Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2020 în toate secţiunile

  1. Salutare, Cum am scris si in topicul de achizitie golf 5, am luat pt sotie incepatoare fiind una bucata golf 5 automat cu motorul 1.6 clasic aspirat. Masinuta a sosit ieri din germania, este foarte curata/intretinuta, are tot istoricul la vw, verificat si aici in tara la pbn( ce nu imi place ca are reviziile la 30000 facute). Foarte silentioasa si placuta la condus, masina care te indeamna sa mergi linistit, schimba foarte lin treptele cutia automata. Ca dotari se vad in poze cam ce are, ii lipseste clima automata in rest are strictul necesar si toate dotarile functioneaza inclusiv senzorii spate foarte utili. Materiale mai bune la interior comparativ cu leonul meu, plus detalii faine gen fete de usi capitonate, torpedou la fel plus refrigerat. Va primi zilele urmatoare o revizie de filtre si ulei, distributia apare si in carte si sticker la motor si in reteaua vw la 131000 anul trecut in ianuarie. Pe viitor un rcd 330g cu carplay pt waze plus ca nu sunt hotarat cu uleiul la cutie care nu a fost schimbat deloc, cei de la pbn mi-au zis ca nu se schimba. masina a avut 2 incidente fata spate care s-au lasat cu schimbat barele fata spate cu piese noi in reprezentanta, am stiu de daune inainte sa cumpar masina. Si nu imi place ca schimba treptele foarte repede , ajunge la 50-60 km in treapta 6, avantajul cutie in 6 este ca pt un benzinar 1.6 aspirat sta ok in ture fata de cele manuale cu 5. La 3000 de ture are 125 km pe bord in treapta 6?
    4 points
  2. Salutare baieti, as vrea sa achizitionez urmatoarea masina B7, ceva sfaturi optiunile daca sunt, si la ce sa fiu atent, voi folosi si vcds, deci orice sfat e util, ms. https://www.olx.ro/oferta/vw-passat-nou-adus-an2014-2-0tdi-140cp-euro5-distronic-lineassist-navi-IDd6CNM.html?fbclid=IwAR3wAPOQlpC_nrdDnE9YqVZa10ox6HkdNNdrjEtWzRQl72ZzFdLST5j4XJ8
    1 point
  3. Salut. Am revenit...după o perioadă de încercări. Am găsit problema la mine. Reiau pe scurt tot ceea ce am schimbat/ verificat, cu precizarea celor care vor citi că oricare din cele de mai jos poate fi soluția pentru a scăpa de " muritul " motorului la rece la prima cheie a doua, chiar și la a treia cheie ( nu aveam erori in VCDS !!! ). Mă obișnuisem deja sa pun contactul de 4-5 ori și pe urmă cheie pornire și era ok , ori sa apas de 5 ori pedala de accelerație și pe urmă dădeam cheie și nu murea motorul. Am schimbat de doua ori pompa de benzina, am schimbat releul pompei ( acesta trebuie schimbat la cei cărora le moare motorul la cald ), verificat presiunea in rampa, am schimbat bujiile, verificat fisele bujiilor, verificat/ încărcat bateria, curățat clapeta accelerație ( arata totuși bine ) și adaptare prin VCDS, verificat senzorii ( temperatura și senzor arbore cotit ) prin VCDS și pe urmă prin înlocuire, dar i-am pus înapoi pe ai mei originali pt că făcea la fel, verificat toate conductele de aer, schimbat toate releele. Totuși am sesizat ca, după ce mașina începea să stea la relanti, dacă pișcam puțin pedala de accelerație motorul începea să scuture ( înece ) și acul se mișca de câteva ori câteva linii sus jos. Am luat decizia de a schimba clapeta de accelerație, bănuind Motorașul pas cu pas. Am găsit una în dezmembrări exact pe codul celei existente. Montare foarte ușoare și adaptare cu VCDS. Am așteptat următoarele dimineți și vă anunț că în fiecare dimineata mașina pornește frumos la prima cheie, indiferent cate grade sunt, cu precizarea că am simțit pedala mult mai fină și un consum mai scăzut ( pe aceleași trasee ). Totuși rămâne întrebarea - de ce dimineața la rece nu sta șocul la 1000 sau 1200 ? așa cum am văzut la alte TSI. Sta șocul pe la 850 - 900 pt câteva secunde și pe urmă se stabilizează pt tot restul zilei la 680 turații. Poate așa este reglajul la mine, dar nu mă deranjează. Așa se încheie lungul drum în rezolvarea acestei probleme. Sper sa va fie de folos. Numai bine tuturor și mulțumesc celor care mi-au transmis sfaturi.
    1 point
  4. @Ebi, merci frumos, pentru explicatie! Deci indiferent de cate masini as avea concomitent(1,2 sau 3) si indiferent daca numerele de inmatriculare au fost schimbate intre ele, eu ar trebui sa beneficiez de clasa maxima B8 la fiecare masina inmatriculata pe numele meu?! Calcularea acestui bonus malus cine il face sau recalcularea lui, deoarece agentiile de brokeraj din cate am simtit din propriul buzunar nu calculeaza corect si se cam spala pe maini... sau unde as putea sesiza acest fapt?
