Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2020 în toate secţiunile

  1. Revin cu un scurt update , dupa primii 5000 de km: pana acum pare ca nu a mancat ulei deloc, in ciuda faptului ca o conduc destul de des pe Race ? (aveam ceva temeri avand in vedere istoricul motoarelor de GTI/R) consumul mediu (25% Bucuresti , 75% in afara) pana acum este de 9.2% ; mie mi se pare ireal ca o masina de 300 de cai , 4x4 poate sa scoata in exterior si consumuri sub 8% (condusa normal pe un drum Borovets-Bucuresti mi-a luat 7.2% ?). Am lasat informatia asta pentru cei care se gandesc pe viitor sa is cumpere una , dar sincer am inceput sa ma uit din ce in ce mai rar la aspectul asta (senzatiile bat clar portofelul in cazul masinii asteia ?) fata de A3-ul pe care l-am avut inainte (si are teoretic acelasi sistem haldex) , mie mi se pare ca R-ul este setat sa fie mai jucausa de spate cu siguranta in vara o sa primeasca MIB2 si dynaudio (momentan sunt singurele minusuri pe care le vad la masina asta) Overall sunt extraordinar de multumit cu decizia de a cumpara masina ; le face pe toate bine (si mers la munca , si mers in vacante si distractie din cand in cand ). Las si o poza cu ea dupa ce si-a "dezapezit" singura locul de parcare ?
    5 points
  2. Iti poti da seama dupa luminile de semnalizare. Atat LED Basic cat si LED High au o banda (de LED-uri) in partea de jos a farului. Modelul din poza nu are, semnalizarea fiind in partea de sus din far spre mijlocul masinii (desupra la faza lunga). Cel mai probabil are montate ceva becuri halogen cu +% la lumina si culoare albastra pe faza scurta. In schimb pe exterior are pachet R Line.
    2 points
  3. Farurile nu sunt Led Basic, legat de spalatoare depinde de tara si de pachetele disponibile cand se configureaza masina. Eu nu am spalatoare desi am pachet iarna (masina noua din RO)
    2 points
  4. Dragi colegi, Nu am mai scris de prea multa vreme pe aici. Vin din pacate cu vesti triste, pentru ca in weekend-ul ce tocmai a trecut ne-am despartit cu multa tristete de GTI. Nu am prea multe update-uri de la ultima postare, am facut plimbari, am adunat km si am facut revizii. In decembrie schimbasem discuri + placute fata, am ales EBC USR + yellowstuff. Ca si in cazul Pagid, nu prea am apucat sa le testez... se pare ca atunci cand schimb franele la masina se modifica niste schimbari prin univers. Ne-am hotarat sa facem schimbarea din mai multe motive: - pentru ACC + lane assist, Navi, automata - lucruri pe care nu le-am luat in considerare cand am luat masina pentru ca pe atunci aveam alte conditii de rulaj. Si sincer cred ca am si imbatranit un pic si incep sa caut mai multa comoditate. - ajunsesem 6.5 ani / 117k km si din punct de vedere financiar era indicata schimbarea; plus ca daca ai probleme, e destul de probabil sa dai pe o reparatie cat rata pe un an. - life is short, am vrut sa incercam si altceva, mai ales ca de multa vreme imi doream un V6 si probabil suntem pe ultima suta de metri pentru astfel de motoare, avand in vedere directia in care se merge in zilele noastre. Din pacate nu doar ca schimb masina, dar nu raman nici macar in grup. Am fost asta-vara la milimetri de a comanda un R facelift, dar cum spuneam, am decis sa incercam si altceva. Ganduri dupa 6.5 ani cu GTI? Ne-am despartit foarte, foarte greu de ea. Iar cockpit-ul, comenzile, ergonomia, pozitia la volan sunt, din punctul meu de vedere, foarte greu de egalat. Ma simt ca si cum as fi trecut de la IOS la Android sau invers, dupa ani de obisnuinta cu doar unul dintre ele. Dar viata merge mai departe... Despre cea noua nu voi povesti pentru ca nu este locul aici. Cu parere de rau, topicul poate fi inchis. Predare de stafeta, good bye old buddy!
