Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2020 în toate secţiunile
-
8 points
-
8 points
-
7 points
-
5 points
-
Asa este, afecteaza aerodinamica masinii, de aceea, la Golf, am pus pe spate stergator tip "aero", si tinuta de drum s-a imbunatatit simtitor.4 points
-
Pai zici ca e alta culoare . Nu seamana cu pozele din paginea precedenta, defapt cu nici o poza din topicul asta. Ori au gresit codul de culoare ...Tinde a culoarea de pe R32.2 points
-
2 points
-
Nu mă refeream să o speli la destinaţie (cine nu face asta?), ci când eşti pe drum şi mai ai câteva sute de Km până acasă.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare! Am achizitionat de curand un Passat B8 ce are in dotare farurile LED Basic (nu vb de varianta Matrix Full cu "lupe"). Am atasat o poza de exemplu. Pe langa faptul ca functia farurilor de "comming home" (adica sa ramana aprinse un pic dupa ce cobori din masina) este Manuala, am constatat faptul ca pe timp de noapte farurile LED Basic nu lumineaza atat de bine... Ce ma deranjeaza este practic distanta de iluminare... Farurile nu lumineaza in departare.. Stiu: se regleaza automat la pornire in functie de greutatea incarcaturii masinii, doar ca efectiv mi se pare ca farurile bat cam in pamant. In meniu nu exista reglararea inaltimii farurilor. Stiti cumva ce ar fi de facut? Cum as putea sa "ridic" un pic raza de actiune a farurilor? Multumesc!1 point
-
Va salut colegi forumisti! Dupa o pauza de aproape 2,5 ani, de la vanzarea masinii anterioare Golf 7R, revin in grupul VAG. In acest interval am avut 2 bucati de Chevrolet Cruze, prima cu motor 1,8 benzina aspirat, 140 cp, cutie manuala 5 trepte, din 2010, l-am folosit 1 an, aproximativ 23.000 km, iar a doua , varianta combi, tot acelasi motor+ cutie, dar din 2014, folosit 13-14 luni , condus aproximatix 25-26.000 km, ambele revandute cu +50, respectiv +100 euro fata de preturile de achizitie . Am fost multumit de masini si de "afacerile " acestea doua , mai ales ca nu am investit nimic in ele, avand noroc ca ambele aveau revizia facuta cu putin inainte sa le cumpar si asa nu am facut absolut nimic la ele, reviziile urmatoare urmand sa le faca noul proprietar. Dar odata ce familia a crescut deja Cruze combi nu mai facea fata cu cei 500 l ai portbagajului (bagaje + carucior+ patut de voiaj) + spatiu in spate doar mediocru....si in secret tanjeam dupa un plus de putere pentru depasiri mai linistite si mai in siguranta Venind de pe G 7R pe Cruze (0-100 era dublu si un pic la Chevy )... mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc si sa ma acomodez cu un stil de condus total diferit, datorita motorului.....Astfel am inceput sa ne uitam cu sotia dupa alta masina. Masina urma sa fie noua, SUV dimensiune medie, 4x4, cumparat in leasing financiar, garantie macar 4 ani, buget discutabil... dar stiam ca peste pretul Golf 7R Doamna nu accepta prea multe deci eram undeva pe la 43.000-44.000 euro cu TVA, valoarea de contract. Ea, ar fi dorit Audi....Q5 ...dar ne-am dat seama foarte repede, ca la acest pret nu prea puteam sa avem pretentii, nici la motor mai puternic, minim 190 cp (benzina sau diesel) dar ideal 200+ si nici la dotari... Ne-am dorit mai toate sistemele de siguranta disponibile in cadrul grupului VAG, ACC, trapa panoramica, sistem Dynaudio sau Bose, suspensie adaptiva, faruri led top sau matrix, virtual cockpit, scaune