Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2020 în toate secţiunile
-
Sau faci actualizarea online, era un link pe undeva, daca o mai merge. Eu folosesc navigatia de fabrică atunci cand am nevoie sa vad o iesire dintr-o zona necunoscută, dau un zoom pe AID si vad rapid traseul sau vad daca o strada se înfundă. Cu App-connect dureaza, pana il conectezi la fir, telefonul isi ia locatia, ii dai directia... navi OEM stie permanent unde se afla. Daca e strict pe costuri, este evident ca navi OEM nu isi face banii, cu exceptia cazului de mai sus si că dă bine pe ecranul ceasurilor dar App-connect il vad ca minimul necesar indiferent de varianta aleasă.2 points
-
Cardul trebuie formatat in FAT 32...fiind de 64 Gb, sub windows nu o sa puteti face asta...vedeti mai sus recomandari de utilitare care stiu sa formateze FAT 32 carduri mai mari (guiformat, easeus etc.).2 points
-
Foloseste alt stick usb (atentie la calitate) sau incearca dezarhivarea cu 7-zip pe un sd card de 32 Gb (tot de calitate mai buna). Aceeasi arhiva ai descarcat cu ce am pus in link? Poti sa ma suni, fara probleme, ca sa nu "poluam" topicul...te ajut, tel. 0746.800.6002 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare, Cum am scris si in topicul de achizitie golf 5, am luat pt sotie incepatoare fiind una bucata golf 5 automat cu motorul 1.6 clasic aspirat. Masinuta a sosit ieri din germania, este foarte curata/intretinuta, are tot istoricul la vw, verificat si aici in tara la pbn( ce nu imi place ca are reviziile la 30000 facute). Foarte silentioasa si placuta la condus, masina care te indeamna sa mergi linistit, schimba foarte lin treptele cutia automata. Ca dotari se vad in poze cam ce are, ii lipseste clima automata in rest are strictul necesar si toate dotarile functioneaza inclusiv senzorii spate foarte utili. Materiale mai bune la interior comparativ cu leonul meu, plus detalii faine gen fete de usi capitonate, torpedou la fel plus refrigerat. Va primi zilele urmatoare o revizie de filtre si ulei, distributia apare si in carte si sticker la motor si in reteaua vw la 131000 anul trecut in ianuarie. Pe viitor un rcd 330g cu carplay pt waze plus ca nu sunt hotarat cu uleiul la cutie care nu a fost schimbat deloc, cei de la pbn mi-au zis ca nu se schimba. masina a avut 2 incidente fata spate care s-au lasat cu schimbat barele fata spate cu piese noi in reprezentanta, am stiu de daune inainte sa cumpar masina. Si nu imi place ca schimba treptele foarte repede , ajunge la 50-60 km in treapta 6, avantajul cutie in 6 este ca pt un benzinar 1.6 aspirat sta ok in ture fata de cele manuale cu 5. La 3000 de ture are 125 km pe bord in treapta 6?1 point
-
Ca la orice model nou lansat, nu vor fi disponibile imediat toate motorizarile. Dupa cum vedeti, lipseste 1.0 tsi, deci e clar ca abia prin vara va fi disponibile toate variantele posibile. A postat cineva un tabel cu toate motorizarile si cand vor fi disponibile pe pagina precedenta. Pretul e mare, dar trebuie studiata un pic si lista de dotari. Ambition are in standart climatronic, scaune incalzite, jante aliaj, faruri led (desi astea cred ca au devenit obligatorii de la ue pt ca sunt standart la toti producatorii la modele lansate anul asta), geamuri electrice fata spate, keyless go, bluetooth, volan multifunctional. Anul trecut cand m-am interesat eu de octavia 3 in versiunea de baza lipseau pana si cotiera si proiectoarele iar geamurile pe spate erau la manivela, deci o diferenta mare fata de ce acum a devenit standart.1 point
-