    2 points
  5. Referitor la acest proces, m-am gandit ca dupa update-ul deja facut, sa cer o constatare printr-un test drive a faptului ca problemele inca persista. Apoi, daca o sa am ceva scris din partea tehnicianului de la test drive-ul facut cu masina mea, plus dovada din baza de date a update-ului trecut, in care se mentiona clar ca este facut pentru a solutiona "smucituri in treapta 1 de viteza atunci cand motorul este rece" - asta mi-a aratat cel de la diagnoza cand a facut update, ca era continut in descrierea acestuia... cel mai probabil masina ar ramane la ei, sa gaseasca o solutie timp de cateva zile. Update nu va exista, ca nu a mai aparut niciunul din octombrie din ce am inteles, iar cei de la VAG nu or sa isi mai bata capul, aparent, cu problema asta. Daca apare refuzul lor de a-mi inlocui masina,si avand documentele necesare, mai ales constatarea tehnicianului... o sa fie dati in judecata, plus dovezi: https://www.briskoda.net/forums/topic/470160-15-tsi-manual-or-dsg-rejected-or-rejection-refused/ ; https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 , ca oamenilor, cu aceeasi problema din Europa (avem aceleasi legi in mare) le-au fost inapoiati banii sau inlocuite masinile, initial avand aceeasi problema de fabricatie. O sa va tin la curent, dupa ce voi duce masina la dealer. Iar daca, nu s-a mai intamplat asta in Romania, cu returnarea banilor, sa speram ca se va intampla de acum inainte. Bugetul Skoda Romania are aceleasi reglementari cu Skoda UK, Germania, Cehia, Skoda fiind o multinationala , deci ar trebui sa fie corecti si cu noi! Valabil si pentru grupul Volkswagen. Multa bafta tuturor pusi in aceeasi situatie.
    2 points
  6. Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!
    1 point
  7. Salutare, Am zis sa deschid acest topic dat fiind faptul ca este cam saraca sectiunea de CR7 Am cumparat masina de noua de la Nurvil Rm Valcea pe data de 06.09.2019. Dupa multe discutii si negocieri purtate cu mai toate reprezentantele am ajuns la Nurvil printr-un prieten. Problema la reprezentantele din Bucuresti a fost ca nimeni nu a pus la dispozitie masina pentru test drive minim 24 de ore. Sa faci un test drive 10 km este o pacaleala. Pana la urma am ales si gata. Ca si dotari extra : - Bare longitudinale cromate plafon - Jante Tirani - Infotainment Premium - Carlig de remorcare - Pachet Easy open - Park Assist - Plafon culoare neagra - Tapiterie piele Vienna standard - Volan tiptronic incalzit
    1 point
  8. Un WD40 sau ceva vaselina siliconica ar trebui sa fie de ajuns
    1 point
  9. Si eu am revenit la Iphone,merge impecabil Carplay plus ca interfata imi place mai mult decat cea de la Android Auto.
    1 point
  10. Masina de Suedia de asta are spalatoare la faruri. Cam toate masinile acolo au spalatoare la faruri fie Halogen/Led. Ex. Toyota Auris in Ro nu a avut niciodata spalatoare la faruri si acolo are si la Halogen/LEd.
    1 point
  11. @Ravein ce sens a fost lansarea? Am citit ca programul va demara in luna martie.