cu memorie, bancheta spate incalzita, R line/S line.... Nici masina de teste nu am gasit cu maxim 10.000 km care sa se incadreze in bugetul nostru cu dotarile amintite. Si nu in ultimul rand, spatiul era oarecum asemanator cu ce aveam in Cruze combi, porbagajul o idee mai mare dar nu semnificativ. Am fost dupa aceea la Skoda, pentru Kodiaq. Mie personal mi-a placut per total aspectul si feelingul interior la Kodiaq Scout, materiale okay, peste tot spatiu spatiu si iar spatiu . La momentul acela doar Scout 2.0 tdi 190 cp aveau in showroom, urmand sa primeasca si un Kodiak RS, motor biTDI 240 cp. Am cerut oferta de pret pentru ambele variante. Diferenta a fost de aproximativ 3500 euro, RS-ul ajungand la 44.800 euro dupa negociere, Scoutul in jur de 41.200. DAR sotia nu s-a putut impaca cu ideea de a avea "doar" Skoda, desi nu-i fitoasa si de aceea nici nu am mai ajuns la test de drum cu nicio Skoda... Mie imi ramasese inima la RS care ajunsese in acest timp in showroom si arata intr-un mare fel. Rotile standard de 20 de inch ma speriau un pic din cauza ca ne-am dorit totusi o masina cat mai confortabila, de familie, dar am citit in mai multe locuri ca suspensia chiar si cu DCC dar cu jante de 20 nu prea este cea mai confortabila la denivelarile scurte mai ales in oras...RS cu roti de 19 nu exista deci si asta m-a indepartat oarecum de acest model... Fiind langa Skoda, am trecut si pe la Seat cu modelul Tarraco. Nu stiu de ce dar nu mi-a intrat cumva la suflet, desi nu era o masina urata mai ales la exterior, chiar deloc. M-am mai uitat pe youtube si in trafic la Hyunday Santa Fe, Kia Sorrento, dar le gaseam bordul prea aglomerat, cu prea multe butoane, motorizarile nu prea erau ce imi doream cu adevarat, asa ca nu am ajuns in showroomuri. Alte marci mai premium, la banii nostri toate erau mai mici la interior/portbagaj. Ce era asemanator la spatiu erau cu cel putin 10-12.000 euro euro peste bugetul nostru... Asa am ajuns si la Volkswagen. Aici aveam ceva cunostinte, avand deja 2 masini cumparate de la ei si alte 2 la care fac reviziile la ei, la reprezentanta. In familia largita este un Touareg din 2017 cu suspensie pneumatica, ii place mult la sotia dar deja isi arata varsta in multe locuri, mai ales pe partea de tehnologie (comparand cu modelel noi de acum), plansa de bord si inetriorul in general. Noua nu se mai gaseste, sau cu km putini, gen 10-15.000 km iar modelul nou este doar un vis la ce pret ar fi in configuratia dorita. Am coborat deci la Tiguan. Asta aveau in showroom, ne-am uitat, era ok si nimic mai mult...fiind varianta simpla, fara pachet R-line, un maro asa si asa... Interiorul era destul de incapator, portbagajul un pic mai mare ca la Q5 dar inca mult sub Kodiaq, deci ne-am reorientat catre Tiguan Allspace. Nu aveau in showroom, de aceea iarasi m-am intors catre forumuri, colegi de aici, youtube. Spatiu asemenator cu Kodiaq, cu 1-2 cm mai mic ici-colo, dar aproape insesizabila, la portbagaj -20-30 l aproximativ, iarasi nesemnificativ (la variantele cu 5 locuri, ce ne interesa pe noi). Dotarile dorite le stiam deja, am facut o configuratie, am cerut o oferta de pret, am primit una cu reducere de 2 cifre, si am acceptat. Daca alegeam Allianz mai primeam +4%, dar comisioanele si taxele erau mai mari decat la firma cu care am mai lucrat pana acum si per total ieseam mai scump chiar si cu extra-reducerea