Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.02.2020 în toate secţiunile

  1. Upgrade la sitemul audio. Am inlocuit mocheta cu una cu usa de vizitare mai mare (de la modelul cu 2 baterii).Pe usita urmeaza sa pun grila difuzorului nou (momentan nu e pe stoc in RO) Pregatita de vacanta de iarna
    9 points
  2. Multumesc baieti, mare pasionat nu sunt(gen czr?) , dar recunosc, imi plac masinile sport. Visul meu e rs6 generatia asta noua - 2019. Poate o sa mi l permit candva. Am facut doar 100km in weekend desi ar fi mers 1000, mai greu cu plecatul de acasa cu un bebelus...Dar recuperez eu. Masina e ce trebuie, pana acum. Mi am zis de la inceput ca vreau si track days si ca voi face un efort sa ajung cat de des pot, ca sa ma bucur de masina asa cum trebuie. Cu fostul subaru nu prea am facut asta, din diverse motive si mi pare rau. Ne stim si de pe alt forum? ?
    4 points
  3. Dupa aprox. 4000 km cu ravenol dpf-ul arata ok si uleiul inca nu e negru
    4 points
  4. 1. Ornamente pedale GTI 2. Grile plansa bord shimbate 3. Montat fete usi 4. Nuca schimbator
    3 points
  5. Am terminat de bălit, am şters tastatura, acum pot scrie. De vis R-ul! Să-l manevrezi sănătos! Tânjesc şi eu după unul... Variant.
    2 points
  6. Am rezolvat si cu grila originala. Am adaugat "plasa" fagure pe interior. Aceeasi plasa intentionez sa pun pe bara.
    2 points
  7. Multumesc pentru urari, drumuri bune si voua cu nemtoaicele voastre. Sita aia banuiesc ca o pot verifica oriunde, nu pare mare inginerie. Ca prime impresii asa, se simte mult mai naravasa decat fostul STI care avea tot 300cp dar era un motor de turatie, trebuia sa lucrez putin sa stau in cuplu, la R avand cuplul la 2000rpm, pare mereu gata de fuga, sa zic asa Suna bine de tot in Race, chiar daca multi zic ca e sunet fals, nu mi pasa, e ce trebuie si ti pune un zambet tamp pe fata, i love it. O sa ma obisnuiesc mai bine dupa primele sute de km cu ea. Trebuie sa ma invat cu meniurile, e diferit putin fata de asiaticele mele, de care sunt obisnuit. Ce as vrea sa fac in viitorul apropiat: - eleron Oettinger, se pare ca e piesa originala, o sa cer o oferta de la reprezentanta. Am gasit pe net ceva dar nu sunt lamurit. O sa fie negru lucios, clar. - padele mai mari de metal pt schimbator, sunt jenante cele stock - placute ds2500 sau alt model mai “sport” - inca mai citesc aici - probabil un lichid de frana mai rezistent la fierbere, vedem. imi doresc sa ajung la track days mai des, sper sa mi fac timp...
    2 points
  8. Salutare si bine v am gasit, tocmai ce am dat comanda acum cateva zile pentru un Golf R la PBN cu livrare in feb 2020. Cochetam cu ideea unui S3 2013+ SH insa dupa multe dezbateri interioare am ales sa cumpar un R nou, vorba aia, masina noua e masina noua. Multi o sa spuneti ce greseala am facut si ce puteam lua de banii aia, nu va contrazic, dar nu mai am timpul necesar sa intretin ca la carte o masina sh sport cu ceva km la bord Nu am mai avut VW pana acum, am detinut si inca detin doar japoneze sau sud coreene de la 1.4 mpi de 100cp la 2.5 turbo 300cp si awd Mai am acum o mazda 6 wagon 2.2 diesel awd 2019 “de familie” dar sufletul meu tanjea dupa ceva sportiv mic compact cu dsg si awd. Ca si dotari am pus: DCC, jante 19 Pretoria Black, dynaudio, ceasurile digitale, light assist, lane assist, park assist, blind spot monitor, camera spate, oglinzi negre cu pliere automata, keyless, pachetul iarna, geamurile fumurii si app connect. N am vrut piele, mi se par f ok scaunele stock de stofa (le am vazut live) si nici trapa sau alte maruntisuri ne esentiale. Mi ar fi placut evacuarea Akrapovici si pachetul performance dar si asa am depasit mult bugetul initial. Culoarea Tornado red, sper sa dea bine cu toate elementele negre. Masina va fi daily driver, sper sa o mai conduca si nevasta-de asta am pus toate optiunile de asistenta (are permis dar nu prea a condus de frica traficului din bucuresti). Avand portbagaj mic si fiind compacta, Mazda ramane optiunea de “afara” deocamdata cat e copilul f mic dar sper sa prind cateva drumuri mai lungi si cu