Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2020 în toate secţiunile

  1. Azi mi-a fost livrata masina Tiguan Highline 2.0 TSI 190CP. Am avut surpriza placuta ca masina e conectata la Internet si se poate controla de pe telefon cu aplicatia We-Connect. Se pot cere rapoarte de la distanta, vezi daca usile si portbagajul sunt inchise, luminile stinse, arata locatia unde e parcata pe harta, se pot actiona avariile si claxonul si cel mai tare e ca se poate deschide sau inchide cu telefonul. Ca sa mearga treaba asta e nevoie de Navigatie si Emergency assist.
    2 points
  2. Am si eu App connect fara Navi si AID - intradevar, ar fi aratat mai bine chiar si navigatia pe mijlocul ceasurilor - dar merge si fara, sunt destule imagini cu care te poti juca. Sunt de acord, e cam incomod ecranul pus, central si putin in jos, dar te inveti dupa o perioada. Am fost recent cu Ateca si e pus mai sus si il poti urmari mai bine, ca are ventilatia mai pe lateral, nu deasupra. Portul USB, folosit si cu Note10 si cu XS Max, incarca telefoanele, nicidecum sa le descarce. Webasto nu am , deci nu imi pot da cu parerea. Top Led as recomanda si eu - mai ales pe Rline exterior. Plus ca se vad ft bine - eu facand comparatie cu xenon passat 2009. La Tiguan se rabateaza destul de fain oglinzile si merg automat cand inchizi usa keyless. Recomand si haionul electric - se murdareste usor si e destul de inalt sa tragi de el manual.
    2 points
  3. De data asta o singura piesa .
    2 points
  4. Partea de control de la distanta. E o pagina de la VW cu un tabel in care sunt descrie ce optiuni trebuie sa ai si ce sunt incluse in fiecare serviciu de la ei. Eu am Security & Service Plus https://connect.volkswagen-we.com/ro_RO/descoperire-car-net.html
    1 point
  5. Drumuri bune si sa te bucuri de ea! Eu la un an si jumatate incă nu am primit stick-ul de date.
    1 point
  6. 1 point
  7. @voinea Cum poate arată Arteon R Shopping Break...ca un Panamera!
    1 point
  8. In partea de sus este un model de clips care cred ca doar deformat iese , ii clipsul din imag de mai jos pozitia 4 .Il comanzi la reprezentanta sau un magazin de piese ii 8-9 lei ,cand il ai in mana o sa vezi cam cum sa il fortezi sa il poti scoate . https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2015-793/8/867-867065/
    1 point
  9. @Navi intre cele doua mergi pe webasto. Pana sa il am nu stiam cum e sa ajung la -10 grade la masina si sa fie cald innauntru. Si iti dezgheata si parbrizul. In sens invers nu merge. Parbrizul nu iti va incalzi masina. Sa nu mai spun ca motorul cand porneste deja este "preincalzit" ceea ce se traduce prin uzura mai mica la pornire si implicit un consum mai mic.
    1 point
  10. Poate in Oltenita Diferenta cam mica intre condus normal si sportiv. Eu am 7,5 in afara 120-130 maxim si 10-12 in oras (Bucuresti). Daca este fooooarte aglomerat, prind si 14.
    1 point
  11. @Navi fix cum a zis si colegul de deasupra, noi vorbim tot de incarcare direct din portul USB. Nu am zis ca il bag in bricheta. Mergi cu cineva care are Apple Carplay sau Android Auto (din cate stiu este mai evoluat dpdv software Apple) si fa-ti o parere. Este foarte util si confortabil de utilizat. Nici vorba sa nu aiba destul amperaj, de aceea am spus ca la mine e mereu 100% sau chiar incarca fara probleme pana la 100% in caz ca are mai putin si il utilizez cu Waze, muzica, vorbit etc. De asemenea si eu as inclina tot catre Webasto dintre cele doua.