de 4%. La momentul configurarii variantele de top erau 2.0 tsi de 190 cp respectiv 2.0 biTDI de 240 cp. Am ales biTDI-ul, mai ales pentru cei aproximativ 25.000-30.000 km cati urmeaza sa fac cu masina anual. "Problema" a aparut cu 2 zile inainte sa dau comanda....reaparuse in configurator 2.0 tsi de 220 cp... pe care o doream eu in adancul sufletului meu, mai ales ca era oarecum acelasi motor ce am avut pe 7R si stiam ce poate si ce se poate scoate din acest motoras. DAR, era 1600 euro in plus fata de biTDI pentru care oferta ce primisem deja depasise bugetul initial cu aproximativ 2000 de euro, deci urcasem deja cu vreo 3600-3700 euro mai sus decat puteam... Termen de livrare aveam aproximativ 12 luni pentru benzinar! Banii in plus si termenul de livrare mai mult decat dublu fata de bitdi m-au facut sa ma potolesc si sa raman la diesel. Am semnat contractul pentru 46.200 euro si am dat avansul in iunie. Stiam ca o sa prind august, luna cand VW nu lucreaza, dar si asa pe la sfarsitul lui noiembrie a ajuns masina in showroom, in aproximativ 5,5 luni. Model douazecidouazeci (MY 2020). A fost nevoie de omologare individuala, de aceea inmatricularea s-a definitivat doar in ianuarie. Masina: Tiguan Allspace 2.0 biTDI 240 cp, DSG 7, culoarea alb normal (nu exista metalizat ) Highline, cu pachet R-line interior-exterior, jante Sebring de 19 inch. Dotarile extra peste cele de Highline: Alarma, Area view, Incalzire/ventilare stationara, Telefonie comfort, Pachet iarna extins (bancheta spate incalzita), Parbriz incalzit cu reflexie radiatii, Priza 230v, Rear View Camera si Park Assist, Side Assist, Lane Assist, Rear Traffic Alert, sistem de navigatie Discover Pro, Sistem proactiv de Protectie, Soundsystem Dynaudio Excite Surround, Trapa panoramica, Acces Keyless cu senzor pentru deschidere/inchidere portbagaj. Ce ne-am dorit si nu s-a putut: scaune cu memorie, fiindca este o diferenta de 20 cm intre sotia si mine si trebuie reglat scaunul de fiecare data cand se schimba soferul. La Kodiaq se poate, dar la Tiguan Allspace nu.... Ce imi place (nu neaparat in ordine apreferintelor): - cum arata pe alb si cu pachet R-line (multi m-au felicitat pentru Touaregul frumos , mirandu-se dupa ce le ziceam ca este doar un Tiguan ). Im place chiar si acum cu rotile de iarna. De aveau in configurator alegeam acestea care seamana mult cu cele de pe touaregul nou si cred ca se potrivesc de minune cu r-line-ul mai sportiv, mai colturos oarecum al Tiguan Allspace-ului pe culoarea alba. Si Sebringul de 19 este frumos, dar MAK-urile acestea chiar daca sunt doar de 18 personal imi plac la fel de mult ca cele oem. Mai rar asa ceva despre jantele de iarna - interior spatios (mai spatios decat la Touareg 7P ), portbagaj mare (acoperisul retractabil al portbagajului nu-l folosesc deocamdata, l-am si scos, ca atare pot urca cu bagajele pana pe la tetiere. Incercat in ultimul concediu, incarcat pentru 7 zile a facut fata fara probleme) -designul de R-line interior, scaune textil-alcantara-piele, volanul, plafonul negru - confortul de rulare cu rotile de 19 (desi am prins doar 150 km cu ei, masina venind la sfarsitul lui noiembrie am trecut in 2 zile pe cele de 18 de iarna) Suspensia o tin setata intotdeauna pe Comfort. Lucreaza bine pentru dimensiunea aceasta mare, cu talonul relativ mic. Chiar daca era doar 200-300 euro in plus, nu am dorit cele de 