Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2020 în toate secţiunile

  1. Dragi colegi, Nu am mai scris de prea multa vreme pe aici. Vin din pacate cu vesti triste, pentru ca in weekend-ul ce tocmai a trecut ne-am despartit cu multa tristete de GTI. Nu am prea multe update-uri de la ultima postare, am facut plimbari, am adunat km si am facut revizii. In decembrie schimbasem discuri + placute fata, am ales EBC USR + yellowstuff. Ca si in cazul Pagid, nu prea am apucat sa le testez... se pare ca atunci cand schimb franele la masina se modifica niste schimbari prin univers. Ne-am hotarat sa facem schimbarea din mai multe motive: - pentru ACC + lane assist, Navi, automata - lucruri pe care nu le-am luat in considerare cand am luat masina pentru ca pe atunci aveam alte conditii de rulaj. Si sincer cred ca am si imbatranit un pic si incep sa caut mai multa comoditate. - ajunsesem 6.5 ani / 117k km si din punct de vedere financiar era indicata schimbarea; plus ca daca ai probleme, e destul de probabil sa dai pe o reparatie cat rata pe un an. - life is short, am vrut sa incercam si altceva, mai ales ca de multa vreme imi doream un V6 si probabil suntem pe ultima suta de metri pentru astfel de motoare, avand in vedere directia in care se merge in zilele noastre. Din pacate nu doar ca schimb masina, dar nu raman nici macar in grup. Am fost asta-vara la milimetri de a comanda un R facelift, dar cum spuneam, am decis sa incercam si altceva. Ganduri dupa 6.5 ani cu GTI? Ne-am despartit foarte, foarte greu de ea. Iar cockpit-ul, comenzile, ergonomia, pozitia la volan sunt, din punctul meu de vedere, foarte greu de egalat. Ma simt ca si cum as fi trecut de la IOS la Android sau invers, dupa ani de obisnuinta cu doar unul dintre ele. Dar viata merge mai departe... Despre cea noua nu voi povesti pentru ca nu este locul aici. Cu parere de rau, topicul poate fi inchis. Predare de stafeta, good bye old buddy!
    8 points
  2. Referitor la acest proces, m-am gandit ca dupa update-ul deja facut, sa cer o constatare printr-un test drive a faptului ca problemele inca persista. Apoi, daca o sa am ceva scris din partea tehnicianului de la test drive-ul facut cu masina mea, plus dovada din baza de date a update-ului trecut, in care se mentiona clar ca este facut pentru a solutiona "smucituri in treapta 1 de viteza atunci cand motorul este rece" - asta mi-a aratat cel de la diagnoza cand a facut update, ca era continut in descrierea acestuia... cel mai probabil masina ar ramane la ei, sa gaseasca o solutie timp de cateva zile. Update nu va exista, ca nu a mai aparut niciunul din octombrie din ce am inteles, iar cei de la VAG nu or sa isi mai bata capul, aparent, cu problema asta. Daca apare refuzul lor de a-mi inlocui masina,si avand documentele necesare, mai ales constatarea tehnicianului... o sa fie dati in judecata, plus dovezi: https://www.briskoda.net/forums/topic/470160-15-tsi-manual-or-dsg-rejected-or-rejection-refused/ ; https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 , ca oamenilor, cu aceeasi problema din Europa (avem aceleasi legi in mare) le-au fost inapoiati banii sau inlocuite masinile, initial avand aceeasi problema de fabricatie. O sa va tin la curent, dupa ce voi duce masina la dealer. Iar daca, nu s-a mai intamplat asta in Romania, cu returnarea banilor, sa speram ca se va intampla de acum inainte. Bugetul Skoda Romania are aceleasi reglementari cu Skoda UK, Germania, Cehia, Skoda fiind o multinationala , deci ar trebui sa fie corecti si cu noi! Valabil si pentru grupul Volkswagen. Multa bafta tuturor pusi in aceeasi situatie.
    5 points
  3. Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!