    1 point
  12. Fec sau swap codes. Tine apasat butonul menu cateva secunde, pana intra in meniul software. Dupa aceea, ultima optiune ai Fec/swap codes. Acolo ai codurile instalate precum si cele care se pot instala. Codurile care nu le ai instalate...precum carplay....etc... se pot instala la dealer sau la noi, daca unitatea suporta. Dupa care te poti bucura de functiile pe care le doresti
    1 point
  13. Am fost la dealer sa vad noul e-up, nu era disponibil pt test pt ca nu e inscrisa masina, insa am putut sa ma invart cu el prin jurul locatiei cat sa mi fac o idee. Pot sa spun ca e ABSOUT GENIAL!!! Dc tot m-am dus am dat si comanda , pachet confort, iarna si AC/DC. S-a specificat pe contract ca se va restitui avansul fara penalitati dc se va anula/decala/modifica programul rabla/rabla+. Am timp acum sa ma uit de statii, aplicatii si restul
    1 point
  14. Hey, pozele ? Pareri pana acum Placeri / neplaceri la masina?
    1 point
  15. Dă-i și tu pe google sau mai sus ca iti arata cu exactitate.gasesti o poza foarte explicita.
    1 point
  16. Este suficienta o singura expertiza (si probabil au loguri dupa fiecare inspectie/ vizita service/ update de soft) cum ca produsul corespunde parametrilor indicati de producatori si intermediarul te trimite la plimbare (dealer/importator/etc). Stiu, esti cetatean european si ai drepturi. Nu te baza pe ce scrie pe europa.eu, c-o sa te plimbi cativa ani si la urma tot tu le platesti cheltuielile de judecata. E foarte frustrant, si dupa cum vezi, toata lumea te felicita ca incerci tu, in locul lor. Incearca. Dar macar caut un avocat extrem de bine nisat/specializat pe genul asta de actiuni, ca sa nu dai de unul care te plimba pe banii tai pana la Sfantul Asteapta. Intermediarul se spala pe maini, il introduce pe producator in proces, ala iti arata fisele tehnice si de-acolo pa. Anyway succes. Dar gandeste-te bine. Sansele ca tu sa iei banii de la vanzator si apoi vanzatorul sa raman in litigiu cu producatorul sunt nule, neglijabile
    1 point
  17. In functie de masina pe care este montat, motorul asta vine in multiple variante de cuplu pentru a nu se canibaliza cu alte modele VAG pe acelasi plafon de performante dinamice. - Octavia: 250 Nm M6 / DSG7, 270 Nm pe DSG6 / Haldex - Superbia: 320 Nm M6, 250 Nm DSG7 - Leonescu: 320 Nm M6, 250 Nm DSG7 - etc Desi pastreaza distributia pe lant, motorul nu are probleme de fiabilitate daca este exploatat rational si servisat cu cap (gen nu astepti 30k km sa schimbi uleiul si tu mergi blana cu 200km/h pe Autobahn). Pe variantele de sasiu pre-MQB, motoarele 1.8 TSI sunt problematice.
    1 point
  18. Actualizare nesemnificativă ? dar încercăm să scriem ceva mai interesant la sfârșit, sper că-mi iese și c-o să placă oricui citește. Dar pentru-nceput, vă spun că perioada următoare o să mă vadă plecând prin țară cu mașina. Ca să stau liniștit am trecut la roțile de iarnă - jantele originale de GTI, 7.5Jx17" ET51, și Nokian WR A4. Cauciucurile au trecut deja prin 2 ierni dar sunt încă într-o stare foarte bună! Au carne vreo 7mm, nu s-au întărit și nu mi se pare că și-au schimbat comportamentul față de când erau noi. Acum pot să confirm că frânele Stoptech intră sub jantele stock fără niciun distanțier; nici măcar nu e la limită, dar se aglomerează treaba pe acolo. Veștile proaste vin de la roțile de vară; după 2 veri și în jur de 30.000km, Michelin-urile sunt prăpădite. Cu siguranță din cauza circuitului, pentru că pe stradă am văzut că rezistă mult și