20 Suzuka, cu toate ca imi plac mult, dar vroiam sa pastrez un echilibru intre aspect si comfort pentru familie. Daca era disponibila suspensia pneumatica alegeam roti de 20, asa am ramas la 19. -confortul de rulare cu rotile de 18 -insonorizarea buna pana la o anumita viteza (Touaregul 7P cu geamuri duble totusi este mai silentioasa un pic). La viteze de pana pe la 100-110 km/h se aude doar zgomotul de rulare al anvelopelor. Peste 110 km/h incepe sa se auda si vantul, aerodinamicitatea masinii nu prea fiind de ajutor, cu colturile pronuntate si oglinzile mari. Si asa pana pe la vitezele legale de autostrada se poate calatori in confort. -motorul biTDI de 240 cp cu DSG. In oras la turatii mici, sub 1500-1600 rpm este mai zgomotos (aici avantaj benzina), dar dupa ce urca peste 1600 deja toarce frumos. Eu il folosesc 90% in D 10 % in S. Trage bine si in D, cu lag acceptabil (mai mic decat la Touareg sau Q7, parerea mea) si foarte mic in S, aproape insesizabil. DAR, am prins in decembrie, o oferta de craciun la MTM cu reducere de aproximativ 2000 RON si am luat un powerbox M-Cantronic prin reprezentanta Volkswagen din Cluj (pentru a beneficia de garantie), pe care l-am montat la ei, dupa ce am iesit din perioada de rodaj (la 3500 km). Stiu , este mai scump decat un soft, care se poate adapta mai bine pe masina si se pot obtine performante mai bune, dar nu am vrut sa risc sa pierd garantia. Acum in D trage cum inainte in S, liniar cu lag aproape insesizabil. In S acum nu exista lag. Am luat-o pentru a beneficia de plusul de putere si cuplu, pentru depasiri, pe DN-uri. Nu pentru liniute la semafor. Teoretic acum motorul are undeva la 290 cp, asa au zis cei de la Volkswagen si in jur de 600 NM, dar eu cred mai degraba 285 CP si 550 NM. In Aprilie ajung la Oradea si o sa fac o testare pe dyno. - trapa panoramica . Ne place noua, ii place la bebe si la cei doi catei . Am avut si la G 7R, vroiam neaparat si aici, cu toate problemele ce pot aparea despre care am citit aici pe forum. La golf nu am avut nici macar un scartait in doi ani si cateva luni cat am avut masina. Touaregul 7P are si de 3 ani este fara probleme, desi nu a avut parte de mentenanta deosebita. -incalzirea stationara o folosim zilnic cand temperaturile coboara sub 5 C. Pornim din telecomanda sau din aplicatie de pe telefon cu max.10 minute inainte sa coboram la masina si ne asteapta caldura placuta, incat chiar si cel mic poate sta fara geaca pe el. Din pacate nu avem garaj, doar un fel de acoperis. Si motorul se incalzeste mai repede si uleiul urca mai repede cand este pornita incalzirea auxiliara -virtual cockpit, discover pro, android auto, senzorul pentru deschidere/inchidere portbagaj cu miscarea piciorului (in 95% chiar functioneaza din prima ) - Farurile Top Led cu Dynamic Light Assist. Fasciculul de lumina stang si drept se ajusteaza individual, automat in functie de ceilalti participanti la trafic. L-am avut si la Golf, vroiam si aici, imi place mult. Il gasesc foarte util. Ce nu imi place: -plasticele la usile din spate . Prea tari pentru pretul platit. - senzorul parcare fata care de multe ori se declanseaza din senin, la franare mai ales. Cred ca din cauza placutei de inmatriculare, care este oarecum in aria de aciune a senzorului. Daca cineva stie cauza reala si o solutie pentru asta va rog sa-mi spuna. - banda ceea de pe bord este gri...si