fiind usurinta cu care se conduce si confortul. In tinerete am fost un pic petrolhead, si un pic mai mult car geek, dar acum m-am plictisit de mestecat in benzina prin oras, pe unde fac 95% din rulaj. M-am dus la un dealer VW sa cumpar un e-Golf Mk7.5, era masina care mi-a placut cel mai mult. Eram hotarat sa iau un exemplar de pe stoc. Nu prea ma intereseaza briz-briz-urile la masina. Mi-a placut foarte mult designul interior, materialele, modul cum este compartimentat interiorul, scaunele, amplasarea comenzilor, etc. Erau doar doua chestii majore care nu imi placeau la aceasta masina, dar eram oarecum impacat cu ele stiind ca nici la concurenta nu gasesc ceva mult mai bun: autonomia reala 200 Km...m-ar fi obligat sa tin totusi si o masina pe combustibili fosili in curte lipsa incalzire / racire la baterie ... sunt genul care tine o masina multi ani (actuala e la mine de 12 ani) si aveam unele retineri referitor la cum se va pastra bateria > 10 ani fara racire. In acel moment, dealerul mi-a pus pe masa doua variante: e-Golf cu baterie 32 kWh utilizabil din 35.8 kWh total, motor 134 CP, la 34.500 EUR. ID.3 1St, cu baterie 58 kWh utilizabil din 62 kWh total, motor 204 CP, la 36.000 EUR Diferenta de pret este mica. Diferenta de autonomie si performanta este insa foarte mare. Asa ca am riscat si am ales a doua varianta. Teoretic cu o autonomie de pana la 420 Km, asta poate sa fie singura masina din familie. Nu cred ca va trebui sa tin fosila. O s-o dau la Rabla. Am studiat foarte multe articole si am vizionat foarte multe filmulete cu ID.3. Efectiv nu am ce sa-i reprosez. Nu am gasit ceva care sa ma deranjeze. Stiu ca plasticele la interior nu par sa fie la fel de calitative ca la e-Golf, stiu ca designul exterior este foarte "cuminte", neutru, fara nici un pic de agresivitate...nu ma deranjeaza. Singurul mare dezavantaj si mare risc la ID.3, din punctul meu de vedere, este ca o sa fiu beta-tester pentru VW. Pentru ca stim cu totii ca tot timpul prima generatie la o masina e mai ... cu cantec. Update-uri, rechemari in service, samd. Vom vedea...4 points
-
3 points
-
Sa o stapanesti sanatos si felicitari pentru achizitie! Daca o verifici trebuie completat/schimbat uleiul deci poti asta doar daca ii faci si schimbul. Mai devreme de 20.000km nu e nevoie, oricum. Oettinger gasesti la reprezentanta in catalogul de accesorii. In poza pusa de tine sunt 2 repere. Adunate s-ar putea sa te sperie pretul Atentie la replici, e plina piata (olx, eBay, etc) de replici si fitment-ul este foarte prost. De material nu mai zic... 5G0 071 601 A 041 - aripioarele (~1000 RON) 5G0 071 644 C GRU - eleronul (~3000 RON cu tot cu kitul de adeziv) Pe langa anvelope (Conti Sport Contact 5 pare ca ai), placute si lichid cum ai spus, sa ai grija cu temperatura uleiului din motor. In varianta cu soft stock este facuta sa mearga la 105-110 grade pentru eficienta dar pe circuit te vei trezi cu 125-135 destul de repede si nu stiu cat de ok e Castrol la acele temperaturi2 points
-
Si cum orice inceput trebuie sa aiba si un sfarsit, incepand de saptamana asta, B5-ul are un nou proprietar. Nu am pus masina la vanzare pe niciun site, n-am zis nimanui ca am intentia de a vinde; pur si simplu am fost abordat de o cunostinta mai veche care mi-a facut o oferta buna, iar in final am ajuns sa batem palma. Nu as fi vandut-o sub nicio forma daca pretul nu ar fi fost unul foarte bun, dar mai ales daca as fi dat-o unui necunoscut care avea sa isi bata joc de munca mea. Dupa ce a luat-o noul proprietar, a mers cu ea la service, a facut o verificare cap coada, si DOAR preventiv a ales sa schimbe 2 capete de bara si sa faca o revizie completa (inclusiv distributia) desi eu abia facusem schimb de ulei si filtre acum 5000km. M-a sunat si mi-a multumit pentru ca stia ca nu are cum sa ia de la mine o masina naspa. A fost o experienta interesanta, si desi am facut multe modificari si imbunatatiri, varsta, dimensiunea si puterea mica a masinii, si-au spus in final cuvantul. Nu regret nimic si ma declar multumit pentru ca a rezistat pe toata perioada in care am folosit-o pentru a imi face treaba cu ea. Mai jos cateva poze cu ea, fix cu o seara inainte de vanzare. Iar daca mai sus am scris ca orice inceput are un sfarsit, mai jos va voi spune