Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2020 în toate secţiunile

  1. Sunt cam greu de comparat optiunile iar diferenta de pret este iarasi mare. 1. Face cald dar nu cine stie ce. Daca masina este inghetata toata vei avea nevoie de minim 30min de functionare ca sa o dezghete. Poti folosi si vara pentru ventilatie, da. 2. Diferenta de temperatura chiar este de pana la 15 grade, in functie de conditii. Poti lua in calcul 10 grade pentru conditii "normale" (30-35 de grade afara). Parbrizul iti afecteaza semnalul dar nu atat cat sa ai nevoie de antena masinii. Eu am asa ceva de 6 ani. Edit: La ce "ierni" avem noi... eu as merge pe parbriz incalzit si atat.
    3 points
  2. Farurile led de la Honda sunt f slabe. Diferenta intre top led si led-basic mi se pare mare la Volkswagen, (top led fiind mult mai bune, dupa apreciearea mea). De asta spun sa se mearga pe top -led. Fara oglinzi pliabile si keyles entry mai traiesti, dar cu faruri slabe traiesti mai greu. Ajunge o data sa faci accident ca nu ai vazut groapa, si iti dai pumni in cap. Cel mai bine e sa mergi la dealer seara pe la 6 fara ceva, cand e intuneric, si incercati ambele variante de faruri (led basic si top led). Asa te hotarasti daca led basicul e suficient ptr tine. Cele cu halogen ies din discutie, de asta am si dat exemplul de mai sus, sa le excluzi fara ezitare.
    2 points
  3. Am sa fiu sincer si am sa zic ca in zona de focus si real interes (adica banda ta de mers si jumate de banda stanga/dreapta) aceste leduri lumineaza mai bine decat xenonul dar extremitatile erau mai bine luminate de xenon. Intr-o comparatie fortata ... nu degeaba masinile cu led de fabrica au in multe cazuri 2 becuri led si sunt ambele aprinse pe faza scurta. Pe ud inca nu am mers cu masina ca sa ma pot exprima
    2 points
  4. Salut. Se discuta in aceste zile destul de intens despre poluarea atmosferica. Din pacate, cei care petrecem foarte mult timp in trafic, in special in trafic "bara la bara" suntem foarte afectati de particulele din atmosfera, cu atat mai mult cu cat prin lipsa unor reglementari legislative s-au incurajat intr-un mod exagerat, pana la letal, importul de masini foarte poluante si dezactivarea functiilor antipoluare (filtru de particule, instalarea de emulatoare AdBlue). Aceste lucruri, coroborate cu lipsa unei coerente in dezvoltarea unui transport in comun corect proiectat si adaptat cererii si a locurilor de parcare care sa decongestioneze benzile blocate (Drumul Taberei, recent asfaltat cu 3 benzi pe sens, are 2 benzi blocate cu masini parcate), ne obliga pe foarte multi dintre noi sa ne folosim masinile pentru a ajunge la scoli, servicii, acasa, etc. Destul de multe masini din grupul VAG, poate chiar toate care sunt dotate cu Climatronic in ultimii ani de productie au si functia AirCare. As vrea sa ne documentam mai mult in privinta acestei functii. Eu o am pe Passat B8 de 1 an. Functia este activa, tin clima pe Auto. Am trecut si prin vara si prin iarna. Frecvent mi se intampla sa merg in norul de noxe al cuiva si sunt nevoit sa setez manual recircularea. Cum functioneaza de fapt AirCare? Ce senzori are? Producatorul spune ca analizeaza calitatea aerului cu niste senzori de poluare. Ce face el cand "simte" poluarea si la ce nivel de poluare face ceva? Ce masoara senzorii ca sa "vada" ca este un grad de poluare? Ce filtru foloseste? Unde este montat, cat de des se schimba? Ce alte lucruri ar fi interesant sa cunoastem despre acest sistem? Ar fi interesant de vazut aceste aspecte, pentru ca am senzatia (si nu sunt singurul) ca acest sistem este un ser fiziologic cu care tratam o boala grava. Multumesc.