bine. Până la urmă 30.000km (cu vreo 5 ieșiri la Motorpark) nu e un rezultat tragic, dar acuma-s convins că mașina e suficient de rapidă pe circuit cât să merite niște cauciucuri mai serioase. Altfel uzura pare normală, poate un pic mai mare uzura în partea interioară a anvelopelor față că deh... am mers prin Europa cu -1.8˚ cădere pe față. Puteți vedea starea Michelin-urilor mai jos; în stânga e un cauciuc de pe față, în dreapta e un cauciuc de pe spate, uzura e simetrică stânga-dreapta pe mașină. Dar hai că vreau să uit de uzuri și stricăciuni. În schimb vreau să trec la treburi distractive. În drumul meu către Iași, în weekend-ul ce tocmai am trecut, am făcut un popas de-o noapte la un prieten. Eram tare curios să îi văd mașina, un BMW M3 E46, că de tânăr flăcău mi-a plăcut; și toată lumea zice-n stânga și-n dreapta "Băi cât de mișto e M3-ul ăla!". A fost prima mașina mai serioasă, cu status de "one of the greatest", pe care-am condus-o de când am început să alerg mai repede mașinile. Foaaaaarte interesante diferențele între cele două mașini! Așa, pe scurt, bavareza e la toate capitolele mai competentă și mai bună obiectiv, și diferența de calitate a șasiului e uriașă. Cu alte cuvinte, faci mai puține compromisuri cu un M3. O să-ncerc să fac o comparație între cele două experiențe de condus. Nu pentru că GTI-ul și M3-ul ar avea vreun lucru în comun, dar ăsta e forum Volkswagen și încerc să le laud. ? Nu o să compar timpi, accelerații, viteze, că am condus mașinile pe stradă și acolo relevanța cifrelor e scăzută. Important e, zic eu, cum te face mașina să te simți. Și aici e diferența cea mai mare între GTI și BMW. Hai să fim sinceri, amândouă-s capabile să facă o depășire și să ia un viraj, suficient de bine pentru stradă. Dar unde GTI-ul, cu setup-ul actual, e zglobiu rău și pare că nu vrea să meargă în linie dreaptă ci caută să se rotească sub tine, BMW-ul e stabil și-ți oferă încredere. Unul e fermecător prin retardul pe care-l afișează, altul e fermecător prin competența sa. Mă-mbrățișez cu prietenii, ne instalăm la ei acasă și-ncep discuțiile puțin stânjenite așa... că noi nu vedem prea des. Da' nu rezist mult și-l rog să mergem la o plimbare cu BMW-ul că io de-asta am venit. Pornesc BMW-ul la rece, erau undeva la 14 grade în aer la amiază și motorul se-așează într-un cântec ritmic de 6 pistoane... la-nceput își încălzește catalizatoarele și merge bogat cu scânteie întârziată; nu e gălăgios ca Golfurile pe care le văd scârțâind când se pune verde la semafor ci e mai degrabă cântec decât gălăgie. Și totuși, când e pornit la rece, pocnește subtil evacuarea într-un fel elegant, neprogramat. Pocnește pentru că așa merge motorul la rece și așa e gândită evacuarea, nu pocnește pentru că cineva a scris cu intenția asta câteva linii de cod și le-a urcat în ECU. Las mașina să încălzească puțin uleiul înainte să plec la drum. Motorul S54 de 3.2 litri de pe M3 merge cu ulei 10W60 din fabrică! E gândit pentru fugă, dar trebuie respectat. Așa că o scot din curte de-abia după ce fumez două țigări lângă ea. Strada e denivelată și eu nu prea-s obișnuit cu casetele hidraulice de direcție; dau într-o groapă mică și volanul fuge 45 de grade în stânga. Foarte bărbătească direcție la viteze mici, e grea și nu se obosește să filtreze neregularitățile asfaltului; simți tot. Dar strada nu e lungă și ies în bulevard, acolo unde asfaltul e curat și am un șoc încă de la prima repriză de accelerație. Odată cu asfaltul s-a liniștit și direcția; volanul nu e