    4 points
  4. Revin cu un scurt update , dupa primii 5000 de km: pana acum pare ca nu a mancat ulei deloc, in ciuda faptului ca o conduc destul de des pe Race ? (aveam ceva temeri avand in vedere istoricul motoarelor de GTI/R) consumul mediu (25% Bucuresti , 75% in afara) pana acum este de 9.2% ; mie mi se pare ireal ca o masina de 300 de cai , 4x4 poate sa scoata in exterior si consumuri sub 8% (condusa normal pe un drum Borovets-Bucuresti mi-a luat 7.2% ?). Am lasat informatia asta pentru cei care se gandesc pe viitor sa is cumpere una , dar sincer am inceput sa ma uit din ce in ce mai rar la aspectul asta (senzatiile bat clar portofelul in cazul masinii asteia ?) fata de A3-ul pe care l-am avut inainte (si are teoretic acelasi sistem haldex) , mie mi se pare ca R-ul este setat sa fie mai jucausa de spate cu siguranta in vara o sa primeasca MIB2 si dynaudio (momentan sunt singurele minusuri pe care le vad la masina asta) Overall sunt extraordinar de multumit cu decizia de a cumpara masina ; le face pe toate bine (si mers la munca , si mers in vacante si distractie din cand in cand ). Las si o poza cu ea dupa ce si-a "dezapezit" singura locul de parcare ?
    3 points
  5. Hey, pozele ? Pareri pana acum Placeri / neplaceri la masina?
    2 points
  6. Salutare, Am zis sa deschid acest topic dat fiind faptul ca este cam saraca sectiunea de CR7 Am cumparat masina de noua de la Nurvil Rm Valcea pe data de 06.09.2019. Dupa multe discutii si negocieri purtate cu mai toate reprezentantele am ajuns la Nurvil printr-un prieten. Problema la reprezentantele din Bucuresti a fost ca nimeni nu a pus la dispozitie masina pentru test drive minim 24 de ore. Sa faci un test drive 10 km este o pacaleala. Pana la urma am ales si gata. Ca si dotari extra : - Bare longitudinale cromate plafon - Jante Tirani - Infotainment Premium - Carlig de remorcare - Pachet Easy open - Park Assist - Plafon culoare neagra - Tapiterie piele Vienna standard - Volan tiptronic incalzit
    1 point
  7. Am fost la dealer sa vad noul e-up, nu era disponibil pt test pt ca nu e inscrisa masina, insa am putut sa ma invart cu el prin jurul locatiei cat sa mi fac o idee. Pot sa spun ca e ABSOUT GENIAL!!! Dc tot m-am dus am dat si comanda , pachet confort, iarna si AC/DC. S-a specificat pe contract ca se va restitui avansul fara penalitati dc se va anula/decala/modifica programul rabla/rabla+. Am timp acum sa ma uit de statii, aplicatii si restul
    1 point
  8. Nu e vorba ca in USA ai "cele mai mari drepturi ca si client". Problema e ca in USA costurile litigiilor sunt foarte mari iar judecatorii tind sa favorizeze clientii in defavoarea corporatiilor care oricum sunt considerate pline de bani, necinstite si rau intentionate. Sistemul lor de drept jurisprudential este exatrem de vast si complex, practic in 2020 poti folosi decizia unei curti de-acum 150 de ani, sau 250 de ani (calculeaza tu 2020 - 1776, daca e). Per a contrario, ca sa zic asa, politica companiilor a fost de-asa natura incat sa evite orice surpriza de genul asta de aceea institutia medierii (care suna mai romaneste, dar nu inseamna acelasi lucru, este vorba de "dispute settlement") inainte de a ajunge in fata curtii este extrem de bine impamantenita. Costurile cu taxe, avocati si sumele aberante pe care le poate dicta un judecator ca daune material + morale riscand a fi considerabil mai mari. (P.S - uitasem de problema falimentului care in SUA se duce foarte usor dincolo de "the corporate veil" - cum e cunoscuta sintagma in dreptul comercial, si rasfrange mult mai usor raspunderea patrimoniala asupra actionarilor. Adica daca la noi executi capitalul social si/sau patrimoniul de afectatiune, si apoi gogu' isi