    1 point
  5. Pentru a dezgheta o bruma groasa la -6...-7 grade stai spre 10 minute in masina cu motorul pornit, eu il consider ineficient si prefer sa il acopar cu ceva. 118d-ul din 2017 dezgheata parbrizul in 3-4 minute cu caldura de la motor, e mai eficient. Mondeo era mai bun la asta, dar firicelele de sarma erau enervante si sub -10 grade, iarasi era inutil. In plus geamurile laterale se dezgheata si mai greu, pentru ca motorul nu da caldura la relanti ca benzinarele mai vechi, iar pe parbriz imi raman doua cercuri unde nu se dezgheata cum trebuie si unde racai cu stergatoarele. Mai bine volan incalzit si scaune incalzite decat webasto, eventual si parbriz pentru o arie mai larga de variante. Eu, iarna merg adesea cu volan si scaun incalzit, fara caldura de la motor, pentru a putea face fotografie din masina. Daca ai aer cald si vrei sa fotografiezi ceva nu se poate. In plus, volanul se incalzeste greu la temperaturi scazute fara optiunea de incalzire. E drept ca la non iernile din ultimii ani rar mai apar valori scazute de temperatura. Altfel parbrizul reflecta binisor caldura si a fost nevoie sa adaug o optiune Convinience, daca nu ma insel, pentru a amplifica semnalul telefonului mobil, afectat de acest tip de parbriz.
    1 point
  6. Nu exista incarcare wireless atunci. Incarcarea wireless a aparut in final 2017-2018 (G7 Facelift). La preFL era doar antena in cotiera si facea parte din "pachet conectare comfort". Nu mai tin minte daca era obligatoriu sau nu. La Audi este obligatoriu de cand exista parbriz incalzit.
    1 point
  7. Motivul e simplu, la o mașină de 35k-40k euro, am pretenții sa isi miște fundul mai repede, nu sa fac recorduri de consum redus când merge doar cu soferul. Pe de alta parte, la condus alert 1.5 nu mai merge doar in 2 cilindri ca in testele de consum, iar la viteze mai mari ACT este exclus. Recomand si citirea ariei de consumuri Fara 4x4 un SUV e ca o masina tunată doar optic cu motor de 1.2 (exagerez), prefer motor mai puternic cu 4x4, in limita bugetului. Tiguanul cu ESP off + o parcare cu zapada + o talpă pe gaz si un indemn potrivit din volan = Bliss!
    1 point
  8. Eu vorbesc din ce am avut pe masina, nu stiri, so .. Masina configurata in 17.02.2014
    1 point
  9. Nu inteleg legatura cu volanul.. Poti monta linistit un kit retrofit de la Webasto, vb cu un furnizor. Banuiesc ca undeva in jurul sumei de 1000 euro, kit nou.
    1 point
  10. Este din 2013-2014, nu de 2-3 ani Am avut si pe fosta masina si pe actuala.
    1 point
  11. Asta o folosesc doar duminica . :))))
    1 point
  12. Cand vrei o schimbare la masina ta, schimbi grila pe rand :)
    1 point
  13. aici cred ca este problema in cazul tau. neavand continuitate la RCA probabil s-a resetat clasa de B/M
    1 point
  14. Doar pentru motoarele Diesel sau Benzina tdi/tfsi 2.0... restul sub cilindree au ca optiune numai scaune incalzite... nu zic ca nu se poate face dar sunt 3 tipuri de instalatii de racire la 1.2tsi (grija ca daca cumperi din dezmembrari webasto cu volan in sant nu se potriveste), necesar va fii si inlocuire calculator coloana si adaugare calculator unitate.... sincer las-o asa ca de altfel te vad tot timpul cu stingatorul sau sticla de antigel la motor
    1 point
  15. CAt scrie , atata primesti.
    1 point
  16. Da, este utilă. Progresivitatea este la raportul_volan versus raspunsul_la_roată. 1. Învârți mai puține ture de volan, cres 2. pe măsură ce învârți se schimbă gradul de bracare, variază, nu este fix (o rotație de cateva grade de volan aduce din ce in ce mai multe grade de rotatie la roată pe măsură ce te duci mai departe de centru). Una standard are acelasi raport de rotație pe toată cursa volanului. Tehnic: ai o distanta variabila la dinții cremaliera/pinion si un motor mai puternic la servo. Practic: raspunde mai bine, mai sportiv, esti mai rapid la parcari cu mai puțin efort si trebuie sa te obișnuiești cu ea mai ales cand conduci alternativ mașini cu/fara servo progresiv, cum este cazul meu. Revenind la motorizari, pe Tiguan vad necesar un minim de 190CP daca încape in buget, masina e destul de grea. Eu as fi mers pe ceva din stoc, sunt sanse la masini mai bine dotate si la pret mai bun. Vad ca a aparut in configurator si un nivel de dotare "United" pe Allspace. Daca sunt multe optionale, câteodată merita tras cu ochiul la o echipare superioară, per total poate ieși mai ieftin.
