Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.02.2020 în toate secţiunile

  1. Pff... ce trece timpul. Nu am vandut-o, doar ca greu am mai gasit timp sa trec pe aici... :) In curand incepem sezonul cu primul eveniment. Sper sa gasesc ceva timp sa fac o recenzie a anului trecut.
    8 points
  2. 4 points
  3. Asta este jucaria: -intercooler frontal -admisie silicon -dv FORGE 007p -bobine R8 -evacuare 63'' (fara catalizator) -pcv anulat -suspensie regralabila pe inaltime -jante oz 17"" -anvelope Pirelli -soft custom
    4 points
  4. E cam suspicios ca il pozezi , ii e frica sa nu ii iei locul cald Eu gasesc mereu urme de labute pe capota , cand ajung seara acasa vine un motan alb si se suie sa se incalzeasca Este maidanez dar daca il intreb ceva imi raspunde de fiecare data cu un Miau iar daca ii intind mana intinde si el labuta
    3 points
  5. Revin cu un scurt update , dupa primii 5000 de km: pana acum pare ca nu a mancat ulei deloc, in ciuda faptului ca o conduc destul de des pe Race ? (aveam ceva temeri avand in vedere istoricul motoarelor de GTI/R) consumul mediu (25% Bucuresti , 75% in afara) pana acum este de 9.2% ; mie mi se pare ireal ca o masina de 300 de cai , 4x4 poate sa scoata in exterior si consumuri sub 8% (condusa normal pe un drum Borovets-Bucuresti mi-a luat 7.2% ?). Am lasat informatia asta pentru cei care se gandesc pe viitor sa is cumpere una , dar sincer am inceput sa ma uit din ce in ce mai rar la aspectul asta (senzatiile bat clar portofelul in cazul masinii asteia ?) fata de A3-ul pe care l-am avut inainte (si are teoretic acelasi sistem haldex) , mie mi se pare ca R-ul este setat sa fie mai jucausa de spate cu siguranta in vara o sa primeasca MIB2 si dynaudio (momentan sunt singurele minusuri pe care le vad la masina asta) Overall sunt extraordinar de multumit cu decizia de a cumpara masina ; le face pe toate bine (si mers la munca , si mers in vacante si distractie din cand in cand ). Las si o poza cu ea dupa ce si-a "dezapezit" singura locul de parcare ?
    2 points
  6. https://cardiagn.com/vw-toureg-2003-2017-maintenance-2010-2015/ https://cardiagn.com/vw-toureg-2003-2017-8-speed-automatic-gearbox-0c8/
    1 point
  7. da cureaua de accesorii jos, porneste o si vezi daca mai face asa.
    1 point
  8. Cinematica e aceesi ca la b6 variant...la care nu se rupea. Probabil au schimbat reteta....sau producatorul. Si la golf 6 se intampla, la golf 5 nu
    1 point
  9. 1 point
  10. E superb drumul in cursul saptamanii - o singura data am fost cu VR-ul si in capatul liniei drepte pozate de tine, la pod, am inteles de ce are Golful frane atat de mari :D Interesant numarul seii cu lemne...
    1 point
  11. uite si diagrama corecta cf serie de sasiu, nasol ca trebuie demontata cutia de viteze in cazul tau
    1 point
  12. Salutare tutror si bine v-am gasit! Va scriu in calitate de viitor posesor de e-up. Avansul a fost platit pe 22 ian, preluand o camnda data de dealer cu termen de livrare in martie. Pret total: 24563,98 euro - 1100 euro discount = 23.463 euro Dotari optionale: pachet comfort, asistenta sofer, iarna, priza ac/dc, sunet motor, volan piele.
    1 point
  13. Va multumesc pentru raspunsuri,o sa fac maine o inregistrare si o sa o postez aici. P.s. Nu stiu daca e relevant,dar,in sectiunea dedicata bateriei din aplicatia obd11 exista mentiunea cum ca daca motorul merge de mai mult de 5 minute la relanti iar tensiunea e sub 13v trebuie mers in "workshop" cu alternatorul.La mine arata 11,9-12v.