baga mana in buzunar, in SUA iti urmareste banii la rude, neamuri, copii si orice alte afaceri construite pe banii aia. Ca la aia IRS face ce trebuie, nu ca la noi). La noi nu se pune problema de deviere jurisprudentiala de la dreptul comun, ceea ce inseama ca, in principiu, daca dovedesti paguba, ai dreptul la pretentii. Daca ai intermediari, ai (si aceia, au) dreptul la o actiune oblica, mergand pana la primul care a produs o paguba in cascada (de exemplu producator - ditribuitor - importator - client). Deci pisica se arunca pana cand dicteaza in mod definitiv o instanta, ca X trebuie sa plateasca ceva. Apoi, dupa ce sa mai taraie cateva luni un an in cai extraordinare de atac (si atentie, nu e vorba de o actiune colectiva, ci de un eventual client, adica 5-10-15k eur), nu plateste. Si da-i si cheltuie cu executarea silita, contestata si rascontestata cativa ani, pana reusesti sa vezi vreun ban din ce-a dictat instanta. Apoi, pe cale separata, o iei de la fond cu cheltuieli de judecata, dobanzi, cheltuieli executare (pe care le platesti tu, ab initio, daca vrei sa iei banii) si iar mergi pana la executare si tot asa. Teoretic dupa buche? Sigur ca e posibil. Practic, e cum se vede mai sus. In America vine SEC (The SEC enforces the securities laws to protect the more than 66 million American households that have turned to the securities markets to invest in their futures—whether it’s starting a family, sending kids to college, saving for retirement or attaining other financial goals. ) la Elon Musk la o zi dupa ce-a tras un joint si-a zis ca nu stiu ce face cu Tesla, si i-a zis puscarie azi? sau faci cum zicem noi? Pentru gluma cu 420$/actiune de pe twitter. N-are asta treaba cu protectia consumatorului (in sensul de bun corporal) ci cu protectia americanului de rand investitor (vezi explicatia de mai sus). Si asta de la o zi la alta nu dupa zeci de ani ca la noi...
    1 point
  9. Eu am facut update in august 2019(1.5 TSI manuala) si este ok masina. Rar, la cateva zile daca mai face dar nu la fel de deranjant ca inainte de soft. Cand mai ajung pe la ei o sa intreb de un nou soft. Stau si ma gandesc ca Octavia 4 o sa fie disponibila si cu 1.5TSI manual deci o sa apara un nou soft care probabil o sa fie bun si pentru Octavia 3FL si alte masini cu acest motor. Asteptam......
    1 point
  10. La 8.000 km am completat si eu vreo 500 ml . Decent - 286 CP 3.0
    1 point
  11. Au aparut harti noi pt Mib1 Amundsen : infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/STD1_P89_EU_2020.zip
    1 point
  12. Misto misto, deci si la tine s-au simtit tampoanele schimbate Cam pe acolo e si consumul meu long term, dar e in scadere de cand cu softul.. Drumuri bune !
    1 point
  13. Salut si bine ai venit. In primul rand poti sa fi mai indraznet cu pozele si sa mai pui cu masina. Eu pe fostul Golf 5 am avut tot motorul BMM care a fost foarte bun, insa in timp, cu incarcarea filtrului de particule am ajuns sa am probleme si a necesitat investitii majore. Dar mai multe pe aria Tehnica unde te sfatuiesc sa pui intrebari Aici prezinti masina si orice doresti sa spui despre ea, poze, detalii etc. Bafta!
    1 point
  14. Nu avem niciun topic pt audi Q8 / RSQ8, care, dpmdv mi se pare o minune inginereasca si arata incredibil de bine. + ca este detinatorul recordului pe Ring la categoria SUV.
    1 point
  15. Daca ar fi sa iti dau un sfat, acesta este sa iti iei acum. Sunt reduceri substantiale (pe site-ul lui Porsche apar reduceri de peste 3500 euro la toate motorizarile, la care adaugi si reducerea oferita de programul Rabla). Deci acum e momentul ptr achizitie. Daca stai pana la anul, ai avantajul ca iei comanzi face-liftul, dar adio reduceri.