    1 point
  17. Poate in Oltenita Diferenta cam mica intre condus normal si sportiv. Eu am 7,5 in afara 120-130 maxim si 10-12 in oras (Bucuresti). Daca este fooooarte aglomerat, prind si 14.
    1 point
  18. Azi am profitat de vremea frumoasa si i-am facut prima spalare acasa pe meleaguri romanesti. Am curatat carenajele la roti, cel de pe stanga se mai umblase pe acolo nu era mare lucru dar pe dreapta un ghiveci de pamant am scos nu cred ca se umblase vreodata pe acolo, ma bucur ca nu a luat rugina aripa si pragul. Jantele le-am facut cu sonax extreme dar tot au mai ramas ceva depuneri pe ele, o sa insist data viitoare si cu o perie. A primit rapid si o mana de ceara Finish Kare 1000P, am folosit-o si la leon, foarte multumit de ea.
    1 point
  19. Pe un forum auto german se discuta despre existenta unei actualizari a softului la cutia de viteze, care imbunatateste intr-o oarecare masura comportamentul masinii. Aceasta actualizare ar fi disponibila pentru motorul acesta de 286cp (50tdi pe Audi) si ar viza primele modele aparute in 2018-2019, care au aceasta problema. Masina mea este cu litera de 2020 (L) si nu se simte atat de tare acest delay de care se vorbeste. Am condus si una din 2018 si intr-adevar era mai prezent acest delay.
    1 point
  20. Salutare . Intre timp a reusit cineva dintre voi sa faca retrofit la farurile led high pe passat B8 ? inca din 2018 sunt interesat de acest retrofit . Dar nu am gasit pe cineva care sa fi facut asa ceva si sa ii reuseasca . Astept raspunsuri . Multumesc !
    1 point
  21. Nimic important nou... mai o navigatie si mirror link activata, mai un sistem de franare de 340mm de pe bitdi pe fata... din astea.
    1 point
  22. Si cam asta e rezultatul final
    1 point
  23. Cred ca 2 ani e un interval cam exagerat de mic, dar e bine totusi sa-l schimbam... Astea ar fi argumentele celor de la VW:
    1 point
  24. Eu te-as contrazice putin - sa-ti dau un contra-exemplu: lichidul de racire al motorului este 50% apa si restul antigel, deci jumatate din el este APA!!! Si circula prin blocul de fonta al motorului. De ce, dupa acelasi interval de timp (adica aproape 9 ani, ca nu l-am schimbat niciodata) este la fel ca in prima zi? Are aceeasi culoare roz si e curat, fara rugina... De nu este tot maroniu? Asta deoarece antigelul, asemenea lichidului de frana, contine si inhibitori de rugina. Explicatia este insa ca lichidul de frana este mai agresiv fata de componentele din cauciuc din instalatia de franare ( furtune hidraulice si garnituri) si, incalzindu-se si mai tare decat lichidul de racire al motorului, ataca cauciucul, devenind cafeniu in timp. Insa si lichidul nou are aceeasi actiune agresiva fata de cauciuc. Eu nu zic acum ca nu e bine sa-l schimbi preventiv mai des, cum zice la carte, adica la 2 ani. Poti sa-l schimbi si anual, ca va fi si mai bine! El absoarbe apa cel mai mult in prima perioada, apoi din ce in ce mai putin. Iar daca o sa va uitati prin statistici, o sa constatati ca 99% din accidente au drept cauza imprudenta soferului, nicidecum apa din lichidul de frana... Pana la max 2% apa in lichidul de frana este admis. Crezi ca 1 procent in plus face o mare diferenta? Nicidecum, practica a demonstrat-o in nenumarate randuri!
    -1 points
  25. Multumesc tuturor pentru pareri, insa e clar ca fiecare vede avantaje/dezavantaje si prioritizeaza anumite dotari. Bugetul nu este fix, unde merge suta, intra si mia... de euro. Insa nici sa arunc banii pe geam. Personal, mi se par chiar foarte scumpe led-urile (basic, nu mai zic de top), insa nu pot sta cu halogen pe o masina in 2020 (dezavantajul este ca modelul are ceva vechime, iar solutiile de acum 4 ani in materie de faruri led erau scumpe). In plus, utilizarea masinii va fi preponderent in Bucuresti si A2 (Bucuresti - Lehliu/Bucuresti - Constanta) unde optiunea adaptiva de pe ledurile top nu conteaza asa de mult. Semnatura drl e mai interesanta, nimic de zis, dar 800 EUR peste deja 1.000 EUR este exagerat si nu vreau sa fac risipa.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!