    1 point
  14. E normal la astea cu incarcare ‘inteligenta’ alternatorul incarca doar cand este cazul. In functie de consumatori, starea bateriei, alternatorul stie cat si cum trebuie sa incarce. O prostie dupa parerea mea dar asta i tehnica vremurilor.
    1 point
  15. Pai am aflat destule. Poze nu vrea sa puna Eu as vrea sa ne spuna cum se misca masina. Motorul stiu ce poate dar curiozitatea este daca are acelasi delay la acceleratie ca Audi.
    1 point
  16. La masinile cu start stop,tensiunea poate varia...pana la 15v...sau..sa nu incarce,daca nu ai nevoie. Verifica starea bateriei.
    1 point
  17. Sa inteleg ca nu prea iti place masina , daca i-ai facut o descriere atat de " saraca " ? ?
    1 point
  18. Este suficienta o singura expertiza (si probabil au loguri dupa fiecare inspectie/ vizita service/ update de soft) cum ca produsul corespunde parametrilor indicati de producatori si intermediarul te trimite la plimbare (dealer/importator/etc). Stiu, esti cetatean european si ai drepturi. Nu te baza pe ce scrie pe europa.eu, c-o sa te plimbi cativa ani si la urma tot tu le platesti cheltuielile de judecata. E foarte frustrant, si dupa cum vezi, toata lumea te felicita ca incerci tu, in locul lor. Incearca. Dar macar caut un avocat extrem de bine nisat/specializat pe genul asta de actiuni, ca sa nu dai de unul care te plimba pe banii tai pana la Sfantul Asteapta. Intermediarul se spala pe maini, il introduce pe producator in proces, ala iti arata fisele tehnice si de-acolo pa. Anyway succes. Dar gandeste-te bine. Sansele ca tu sa iei banii de la vanzator si apoi vanzatorul sa raman in litigiu cu producatorul sunt nule, neglijabile
    1 point
  19. Marius2020: felicitari pentru initiativa de a preda inapoi masina la dealer, solicitand plata inapoi a contravaloarii intergale a acesteia. Daca reusesti, esti mare! Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa fi reusit acest lucru in Romania, pana acum. Si eu am avut probleme cu motorul 1.2 TSI, care dadea in nas si avea huruit de lant, si dealerul si Skoda nici nu au vrut sa auda de despagubiri sau returnari de masini. Au venit cu vreo 5-6 variante de soft, una mai catastrofale decat alta, si tot degeaba...insa de dat banii inapoi nu au dat la nimeni. Au venit cu o explicatie de genul ,,masinile e bune, soferii este prosti ca nu stie sa le conduce''.? Ma rog, te incurajez sa continui demersul si neaparat sa ne tii la curent de cum decurg evenimentele in continuare. Bafta.
    1 point
  20. Mici updateturi : Nu stiu cine a proiectat covorasele dar din pacate nu acopera zone importante. A trebuit sa adaug un colt sa nu mai murdaresc mocheta. Am adaugat si niste folie displayul camerei. Am schimbat si grila.Acum are si partea cromata in zona faruriilor si lookul de Rline dar pe negru. Hmm..
    1 point
  21. Trebuie să îi faci setarile iar. Din pacate la masinile astea nu poti sa vezi cat de uzat e discul de ambreiaj.fara sa sti asta te poti lovi de multe probleme si sa nu ii dai de cap. De obicei e dus ambreiajul la asa simptome dar nu neapaeat. Este unul la brasov si le repara.dai pe net sa caute lupo 3l Brasov si sigur găsești.Sau cauta lupo 3l Romania pe Fb
    1 point
  22. Nu este vorba de pozitionare, faptul ca se vad asa expuse. cel putin in pozele respective se vede urat din punctul meu de vedere plus riscul de pietre luate in plin. Conteaza modelul de bara si grila frontala dar totusi mie si ma refer strict parere personala nu mi se pare ok! seamana cu o masina modificata(cu intercooler/fmic marite)intelegeti la ce ma refer!