    1 point
  5. Normal intrebarea trebuia pusa in topicul acesta: https://vwforum.ro/topic/112082-transfer-clasa-bonus-rca/ ; dar pentru ca este inchis, nu ai unde pune intrebarea. Deci tu ar trebui automat sa ai clasa de bonus maxima, adica B8. Cu reducerea maxima, indiferent ca schimbi masina anual sau niciodata. Acum clasa de bonus-malus se transfera automat, fara sa te mai rogi de asigurator, chiar daca schimbi masina. Este bine sa ai brockerul tau in care ai incredere si doar la el sa-ti faci asigurarea. Cam asa variaza preturile: Clasa bonus-malus, Coeficient aplicat prețului asigurării in 2020: B8 50% B7 60% B6 70% B5 75% B4 80% B3 85% B2 90% B1 95% B0 100% M1 110% M2 120% M3 130% M4 140% M5 150% M6 165% M7 170% M8 180% @tavitara , exista un topic unde se pot face corecturi gramaticale: https://vwforum.ro/topic/4721-sa-scriem-corect-in-limba-romana/
    1 point
  6. Am pus valoarea corecta la carbon mass conform formulei. Cum a ajuns zero, nu stiu.
    1 point
  7. Informatiile de mai sus sunt total eronate. Basic Led are 660 lumeni iar High Led are 785 lumeni. Trageti singuri cuncluzia care lumineaza mai bine.
    1 point
  8. @F l o r i n: Te voi contacta din timp, ca sa facem treaba cu prima ocazie cand vin la Bucuresti. On-topic, am vopsit bara fata, trimul de la schimbatorul de viteze, maneta de frana. Am colantat grila fata, carcasele de la oglinzi. Am schimbat racordul flexibil, montat tipsul si in sfarsit am facut debadge-ul promis de multa vreme. Odata cu debadge-ul, am facut si un mic test, astfel incat sa vedem cam cum ar trebui sa arate vopseaua, iar rezultatul il veti vedea mai jos. N-am reusit sa rezolv cu vopsirea etrierilor, dar o sa ma ocup si de asta curand. Scuze pentru masina murdara, dar pentru ca abia a fost la vopsit, cateva zile voi amana prima spalare. Poze:
    1 point
  9. Am profitat de perioada mai linistita a celor care reconditioneaza jante, asa ca le-am refacut si eu pe cele de vara, Cadiz, pe 19 inch. Sincer, ma autocunosc ca persoana foarte greu de multumit, dar de aceasta data chiar sunt multumit si fericit. Nu ma asteptam sa iasa atat de bine. Stiu ca nu sunt niste jante frumoase, deosebite, insa imi place ideea de Stock- OEM...plus ca sunt super rezistente. Inainte de a le reconditiona le-am verificat personal si erau doar putin strambe, incredibil as putea spune pt ce gropi au incasat acum ceva timp
    1 point
  10. Salutare! Din punctul meu de vedere, forumul ramane mult mai dedicat pasiunii noastre decat orice alt grup..aici intra cine are legatura cu vw, acolo aproape totul e public si daca nu e public, intra oricum cine nu trebuie.. E foarte rau ca mor forumurile. In fine , e doar o parere personala.
    1 point
  11. Work in progress.. + Bobine de R8 si bujii NGK pe drum. Dupa ce o iau de la vopsit o sa'i anulez si stergatorul de pe luneta.
    1 point
  12. Dupa ce ne-am destins vineri la ski la predeal am zis sa scoatem ateca la putina zapada in drum spre casa. Am plecat pe ruta predeal--bran(partia zanoaga)-zarnesti-magura-pestera-moeciu-pitesti-bucuresti-constanta. Zona moeciu pestera magura zarnesti a mai fost facuta dar vara. Chiar daca am all season pe masina acestea se comporta bine pe franare si la tractiune dar in viraje fortate pe zapada are tendinta sa fuga spatele. Din ce am vazut in modul snow raman sistemele de siguranta activate, deci pentru zone in care ai nevoie de mai mult e preferabil modul offroad. Intr-o panta am ajutat la impins impreuna cu altii un tiguan fwd si apoi o octavia 4drive. Daca nu ar fi adancit sleaurile cei de dinainte cred ca treceam fara probleme dar asa a fost nevoie de putin ajutor ca sa depasesc acea zona. Oricum acum mi-am dat seama ce inseamna suv 4drive si cat ajuta. Cu o masina normala nici nu ar fi visat vreodata sa intru prin zonele respective. Pana la urma a fost o zi superba si deabia astept sa mai ies de pe asfalt cu "bolidul" Atasez cateva poze din zona si un consum la final de plimbare cand ajunsesem aproape acasa. Dupa toata aceasta experienta revin la gandurile mele ca as vrea ceva mai inalt si mai spatios. Astfel incet si sigur ma apropii de multivan ca fiind inlocuitorul pentru ateca in cativa ani. Mai ramane doar sa imi conving si sotia ?