    1 point
  16. Este suficienta o singura expertiza (si probabil au loguri dupa fiecare inspectie/ vizita service/ update de soft) cum ca produsul corespunde parametrilor indicati de producatori si intermediarul te trimite la plimbare (dealer/importator/etc). Stiu, esti cetatean european si ai drepturi. Nu te baza pe ce scrie pe europa.eu, c-o sa te plimbi cativa ani si la urma tot tu le platesti cheltuielile de judecata. E foarte frustrant, si dupa cum vezi, toata lumea te felicita ca incerci tu, in locul lor. Incearca. Dar macar caut un avocat extrem de bine nisat/specializat pe genul asta de actiuni, ca sa nu dai de unul care te plimba pe banii tai pana la Sfantul Asteapta. Intermediarul se spala pe maini, il introduce pe producator in proces, ala iti arata fisele tehnice si de-acolo pa. Anyway succes. Dar gandeste-te bine. Sansele ca tu sa iei banii de la vanzator si apoi vanzatorul sa raman in litigiu cu producatorul sunt nule, neglijabile
    1 point
  17. @sNaKeyy thx. @gheta.gabi nu am mai iesit din buc de cateva saptamani, insa toate drumurile externe le fac numai cu Audi In bucuresti n-are rost s-o scot, mai ales zilele astea cand e jegu si mazga de pe lume... plus ca e bataie de joc sa incalzesti si racesti motoru ala bara la bara prin bucuresti
    1 point
  18. Cutia in 5 trepte are rapoartele foarte lungi la 1.6 tdi, nu mai e ca la 1.9 tdi sa ai 3000 rpm la 130 khm. Cum a zis si ebi, e investitia mult prea mare pt 2-300 rpm mai putin, in conditiile in care nu trebuie sa schimbi doar cutia, ci si electromotorul, planetarele si altele. In plus, s-ar putea sa fii nevoit sa faci si un soft la motor sa aiba vlaga sa duca aceea turatie mai scazuta. Mai renteaza investitia in cazul asta?
    1 point
  19. Nevasta ta face naveta cu masina si tu vrei cutie cu 6 trepte. Intreab-o pe ea daca vrea asta. Numai te incurci in viteze si ai mai mult de lucru cu schimbatorul. Nu cred ca o cutie cu 6 trepte te-ar ajuta mult. Nu este ca si cand ai adauga o treapta la cutia existenta. Toate rapoartele se schimba si viteza 6 o sa vezi ca este ca un 5 si-un sfert la ce ai acum. Investitia nu se amortizeaza niciodata. Motorul nu va tine mai mult. Turatia la aceeasi viteza va fi mai mica cu vreo 200 rot/min, consumul poate va fi mai mic dar motorul va fi mai solicitat.
    1 point
  20. Toate actele de legatura , contract si fiscal de la romanul care a cumparat masina fara tva pe firma din Slovacia
    1 point
  21. Am spus ca oficial / legal nu se (mai) poate, dealerii au primit interzis de la fabrica. Exista metode de activare dar nu cu jucarii gen OBD11/VCDS Cei care vand navigatii cu CP OFF activeaza toate functiile pe ele. Daca iti face reprezentanta un update pe navi pierzi tot si se mai si activeaza component protection
    1 point
  22. A venit iarna si am scos "grasanul" la zapada dupa care s-a odihnit in parcarea subterana de la birou Intre timp i-am schimbat si tampoanele (sau cum li se mai zice, hydrolagarele) pentru ca unul dintre ele era curs. Costuri: 750 lei bucata OEM. La prima pornire am simtit diferenta fata de cum era inainte. In weekend il scot la zapada la munte si revin cu poze.
    1 point
  23. Am schimbat pompa de ambreiaj si tot apare aer pe instalatie.. vreo idee? Thanks!
    1 point
  24. Am găsit o ocazie și le-am luat (am plătit 3 și am luat 4 ) . Debica Presto HP 91V 205/55/16 După ce termin jantele de vopsit, abia aștept să le montez. Mai trebuie să iau și capacele centrale de la jante. @DGF: cred că Hella.