    1 point
  12. @Navi Recomand AppConnect. Telefonul se incarca prin USB cand folosesti Android Auto sau Apple CarPlay, are un amperaj suficient. Din comentariile tale pare ca nu esti familiarizat cu modul de functionare AA/CarPlay. In mod simplist: conectezi telefonul prin cablu la masina si controlezi Waze/Gmaps etc de pe displayul unitatii multimedia a masinii. Telefonul va sta cu ecranul inchis si il poti pune in suportul de tel, de pahar sau chiar si in cotiera. Nu se incinge.
    1 point
  13. Cineva sa ma opreasca ....:))) A 3-a la numar. Asta e chiar cea de R. :-p. Am prins-o la un pret f bun la o licitatie pe ebay.
    1 point
  14. Tot pe AppConect as merge si eu. E cel mai ieftin, si ai avantajul ca vezi pe ecranul central aplicatiile telefonului (Waze si Google Maps). Eu, la Honda Civic am sistem de navigatie Garmin din fabrica. Ecran mare, frumos, luminos dar inutil in orase ptr ca nu vede aglomeratia. Ma baga in cele mai mari aglomeratii si niciodata nu imi da date reale din trafic. Asa ca, in orase, pun telefonul pe waze si dupa asta ma iau. Un sistem de navigatie care nu iti da date reala privind aglomeratia din trafic nu este prea util, dupa parerea mea.
    1 point
  15. "Iar incarcarea telefonului in slotul USB este placebo, ca de fapt se descarca intr-o veselie daca ai datele mobile pornite." Scuze, dar n-am inteles-o pe asta. Cum adica? Al meu este mereu 100% cand sta conectat in cotiera pe AppConnect (Waze/Google Maps). Si dureaza fix 5 sec atunci cand ma urc in masina sa ii bag firul si sa-l plasez in locul special din cotiera. Si nici nu se incinge pentru ca nu mai sta in parbriz. Sfatul meu este ca si cel al colegilor de mai sus, ia-ti AppConnect si nu cred ca vei regreta. Acum intr-adevar este buna si Navigatia, in tari care nu sunt in SEE (Serbia, Bosnia, Rep. Moldova si altele) in care vei folosi navi in locul telefonului. Dar si asa.. cat de des vei merge in astfel de tari? Si atunci exista aplicatii free pe telefon in care bagi harta tarii prin care treci si o pui pe display si ai rezolvat. Bafta in alegerea dotarilor. Asta e cel mai greu pas
    1 point
  16. Intervalul de schimb este de pana la 30k km, nu de fix 30k de km. Indicatia de km ramasi pana la schimbul de ulei variaza in functie de modul de utilizare. Te poti apropia de cei 30k doar daca folosesti masina exclusiv in extraurban, altfel o cifra mai realista a fi de 20-24k km. @darcr - Nici eu nu las uleiul in motor mai mult de 10-12k km, dar pentru schimburile intermediare nu ma duc niciodata la reprezentanta (masina este in garantie)... Acolo ajung din doua in doua schimburi. Costurile unui schimb intermediar de ulei devin in felul acesta foarte convenabile (spre nesemnificative). Asa am procedat mereu, cu toate masinile pe care le-am avut, de la achizitie si pana la vanzare
    1 point
  17. Răspuns la obiect.. UL... Acesta, a fost postat de zeci de ori, de ani de zile. Știu ca e de citit, dar dacă răsfoiești paginile anterioare...o sa găsești și cum se codeaza... Și cu ce... Etc. E important sa nu ne repetam, altfel topicul o sa fie stufos, greu de citit/răsfoit... Și utilizatorii își vor pierde cheful de a studia.