atat... nu are nicio fantezie, chiar si imitatia de lemn de pe bordul Kodiaq Scout arata mult mai bine in opinia mea Ce mi-as fi dorit si nu am: -scaune fata cu memorie si cu posibilitatea de a le ridica mai mult partea frontala pentru o mai buna sustinere a pulpei piciorului, pentru cei ianlti gen 1,85cm+ .Se simte diferenta intre scaunele acestea mai sport de R-line si fotoliile din Touareg 7P, care sunt mai fotolii . Stiu oarecum compar mere cu pere Dar, daca las un pic mai in spate spatarul (cum fac la drum mai lung si pe autostrada) atunci 90% se rezolva problema aceasta si am parte de drum confortabil si odihnitor, fara dureri de spate chiar si dupa 300 km fara oprire. Nu ma doare spatele nici cand spatarul este mai sus un pic si stau mai sport oarecum, dar la drum lung lasat mai in spate este mai odihnitor. Stiu, nu poti avea si sportivitate si fotoliu in aceeasi ecuatie, cel putin la Tiguan Allspace R-line, in configuratorul din Romania. - telefonie business cu wireless android auto (este de viitor dar intr-un an doi o sa apara wireless android auto pe mai toate telefoanele si o sa fie mai okay decat acum cu cablu. Stiu exista mici dispozitive pe usb si acum pentru a scapa de cablu) - geamuri duble pentru insonorizare mai buna la viteze de peste 130 km/h Si pun cateva poze1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, arata super bine ! O sa-ti placa cum merge, o sa vezi1 point
-
Multumesc pentru urari, drumuri bune si voua cu nemtoaicele voastre. Sita aia banuiesc ca o pot verifica oriunde, nu pare mare inginerie. Ca prime impresii asa, se simte mult mai naravasa decat fostul STI care avea tot 300cp dar era un motor de turatie, trebuia sa lucrez putin sa stau in cuplu, la R avand cuplul la 2000rpm, pare mereu gata de fuga, sa zic asa Suna bine de tot in Race, chiar daca multi zic ca e sunet fals, nu mi pasa, e ce trebuie si ti pune un zambet tamp pe fata, i love it. O sa ma obisnuiesc mai bine dupa primele sute de km cu ea. Trebuie sa ma invat cu meniurile, e diferit putin fata de asiaticele mele, de care sunt obisnuit. Ce as vrea sa fac in viitorul apropiat: - eleron Oettinger, se pare ca e piesa originala, o sa cer o oferta de la reprezentanta. Am gasit pe net ceva dar nu sunt lamurit. O sa fie negru lucios, clar. - padele mai mari de metal pt schimbator, sunt jenante cele stock - placute ds2500 sau alt model mai “sport” - inca mai citesc aici - probabil un lichid de frana mai rezistent la fierbere, vedem. imi doresc sa ajung la track days mai des, sper sa mi fac timp...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Contrastul rosu/negru da foarte bine Felicitari pentru achizitie. Masina pentru ce este .. e cam bulletproof. Singura chestie de care sa ai grija este sa verifici si sa cureti daca nu anul macar la 2 ani sita de la haldex. Este ceva care trebuie sa ai in vedere tu in mod special pentru ca din ce stiu de la colegi, reprezentanta spune ca acolo e "pe viata" ... dar in realitate ai sanse ca viata sa insemne 2-3 ani1 point
-
E nevoie că egr-ul sa fie demontat de pe mașină și recalibrarea se face pe modulul electronic de lîngă motoraș.1 point
-
4000 lei. Pretul a fost foarte bun, in conditiile in care au fost demontate panourile exterioare ale usilor, barele, oglinzile, hayonul, bandourile, pragurile, eleronul..si mi`a vopsit cu negru lucios toate grilele fata, difuzorul bara spate si capacele oglinzilor. Detalii despre locatie o sa dau pe whatssup caci mai mult ca sigur aici va fi considerata reclama si este impotriva regulamentului Maine pun si bujiile si bobinele " de R8 " si revin cu poze detaliate.1 point