Daca tot trebuie sa schimb amortizoarele, mi-a venit ideea de a monta o suspensie reglabila Mai exact aceasta din link1 point
-
https://www.evo.co.uk/volkswagen/21153/2020-volkswagen-golf-r-mk8-spied-ahead-of-reveal?fbclid=iwar2o0ghfswnub4vczhzhpmpv3zcrkx7aawpflhqpioy1itr1rnzpoaofule1 point
-
E...clar nu e Numai mit. Clar vara initial e fierbinte si iarna rece...dar exista incalzire scaune, ventilatie, etc1 point
-
Nici o problema, daca mai ai nevoie de alte masuratori doar scrie si se rezolva. Si mai sunt si altele cu transplant, nimic nou sub soare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si eu zic ca e mai avantajos cumparat ulei mai ieftin (Valvoline sau Quartz sint cam jumate din pretul Liqui Moly sau Ravenol) si schimbat la 10.000 decat cumparat cele scumpe si tinute 15-20.0001 point
-
Fix problema asta o am si eu acum. Imi scartaia fata in mare parte si foarte putin si spatele ... dar am luat niste denivelari care au "deranjat" suspensia si acum scartaie de parca zici ca tipa din gaura de sarpe.Cum erai tu, sunt si eu la capatul nervilor in ceea ce priveste scartaitul asta. O sa gresez buscile vietii , le fac o baie in vaselina.1 point
-
salutare. ce parere aveti despre acest ulei? https://www.autokarma.ro/piese-auto-universale-ulei-motor/ulei-motor-5w30-5l-tot-qill-5w30-5l-total?filtru=a3%3A60406%2C61594%2C100954%2C100953%2C100693%2C60403%3Ba1347%3A60433%3Ba1348%3A60166%2C60436%2C60170%3B&page=5 Vw passat b7, 2.0, 140cp, 260000km, motor cffb. intr-o vreme vazusem acelasi ulei dar avea tehnologie ART. Vad ca acum nu mai sunt din acestea. Merita sa il pun in motor pentru 15000 km? Multumesc1 point
-
Cum trage cand are curent OEM fata de aftermarket? Ceva schimbari in ale consumului?1 point
-
Revin pe topic dupa o perioadă supra-aglomerată, in care nu am gasit timp pentru absolut nimic extra-curricular. Continui cu ceea pregătisem cu ceva timp in urmă dar lasasem pentru recitit... Dupa revizie am scos bolidul la o plimbare in Grecia (august 2019). Am plecat noaptea din România, copiii dormeau in spate, iguana este ideală pentru vacanțe, comodă, spatiu mult pentru persoane, loc de bagaje ultrasuficient, motorul bine proporționat pentru sarcina totală, farurile luminează impecabil, spotify delectează auzul prin android auto, sticla de pe tavan contribuie la ambianța plăcută, pachetul Rline si peisajele din Grecia completează decorul... După aproape 10 zile de colindat am realizat ca masina e imposibil de tinut curată, praful de la ei e mult mai mult ca la noi, suntem niste norocoși... Traseul a inclus si parcurgerea unor zone cu nisip, uneori in strat mai consistent, simteam masina cum se înfundă in el, dar trecerea s-a dovedit lejeră, in timp ce alte masini (2wd) au rămas blocate si am pus mâna la împins sa deblocăm drumul. Dupa una din zilele de stat la plajă, mergând spre mașină, zăresc un golf 3 cu o domniță din slovacia împotmolit bine până la praguri. Scap de bagaje in mașină dar între timp m-a zărit si ea... venea spre mine cu doua șufe in mână. Probabil arătam promițător ca pot sa o scot din nisip, desi mai erau un A6 quattro si cateva CUV 4x4 dar stăteau in mașini asteptand eliberarea drumului. Am scos masina din locul ei, am repozitionat-o sa am nisip mai tare sub roti si am tras inapoi. Prima șufă s-a rupt, deși am tras incet (cum este indicat) luând cu ea si capacul de la bara mea față. Cu a doua, mult mai groasă, a mers impecabil spre încântarea juniorului meu care trăia momentul. 