    1 point
  18. Ca la orice model nou lansat, nu vor fi disponibile imediat toate motorizarile. Dupa cum vedeti, lipseste 1.0 tsi, deci e clar ca abia prin vara va fi disponibile toate variantele posibile. A postat cineva un tabel cu toate motorizarile si cand vor fi disponibile pe pagina precedenta. Pretul e mare, dar trebuie studiata un pic si lista de dotari. Ambition are in standart climatronic, scaune incalzite, jante aliaj, faruri led (desi astea cred ca au devenit obligatorii de la ue pt ca sunt standart la toti producatorii la modele lansate anul asta), geamuri electrice fata spate, keyless go, bluetooth, volan multifunctional. Anul trecut cand m-am interesat eu de octavia 3 in versiunea de baza lipseau pana si cotiera si proiectoarele iar geamurile pe spate erau la manivela, deci o diferenta mare fata de ce acum a devenit standart.
    1 point
  19. Nu poti pune in locul ceasurilor de bord navigatia din telefon (maps / waze). Doar pe display-ul central.....
    1 point
  20. Cardul trebuie formatat in FAT 32...fiind de 64 Gb, sub windows nu o sa puteti face asta...vedeti mai sus recomandari de utilitare care stiu sa formateze FAT 32 carduri mai mari (guiformat, easeus etc.).
    1 point
  21. Am gasit aici un model de cerere pentru predare a masinii solutionat cu succes in UK: https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 La mine unul, Skoda-Manuala, smuciturile inca persista si uneori destul de enervant... mai ales in traficul din Bucuresti. Update-ul din octombrie a mai redefinit calibrarile din codul calculatorului de injectie, dar nu complet.... si acum nu mai exista vreun update. Haideti sa fim mai multi. Daca ramanem cu mentalitatea ca in Romania nu o sa se intample treaba cu predatul si refinantarea integrala ori inlocuirea masinii, si nici nu incercam.. pai asa o sa ramanem! De asemenea, e deschis un thread separat aici, in care tin evidenta procesului meu:
    1 point
  22. https://www.evo.co.uk/volkswagen/21153/2020-volkswagen-golf-r-mk8-spied-ahead-of-reveal?fbclid=iwar2o0ghfswnub4vczhzhpmpv3zcrkx7aawpflhqpioy1itr1rnzpoaofule
    1 point
  23. Exact. Dar acum asta este Incearca cu acesta BENZINA 3B0920849A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04 OEM.BIN
    1 point
  24. Discountul la benzina este de aprox 3700 euro. La el se mai adauga discountul pe care il da dealerul (si care difera de la dealer la dealer) si se mai adauga si programul rabla (aprox 1350 euro). Deci reducerea totala ar fi 3700 euro+ 3% (sau 4%)+ 1350 euro. Sunt reduceri f bune, dupa parerea mea. @Navi: eu as lua acum, fara sa astept face-liftul. La Volkswagen modificarile sunt minore de la modelul de baza la facelift, iar daca mai scot si din butoane, cu atat mai mult trebuie sa iti iei acum. Face-liftul il vei lua cu mult mai multi bani. Daca nu apucam deja sa imi cumpar o masina acum 10 luni, acum as fi luat Tiguan II fara ezitare.
    1 point
  25. M-am trezit cu check engine cand am pornit masina in parcare, nu intra in nici o treapta, fara sa dea vreun semn in prealabil (Golf mk6, 2011, CAXA). Pe cutie VCDS a gasit 3 erori: 006293 - Functional Restriction due to Pressure Drop P1895 - 000 - 001851 - Gear 6 P073B - 008 - Not Selectable - Intermittent - MIL ON 001850 - Gear 5 P073A - 000 - Not Selectable - Intermittent - MIL ON Problema clasica, s-au rupt rulmentii de pe furca treapta 6/Reverse. Eroarea de presiune se datoreaza încercărilor insistente a cutiei de a schimba treapta, iar eroarea pe treapta 5 vine la pachet. Am desfacut numai cutia (partea mecanica), inlocuit furca cu modelul nou, daca am ajuns acolo am inlocuit si rulmentii care se uzeaza cel mai des, asamblat la loc, merge brici. Nu s-a atins mecatronicul si nici ambreiajul (ultimul fiind inca in garantie la reprezentanta). Mecanicii spun ca trebuie schimbat uleiul din cand in cad in partea mecanica, ceea ce eu nu am facut niciodata in 9 ani/100K. Se pot schimba numai rulmentii pe furca veche, dar avand in vedere ca manopera e punctul cel mai costisitor si VW a updatat capital furca, nu cred ca merita economia.
