Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2020 în toate secţiunile
-
8 points
-
E cam suspicios ca il pozezi , ii e frica sa nu ii iei locul cald Eu gasesc mereu urme de labute pe capota , cand ajung seara acasa vine un motan alb si se suie sa se incalzeasca Este maidanez dar daca il intreb ceva imi raspunde de fiecare data cu un Miau iar daca ii intind mana intinde si el labuta6 points
-
Am profitat de perioada mai linistita a celor care reconditioneaza jante, asa ca le-am refacut si eu pe cele de vara, Cadiz, pe 19 inch. Sincer, ma autocunosc ca persoana foarte greu de multumit, dar de aceasta data chiar sunt multumit si fericit. Nu ma asteptam sa iasa atat de bine. Stiu ca nu sunt niste jante frumoase, deosebite, insa imi place ideea de Stock- OEM...plus ca sunt super rezistente. Inainte de a le reconditiona le-am verificat personal si erau doar putin strambe, incredibil as putea spune pt ce gropi au incasat acum ceva timp5 points
-
3 points
-
2 points
-
Nu va lasati pacaliti! Mai intai ne iau masinile, apoi familiile...in final vor conduce lumea! Ce masina curata ai, Cristi2 points
-
Știu ce conduce în oraș. Nu asta era discuția. Plimbările nu se fac doar în oraș, se fac și la munte, unde, cam este zăpadă. Eu cu tracțiune spate, am cam avut probleme weekendul ăsta, un xdrive sau Quattro era o binecuvântare.2 points
-
Salut! Dupa ce am "spamat" topicul "Achizitie Passat CC" am ramas cu masina din pozele de mai jos, cumparata din Mures de la fostul proprietar care o avea din 2016. Masina este din 2010: 2.0 TDI, 170cp. Unele dotari: DSG Faruri xenon (Anul viitor o sa trebuiasca sa fac ceva cu acea banda led) ACC DCC Interior piele cu ventilatie Desi m-am informat referitor la problemele pe care le poate avea pe forum, norocul nu a tinut cu mine si pompa de inalte avea inceput de span. Partea buna este ca am primit recomandarea sa merg la @EEXCALADE de la @deenman si @Justin91, iar problema a fost depistata si remediata la timp (si va multumesc pentru asta ). Pompa a fost inlocuita cu una CP3, pentru a scapa de stresul spanului. De asemenea, am facut la Eexcalade si schimbul uleiului de la DSG, deoarece avea 47k km de la ultimul schimb. O alta problema pe care masina o avea era ca se comporta ciudat la denivelari. Aceasta problema a fost rezolvata prin reglajul geometriei, al carui rezultat este intr-una din pozele de mai jos. Mi s-a spus ca unghiul de cadere nu se poate regla si diferenta prea mare poate fi din fuzeta/brate, dar se poate afla doar prin incercari. Din pacate nu am avut inca timp sa trec si prin alta parte pentru constatare. Deoarece se auzea din partea stanga un scartait din bord, am dat jos trimul si am lipit banda de panza pe clipsuri si in locurile de contact, insa scartaitul nu a disparut cu totul pe drumurile "mai bune". Pentru curatarea plafonului si a stalpilor (si nu numai) am ales sa folosesc Meguiar`s APC (diferenta se poate vedea in poza, insa urmele lasate de copilul mic pe plafon nu au disparut in totalitate). Pentru hidratarea pielii am folosit Koch Chemie Leather Star (ramas de la fostul proprietar), pentru plastice am comandat Top Star, iar pentru chedere nu mai retin numele produsului (era ramas in masina). Saptamana viitoare urmeaza sa primeasca un set de jante de iarna (St Moritz), iar cat de curand (sper) trecerea la softul dinainte de Dieselgate. (Poza la interior este facuta de fostul proprietar, intre timp a devenit mai curat)1 point
-
@F l o r i n: Te voi contacta din timp, ca sa facem treaba cu prima ocazie cand vin la Bucuresti. On-topic, am vopsit bara fata, trimul de la schimbatorul de viteze, maneta de frana. Am colantat grila fata, carcasele de la oglinzi. Am schimbat racordul flexibil, montat tipsul si in sfarsit am facut debadge-ul promis de multa vreme. Odata cu debadge-ul, am facut si un mic test, astfel incat sa vedem cam cum ar trebui sa arate vopseaua, iar rezultatul il veti vedea mai jos. N-am reusit sa rezolv cu vopsirea etrierilor, dar o sa ma ocup si de asta curand. Scuze pentru masina murdara, dar pentru ca abia a fost la vopsit, cateva zile voi amana prima spalare. Poze:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vei avea probleme si cu garantia dc pui alt tip de bec. Dc cel OEM e H7 exista becuri cu lumina alba f bune, Philips x-tream vision de ex... Numarul de masini electrice va creste extrem de mult in acest an, probabil se vor dubla. Cand am dat comanda, era in jur de ora 17.00, mi-a spus reprezentantul de vanzari ca sunt clientul cu nr 5 de e-up....DIN ZIUA RESPECTIVA Sa vezi cozi la statii, probabil ca in scurt timp cele gratuite vor disparea.1 point
-
mi-am comandat directia electrica...a sosit..acum sa vad cand am timp sa o montez..va tin la curent1 point
-
1 point
-
Sergiule, stai jos n-ai inteles nimic ?. Este doua subiecte: 1. Dimensiuni la caroserie ca sa o puna dreapta in caz ca fuge. 2. Pozitie si dimensiuni la gaurile alea din spatele ragtopului unse de prinde tabla cu panza, ca nu le are. NU e vorba de pozitia gaurii ragtopului fata de plafon.1 point