-
Si codul vechi era produs tot de ATE, se observa in foto. Codul pentru 1 set de placute trebuie sa-l intelegi ca un cod pentru un pachet format 4 placute cu 3 coduri diferite fiecare (placuta cu senzor un cod, placuta fara senzor un cod si acelasi cod placutele de pe partea cealalta a discului). De aceea sunt si fotografiile in ETKA, ca sa poti verifica cuprinsul cutiei, pentru ca unii vanzatori, printre care epies si stoaut au dealeri de la care iau cutiile cu placute cu un cod dar inauntru gasesti alte coduri fata de cele din foto, de regula cand este o super oferta de pret. Desigur, poate sa fie oferta de pret buna pentru un set si inauntru sa fie ce trebuie, doar atentie cand ceva pare chilipir.1 point
-
Salutare! Stie careva vreun service in Iasi (sau imprejurimi) unde as putea sa imi adaug diverse optiuni pe masina (camera pe spate, acea camera 360 grade - cred ca asa se numeste)? Stiti cumva daca pot schimba stopurile existente cu cele de la noul model (vezi poza), dar sa fac semnalizarile sa se aprinda gradual? Tot citesc instructiunile ce tot circula, dar parca am o retinere in a umbla fara a avea expertiza necesara, acesta fiind motivul pentru care as apela la un expert. Multumesc mult!1 point
-
Marius2020, tu ai probleme (mult) mai grave decat altii. Am mers si eu cu motorizarea 1.5 TSI, si inainte si dupa update, niciodata nu a facut asa tare ca la tine. Da, mai da in nas, e enervant, dar nu asa grav incat sa accelereze singura si sa dea peste pietoni. Ai ceva in plus fata de altii..1 point
-
Pentru B7, 2012, cu 1ZM - 3C0698151C - set placute frana, cod eliminat la 01.02.2017 si inlocuit cu - 3C0698151J - set placute frana - 1K0615301AA - disc frana ventilat 312x25, cod eliminat in 01.10.2016 si inlocuit cu - 5Q0615301F - disc frana ventilat - 1K0698471B - garnitura etansare capac etrier frana Daca vrei piese economice, cele cu JZW, echivalent cu un AM de calitate, le iei singur din ETKA pe care-l ai, nu au modificare de cod. Daca vrei sa-ti cumperi discuri si placute cauta si codurile mai vechi expirate, poti sa ai sansa sa mai fie la vanzare si la pret mai mic. Cand verifici in cutie daca sunt placutele care trebuie, uita-te la cele 2 foto atasate, in prima sunt placutele vechi, in a doua sunt cele cu cod mai nou.1 point
-
Ba din contra, mereu ma opresc, tocmai cand vin de la drum lung si oricum daca e plin de mizerie nu il folosesc ca sa nu zgarii luneta si sa nu vad zoaiele alea scurse pe masina fiecare cu piticii lui ?1 point
-
Ia uite ma s`au pus sacalii pe mine am vazut cum arata clean, cu dop de sticla, si mi se pare mai misto ; cat despre utilitate, ce sa zic ; nu prea tin masina jegoasa..o sa ma mai gandesc ; prioritar este sa strang bani sa reconditionez jantele ca sa fie gata 100%.1 point
-
Pai daca nu merge cu masina....??? de asta nu stie utilitatea stergatorului...eu sincer, nu mi-as mai lua masina fara stergator pe luneta.1 point
-
Imi place cum arata - cu tranzitiile de culoare de la interior poti trai... Cum zice si Muale, nu anula stergatorul, nu aduce nici un beneficiu, si cu dop in loc arata ca o octavie 1 tour cheala.1 point
-