    1 point
  26. Castrol (0W30) a facut depuneri pana in 100.000km. Motiv pentru care si eu vreau sa schimb cu Mobil 1, si in plus Porsche il foloseste inclusiv la Macan 2.0tfsi.
    1 point
  27. Dragi colegi, am reusit activarea High Beam Assist si Lane Assist. Pentru ambele e nevoie de camera (A5) - cea mare disponibila daca exista functia Road Sign Assist. Din codarea de pe prima pagina la Codarea 37, Line Assist Activation - lipsesc unele chestii pe care le-am gasit aici. Ca exemplu, la codarea camerei A5 scrie ca se activeaza la Byte 00, Bit 0 dar la mine nu era disponibil si pe site scrie si alternativa - sau byte 16, bit 7. Deci de preferat codarea de pe site deoarece e completa in caz ca unele setari lipsesc. De asemenea, unele setari pot sa lipseasca din Adaption dar scrie acolo "if available". Pentru Light Assist, mentionez ca am faruri LED High. Am folosit setarile de aici. Nu a functionat din prima. Se pare ca daca pe modulul 09 se selecteaza Byte 2 si setarea cu Xenon with light assist, litera din codare subliniata de mine cu o sageata se transforma in B si eu aveam deja C. Fiind B, apare Light Assist in sistem, electronic functioneaza (apare martorul in bord ca se activeaza si se dezactivea singura faza lunga) dar fizic ramane doar faza scurta. In cazul asta am introdus manual litera D citind pe alte forumuri (am adaugat si poza cu fundal galben). Cred ca pe ultima varianta de VCDS apar mai multe optiuni. La introducerea literei D, totul functioneaza ca la carte - deci e singura modificare necesara setarilor de pe site. Sper sa ajute pe cineva aceste informatii in caz ca e nevoie.
    1 point
  28. daca tot ma gandesc sa fac retrofitul si cu ajutorul a cativa prieteni rusi/polonezi si un tip din Letonia am facut rost de cateva informatii ca sa ajutam un pic pe toti ce vor sa faca retrofit la Lane ASsist sau au nevoie de calibrare pun aici poza cu panoul cu buline necesar pentru calibrare: Distanta dintre panou si roata axei fata(la jumatate) trebuie sa fie de 1.5m. Acum inaltimea la care trebuie situat panoul cred ca este in functie de masina, stiu ca la Superb trebuie sa fie la 1,28m de la camera spre pamant.(pe mine nu ma ajuta cu nimic, dar in timp poate mai aflam cate ceva). De asemenea masina trebuie sa fie in boloboc, se poate ridica din cric daca este necesar. Panoul trebuie sa fie intr-o culoare mata, am inteles ca un verde inchis. De asemenea mai aveti nevoie de un laser care sa va centreze camera cu panoul de calibrare(chinezii au de toate) Calibrarea se face cu VAS 5054A, cu vcds nu merge Procedura din vas este urmatoarea, din pacate este in engleza, eu nu am vas, momentan nu am nici camera, dar o sa pun aici: launch of "Diagnostics" - select "Manually" - manufacturer of "VW Cars" - model "3G VW Passat" - model year: "2015" - modification: "sedan" - remove the "daw" from "Guided Fault Finding" and agree - "apply" - is loading the blocks - click on the lower left "Data bus topology" - select block A5 - right-click on A5, select "Identification" - block A5 becomes active - right-click on block A5, select "Guided functions " -" First sensors of auxiliary systems "-" Yes " - Select 00A5 -" Calibration "- Execute - Finish / Next, wait, the process proceeds - "The front camera