    1 point
  25. Marius2020: felicitari pentru initiativa de a preda inapoi masina la dealer, solicitand plata inapoi a contravaloarii intergale a acesteia. Daca reusesti, esti mare! Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa fi reusit acest lucru in Romania, pana acum. Si eu am avut probleme cu motorul 1.2 TSI, care dadea in nas si avea huruit de lant, si dealerul si Skoda nici nu au vrut sa auda de despagubiri sau returnari de masini. Au venit cu vreo 5-6 variante de soft, una mai catastrofale decat alta, si tot degeaba...insa de dat banii inapoi nu au dat la nimeni. Au venit cu o explicatie de genul ,,masinile e bune, soferii este prosti ca nu stie sa le conduce''.? Ma rog, te incurajez sa continui demersul si neaparat sa ne tii la curent de cum decurg evenimentele in continuare. Bafta.
    1 point
  26. "GTI wannabe?" … nu chiar. Am reusit sa terminam suspensia spate …
    1 point
  27. 1 point
  28. Am citit intamplator topic-ul acesta si am vazut niste sfaturi eronate care au ramas necorectate. Mare atentie: cu categoria B nu se poate tracta remorca cu masa maxima autorizata mai mare de 750kg...ceea ce inseamna ca orice platforma iese din calcul. 4250kg este maximul posibil in ansamblu, in ideea ca autoturismul cu care tractezi poate avea pana in 3500kg. Aveti grija sa nu va pricopsiti cu dosar penal cei care practicati asta.
    1 point
  29. Salutare ma poate ajuta vreun coleg sa ii dau de cap..am schimbat sonda Lambda 1 (am pus ngk 1851 dedicată ) și acum am problemele următoare : 16686-sesizat rateu de ardere cilindru 2 P0302-009 intermitent imprejurari cod: rpm:640/min masa aer/cursa :103,6 mg/cursa temperatura:94.5*C Lambda:2.7 % Rpm:896/min Masa aer/cursa:125.6 mg/cursa temperatura :82.5*C lambda:-7.4% 16556-b1.,sistem dozare carburant P0172-007 -prea bogat-intermitent-mil aprins 16555-b1.,sistem dozare carburant P0171-prea sărac-intermitent împrejurări cod: Lambda:25% Factor Lambda:1.055 Tensiune:0.140 v Viteza:0.0 km/h Lambda:25% Factor Lambda:1.016 Tensiune:0.420 v Poate fi datorită faptului ca nu am catalizator ( am cumpărat un bosal dar nu am ajuns sa îl montez ) . Bujiile sunt ngk normale dar nu sunt reglate pentru gaz ( am înțeles ca ar trebui reglat gap-ul la 0.9 mm sau 0.7 mm) , fisele sunt Tesla , iar bobina ngk . Dacă pun fise beru și bujii ngk iridium ix scap de Rateul de pe cilindrul 2 sau o fi injectorul.. Un coleg care ma poate ajuta din București sa vin la el sa uite mai bine sau sa imi spună aici ce sa ii zic electricianului /mecanicului ce sa facă..
    -1 points
  30. Deschid acest thread in ideea de a grupa aici observatii, intamplari, experiente si probleme pe care le-ati constatat la DSG. Sunt deja cateva topic-uri legate de constatari specifice si, fiind un posesor de DSG, am simtit nevoia unei discutii dedicate exclusiv cutiei automate de pe golfV, in special pentru problemele pe care le ridica aceasta cutie. Inainte de a-mi comanda masina cu DSG, pe langa lungile discutii purtate cu cativa prieteni de pe clubgolf, iata cateva linkuri pentru "incepatori" (le-am cules intamplator din lista mea de favorites, dar puteti gasi multe articole legate de DSG si cutii automate, astea insa mi s'au parut ideala pentru o persoana atehnica) http://cars.about.com/od/thingsyouneedtokn...howDSGworks.htm http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm http://www.howstuffworks.com/framed.htm?pa...36/article.html Voi incepe eu, desi am numai aproximativ 3000 de kilometri, iata ce pot spune: Observatii: - Fata de alte cutii automate, DSG'ul este simtitor mai responsiva si mai maleabila. Mult mai usor de condus decat un steptronic si mai "interesanta" decat o automata clasica, are cateva elemente care te fac chiar si ca "indragostit de manuala" sa