Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2020 în toate secţiunile
-
6 points
-
Revin pe topic dupa o perioadă supra-aglomerată, in care nu am gasit timp pentru absolut nimic extra-curricular. Continui cu ceea pregătisem cu ceva timp in urmă dar lasasem pentru recitit... Dupa revizie am scos bolidul la o plimbare in Grecia (august 2019). Am plecat noaptea din România, copiii dormeau in spate, iguana este ideală pentru vacanțe, comodă, spatiu mult pentru persoane, loc de bagaje ultrasuficient, motorul bine proporționat pentru sarcina totală, farurile luminează impecabil, spotify delectează auzul prin android auto, sticla de pe tavan contribuie la ambianța plăcută, pachetul Rline si peisajele din Grecia completează decorul... După aproape 10 zile de colindat am realizat ca masina e imposibil de tinut curată, praful de la ei e mult mai mult ca la noi, suntem niste norocoși... Traseul a inclus si parcurgerea unor zone cu nisip, uneori in strat mai consistent, simteam masina cum se înfundă in el, dar trecerea s-a dovedit lejeră, in timp ce alte masini (2wd) au rămas blocate si am pus mâna la împins sa deblocăm drumul. Dupa una din zilele de stat la plajă, mergând spre mașină, zăresc un golf 3 cu o domniță din slovacia împotmolit bine până la praguri. Scap de bagaje in mașină dar între timp m-a zărit si ea... venea spre mine cu doua șufe in mână. Probabil arătam promițător ca pot sa o scot din nisip, desi mai erau un A6 quattro si cateva CUV 4x4 dar stăteau in mașini asteptand eliberarea drumului. Am scos masina din locul ei, am repozitionat-o sa am nisip mai tare sub roti si am tras inapoi. Prima șufă s-a rupt, deși am tras incet (cum este indicat) luând cu ea si capacul de la bara mea față. Cu a doua, mult mai groasă, a mers impecabil spre încântarea juniorului meu care trăia momentul. 4Motion face treaba buna, nici o alunecare, nici o rotatie in plus a rotilor, doar a făcut ce i-am cerut, masina era bine plantată pe roți. Am refuzat suma de bani oferită, am clipsat capacul la loc cu șnurul de siguranță rupt si i-am dat bice. Personal am o afinitate pentru peisajul grecesc, zonele vizitate sunt încântătoare cu orice masina, imi plac spațiile libere , sălbatice, fără multă zarvă si fără aglomerație. In regim de mers lejer, in ritmul traficului, consumul ramane nesperat de bun, sub 5,5. La intoarcerea spre bucurești am prins si cifra rotunda pe ecran, 30k intr-un an si 1 luna. Cateva concluzii la 30k Plusuri: - Masina e un deliciu cand îi dai blană intr-o depășire, cutia sare imediat câteva trepte mai jos si urcă precum o benzinară până la roșu. Motorul îți transmite ca poti depasi cand ai chef, cuplul este asigurator ca poți face orice. Per total este un adevarat cruiser cu mușchi, îi împingi din spate pe mulți la depășiri. Cred ca este dotarea cea mai importantă a masinii. Despre consumuri am scris in aria specifică, mi se par normale. - setarea suspensiei pe confort este bună (o folosesc cca 70% din timp), pe autostrazi si unele DN-uri o trec in Normal (25%) iar sport folosesc foarte rar (estimez un 5%). Imi place felul in care se simte modul Sport al DCC, aduce ideea unui kart, e lipită pe drum dar este prea rigidă pe termen mai lung. - Mersul pe timp de noapte este ajutat foarte mult de farurile LED împreună cu Light Assist. Modul in care lucrează si felul in care faza lunga deși activă evită alte masini fac spectacol pe timp de noapte; sunt impresionat si de lumina pe care o fac pe drum comparativ cu xenon OEM. De curiozitate m-am uitat si ce se întâmplă cand dai flash-uri cu farurile pe timpul zilei: se aprind toate cele 4 faruri indiferent ca e pe faza scurtă sau pe ledurile de zi. Arată