calibration failed" - "Run" - "Yes" - "Do the correct encoding -?" - "No" - "What works were done on this car?" - select item 2 - replacement of the windscreen and the control unit - "Next" - "Measure the distance from the highest point of the edge of the arches" - make 4 measurements in mm - " Done " - the calibration process begins - after 5s the inscription:" there are no errors related to the calibration " Cam acestea sunt informatiile despre calibrare. Trec la compatibilitatea camerelor: Camera pentru a cunoaste sign assist trebuie sa fie cea cu 3q0980654x(poate sa fie orice terminatie din ce am inteles) sau cum are colegul Boditza cea de cu 3aa dar cu softul modificat. De asemenea pentru camerele cu 3Q0 trebuie un can cu terminatia 7n0.....Bx (cat mai nou cu atat mai bine). Se pot updata si anumite can-uri mai vechi dar nu toate merg. Pentru cine face retrofit aveti nevoie de cablaj(se gaseste cumparat google is our friend), MARE ATENTIE : Locul Pinilor difera de la 3aa la 3Q0. Daca se doreste confectionarea cablajului aveti nevoie de: -conector camera 8z0 972 112 sau 8E0 972 112 -conector incalzire 8w0 971 832 -Pini N907 647 01 De asemenea camera 3Q0 este mai mica deci trebuie confectionate suporturi, momentan nu stiu dimensiunea din pacate, dar incerc sa o aflu si poate se fac la o imprimanta 3d. Locasul pinilor exact si legaturiele lor nu il stiu , pe parcurs o sa il aflu si o sa il zic. Problema cea mai mare la acest retrofit este parbrizul sau costul parbrizului(pentru cei ce aveti parbriz fisurat eu zic ca merita sa faceti retrofitul), cativa rusi au reusit sa puna suportul pe parbrizul existent. Am reusit sa cumpar o camera 3q0 cu un suport de tiguan si o sa studiez un pic problema daca merge lipit suportul pe parbrizulmeu in pozitia exacta, daca nu camera va sta mult si bine prin cutie. Acum costurile acestui retrofit: -camera am gasit-o la 70 euro cu transport(cu suportul din imagine), majoritatea se vand in jurul sumei de 100-150 euro, dar si mai jos, daca folositi ebay sau alt site de vanzare, dati un follow la cautarea dorita si din cand in cand mai apare un "chilipir" -cablajul cred ca este undeva la 20-30 euro(Colegul Boditza ne poate spune exact) -parbrizul am inteles undeva la 1200-1300 ron -suportul de acopera camera, nu stiu pret si nici cod. -can-ul care nu stiu daca intra neaparat la acest retrofit : 200-300 ron -calibrarea si manopera ???!!! Daca cineva mai are alte informatii este binevenit sa ni le impartaseasca. Spor la retrofituri!!!! Ps. Mai avem nevoie de grupul de manete, costul lor intre 150-450 ron.
    1 point
  29. Pret ff mare ! Ai garantie producatorul recomanda la 30 de mii de ce sa schimbi mai repede ? Ma rog fiecare cum crede . Eu am 100 de mii de km cu a mea si am facut doar 3 schimburi de ulei si la 90 de mii am schimbat prima data filtrul de motorina . Merge foarte bine motorul nu consuma ulei nu complectez ulei deloc intre schimburi ...... Uleiul este maxim 200 de lei filtru de aer maxim 70 de lei iar cel de habitaclu maxim 80 de lei Total 350 de lei cu 150 manopera 500 de lei restul........sa traiasca reprezentantele . Si eu am mers pana acuma la reprezentanta dar la preturile astea le spun pas
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!