    1 point
  23. Radiator, accele radiatorare de tot ..tul ... nu am cuvinte, cum mama-masi sa lasi tu producatoru lui peste radiatoarele nevopsite cu pulbere de molibden la cati bani ceri... asa ceva este de nedescris. Radiatoare la vedere si tija la capota, asa NU! Figura accestei caroserii intr-un continuu accident rutier ... hai cu lauda :<
    1 point
  24. On topic: cand constati cat de mult a evoluat concurenta si in acelasi timp vezi ca brandul la care sa zicem te raportezi, iti place, il cumperi sau ai anumite asteptari stagneaza sau se multumeste cu tot mai putin, cerand in acelasi timp bani tot mai multi pt noul produs, e cam trist. Daca de la o marca frantuzeasca sa luam ca exemplu, te astepti si iti doresti ca fiecare noua generatie sa fie total diferita de precedenta, pentru ca poate tu esti client de produs auto frantuzesc, pai accepti treaba asta. Pe cand de la un brand nemtesc, de genul VW, nu doresti revolutie totala la fiecare noua generatie, pentru ca nu esti acel client. Si nici involutie nu prea iti doresti, ca nu esti invatat cu asa ceva sau mai bine spus nu te astepti la asa ceva. Adica tu VW, cu al tau G8, vrei sa rupi gura targului si sa pui in clasa compacta ecrane in standard, cu 30 de feluri de culori selectabile, si faruri si stopuri led standard si butoane cu touch si alte mizerii de hipsteri ?! F bine ! Pune-le. Ca suntem in 2020 si cica asta e tendinta. Din pacate. Dar lasa naibii pe masina aia si chestiile alea practice cu care ti-ai obisnuit clientii aia "batuti in cap si iubitori de banalitate nemteasca" (cum considera unii). Nu renunta la micile carlige pt haine de pe stalpii B. Nu renunta la torpedoul ala mic din stanga, pt ca de 17 ani si 3 generatii de Golf, milioane din clientii tai si-au creat un automatism in a-si pune ceva acolo imediat ce se urca in masina. Nu renunta la multele lipsuri identificate deja pe generatia asta de Golf 8. Tapiteaza naibii torpedoul ala din bord, ca sa nu zornaie chestiile pastrate acolo. In timp ce tu VW, ca sa reduci costurile cica, ai eliminat atatea, concurenta le-a pus sau le-a pastrat. Si la bani mai putini decat tine !!! Cumva aia nu ar fi trebuit sa reduca costurile ? Le-au redus cu siguranta. Da nu intr-un mod asa nesimtit.
    1 point
  25. Colegul initiator al topicului fiind blocat de la inceputul anului, m-a rugat sa postez eu aici pozele astea. A dat de cap display-ului si are retrofit complet.
    1 point
  26. In ultimele 3 zile am fost foarte activi pe reparatii si imbunatatiri, si alaturi de aplicat protectia ceramica am reusit sa fac revizia cu ulei si filtre, sa curat urmele de ulei de pe cutie ca sa pot identifica mai bine eventuale scurgeri pe viitor, sa aducem uleiul din cutie la nivel si sa schimb bujiile, care erau pe masina din 2009 insa nu dadeau semne de oboseala. Asa cum am mentionat anterior am folosit Liqui Moly 10W-40 MoS2 Leichtlauf, impreuna cu filtru ulei, filtru aer si filtru benzina (compartiment motor). Inainte de a scoate uleiul vechi am folosit un "engine cleaner", mai mult asa, de amoru' artei dar si avand in vedere ca am trecut de la alt indice si alt ulei, Castrol Magnatec 15W-40. Ieri am reusit sa schimbam ceasurile de bord VDO cu folie galbena de la MHW, cu alte ceasuri MotoMeter cu aspect OE, adica fond negru si folie de lumina difuza verde. Am scapat astfel si de display-ul MFA semi-stricat (nu afisa corect toti parametrii), precum si de arculetzul defect de la turometru, care tot balansa acul la fiecare schimbare de treapta. Am pastrat carcasa de la ceasurile de Scirocco, ca sa nu mai tai urechile aditionale de pe carcasa noua de Golf 2, si am schimbat astfel doar "miezul electronic". Spatiul in coaja de bord este extrem de exact, astfel ca sunt maxim 2 pozitii in care pot fi scoase si bagate inapoi ceasurile. E nevoie de multa rabdare si stapanire de sine Majoritatea prefera sa rupa unul din piciorusele de suport inferior, stanga sau dreapta Mai am de identificat o mica problema la jurnalul de kilometri din MFA, care nu vrea sa se miste momentan. Dar o sa ii dam de cap... Multumit de modificare si de faptul ca am mai urcat o treapta pe scara "OEMizarii"