ca la Golf, hiperactiv oricând o calci, la BMW volanul face un singur lucru: îți zice cum sunt virate roțile din față. Fără zgomot de fundal, fără vibrații, totul e foarte curat și e una dintre cele mai mari diferențe față de un hot-hatch. Trebuie să te recalibrezi un pic fiindcă la-nceput ți se pare moartă direcția. Însă e greșită prima impresie, direcția este doar foarte curată, nederanjată de alte forțe care ar ajunge la roțile față în cazul altor mașini. Și dacă tot am zis c-am călcat-o, să vorbesc un pic și despre motor și reprize. Cine crede că TFSI e liniar, sună frumos și urcă-n ture față de un TDI... ei bine, mai puneți încă o dată diferența asta și ajungeți la S54. E un motor aspirat măricel, în 6 pistoane, căruia îi plac turele; limitarea intră pe la 8200rpm. Evident că ce spun trebuie luat ca o părere personală, nu ca un adevăr absolut, dar nu mi s-a părut că-ți ridică pulsul așa tare cum înțelegi de pe internet. Motorul cântă frumos în fundal tot timpul și sunetul e o plăcere - ar fi meritat o evacuare mai gălăgioasă decât cea stock pentru că aici e și muzică, nu e numai zgomot -, dar sub 4500-5000rpm ca și performanțe dinamice nu e extraordinar. Motorul în sine, dotat cu admisie cu clapete de accelerație individuale pentru fiecare dintre cei 6 cilindri, răspunde instant indiferent de turație și îți dă din prima tot ce poate. Dar lipsește rush-ul, neliniaritatea unui motor turbo, am zis "Ce-i asta frate că nu trage nici ca GTI-ul meu cu turbina aia mică?"... am fost total neimpresionat până când m-am uitat la vitezometru. N-o să zic la ce viteză am ajuns, dar aveam cam 40km/h peste cât aș fi crezut înainte să văd poziția acului. Total în neconcordanță cu feeling-ul pe care l-am avut, mașina face viteză într-un mare fel! Și cu cât vorbim despre viteze mai mari cu atât mai mult își spune cuvântul aerodinamica net superioară unui hatchback. N-ai niciodată senzația de sălbăticie pe care ți-o dă un motor turbo modificat, dar cronometrul nu minte - e foarte puternică și chiar o arată. Trage până la roșu și nu rămâne niciodată fără aer motorul ăsta. Nu te face să zici "Băi ești nebun cum trage?!?!" ci mai degrabă "Băi, motorul ăsta nu se mai termină?! Încă trage, și trage bine!!". Dar când am trecut peste momentul șocului, peste neconcordanța între ce am simțit și ce s-a întâmplat de fapt, mi-am dat seama că nu numai motorul aspirat e liniar și dezvoltă performanțele într-un mod rafinat. Așa e toată mașina! Tocmai ce-ajunsesem la 40km/h peste ce credeam eu, că M3-ul ăsta absorbea denivelările din asfalt și zgomotul venea de la motor și ceva mai puțin de la cauciucurile spate foarte late, dar nimic de la vânt. Și când dădeam de-un viraj nu mi s-a părut nimic diferit față de vitezele mici din oraș. Unde aș fi trebuit să mă concentrez cu GTI-ul și ar fi trebuit să ascult foarte atent feedback-ul pe care mi-l dă mașina, ca să fiu sigur că nu depășesc limita, M3-ul a continuat să se lipească de asfalt fără să dea senzația c-ar vrea să plece de față sau de spate. Are câteva sute de kg în plus pe puntea spate și asta o ajută tare mult să fie stabilă. Când intri într-un viraj M3-ul subvirează puțin inițial, pe perioada tranzitorie, după care capătă o atitudine neutră care inspiră extraordinar de multă încredere. Practic, tot timpul M3-ul îți dă senzația de control. Te face să te simți zeu la volan. E o mașină cu centru de greutate mai jos decât un Golf, cu greutatea amplasată central, între punți, și cu ampatament măricel, ceea ce duce