4Motion face treaba buna, nici o alunecare, nici o rotatie in plus a rotilor, doar a făcut ce i-am cerut, masina era bine plantată pe roți. Am refuzat suma de bani oferită, am clipsat capacul la loc cu șnurul de siguranță rupt si i-am dat bice. Personal am o afinitate pentru peisajul grecesc, zonele vizitate sunt încântătoare cu orice masina, imi plac spațiile libere , sălbatice, fără multă zarvă si fără aglomerație. In regim de mers lejer, in ritmul traficului, consumul ramane nesperat de bun, sub 5,5. La intoarcerea spre bucurești am prins si cifra rotunda pe ecran, 30k intr-un an si 1 luna. Cateva concluzii la 30k Plusuri: - Masina e un deliciu cand îi dai blană intr-o depășire, cutia sare imediat câteva trepte mai jos si urcă precum o benzinară până la roșu. Motorul îți transmite ca poti depasi cand ai chef, cuplul este asigurator ca poți face orice. Per total este un adevarat cruiser cu mușchi, îi împingi din spate pe mulți la depășiri. Cred ca este dotarea cea mai importantă a masinii. Despre consumuri am scris in aria specifică, mi se par normale. - setarea suspensiei pe confort este bună (o folosesc cca 70% din timp), pe autostrazi si unele DN-uri o trec in Normal (25%) iar sport folosesc foarte rar (estimez un 5%). Imi place felul in care se simte modul Sport al DCC, aduce ideea unui kart, e lipită pe drum dar este prea rigidă pe termen mai lung. - Mersul pe timp de noapte este ajutat foarte mult de farurile LED împreună cu Light Assist. Modul in care lucrează si felul in care faza lunga deși activă evită alte masini fac spectacol pe timp de noapte; sunt impresionat si de lumina pe care o fac pe drum comparativ cu xenon OEM. De curiozitate m-am uitat si ce se întâmplă cand dai flash-uri cu farurile pe timpul zilei: se aprind toate cele 4 faruri indiferent ca e pe faza scurtă sau pe ledurile de zi. Arată agresiv si mai bine decat speram, in special cu schimbarea instantă din On in Off specifică Led-urilor. - Pe cruise control schimba in treapta 7 indiferent de setarea cutiei, fie ca e S sau D, se comportă la fel. La minusuri: - Cea mai mare dezamăgire sunt frânele: slabe, cu fading pronunțat dupa 2 frânari in forță, nu mușcă imediat ci abia la jumatatea pedalei, de-a dreptul dezamagitor pentru niste discuri 340x30mm. - masina nu e (atât de) potrivită pentru oraș, se misca bine dar nu are suficient asfalt ca sa se dezmorțească. Evident ca se descurca in oraș, pleacă foarte usor si cu forță chiar fara sa treci de 2500rpm, ții pasul lejer cu altii pe care ii vezi cum își omoară mașinile la demaraj. Totul se face fără efort, dar este păcat cand iti aduci aminte de cum te răsplătește la un drum extern. Diverse/altele: Recall-uri: am făcut cam multe, deja sunt indiferent cand imi spune cineva ca are o acțiune de făcut... pe de o parte este bine ca VW este interesat sa le faca dar pe de alta parte arată cat de nefinisat este produsul ajuns la client. Indicatii in bord: cea mai deranjanta este cea in care ramai fara lichid de parbriz, ti se aprinde un triunghi imens pe bord si nu poti scăpa de el, mai ales noaptea... sta priponit acolo, in fața ta. Cel mai rau este cand ești la limită, intre a fi si a nu fi ... avertizat, atunci triunghiul apare si dispare si tresari la semnalul sonor căutând sa vezi ce eroare ai în bord. Cand nu ai lichid sa completezi singura variantă este sa speli parbrizul inca de cateva ori, măcar ramane pe avertizare si nu mai comută atât. Pe de alta parte cand rămâi fara motorină apare ceva infim undeva jos pe bord. Discrepanța intre tipul avertizarilor lichid parbriz/motorina si importanța lor este de departe cea mai