Portbagaj electric am, dar era o optiune de coada listei. Sa iti zic cum e cand copilul iti deschide portbagajul electric si sari ca ars sa il opresti ca sa nu loveasca tavanul la o parcare joasă? (Inaltimea de ridicare se poate limita usor dar trebuie sa o ridici inapoi, altfel dai cu capul in hayon). In plus, rata de succes la mișcat piciorul pe sub bara spate e de cca 60-70%, adica mult balet inutil, mai bine merg la fitness, eu am renunțat la mișcarea asta. Cand nu ai ti se pare ca e wow, cand ii vezi aplicabilitatea e plictisitor, singurul avantaj REAL la cel electric e ca nu te murdaresti pe mâini după un drum pe ploaie. La fel si area view, e un gadget. Camera spate e suficientă. Eu am prins masina configurata cu 99% din ce voiam inclusiv culoare, motor, dotari, interior, etc, am crezut ca mi-a furat dealerul lista, asa ca am optat pentru masina din stoc si cu reducere. Sa zicem ca 4Motion iti deschide o altă perspectivă iar masina nu am luat-o pentru oras, de altfel SUV in oras parca nu se leagă, o fi aerul mai curat cand stai mai sus la semafor, asta ca sa ne amuzăm. 4M este necesar cand e mai multa putere, altfel o irosesti pe puntea față, de aceea si producătorul pune 4wd de la 190cp in sus. Evident fiecare le stie pe ale lui, sa aveti spor, bine ca sunt destule variante de ales, apoi sa va bucurati de masini si sa va faceti topic la "masina mea" unde sa ni le prezentati... Si acum imi vine logic sa intreb, ce face bine un SUV in oras? Nu vreau un raspuns ca suntem offtopic, las doar de gândit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu inteleg legatura cu volanul.. Poti monta linistit un kit retrofit de la Webasto, vb cu un furnizor. Banuiesc ca undeva in jurul sumei de 1000 euro, kit nou.1 point
-
31.000 un 1.5 FWD...pff...Si asta la oferta...1 point
-
@Navi intre cele doua mergi pe webasto. Pana sa il am nu stiam cum e sa ajung la -10 grade la masina si sa fie cald innauntru. Si iti dezgheata si parbrizul. In sens invers nu merge. Parbrizul nu iti va incalzi masina. Sa nu mai spun ca motorul cand porneste deja este "preincalzit" ceea ce se traduce prin uzura mai mica la pornire si implicit un consum mai mic.1 point
-
Poate in Oltenita Diferenta cam mica intre condus normal si sportiv. Eu am 7,5 in afara 120-130 maxim si 10-12 in oras (Bucuresti). Daca este fooooarte aglomerat, prind si 14.1 point
-
Am pus pe spate discuri si placute originale pentru vw. Nu am nici o problema cu incalzit, scartait, zgomot sau alte chestii citite pe aici. Am curatat bine, am gresat ce trebuie, am soalat cu spray special. Nici o problema. Voi schimba si pe fata, discuri si placute tot originale. Nu ma complic cu teste si incercari de n firme.1 point
-
1 point
-
Daca la 1.6 TDI DCXA 120 de cai regenereaza urban intre 200 si 230 de km, la 2.0 TDI care teoretic are noxele mai mari clar ca va regenera mai repede. Acum fiind rece afara intervalele sunt si mai scurte din cauza consumului crescut de combustibil, a faptului ca motorul nu atinge repede temperatura optima de functionare, etc,0 points
-
Daca e in mediu urban e cam asa, mai ales ca are deja peste 220 000km. Eu am motorizare CRLB si de nou se regenera sub 150 km in oras. Pe afara intre 250-350 depinde cat de tare ai mers pe DN cu masina... autostrazi 350 km in sus. Acum la aproape de 100 000 km nu s-a schimbat nimic la patern...-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00