devii curios sa o explorezi. Te prinzi foarte repde ca o poti controla din pedala de acceleratie pentru ai schimba vitezele si cand e momentul sa o eliberezi din acceleratie iar padelele de la volan, desi toata lumea mi le-a prezentat ca fiind "de fun pentru primii kilometri", le folosesc relativ des. Este in mod cert o cutie foarte rapida fata de restul (aici as curioasa in privinta opiniei celor care au condus mai multe hidramate, experienta mea este relativ limitata in domeniu). Modulul (S)port iti ofera ceva senzatii faine, mai ales in oras, in afara orelor de varf iar (D)rive-ul este optim pentru daily driving. !!!Pentru modelele TDI, cei de la reprezentanta m'au sfatuit ca ar fi indicat ca in primii 1500km sa nu depasesc 3000 ture, motiv pentru care nu am bagat'o in (S) decat dupa ce am trecut de 1500,1600 pentru ca nu stiam exact cum va reactiona. Oricum, este mult mai nervoasa si...poate e doar impresia mea dar pare mai "puternica" in (S). N'am limbajul tehnic necesar, dar demarajul este mai sever, acceleratia se "infige"mai tare... u get the point. - Consumul este un mit, cel putin din pnctul meu de vedere. Comparatie facuta intre a mea (TDI, 1.9 DSG, 3000km) si un VW golfV 1.6 la 5600km a evidentiat urmatoarele: pe loc, a mea in (N)eutru (la relanti) consuma 0,8l/h incalzita. Cea de 1.6 pe benzina, consuma 0.7l/h. Media celor doua masini bate la egalitate: un 9,10l/100 in oras. Inca sper ca se va mai diminua consumul pe masura ce se acumuleaza kilometri dar am ceva indoieli. Oricum, dezamagitor.N'am stat sa calculez un "consum real", toate cifrele sunt luate de pe BC. - Am schimbat in mers din (D) in (S) fara probleme. Pe moment, nu exista probleme, mai exact. Daca stie cineva, cu argumente, ca schimbarea in mers intre cele doua aduce prejudicii pe termen lung, l'as ruga sa ne lamureasca. Exista intr-un topic o discutie pe aceasta tema (l'am cautat sa dau link dar nu'l gasesc in momentul asta, e pe undeva) dar din punctele pro si comtra n'am ajuns la o concluzie finala. - Pentru o persoana care trece de pe manuala pe DSG, am avut cateva mici probleme pe care a trebuit sa mi le bag in sistem pe masura ce-am condus'o.. gen: la stop, daca din timp, vezi ca se opreste coloana, ai grija cand treci in (N)... n'ai nevoie sa apesi pe frana. Dar daca vrei sa treci la loc din (N) in (D), peste o anumita viteza minima, trebuie apasata frana. Prin urmare, daca coloana se pune in miscare, tu esti deja pe (N), grija mare cat de aproape e ala din spatele tau sa nu apesi frana brusc ca sa treci in (D). Este si asta o chestie, mai ales cu un carosabil plin de gheata sau mazga. Sau... vrei sa stationezi la un anumit punct...scazi viteza si bagi in (N) in cel mai bun caz, in niciun caz in (P)arking direct. (P)'ul iti va opri masina intr-un mod cat se poate de agresiv :rolleyes: dont try this at home. - La stop sau la o oprire, este indicat sa treci pe (N). Scade consumul si am inteles ca este si propice pentru o optima utilizare a cutiei in timp. Plus de'asta, zgomotul produs de frane in cutie, atunci cand esti in (D), cel putin la inceput, suna ingrijorator. -Delay la demaraj. E normal. Oricum, e mult mai mic decat la alte automate. in primii kilometri de utilizare, secunda aia se dilata si ai senzatia ca stai o ora pana sa pornesti din loc. Am ajuns la 3000km si deja e tolerabila, din punctul meu de vedere. Probleme: Una singura. S'a intamplat astfel: Pe la 1500 km, eram in cluj, pe una din stradutele alea mici si in panta de la Belvedere. Fac stanga pe o straduta in panta, eram in aval. Ajung sa fiu cu masina inclinata in fata, pe strada, cand, din directia opusa, vine alta masina. Fiind aproape de iesirea din strada, m'am gandit sa dau in
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!