Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2020 în toate secţiunile

  1. Primul R32 cu badge sleeper de GTI
    4 points
  2. @Navi Ca o paranteză, nu suntem obligati sa refacem configuratia de cate ori scrie un user pe forum. Unii din noi au mașinile de niste ani, nu mai sunt la curent cu ultimele combinatii de opțiuni, dar poti fi recunoscător ca avandu-le de atata timp stim sa iti raspundem la întrebările despre cum functioneaza una si alta. Mai trebuie sa tii cont ca unii mai norocosi au luat variante Highline la care multe sunt incluse din start (la unele modele top led e standard) si chiar nu a contat in ce pachet era cate un optional stingher. Aici incercam sa fim relaxați, mai mult glumim, dar admitem ca acest simt nu e dezvoltat in mod egal la toate persoanele. Ontopic: Daca tot ne scrii, sa ne explici si ce cuprinde Pachet Function 2 si lasă supărările, doar ești pe punctul de a comanda o masina noua. Puteai sa treci in capul listei de opționale modelul (scurt, lung), motorizarea, diesel/benzina, cutia si nivelul de echipare de la care pleci, altfel doar ghicim si ne ocupa din timpul liber.
    2 points
  3. - incalzirea stationara cred ca este mai utila. Incalzeste habitaclul, automat si dezgheata parbrizul si nici volanul nu mai pare asa de rece. - selectare mod de conducere sa alegi doar daca pui si DCC, altfel prea putine schimba.
    2 points
  4. Foarte mișto pozele și descrierile! Ma bucur sa citesc/aud ca ești încă mulțumit de masina și de tot ce poate ea. Legat de frane, fără sa insist prea tare in off-topic, discuri de Clubsport cu niște plăcute mai “agresive” ar fi un prim pas bun, urmat eventual și de etriere de TT-S 4 pistoane pentru discuri de 340 mm. Posibil sa nu fie nevoie de distanțiere astfel
    2 points
  5. 1. Ornamente pedale GTI 2. Grile plansa bord shimbate 3. Montat fete usi 4. Nuca schimbator
    1 point
  6. Pe O3 incalzirea auxiliara era pana in 800 de euro. Acum aproape 1400. Si cel mai probabil nu sunt diferente tehnice. Asa se fac banii...
    1 point
  7. Referitor la 4x4, am un Mitsu Outlander 4x4 de 6 ani si l am folosit de maxim 6 ori si am trecut prin toate situatiile posibile(mai putin pe coclauri, unde oricum nu s ar fi descurcat decat un Pajero)drept pt care am renuntat la sistem cand am comandat masina. Vine in martie, 1.5 TSI DSG FWD cu discount de 6.000 E in luna Ianuarie. Am ales mai multe optionale printre care: top led, camera spate, pachet easy open/close, side lane emergency assist, webasto si vopsea metalizata. Aceeasi dilema am avut si eu, legat de parbrizul incalzit care ma obliga sa iau incarcare wireless(cand de fapt voi tine telefonul in fir pt. App Connect) si am decis sa iau webasto(la discountul asta era si pacat). Va doresc intelepciune in alegeri si asteptare usoara! Ps. Greu mai trece timpul cand astepti...
    1 point
  8. Revin cu lămuriri Am preferat sa fac revizia la Haldex exact pentru a evita astfel de situații precum cea expusă de @C Z R . Citind pe forumurile din afara, am văzut cum arată acea sita la revizia de 30k km și am preferat sa schimb uleiul proactiv. Din păcate, curățarea sitei nu este considerată “operatiune de service” și cei de la PBN nu au fost de acord sa demonteze pompa (bine, ei nu prea erau de acord nici cu schimbatul uleiului, dar na...). Costul schimbului de ulei a fost de ~420 lei. Am in vedere, pe viitor, sa fac și o curatare a pompei, ca sa fiu Safe .