prost gândită. Cheie uitata portbagaj: Merg spre masina sa pun niste sacose in portbagaj, il deschid făcând balet cu piciorul ca aveam mainile pline, fara sa imi dau seama scap cheia in una din ele, apăs butonul sa inchid portbagajul, se inchidea si revenea pe deschis... hmm, mai apas o data, la fel... se deschide din nou, atunci realizez ca nu am cheia in buzunar. Noroc cu keyless, aici pot zice: bravo VW! La 31k am schimbat si filtrul de combustibil, ar fi trebuit la 90k conform dealerului. Urmeaza ceva poze, apoi trec la update-ul urmator, am multe de scris, am ramas in urma New update (38k - feb. 2020) Singurul aspect ce merita mentionat a aparut din toamnă, odată cu frigul: scârțâielile suspensiei față. Cand e ud afară sau e cald zgomotele dispar. Am citit topicul ce acopera acest subiect in aria Golf 7, am fost la service, abia la a treia prezentare s-au gresat bucsele anterioare. Zgomotele au disparut aproape de tot. Am incercat sa discut la dealer schimbarea bucselor cu cele de Golf R pe banii mei, dealerul asculta politicos, dar tot imi zice ca pierd garantia... care oricum imi zice ca pe suspensie e pierdută de la 30k. Whatever, se pare ca "2 ani fara limită de km" înseamnă altceva decât se înțelege din fraza in sine. La urmatoarea vizită probabil le gresez/schimb pe cele posterioare (cu diametrul mai mare), mai am o scârțâială doar la primul hop al fiecarei dimineți. Am o săptămână de la intervenție... este mult mai bine, simt ca ma pot bucura de mașină, zgomotul ajunsese insuportabil, in fiecare zi la orice dâmb, denivelare, speed bumper... eram pe punct de vânzare. Acum impresia generală este ca s-au atenuat si au disparut si alte zgomote permanente cu care ma obișnuisem deja si miscarile suspensiei sunt mai cursive, probabil frecarea pe bucșe le limita mișcarea normală si le ținea tensionate. Intre timp a cedat claxonul de joase, am fost trimis la plimbare de dealer, am asteptat 2 săptămâni (consilier service: poate intre timp nu mai face), apoi intr-un final s-a uitat cineva la el si dupa spusele lor a luat apă si garanția nu acoperă defectul, probabil masina trebuie folosită doar cand drumul este uscat! Claxonul e montat destul de jos, cert este ca nu merg cu viteza prin bălți iar trecutul de râuri prin vad nu e pasiunea mea. Dupa 2 săpt fara claxon, nu am mai avut chef sa le ascult argumentația si am cerut sa aduca un claxon. Boierul plătește! Si pentru ca per total nota se păstrează optimistă, pentru final atasez cateva poze de la urcarea spre cabana Susai, cu iguana in elementul ei, ca pestele in apă, mers relaxat pe zapadă, in modul Offroad cu ESP off, TC off, am urcat fara probleme cei 400m diferență de nivel de la Predeal pana sus. Conform VW poți fi "blue" si cu consumuri de 20+. Numai sa auda asta environmentalistii, LOL! Trebuie sa recunosc ca la atata drum cu ESP OFF mi-au placut din ce in ce mai mult virajele strânse cand, daca ma dau putin la ea pleaca in drift pe toate roțile si pot contrabraca... delicios! E placut sa poți controla glisarea doar cu pedala din dreapta! Conform citirilor cu obd_eleven, vad cuplul motor masurat si aparent limitat la 550Nm, dar imbucuratoare este limita la cutie... de 1000Nm. Ma gandesc sa o masor pe dyno sa citesc exact ce scoate, dar in primul rand trebuie facute franele. Aici am ceva probleme, ca nu imi plac distantierii de jante, am gasit doar variante mai cuminti, eventual placute/discuri din alte materiale cu etrierii stock. Tot in aceeasi aplicatie, am urmarit doua regenerari ale DPF care apar la cca 420-460km mers extern. Va urma, sper sa fie mai des decat pana acum, fingers crossed!1 point