ea. Ce as dori sa aflu de la posesori de R - consumul in bucuresti cum e? Da stiu, ce conteaza? Asa informativ macar daca o tii pe eco poti scoate prin bucuresti in trafic consum decent? Am vazut pe GTi 7.5 un 15,6% la un coleg, ca idee... - benzina de care puneti? Merge si 95? La STI daca puneam altceva decat omv/petrom 99/100 o lua razna - masina e comfortabila prin bucuresti? Mi a fost teama ca nu si am pus DCC ul - probleme cunoscute sunt? Bine, am garantie evident dar e bine de stiut - greierasi ceva? -sistemul dynaudio merita? Pe mazda am Bose si suna senzatie... daca aveti intrebari despre cum e mazda sau cum era STI ul va raspund cu drag abia astept sa ne cunoastem si live
    1 point
  9. Si cum orice inceput trebuie sa aiba si un sfarsit, incepand de saptamana asta, B5-ul are un nou proprietar. Nu am pus masina la vanzare pe niciun site, n-am zis nimanui ca am intentia de a vinde; pur si simplu am fost abordat de o cunostinta mai veche care mi-a facut o oferta buna, iar in final am ajuns sa batem palma. Nu as fi vandut-o sub nicio forma daca pretul nu ar fi fost unul foarte bun, dar mai ales daca as fi dat-o unui necunoscut care avea sa isi bata joc de munca mea. Dupa ce a luat-o noul proprietar, a mers cu ea la service, a facut o verificare cap coada, si DOAR preventiv a ales sa schimbe 2 capete de bara si sa faca o revizie completa (inclusiv distributia) desi eu abia facusem schimb de ulei si filtre acum 5000km. M-a sunat si mi-a multumit pentru ca stia ca nu are cum sa ia de la mine o masina naspa. A fost o experienta interesanta, si desi am facut multe modificari si imbunatatiri, varsta, dimensiunea si puterea mica a masinii, si-au spus in final cuvantul. Nu regret nimic si ma declar multumit pentru ca a rezistat pe toata perioada in care am folosit-o pentru a imi face treaba cu ea. Mai jos cateva poze cu ea, fix cu o seara inainte de vanzare. Iar daca mai sus am scris ca orice inceput are un sfarsit, mai jos va voi spune ca orice sfarsit e un nou inceput. In consecinta, voi prezenta mai jos, inlocuitoarea B5-ului. Este vorba de un A4, B8, fabricat in 2009, 1.8 TFSI - 160cp. Nu este extraordinar de dotata, dar criteriile de selectie au fost: masina mai noua, mai puternica, mai mare si cu km putini. Ca dotari voi mentiona doar ce intra ca optional (masina fiind in mare parte echipata standard): - faruri bixenon + led - oglinzi pliabile electric - volan in 3 spite de S-Line - senzori fata-spate - senzor lumina In rest, pot spune ca marea bucurie o reprezinta motorul si faptul ca masina are km putini (132.000), verificati, trecuti pe factura de la dealerul din DE, pe TUV si asa mai departe. De asemenea, masina in interior arata aproape noua. NU are nicio zgarietura pe plastice, nicio zgarietura pe butoanele de la geamuri, buretele de la sezutul scaunului nu este lasat deloc, nu prezinta pete sau urme care sa arate ca s-ar fi fumat in interior. Voi pune doar cateva poze cu ea, urmand sa fac mai multe maine, pe lumina, dupa spalare si curatare corespunzatoare. Iar in materie de modificari, o sa incerc sa tin masina cat mai clean posibil, dar cred ca voi face urmatoarele: - polish la faruri - alte jante de vara (cele de masina sunt foarte urate, dar le voi tine de iarna) - leduri la numarul de inmatriculare - curatat tipsurile sau puse unele noi, cromate, tot de la Pilot - nelipsitele "mud flaps" pe care le-am pus si pe B5 Cam asta e ce imi vine in minte la ora asta. Daca este cineva care a avut motorul asta si imi poate da ceva detalii despre el, chiar as fi interesat.
    1 point
  10. Hai ca am mai si spalat-o, ca nu se mai distingea culoarea. Apoi am vazut ca saptamana asta o sa ploua iar Dificil cu culoarea (pardon, non-culoarea) asta... In rest adunam km, fara probleme majose (sau minore), si cu un ranjet tamp pe fatza la fiecare drum. Sor-sa a luat ITP saptamana trecuta pe cat se poate de bune - am avuit ghinionul sa o blogheze RAR-ul. Singura chestie la care s-a uitat mai lung au fost farurile - a trebuit sa ii explic ca nu sunt xenoane, doar lupe. Masina de (anul asta in septembrie) 20 de ani.