ca orice sfarsit e un nou inceput. In consecinta, voi prezenta mai jos, inlocuitoarea B5-ului. Este vorba de un A4, B8, fabricat in 2009, 1.8 TFSI - 160cp. Nu este extraordinar de dotata, dar criteriile de selectie au fost: masina mai noua, mai puternica, mai mare si cu km putini. Ca dotari voi mentiona doar ce intra ca optional (masina fiind in mare parte echipata standard): - faruri bixenon + led - oglinzi pliabile electric - volan in 3 spite de S-Line - senzori fata-spate - senzor lumina In rest, pot spune ca marea bucurie o reprezinta motorul si faptul ca masina are km putini (132.000), verificati, trecuti pe factura de la dealerul din DE, pe TUV si asa mai departe. De asemenea, masina in interior arata aproape noua. NU are nicio zgarietura pe plastice, nicio zgarietura pe butoanele de la geamuri, buretele de la sezutul scaunului nu este lasat deloc, nu prezinta pete sau urme care sa arate ca s-ar fi fumat in interior. Voi pune doar cateva poze cu ea, urmand sa fac mai multe maine, pe lumina, dupa spalare si curatare corespunzatoare. Iar in materie de modificari, o sa incerc sa tin masina cat mai clean posibil, dar cred ca voi face urmatoarele: - polish la faruri - alte jante de vara (cele de masina sunt foarte urate, dar le voi tine de iarna) - leduri la numarul de inmatriculare - curatat tipsurile sau puse unele noi, cromate, tot de la Pilot - nelipsitele "mud flaps" pe care le-am pus si pe B5 Cam asta e ce imi vine in minte la ora asta. Daca este cineva care a avut motorul asta si imi poate da ceva detalii despre el, chiar as fi interesat.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
In mufa oglizii? Pliere, electrocromata,etc....verifica pe diagrama, in elsa1 point
-
1 point
-
Din pacate asta e o problema la masinile vechi, oricat de fiabile ar fi ele. La beetle-ul meu, oricat de fiabil ar fi alh-ul, tot sunt imbratranite toate furtunasele si mai cedeaza unul din cand in cand. Dar priveste partea buna, culoarea e geniala, o repari si mergi cu tupeu inainte si te bucuri de ea.1 point
-
1 point
-
Welcome to the club! Sa o alergi sanatos, este foarte frumoasa. Eu am vazut-o live si pot sa spun ca arata muuuult mai bine decat in poze . Ca si sfaturi, pe langa ce ti-au scris baietii mai sus: fa-ti reviziile exclusiv in reprezentanta (de preferat in reprezentanta de unde ai luat masina) - sper sa nu descoperi cat ajuta treaba asta in caz de garantie/culanta; schimbul de ulei la cutie fa-l mai devreme (in niciun caz la 60.000 km cum spune producatorul) - la DQ381 se strange multa "pilitura" in ulei si poate afecta pe termen lung; daca te hotarasti sa iti iei Oettinger, mergi pe varianta originala (stiu ca e mai scump) si prezinta-te cu facturile de piese + manopera la asiguratorul tau casco, ca sa ti le introduca in polita.1 point
-
Este o problema oarecum comuna cu acea piesa care a cedat la tine. Am patit si eu ceva aseamantor: am mers la tara intr-un weekend si dupa ce am ajuns, am vrut sa scot capacul de motor sa caut un cod parca, si am atins foarte putin acel stut care si la tine s-a rupt. Intr-o fractiune de secunda, am simtit antigel fierbinte pe fata, mi-am luat un mare head shot nu m-am dus la spital, dar a fost aproape. Ca si rezolvare am fost la un Dedeman si am luat un stut metalic de grosime similara, am gaurit piesa si l-am infiletat, pt a ajunge macar acasa. Am mers o saptamana asa, pana a venit piesa noua. Cam un an am mers cu piesa “ custom” in portbagaj- just in case... ca fapt divers, se gasea atunci si toata piesa metalica pe site-uri straine.1 point
-
1 point
-
Merci @Doomy, foarte elocvent. Sa vad acum daca ii conving pe desteptii de la reprezentanta sa imi curete si sita..altfel trebuie sa merg in alta parte pentru aceasta operatiune, ceea ce va fi ciudat de facut dupa ce am schimbat uleiul..1 point
-
Am terminat de bălit, am şters tastatura, acum pot scrie. De vis R-ul! Să-l manevrezi sănătos! Tânjesc şi eu după unul... Variant.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Update, pentru ca asa este frumos: Joi am fost la dl. Florin la service pentru niste erori la yalele de pe partea stanga si la manerul kessy tot de pe partea stanga, am verificat, ne-am uitat, n-am gasit nimic aiurea, pana cand a masurat dl. Florin curentul la baterie in stand by. SOC, la 10min dupa ce am incuiat masina curentul oscila la fiecare 30sec intre 1.25A si 0,45A,dupa multe cautari am descoperit si vinovatul. Calculatorul de confort este busit si se trezeste aiurea, de aici si erorile la yale si kessy, urmeaza sa-l schimbam in urmatoarele saptamani. Multumesc dl. @F l o r i n pentru implicare si profesionalism, recomand tuturor sa-l contacteze, este un adevarat profesionist!1 point