-
Atunci raspunsul este ca nu se poate pe DRL, dar se poate muta pe proiectoare.1 point
-
Buna tuturor, Proaspat posesor de advance, am sesizat cateva plusuri fata de vechea mea masina ( Octavia 1,2 tsi) dar si cateva minusuri. Ca plusuri, antifonarea mult mai buna, suspensie mai silentioasa si mai confortabila, calitatea asamblarii ceva mai buna ( aici ma refer in special la usa de la torpedo si la cea mica de langa volan, mult mai solid fabricate, tinuta de drum un pic mai buna. Ca minusuri, compartimentul de depozitare de langa volan este foarte mic, ca la golf 7 ( la Octavia obisnuiam sa-mi pun acolo portofelul vara), lipsa unora din elementele de separare bagaje care erau prezente la Octavia, faptul ca nemtii, in dorinta de a reduce costurile au renuntat la butoanele fizice pentru climatizarea zonei spate ( e destul de stupid ca pasagerul din spate, din motiv ca nu-si poate regla temperatura, sa roage sa faca asta pe cineva din fata), Dinamica motorului de 1,5 fata de cel de 1,2 avut pe Octavia este clar mai buna desi vehiculul este ceva mai greu.. Un lucru pe care nu-l inteleg la Passat este de ce nu au montat in plafoniere becuri led, pentru ca in rest vehiculul este dotat full led, inclusiv in corpurile de iluminat ale numarului spate si la luminile ambientale de la oglinzi. Un lucru care m-a surprins placut este faptul ca oglinda dreapta e heliomata. *****offtopic***** O intrebare pentru colegii de forum posesori de advance: nu mi se incarca logourile posturilor de radio pe unitatea media, nici fotografiile din telefon pentru numere favorite. Am unitatea media de baza- lipseste aceasta faciltate la ea, sau e vreo problema de setari ?1 point
-
Salutare . Intre timp a reusit cineva dintre voi sa faca retrofit la farurile led high pe passat B8 ? inca din 2018 sunt interesat de acest retrofit . Dar nu am gasit pe cineva care sa fi facut asa ceva si sa ii reuseasca . Astept raspunsuri . Multumesc !1 point
-
1 point
-
@mike77, pe ce parte l-ai gasit spart? Este reperul 5 asa cum ti-a indicat @MyKe, dar pentru cod actualizat trebuie sa specifici partea. In afara de reperul 5, capacele, reperele 25, poate chiar si 13, le ai? Au rolul de a impiedica intrarea apei in sasiu, rol foarte important, mai ales in anotimpul rece si umed.1 point
-
Reperul 5: https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf+variant+4motion/golf/2008-614/8/825-825010/1 point
-
1 point
-
Salut 85 DNI! Ai rezolvat cu bucsele??? Astazi am umblat si eu dupa ele si pana acum le-am gasit doar cu tot cu bara. Ce e de facut? Anunta si tu cum ai rezolvat problema ... caci inca nu sunt @pregatiti@ sa schimb si bara. Mersi ... anticipat.1 point
-
1 point
-
Alex_Dub .. este membru pe forum :vaidecapulmeu: volanul nu este momo.. daca nu ma insel este issota1 point
-
Pret ff mare ! Ai garantie producatorul recomanda la 30 de mii de ce sa schimbi mai repede ? Ma rog fiecare cum crede . Eu am 100 de mii de km cu a mea si am facut doar 3 schimburi de ulei si la 90 de mii am schimbat prima data filtrul de motorina . Merge foarte bine motorul nu consuma ulei nu complectez ulei deloc intre schimburi ...... Uleiul este maxim 200 de lei filtru de aer maxim 70 de lei iar cel de habitaclu maxim 80 de lei Total 350 de lei cu 150 manopera 500 de lei restul........sa traiasca reprezentantele . Si eu am mers pana acuma la reprezentanta dar la preturile astea le spun pas-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00