    1 point
  11. O aparitie foarte interesanta acest red-black pe R. Elasticitatea motorului este normala, in comparatie cu STI-ul - boxerul, indiferent de configuratie "trage mai de sus" decat 4L-ul. Iar de sunet, ma bucur ca esti multumit, pentru ca si STI-ul suna intr-un mare fel. R-ul este o masina mai versatila insa, cu care poti merge si calm, si la consum, si "race" Keep it up! Si uita--te pe topicul lui @C Z R - ai ce inva... studia
    1 point
  12. Cateva poze facute weekendul asta :D. Inca astept raspuns la intrebarea cu carenajul de pe partea soferului... mi se pare ca nu era acea deformare acolo (pare topit ). Am un zgomot la rulare care cred ca este de la un rulment. In martie la final o sa ajunga la service. ODO> 118.500km Drumuri bune! Edit. Era sa uit, am luat un set de jante ca cel din poza. Le voi pune vara si actualele raman pt iarna.
    1 point
  13. @Dan78WRC - CarNet nu are treaba cu Waze/Google Maps (Apple Carplay / Android Auto). Pt astea ai nevoie de App Connect. Citeste acest topic in intregime si nu cred ca vei mai avea dileme. Bafta
    1 point
  14. @cristi511 Mulțumesc! Din păcate, am fost o perioada fără acces la net și nu am pus cap la cap ce s-a discutat aici înainte sa apăra topicul dedicat. Am postat acolo câteva detalii:
    1 point
  15. Am ridicat azi masina, in sfarsit. Am facut rapid cateva poze la dealer, sper sa apuc sa i fac mai multe dupa ce i fac un detailng exterior.
    1 point
  16. Evacuarea in construcție
    1 point
  17. Am gasit aici un model de cerere pentru predare a masinii solutionat cu succes in UK: https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 La mine unul, Skoda-Manuala, smuciturile inca persista si uneori destul de enervant... mai ales in traficul din Bucuresti. Update-ul din octombrie a mai redefinit calibrarile din codul calculatorului de injectie, dar nu complet.... si acum nu mai exista vreun update. Haideti sa fim mai multi. Daca ramanem cu mentalitatea ca in Romania nu o sa se intample treaba cu predatul si refinantarea integrala ori inlocuirea masinii, si nici nu incercam.. pai asa o sa ramanem! De asemenea, e deschis un thread separat aici, in care tin evidenta procesului meu:
    1 point
  18. Masina de Suedia de asta are spalatoare la faruri. Cam toate masinile acolo au spalatoare la faruri fie Halogen/Led. Ex. Toyota Auris in Ro nu a avut niciodata spalatoare la faruri si acolo are si la Halogen/LEd.
    1 point
  19. Desi a trecut un pic de cand a fost facuta, poza asta este un "must" sa fie adaugata la colectie! Si, daca tot m-am dus pentru poza (<-joke!), am profitat de ocazue pentru a o mai masura o data, ca sa ne linistim piticul curios. Ocazie care s-a lasat cu atinsul si a unui alt prag psihologic - acela de +100 cp / stock . Multe multumiri, inca o data, lui @C Z R pentru timp si disponibilitate!
    1 point
  20. Gata! Am facut-o si p-asta . Acum aratam si sunam "the part". Evacuare catback Golf 7R + open valve + resonator delete . Din pacate, inca nu am gasit o varianta prin care sa facem functionale si valvele, dar am decis sa le pastrez "just in case" pentru cand se va gasi o solutie...
    1 point
  21. Legat de etrieri, este perfect adevarat ca munca necesara pentru vopsirea lor acasa este nejustificat de grea. Legat de aspect... a iesit decent, doar ca a doua oara ii duc la powdercoating direct , asta fiindca nuanta este destul de pretentioasa, iar in cazul in care nu e bine aplicata arata dubios. Nu am masurat dB dupa antifonare si a trecut destul de mult timp de atunci, nu pot spune acum cat de mare e diferenta. Totusi geamurile subtiri si in general constructia cu economie a masinii o face putin zgomotoasa pt gustul meu. L.E - totusi in ultima imagine lumina ii pune bine in valoare
    1 point
  22. Salutari,astazi am intrat in posesia unui passat B8 2.0 TDI 190cp ,dupa ce in trecut am condus un B6 170cp. Ca si dotari pot zice ca este extra full model HL 2016 ,ca si probleme care inca nu stiu foarte multe ar fi webasto nu porneste ,banuiesc din cauza temperaturii de afara ,pe parte dreapta fata nu pot cobori geamul din comanda de la sofer,doar urca geamul si manerul la sofer putin crapat ,in rest masina se comporta exemplar . Pun doar o poza si mai urmeaza cand voi avea timp si cu interiorul si cu interiorul!
    -1 points
  23. La tine e diesel, alte temperaturi. Eu nu ajung curand jos in garaj la masina ca sa o vad. Nu prea o mai folosesc, a facut 500km in 3 luni.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!