    1 point
  13. Alcantara este aceeasi ca la kodiaq, calitate destul de buna, iar materialul textil de pe sezut/spatar este de caliate foarte buna. L-am avut pe golful 7R, aceeasi combinatie, doar ca scaunul era mai profilat si ambele materiale au rezistat fara probleme 2,5 ani, aproximativ 70.000 km cat a avut masina cand l-am vandut. Nu s-au scamosat, nu s-au facut cute pe sezut, eu am fost foarte multumit. Pe kodiaq e intr-adevar mai aparte cusatura aceea in romburi pe Scout, ce am vazut eu, dar pielea aceea racing, imitatie de carbon, de exemplu este ca plasticul pe marginile scaunelor de pe kodiaq vRS.
    1 point
  14. Nu a trecut la toti, mai citim din umbra...oricum topic'ul asta de prezentare ramane cel mai emblematic de pe forum, in ochii mei. L-am tot urmarit de cand s-a deschis ~12-13ani cred...pot sa spun ca am crescut cu el. Aveam 12-13ani si visam la gti'uri citind acest topic. Felicitari Eugen ! Felicitari pentru toata munca depusa ! ps: sper sa apuc sa vad si eu minunatia live intr-o zi... Mult succes mai departe !
    1 point
  15. Daca cineva e interesat cum se da jos EGR-ul, am gasit o animatie f misto:
    1 point
  16. Esti pus pe treaba, nu gluma. Singurul lucru ce nu`mi place este scrisul cu passat, mai ales negru avand in vedere ca ai crom pe masina ; eu as fi lasat hayonul clean Un soft nu ai in plan?
    1 point
  17. Atata munca pentru "mai infundat, mai estompat" . Ma asteptam la un wow, parca e Bentley. Dar, ma rog, fiecare cu pasaricile lui.?
    1 point
  18. Mufa B ,pin 10 ,da + la deschiderea portierei si se opreste la 9-10 min dupa ce incui masina.
    1 point
  19. Avantaj? La casă nu se stă. Mereu e ceva de facut ?
    1 point
  20. Sincer am fost la un Test Drive si am fost incantat de cum merge masina motor de 1.0TSI am scos 6.5 consum cu Clima Pornita + am si calcat-o putin , deci la un motor de 1.0 TSI se misca extraordinar masina se simte foarte usoara se simte ca nu se chinuie motorul . Mi-am comandat si eu masina imi vine tocmai in Septembrie ! Isi merita banii dar mai mult de 22.000 nu merita bagat in aceastat msina ! Astept sa vin a masina si am sa revin cu un edit pentru am spune complet parere despre acest model!
    1 point
  21. Ai piedut un an sau niste bani! Daca astepti rabla+ nu poti apuca in momentul asta modele convenabile, ca oferta e mica si cererea f mare! Si cred ca si la anul o sa fie la fel! Trebuie sa te risti!
    -1 points
  22. Bordul arată bine însă materialul de pe scaune, cel putin vizual, e cu 2 clase sub kodiaq.
    -1 points
  23. Nu stiu de ce dar in ultimul timp VW cu modelele noi a inceput sa dezamagesca.. Am fost saptamana asta la un curs de produs unde au adus si competitia (printre altele T ROK T CROSS KAMIQ KAROK ETC) si toata lumea a fost destul de dezamagita de calitatea materialelor si de masini overall in comparatie cu Skoda echipari similare. Deci, din ce am condus eu saptamana asta ii dau dreptate lui Yanq. Masina e frumoasa dar merita peste 40k? Asta e ceva subiectiv, din punctul meu de vedere cred ca masina este mult prea scumpa pentru segmentul ei de piata si pentru calitatea pe care o ofera. Sa o conduceti sanatosi si fara evenimente neplacute! P.S. La noi in showroom, in 90% din cazuri sotia alege culoarea si atat.
    -1 points
  24. Salutare, Am zis sa deschid acest topic dat fiind faptul ca este cam saraca sectiunea de CR7 Am cumparat masina de noua de la Nurvil Rm Valcea pe data de 06.09.2019. Dupa multe discutii si negocieri purtate cu mai toate reprezentantele am ajuns la Nurvil printr-un prieten. Problema la reprezentantele din Bucuresti a fost ca nimeni nu a pus la dispozitie masina pentru test drive minim 24 de ore. Sa faci un test drive 10 km este o pacaleala. Pana la urma am ales si gata. Ca si dotari extra : - Bare longitudinale cromate plafon - Jante Tirani - Infotainment Premium - Carlig de remorcare - Pachet Easy open - Park Assist - Plafon culoare neagra - Tapiterie piele Vienna standard - Volan tiptronic incalzit
    -1 points
  25. Pe un forum auto german se discuta despre existenta unei actualizari a softului la cutia de viteze, care imbunatateste intr-o oarecare masura comportamentul masinii. Aceasta actualizare ar fi disponibila pentru motorul acesta de 286cp (50tdi pe Audi) si ar viza primele modele aparute in 2018-2019, care au aceasta problema. Masina mea este cu litera de 2020 (L) si nu se simte atat de tare acest delay de care se vorbeste. Am condus si una din 2018 si intr-adevar era mai prezent acest delay.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!