agresiv si mai bine decat speram, in special cu schimbarea instantă din On in Off specifică Led-urilor. - Pe cruise control schimba in treapta 7 indiferent de setarea cutiei, fie ca e S sau D, se comportă la fel. La minusuri: - Cea mai mare dezamăgire sunt frânele: slabe, cu fading pronunțat dupa 2 frânari in forță, nu mușcă imediat ci abia la jumatatea pedalei, de-a dreptul dezamagitor pentru niste discuri 340x30mm. - masina nu e (atât de) potrivită pentru oraș, se misca bine dar nu are suficient asfalt ca sa se dezmorțească. Evident ca se descurca in oraș, pleacă foarte usor si cu forță chiar fara sa treci de 2500rpm, ții pasul lejer cu altii pe care ii vezi cum își omoară mașinile la demaraj. Totul se face fără efort, dar este păcat cand iti aduci aminte de cum te răsplătește la un drum extern. Diverse/altele: Recall-uri: am făcut cam multe, deja sunt indiferent cand imi spune cineva ca are o acțiune de făcut... pe de o parte este bine ca VW este interesat sa le faca dar pe de alta parte arată cat de nefinisat este produsul ajuns la client. Indicatii in bord: cea mai deranjanta este cea in care ramai fara lichid de parbriz, ti se aprinde un triunghi imens pe bord si nu poti scăpa de el, mai ales noaptea... sta priponit acolo, in fața ta. Cel mai rau este cand ești la limită, intre a fi si a nu fi ... avertizat, atunci triunghiul apare si dispare si tresari la semnalul sonor căutând sa vezi ce eroare ai în bord. Cand nu ai lichid sa completezi singura variantă este sa speli parbrizul inca de cateva ori, măcar ramane pe avertizare si nu mai comută atât. Pe de alta parte cand rămâi fara motorină apare ceva infim undeva jos pe bord. Discrepanța intre tipul avertizarilor lichid parbriz/motorina si importanța lor este de departe cea mai prost gândită. Cheie uitata portbagaj: Merg spre masina sa pun niste sacose in portbagaj, il deschid făcând balet cu piciorul ca aveam mainile pline, fara sa imi dau seama scap cheia in una din ele, apăs butonul sa inchid portbagajul, se inchidea si revenea pe deschis... hmm, mai apas o data, la fel... se deschide din nou, atunci realizez ca nu am cheia in buzunar. Noroc cu keyless, aici pot zice: bravo VW! La 31k am schimbat si filtrul de combustibil, ar fi trebuit la 90k conform dealerului. Urmeaza ceva poze, apoi trec la update-ul urmator, am multe de scris, am ramas in urma New update (38k - feb. 2020) Singurul aspect ce merita mentionat a aparut din toamnă, odată cu frigul: scârțâielile suspensiei față. Cand e ud afară sau e cald zgomotele dispar. Am citit topicul ce acopera acest subiect in aria Golf 7, am fost la service, abia la a treia prezentare s-au gresat bucsele anterioare. Zgomotele au disparut aproape de tot. Am incercat sa discut la dealer schimbarea bucselor cu cele de Golf R pe banii mei, dealerul asculta politicos, dar tot imi zice ca pierd garantia... care oricum imi zice ca pe suspensie e pierdută de la 30k. Whatever, se pare ca "2 ani fara limită de km" înseamnă altceva decât se înțelege din fraza in sine. La urmatoarea vizită probabil le gresez/schimb pe cele posterioare (cu diametrul mai mare), mai am o scârțâială doar la primul hop al fiecarei dimineți. Am o săptămână de la intervenție... este mult mai bine, simt ca ma pot bucura de mașină, zgomotul ajunsese insuportabil, in fiecare zi la orice dâmb, denivelare, speed bumper... eram pe punct de vânzare. Acum impresia generală este ca s-au atenuat si au disparut si alte zgomote permanente cu care ma obișnuisem deja si miscarile suspensiei sunt mai cursive, probabil frecarea pe bucșe le limita mișcarea normală si le ținea tensionate. Intre timp a cedat claxonul de joase, am fost trimis la plimbare de