-
nu e de pe nici o america...este un crop dintr-un scan din cartea mea (Official Workshop manual) pe care ti l-am trimis eu probabil acum ceva ani. stiu pentru ca pe cartea mea e facuta adnotarea cu creionul caut sa vad daca gasesc ceva care sa te poata ajuta si iti scriu. LE: m-am uitat. din pacate nu se da nici o cota. asta probabil pentru ca nu s-a gasit sa il cumperi aftermarket si sa il montezi acasa si find doar de fabrica. incarte este o poza dar cam atat. cea mai buna treaba e sa vorbesti cu Radu cand il da jos pe al lui pentru vopist sau cu altcineva care il are dat jos si caroseria fara si sa iti masoare direct pe caroserie. pt distanta dintre gaurie e simplu... caci ai fierul cu suruburile. eu mai caut si daca gasesc in alta cartre vreo cota iti scriu. spor1 point
-
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/vesti-bune-pentru-soferi-ce-trebuie-sa-stie-cei-cu-masini-electrice.html1 point
-
1 point
-
"Toarce" ca un diesel ?. Ai clar o problema la sistemul de incarcare fie ca este mecanica, sau electronica. Cum a spus un coleg mai sus, o mare porcarie cu incarcarea asta "inteligenta", inainte cu incarcare clasica tineau bateriile 6-8 ani, acum am trecut la inteligenta artificiala, cu calculator care masoara diferite tensiuni si ia el decizia cand sa incarce sau nu, iar rezultatul e o baterie care sa te tina 4-5 ani.1 point
-
Poate a pus simeringuri de supape de proasta calitate. Sunt ieftine, eu zic sa pui altele: https://www.autopieseonline24.ro/reinz/74421661 point
-
Pff... ce trece timpul. Nu am vandut-o, doar ca greu am mai gasit timp sa trec pe aici... :) In curand incepem sezonul cu primul eveniment. Sper sa gasesc ceva timp sa fac o recenzie a anului trecut.1 point
-
Asta este jucaria: -intercooler frontal -admisie silicon -dv FORGE 007p -bobine R8 -evacuare 63'' (fara catalizator) -pcv anulat -suspensie regralabila pe inaltime -jante oz 17"" -anvelope Pirelli -soft custom1 point
-
1 point
-
Pai am aflat destule. Poze nu vrea sa puna Eu as vrea sa ne spuna cum se misca masina. Motorul stiu ce poate dar curiozitatea este daca are acelasi delay la acceleratie ca Audi.1 point
-
1 point
-
Daca becul ramane tot timpul in paralel cu releul, atunci se va ocupa el de absorbtia tensiunii inverse. Altfel, aceasta poate ajunge la 10x tensiunea de alimentare, poate chiar mai mult... https://en.wikipedia.org/wiki/Flyback_diode1 point
-
Furtunul gofrat nu tine perioada lunga, se inlocuieste cu cel cauciucat si se monteaza cele 2 cuple, deci codurile necesare sunt urmatoarele : furtun: 2D0955962 Cuple 2 bucati : 5J0955871B1 point
-
1 point
-
Hey, pozele ? Pareri pana acum Placeri / neplaceri la masina?1 point
-
fa o poza la intinzator mai degraba si reglezi avansul din axa cu came,max 2mm ai de miscat,tre sa fie loc...restul sunt vorbe ca distributia e montata gresit...asa e cand se vorbeste din auzite si nu din practica1 point
-
1 point
-
@Cristian momentan mai am 2 ani sa ma decid. Dupa postarea de mai sus m-am desumflat putin cand am ajuns la finalul configurarii unui multivan ???. M-a luat cu transpiratii. Nu am nevoie neaparat de 7 locuri. Suntem doar 3 in familie momentan. Dar avand caravele la firma consider ca e mult mai usor de condus ca un suv. Botul scurt si pozitia mai inalta la volan este de ajutor in trafic atat urban cat si extraurban. Daca la ateca trebuie sa fac lego ca sa incapa tot la caravelle cu numar dublu de persoane arunc bagajele fara noima si tot mai e spatiu. Mi-as dori totusi ca viitoarea masina sa fie plug in hybrid. Mai atasez un set de poze inainte si dupa baita.1 point
-
1 point
-
Si am revenit cu noutati! Saptamana asta am comandat tipsul de la Pilot si maneta de BC. Nu stiu exact daca pot face BC sa fie functional tinand cont ca am doar minidot. Daca are cineva informatii legate de treaba asta, let me know. In alta ordine de idei, saptamana trecuta, aflat intr-o deplasare in afara tarii, bara fata mi-a fost smulsa in parcare de un X5 in consecinta, saptamana viitoare voi inlocui carenajul de pe dreapta fata, iar bara fata va intra si ea la revopsit integral. Daca tot o bag la vopsit, o sa vopsesc si etrierii in culoarea rosie, voi monta tipsul, voi face debadge pe spate (stiu, stiu, am zis ca o tot fac de mult timp). Vreau sa mai fac ceva ce tine de estetica, si anume: vreau sa colantez grila frontala in negru (rama aia cromata), insa nu stiu daca sa colantez si emblema sau sa ramana doar aia cromata. De asemenea, ar da bine oare sa colantez carcasele de la oglinzi in brushed aluminium ca sa obtin un look S4? Cateva poze de azi, iar apoi voi mai reveni saptamana viitoare1 point
-
Sa fii atent se misca foarte fin vezi cum este la -1.5 daca nu e ok da jos cureaua si reaseaz-o-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00