    1 point
  27. Mersi Bogdan! In curand o sa pun scaunele ei originale, deci o sa poti sa te urci din nou... Asadar, am inceput in fortza saptamana si ieri am aplicat protectia ceramica GTechniq Crystal Serum Ultra alaturi de GTechniq EXO v4 Ultra Durable Hydrophobic Coating. Am ales cele mai bune tratamente pentru zonele mai expuse ale masinii, adica plafon si capota. Pentru restul, adica lateralele, vom alege zilele urmatoare un alt tip de produse. de asemenea s-a realizat un tratament de curatare intensa + layer hidrofob pe parbriz, C5 Wheel Armour pentru jante si C4 Permanent Trim Restorer pe cateva plastice. Toate produsele provin din portofoliul GTechniq. Efectul final este mult peste cel scontat de mine, cel putin pe elementele de caroserie diferentele sunt majore. S-a castigat claritate, efect de densitate si profunzime a vopselei si, cel mai important, o suprafata protejata de daunatori chimici si mecanici pentru un timp indelungat. Punctez aici faptul ca GTechniq Crystal Serum Ultra are o garantie de 9 (noua) ani in conditiile unui grad de intretinere normala ! Mai departe, pregatim cateva interventii pe tehnic si motor in zilele urmatoare.
    1 point
  28. Revin la acelasi topic in urma unei analize serioase a ceea ce mi s-a intamplat. Nu sunt mecanic dar am „terminat” electronica si am habar de "chestii legate de curenti". De ce revin? Am pus cap la cap ce mi s-a intamplat acum cu ceea ce mi s-a intamplat in urma cu 3 luni si o sa vedeti ca lucrurile se leaga. Daca nu credeti asta putem discuta. Cred ca pot aduce si alte argumente in afara de ce am scris mai jos. In decembrie am plecat din tara la ceva rude plecate peste tari si mari... bineinteles cu masina. Dupa un drum de aproximativ 1000 km, din care ultima jumatate facuta prin ploaie, ma opresc la locul de cazare. Aranjez cu cazarea si cand sa pornesc masina, ca sa o parchez, imi apare la bord: Emissions Workshop. Nasol ! Tu plecat in tara straina, in ajun de Craciun, ce sa faci? Search Google, search forums... Am gasit o multime de explicatii de la EGR la sigurante s.a. Pana la urma, dat fiind situatia, zic: Asta e! Mergem mai departe, nu poate fi nimic grav. A doua zi am continuat drumul (cu martorul de emisii gaze aprins) inca 1300 km. Motorul (masina) a mers absolut normal. Toate bune si frumoase. Am ajuns cu bine acolo. Zic: Maine nu conduc ferit-ar sfintu’, beau si eu o bere ca omul!. La 2 zile de cand am ajuns acolo ii dau o cheie ca sa vad daca mai apare eroarea. Pun contactul, dau cheia si STOP. Oil pressure. Engine off... (Precizez ca abia acum mi-am adus aminte de aceasta eroare. Am trait cu mpresia ca este Check oil level). Opresc motorul si completez uleiul care era destul de scazut. Eroarea a disparut. Mentionez ca, un lucru important din punctul meu de vedere, a plouat marunt si pe drum si in ziua in care am ajuns acolo. Pana la urma, in afara de eroarea legata de emisii totul a fost bine in acel concediu si m-am intors cu bine de acolo. Martorul de eroare a ramas aprins tot timpul de atunci. Acum, revin in Romania pe 5 ianuarie si pe 6 dimineata ma prezint la service. Pune testerul pe ea si aveam urmatoarele erori(6): Bujie 1 arsa Bujie 3 arsa (asta era arsa de mai bine de 1 an) Bujie 4 arsa Comunicare imperfecta