dealer, am asteptat 2 săptămâni (consilier service: poate intre timp nu mai face), apoi intr-un final s-a uitat cineva la el si dupa spusele lor a luat apă si garanția nu acoperă defectul, probabil masina trebuie folosită doar cand drumul este uscat! Claxonul e montat destul de jos, cert este ca nu merg cu viteza prin bălți iar trecutul de râuri prin vad nu e pasiunea mea. Dupa 2 săpt fara claxon, nu am mai avut chef sa le ascult argumentația si am cerut sa aduca un claxon. Boierul plătește! Si pentru ca per total nota se păstrează optimistă, pentru final atasez cateva poze de la urcarea spre cabana Susai, cu iguana in elementul ei, ca pestele in apă, mers relaxat pe zapadă, in modul Offroad cu ESP off, TC off, am urcat fara probleme cei 400m diferență de nivel de la Predeal pana sus. Conform VW poți fi "blue" si cu consumuri de 20+. Numai sa auda asta environmentalistii, LOL! Trebuie sa recunosc ca la atata drum cu ESP OFF mi-au placut din ce in ce mai mult virajele strânse cand, daca ma dau putin la ea pleaca in drift pe toate roțile si pot contrabraca... delicios! E placut sa poți controla glisarea doar cu pedala din dreapta! Conform citirilor cu obd_eleven, vad cuplul motor masurat si aparent limitat la 550Nm, dar imbucuratoare este limita la cutie... de 1000Nm. Ma gandesc sa o masor pe dyno sa citesc exact ce scoate, dar in primul rand trebuie facute franele. Aici am ceva probleme, ca nu imi plac distantierii de jante, am gasit doar variante mai cuminti, eventual placute/discuri din alte materiale cu etrierii stock. Tot in aceeasi aplicatie, am urmarit doua regenerari ale DPF care apar la cca 420-460km mers extern. Va urma, sper sa fie mai des decat pana acum, fingers crossed!6 points
-
Cum trage cand are curent OEM fata de aftermarket? Ceva schimbari in ale consumului?4 points
-
3 points
-
2 points
-
Da, la fel simt si eu, ca am garanție degeaba, aștept, insist, revin la ei, mi se spune "zgomote normale de suspensie", desi cu 10k km in urmă nu le avea. Cand vor disparea zgomotele "normale" o sa revin cu alta solicitare la garantii ca a dispărut "o dotare" a masinii. Ma gândisem sa le-o coc dar am renuntat din lipsa de timp: am o alta masina cu zgomot similar pe suspensie (este iesita din garantie) si voiam sa vad ce propun sa schimbe la ea (probabil brațe, bucșe) si apoi sa le spun sa aplice aceeasi aceleasi măsuri de remediere la Tiguan pe garanție. Cel mai mult deranjează cand ai două ocale, una pt garantii si alta pt buzunarul clientului. Totusi pot zice ca au fost amabili si politicosi, dar pentru o gresare de bucse sa ma duc de 3 ori cu 3 constatări si 3 teste de drum, mai bine o faceau din prima si erau extraordinari in ochii mei.2 points
-
Asta e unul dintre cele mai enervante lucruri, faptul ca parca chinui masina in oras pe cand extern e un vis (atat la confort cat si la putere). Misto descrierile, pacat de treburile cu reprezentantele, ma face sa ma indepartez din ce in ce mai mult de ideea unei masini noi cu garantie, parca e degeaba, orice patesti, ei vin cu contra argument de ce nu e obiectul garantiei.2 points
-
Eu la al meu cand l-am avut aveam tevile stoc, fara nici un fel de tips si se incadrau mai bine nu ieseau in evidenta. My bad cu alea de 7P2 points
-
@vladp @Pompiliu92 octavia e in clasa compacta doar ca e un sedan compact. Nu are nici o treaba cu passatul si superb, poate ca lungime se apropie, dar ca spatiu interior si confort sunt diferente mari. Concurenti pentru octavia sunt renault megane sedan, ford focus sedan, vw jetta. Sedanurile compacte sunt lungi pentru a obtine un portbagaj mare, nu pt spatiu destinat pasagerilor.1 point
-