-
Pe O3 incalzirea auxiliara era pana in 800 de euro. Acum aproape 1400. Si cel mai probabil nu sunt diferente tehnice. Asa se fac banii...1 point
-
Pana la urma m-am hotarat pe discuri fata/spate Zimmermann + placute fata/spate Zimmermann + senzori fata/spate (4x) Bosch...pret aproape 2000ron1 point
-
in urma rasfoirii acestui topic am ajuns la concluzia ca service-ul AUTOINVENTY Sibiu ar fi cel mai ok am decis sa fac revizia la ei (distributie + filtre + ulei + discuri + placute frana) in urma schimbului de distributie m-am ales cu un sunet foarte dubios si ingrijorator ce provine din zona curelei am fost la ei, au reverificat si mi-au zis ca "pana isi face putin rodaj cureaua..." si-a facut rodaj si zgomotul devine din ce in ce mai sesizabil am fost azi la ei, sa le propun schimbul curelei de distributie (curea GATES cumparata de mine), fara sa mai platesc manopera, intrucat lucrarea e inca in garantie. spre surprinderea mea, m-au refuzat pe motiv ca daca vreau sa reclam distributia, trebuie reclamat tot kitul, nu doar cureaua. deci, prima bila neagra alte bile negre: - cand am fost prima data la ei sa le cer o diagnoza completa atat pe partea mecanica cat si electrica, mi-au dat vreo 15 pagini A4 cu eroarile depe VCSD fara sa imi spuna absolut nimic despre ele (cu alte cuvinte, tine aici foile si descurcate) - la schimbul discurilor de frana, pe spate mi-au facut un prezon uitat (identificata problema la o vulcanizare cand am mers sa fac echilibrarea) - cer deviz pentru schimb ambreiaj+volant, mi-au propus SACHS cu 2.100 lei piesele + 450 lei manopera (asta in conditiile in care aceleasi piese, se vand cu 1.300 lei pe piata) per total, ma declar nemultumit de si imi pare rau de alegerea facuta acum ramane sa merg la alt service sa repar ceea ce refuza ei sa faca. asta e mentalitatea romanului.. refuzul de a-si asuma responsabilitatea cand lucrurile nu merg bine. sper ca acest mesaj sa ajute alti sibieni cand vine vorba de a alege un service din acest oras. o zi buna.1 point
-
1 point
-
Salutare, am un touran de 2,0 l 136 cp AZV an 2003, am si eu o intrebare vis a vis de pompa ABS. ESP este OFF(nu functioneaza), la scaner zice ca senzorul e defect. ABS functioneaza....dar va trebui sa schimb pompa deoarece senzorul ESP este integrat in corpul pompei. Intrebarea ar fi: daca pompa mea are codul 1K0614 517 B iar la dezmembrari am gasit la un touran de UK an 2004 AZV o pompa cu codul 1K0614 517 H(deci difera doar terminatia ....in loc de B este H) sa o cumpar oare? Mentionez ca la modelul de UK pompa nu mai este in dreapta masinii ci in stanga.....si evident conductele de frana au alta arhitectura.....oare sa nu se potriveasca? Multumesc !1 point
-
Multumesc baieti, mare pasionat nu sunt(gen czr?) , dar recunosc, imi plac masinile sport. Visul meu e rs6 generatia asta noua - 2019. Poate o sa mi l permit candva. Am facut doar 100km in weekend desi ar fi mers 1000, mai greu cu plecatul de acasa cu un bebelus...Dar recuperez eu. Masina e ce trebuie, pana acum. Mi am zis de la inceput ca vreau si track days si ca voi face un efort sa ajung cat de des pot, ca sa ma bucur de masina asa cum trebuie. Cu fostul subaru nu prea am facut asta, din diverse motive si mi pare rau. Ne stim si de pe alt forum? ?0 points
-
Salutari,astazi am intrat in posesia unui passat B8 2.0 TDI 190cp ,dupa ce in trecut am condus un B6 170cp. Ca si dotari pot zice ca este extra full model HL 2016 ,ca si probleme care inca nu stiu foarte multe ar fi webasto nu porneste ,banuiesc din cauza temperaturii de afara ,pe parte dreapta fata nu pot cobori geamul din comanda de la sofer,doar urca geamul si manerul la sofer putin crapat ,in rest masina se comporta exemplar . Pun doar o poza si mai urmeaza cand voi avea timp si cu interiorul si cu interiorul!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00