cu clapeta de acceleratie Scurtcircuit ventilator racire 2 Comutator regulator de viteza defect (asta nu stiu daca asa suna dar e legat de maneta de „cruise control” care mai da chix-uri) Verifica oamenii pe valorile reale si clapeta functiona la accelerare. Ma hotarasc si zic: hai sa schimbam bujiile ca suntem in plina iarna, si hai sa curatam clapeta ca sa scapam de eroare iar daca tot umblam la motor schimbam si filtre si ulei ca am vreo 11000 cu masina! Ventilatorul, zic, il schimb mai incolo ca e iarna si costa 750 lei. Zis si facut. Am fost de fata cand s-au facut acele operatii si pot spune ca pe clapeta, cu exceptia catorva pete marunte, nu era murdara. Oricum, eu ma asteptam sa nu se inchida cum trebuie dar nu era vorba de asa ceva. In fine, punem totul la loc, platesc si plec la o mica plimbare (5-6km). Totul e OK pana opresc motorul. Dupa ce-i dau cheie mi se „intampla” aceeasi eroare: Emissions Workshop . Ghinion! Merg la service si solicit sa verifice blocul de sigurante din compartimentul motor (citisem pe un forum din US o chestie asemanatoare). Gasesc oamenii o siguranta de 10 A arsa. O inlocuiesc si, VOILA!... nicio eroare! Dupa ceea ce v-am povestit am mers foarte putin cu masina (maxim 500km), a mers foarte bine si nu am avut nicio alta eroare semnalata la bord pana cand a (re)aparut eroarea pentru care am deschis topicul. Rezolvarea o cunoasteti. Am vrut sa descriu pe larg ceea ce mi s-a intamplat pentru ca sunt, in proportie de 99%, convins ca o mare parte din timpul si banii cheltuiti au fost in zadar (sau am contribuit la cresterea economica?). Mai exact: eroarea de emisii gaze, cea de bujii si cea de presiune de ulei nu au avut ca motiv decat cablajul defect. De ce spun asta? Pentru ca prima data eroarea de emisii gaze a aparut dupa ce am mers 500km prin ploaie torentiala. Iar eroarea semnalata saptamana trecuta legata de presiunea de ulei a aparut dupa ce am spalat masina. Concluzia mea este ca timpul si vibratiile au determinat uzarea cablajului dar umezeala a determinat declansarea evenimetelor mentionate mai sus. Prin asta nu vreau sa arunc cu pietre nici in cei de la service pantru ca nu cred ca au mai intalnit asa ceva si, pana la urma, si ei fac incercari eliminand posibilele cauze pe rand (bineinteles pe banii clientului :icon_geek: ). Imi cer scuze daca postul este prea lung dar trebuia sa explic pe larg toata „tarasenia” astfel incat sa fie inteleasa de colegii de forum . Nu va doresc sa aveti astfel de probleme dar este posibil sa va intalniti cu astfel de manifestari. Mi-as dori sa nu cheltuiti, ca mine, timp, nervi si bani pentru a va rezolva problema. Asta nu inseamna ca erorile mentionate mai sus au drept cauza cablajul defect. Serios!!! STOP, Oil pressure... este o eroare FOARTE serioasa daca nu e de la cablaj.
    1 point
  29. Skoda Octavia 1.9 TDI 110 CP - 2001 i-am pus 'pachetul de drumuri grele' la reprezentanta.Bani aruncati aiurea,m-am invatat minte sa-l comand din fabrica.La O2 asa am facut si nu se poate compara :beerchug:
    1 point
  30. in cazul meu, ca nu supar pe cineva eu de 2 ani jumatate de cind am masina nu am folosit nici macar 20% din toate chestiile expuse de voi si le am si eu la g7. deci nu ma pot plinge ca nu exista aia sau cealalta. Masina din orice punct de vedere este o masina corecta si ... calitate totusi. Eu nu cred ca la golf voi vedea bordul desfacut fata de consola( masina noua ) cum am vazut la alti concurenti . daca gresesc ... mea culpa Eu unul pot face o mica comparatie intre generatii( daca imi permiteti), am avut golf 1 (ai mei) , golf 4 si acum golf 7 + marci asiatice, si pot spune ca este fain golf 8.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!