la o stabilitate naturală. Cu Golful frânările puternice sunt interesante, pentru că spatele se ușurează mult și dansează până în punctul în care nu poți ignora faptul ăsta. Prin contrast, BMW-ul se scutură pe umeri atunci când frânezi puternic sau când dai peste un complex de viraje stânga-dreapta. Ascultă cuminte de volan și acționează în consecință fără să ai senzația de instabilitate. Iar atunci când pierde aderența întreaga mașină pleacă lent, grație ampatamentului mare și al greutății ridicate, și e foarte controlabilă. În forma ei stock nu mi-a dat senzația de mașină jucaușă, pe care s-o aluneci în fiecare viraj, tocmai pentru că are destulă inerție și pentru că ea nu vrea de fapt să se joace. Nu e nici suficient de rigidă încât să aibă reflexe de felină. Ea vrea doar să alerge repede! Practic, spatele devine jucăuș numai atunci când ajungi cu pedala de accelerația în a doua jumătate a cursei, mai aproape de podea. În funcție de șofer asta poate fi un lucru bun ori un lucru rău, că o fi stabilă, dar nici nu-i la fel de agilă ca Golful. Dacă vrei să mergi tare și vrei să ai control suprem, un șasiu de genul ăsta este mult peste Golf. Nu e niciun secret că multe M3-uri văd circuitul și au rezultate foarte bune acolo. Valoarea și performanța mașinii nu pot fi contestate, nici după atâția ani de când a apărut modelul. Dar, în contrast puternic cu performanțele dovedite, când m-am întors în rabla mea, care nu trage la fel, care nu e la fel stabilă, care nu sună la fel de bine, care nici măcar nu e la fel de comfortabilă, mi-am dat seama că lucrurile nu se-mpart neapărat în bun și rău, în "așa da" și "așa nu". Poate fi văzută ca o scuză concluzia, dar indiferent cât de competentă, cât de bine echilibrată, cât de lipsită de compromisuri e o mașină... asta nu înseamnă că experiența de la volan va fi pe placul meu, pe placul tău sau pe placul altuia. Cum stăteam la volanul Golfului ca-n tractor, că deh, față de BMW..., am fost puțin neatent la drum și-un viraj m-a surprins, a fost mai strâns decât văzusem inițial. Și-am dat mai mult de volan și-am luat piciorul din gaz, și-a strâns GTI-ul virajul într-un fel în care BMW-ul nu putea, nu la fel de repede, și spatele mașinii mele s-a ușurat și-a dat odată, subtil, din șolduri, când am accelerat din nou și s-a îndreptat. Și-atunci am început să zâmbesc, căci nu e vorba despre timpi și viteză, nici despre comfort sau consum, e vorba despre cum te face mașina să te simți. Și aveam același zâmbet ca prietenul meu când îmi arăta stabilitatea M3-ului la viteze care-ncep cu cifra '2'. Nu contează dacă-ți place o mașină stabilă sau o mașină instabilă, una gălăgioasă sau una silențioasă, una rigidă sau una moale.Lucrurile astea țin de gusturi și nu cred că mașina "mai bună" e și mașina "potrivită" pentru toată lumea. Cum spuneam, farmecul poate veni fie din plusuri, fie din minusuri. ? Am încercat să scriu un text mai jucăuș despre experiența mea avută cu M3-ul. Știu că e lung, știu că nu e neapărat despre mașina mea, dar sper să nu se considere (prea) off-topic. Promit că data viitoare scriu numai despre Golf și o să folosesc mai multe cifre!
    1 point
  19. Sa inteleg ca nu prea iti place masina , daca i-ai facut o descriere atat de " saraca " ? ?
    -1 points
  20. Pai am aflat destule. Poze nu vrea sa puna Eu as vrea sa ne spuna cum se misca masina. Motorul stiu ce poate dar curiozitatea este daca are acelasi delay la acceleratie ca Audi.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!