    1 point
  9. Da. Activat eu pe kodiaq cu obd. In plus am activat si heart beath light effect...postate in aria dedicata kodiaq. ‐---‐--------‐-------------------- - Interior light progressive turning on Module(09) - Central Electrics Adaption Submenu: Suchbeleuchtung_allgemein Value: KL58 Einschalten mit Rampe -> Active ‐‐-------------------------------------------------------------------- - Heart-Beat light effect on Start Engine Button for Keyless Module B7 - Access Startsystem Interface [note: on some cars, the KESSY module is @ address hex05) Security Access -> 20103 Adaptation Submenu - DeveloperCoding: Search lights - ZAT_illumination_concept_mybeat_clamp58xt -> Activated (Default -> Not activated) - ZAT_illumination_modus_mybeat_clamp58xt -> Activated (Default -> Not activated)
    1 point
  10. Si eu zic la fel ca @DDoc La moduri de conducere cel mai mult se vede diferenta la DCC, in rest sunt diferente prea mici, doar un reglaj pe regim de ventilare clima, modul inutil Eco si o intarire artificiala la volan pe care nu o agreez. Eu merg majoritar cu suspensia pe "confort".
    1 point
  11. Este foarte util volanul, chiar daca ai incalzire stationara: nu cred ca o vei folosi mereu iar volanul este ieftin. Selectarea modului o recomand si fara DCC. O am eu ai am facut foarte bine cand am luat-o. La fel, nici asta nu costa mult, deci merita.
    1 point
  12. Volan incalzit recomand din toata inima. Cel putin.
    1 point
  13. Pentru că ai un singur cablaj pentru senzorul de uzură, la roata din stânga (faţă).
    1 point
  14. Pai zici ca e alta culoare . Nu seamana cu pozele din paginea precedenta, defapt cu nici o poza din topicul asta. Ori au gresit codul de culoare ...Tinde a culoarea de pe R32.
    1 point
  15. Ia uite ma s`au pus sacalii pe mine am vazut cum arata clean, cu dop de sticla, si mi se pare mai misto ; cat despre utilitate, ce sa zic ; nu prea tin masina jegoasa..o sa ma mai gandesc ; prioritar este sa strang bani sa reconditionez jantele ca sa fie gata 100%.
    1 point
  16. 100 lei pt 6 suruburi ...e chiar mult ,cutia fiind data jos si taxata separat cu manopera
    1 point
  17. Fix problema asta o am si eu acum. Imi scartaia fata in mare parte si foarte putin si spatele ... dar am luat niste denivelari care au "deranjat" suspensia si acum scartaie de parca zici ca tipa din gaura de sarpe.Cum erai tu, sunt si eu la capatul nervilor in ceea ce priveste scartaitul asta. O sa gresez buscile vietii , le fac o baie in vaselina.
    1 point
  18. Ma contrazici degeaba... E o jucărie. Ma îndoiesc ca exista vreun profesionist care o folosește în diagnoza pe care o face clientilor și pe baza căreia repara/diagnostichează o mașina... Un soft de 60 lei și un adaptor chinezesc de 100 lei. Ca te poți juca cu ea.... E alta poveste. Ca idee, din prisma serviciilor pe care le ofer, încerc sa ma țin la curent cu orice noutate apare. M-am jucat și cu acesta, acum mai bine de 1 an .. .... Dar nu îndrăznesc sa ii verific unui client, cu asa ceva... Merita sa primească ceva profesional, asa cum am scris mai sus. În rest, ca jucărie.... Interesant.. Și atât. Hobby... Pt cei care nu știu /nu au un vcds. Dar pt mine, ce îmi oferă în plus? În minus... Și bălării... Da. Imi pare normal ca atâta timp cât nu cunoaște parametrii unui motor, sa nu ii afișeze. Dacă afișează eronat, e mult mai grav.
    1 point
  19. Am citit, intrebarea era cred ca destul de pertinenta si consumai mai putina energie cu un raspuns pe subiect fara sa ma trimiti cu drag la manual.
    1 point
  20. Despre restul nu stiu ce sa zic, dar daca ne uitam pe topicul ElcarGid se pare ca nu sunt chiar asa de praf. De fapt in Romania, dupa parerea mea si a altor colegi care au post-at in topicurile respective, singurele service-uri Skoda - VW in regula par sa fie AutoGrup Constanta Sud, ElcarGid Buzau si Nurvil Rm. Valcea. Vorbesc de service-uri autorizate si gen reprezentanta. Sigur ca sunt multe alte service-uri private mai mici care fac treaba buna. Scuze de OT!
    1 point
  21. Voi chiar credeti ca exista diferente intre discurile/placutele ambalate de VW produse de exemplu de TRW si piesele direct de la TRW?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!