Salut. Da, ai nimerit. De la baietii de la Led It Up. Totul functioneaza perfect. Becul este plug and play si foloseste droserul oem al farului. Practic am inlocuit becul,atat. Designul becului este 1 la 1 cu cel original asa ca totul se potriveste perfect direct.1 point
-
la mine problemele erau de la : 1. simeringuri supape - ceva consum de ulei; inlocuite cu OE( cele de VW/Skoda); 2. supape admisie ciobite - compresie scazuta pe 2 cilindri; tot OE.1 point
-
Cam mare presiunea diferentiala 7mb .. avand in vedere ca soot mass e 8 si ceva .. deci a regenerat recent. Ai nereguli la motor. Nu am auzit sa regenereze mai des dupa downgrade .. din contra.1 point
-
Inseamna ca nu este sub-ul suficient de puternic/bun daca inca mai auzi sunete Cand am timp caut topicul prin aria B6 sau B7 sa iti zic de unde am si eu un zgomot in zona aia1 point
-
Multumim pentru pozele minunate si informatiile detailate. Mai bine scris mai rar dar atunci consistent ?1 point
-
Apai sa ma ierti domnucu, nici eu nu inteleg tot ce citesc. Eu propun sa nu mai citim sau sa scriem fara a fi baut cel putin o bere, ca sa nu mai existe dubii. De preferat impreuna. Totul e bine cand se termina cu bine. Sau cum zic americanii, and they lived happily ever after.1 point
-
1 point
-
1 point
-
as vrea sa schimb si eu amortizoare si arcuri la turul meu cu pdg din fabrica. ma ajuta cineva cu niste coduri oem? seria de sasiu: TMBDS41U778858016 mersi!1 point
-
Nici can ul nu are treaba. Este numai intre ceasuri/confort/centrala. Din adaptari,canal 00, da 000 la toate aceste module. Dupa aceea trebuie sa readaptezi telecomenzile. Eventual deconecteaza si bateria...si vezi daca merge1 point
-
1 point
-
1 point
-
Radiator, accele radiatorare de tot ..tul ... nu am cuvinte, cum mama-masi sa lasi tu producatoru lui peste radiatoarele nevopsite cu pulbere de molibden la cati bani ceri... asa ceva este de nedescris. Radiatoare la vedere si tija la capota, asa NU! Figura accestei caroserii intr-un continuu accident rutier ... hai cu lauda :<1 point
-
Nu a trecut la toti, mai citim din umbra...oricum topic'ul asta de prezentare ramane cel mai emblematic de pe forum, in ochii mei. L-am tot urmarit de cand s-a deschis ~12-13ani cred...pot sa spun ca am crescut cu el. Aveam 12-13ani si visam la gti'uri citind acest topic. Felicitari Eugen ! Felicitari pentru toata munca depusa ! ps: sper sa apuc sa vad si eu minunatia live intr-o zi... Mult succes mai departe !1 point
-
1 point
-
@sNaKeyy: da, cel vW in bidon gri. Dar asta am cerut eu, mai mult ca sigur ca pun si Castrol.1 point
-
Incerca FE sau 28. culdaraul toate modele de bord fabricate de VDO pt platforma golf/jetta au zona de immo criptata. Maxidot nu este fabricat de Visteon, doar minidot. In exemplu tau pus de tine ambele ceasuri sunt VDO. Ceasurile maxidont le-ai cumparat deja? Pune o poza cu eticheta, posibil sa ai noroc si sa le poti imperechea cu VCDS si cu pin.1 point
-
Conditions (Driving Cycle): § Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH) § Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic) § Duration approx. 15-20 Minutes § Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.1 point
-
Daca te referi decat la martorul de faza lunga din mijloc este ceva normal ! Daca se aprind "doar ceasurile de bord" ori ai vreun scurt ceva ori ceva activat aiurea !1 point
-
Probabil sub carenajul rotilor, un radiator minuscul cat palma, ca la vechile 1.4 /1.9 tdi Nici eu nu vad nimic in neregula cu radiatorul ; ba chiar pare " sexy " ca este vizibil ; pt mine este cel mai aratos golf de pana acum, si nu inteleg cum vi se pare aceasta masina urata ; sa curga dislike`urileeeeee ⛔-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00