Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2020 în toate secţiunile

  1. "GTI wannabe?" … nu chiar. Am reusit sa terminam suspensia spate …
    8 points
  2. Am găsit o ocazie și le-am luat (am plătit 3 și am luat 4 ) . Debica Presto HP 91V 205/55/16 După ce termin jantele de vopsit, abia aștept să le montez. Mai trebuie să iau și capacele centrale de la jante. @DGF: cred că Hella.
    4 points
  3. Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!
    3 points
  4. Referitor la acest proces, m-am gandit ca dupa update-ul deja facut, sa cer o constatare printr-un test drive a faptului ca problemele inca persista. Apoi, daca o sa am ceva scris din partea tehnicianului de la test drive-ul facut cu masina mea, plus dovada din baza de date a update-ului trecut, in care se mentiona clar ca este facut pentru a solutiona "smucituri in treapta 1 de viteza atunci cand motorul este rece" - asta mi-a aratat cel de la diagnoza cand a facut update, ca era continut in descrierea acestuia... cel mai probabil masina ar ramane la ei, sa gaseasca o solutie timp de cateva zile. Update nu va exista, ca nu a mai aparut niciunul din octombrie din ce am inteles, iar cei de la VAG nu or sa isi mai bata capul, aparent, cu problema asta. Daca apare refuzul lor de a-mi inlocui masina,si avand documentele necesare, mai ales constatarea tehnicianului... o sa fie dati in judecata, plus dovezi: https://www.briskoda.net/forums/topic/470160-15-tsi-manual-or-dsg-rejected-or-rejection-refused/ ; https://www.trocforums.co.uk/viewtopic.php?t=879 , ca oamenilor, cu aceeasi problema din Europa (avem aceleasi legi in mare) le-au fost inapoiati banii sau inlocuite masinile, initial avand aceeasi problema de fabricatie. O sa va tin la curent, dupa ce voi duce masina la dealer. Iar daca, nu s-a mai intamplat asta in Romania, cu returnarea banilor, sa speram ca se va intampla de acum inainte. Bugetul Skoda Romania are aceleasi reglementari cu Skoda UK, Germania, Cehia, Skoda fiind o multinationala , deci ar trebui sa fie corecti si cu noi! Valabil si pentru grupul Volkswagen. Multa bafta tuturor pusi in aceeasi situatie.
    2 points
  5. Marius2020: felicitari pentru initiativa de a preda inapoi masina la dealer, solicitand plata inapoi a contravaloarii intergale a acesteia. Daca reusesti, esti mare! Din pacate nu cunosc pe nimeni care sa fi reusit acest lucru in Romania, pana acum. Si eu am avut probleme cu motorul 1.2 TSI, care dadea in nas si avea huruit de lant, si dealerul si Skoda nici nu au vrut sa auda de despagubiri sau returnari de masini. Au venit cu vreo 5-6 variante de soft, una mai catastrofale decat alta, si tot degeaba...insa de dat banii inapoi nu au dat la nimeni. Au venit cu o explicatie de genul ,,masinile e bune, soferii este prosti ca nu stie sa le conduce''.? Ma rog, te incurajez sa continui demersul si neaparat sa ne tii la curent de cum decurg evenimentele in continuare. Bafta.
    2 points
  6. Mai stergem putin praful, nothing much changed... Am schimbat suportii motor (sunt din cauciuc + o camera interioara cu ulei, ca sa absoarba mai bine vibratiile banuiesc), unul avea curs uleiul, a fost ceva de lucru la ei dar a meritat, s-a simtit de la prima ponire ca e ceva schimbat, totul e mai "inchegat" acum, schimburile de viteze se fac foarte foarte cursiv si frumos, senzatia e f placuta. Am facut revizia la diferentialul quattro sport, 2 tipuri de ulei, unul pentru partea mecanica, unul pentru partea de ambreiaje. Am schimbat 2 coliere de pe evacuare cu altele noi pe cod oem, cele de pe masina erau ff ruginite si nu voiam sa am vreo surpriza vreodata Deocamdata masina sta la subsol, la caldurica, pana trece vremea urata ?
    2 points
  7. E mai ok de fabrica, mereu cand vad efecte de genul ma duce cu gandu ca cineva a umblat cu vcds si a stricat ceva codari
    2 points
  8. Pistoanele model nou necesita si set biele noi
    2 points
  9. Am spus ca oficial / legal nu se (mai) poate, dealerii au primit interzis de la fabrica. Exista metode de activare dar nu cu jucarii gen OBD11/VCDS Cei care vand navigatii cu CP OFF activeaza toate functiile pe ele. Daca iti face reprezentanta un update pe navi pierzi tot si se mai si activeaza component protection
    1 point
  10. A venit iarna si am scos "grasanul" la zapada dupa care s-a odihnit in parcarea subterana de la birou Intre timp i-am schimbat si tampoanele (sau cum li se mai zice, hydrolagarele) pentru ca unul dintre ele era curs. Costuri: 750 lei bucata OEM. La prima pornire am simtit diferenta fata de cum era inainte. In weekend il scot la zapada la munte si revin cu poze.
    1 point
  11. @Demonhunter 406824745-VW-MQB-Golf-MK7-Lighting-Explanation.pdf Gasesti aici explicatii cum functioneaza codarea luminilor pe platformele MQB.
    1 point
  12. adpmap-09-5Q0-937-086-BH_WVWZZZ3CZHE059764-20200125-2045.CSV @Dragos24x7 Acestea sunt adaptarile din 09 central electric. In 5F ar trebui cautat pt Performance Monitor. Pentru Driver Profil cred ca e mai complicat. Vezi daca gasesti ceva in 09
    1 point
  13. adpmap-5F-3G0-035-043-D_WVWZZZ3CZHE059764-20200125-2051.CSV @Dragos24x7 Acestea sunt adaptarile din 5F de la mine ( navigatie) , fisierul se deschide cu excel. In teorie aici ar trebui sa fie adaptarea. Am vrut sa trimit PM dar nu stiu cum sa atasez fisiere in PM Vezi daca gasesti ceva util, poti sa compari cu ce ai tu. @Demonhunter pai alea din mijloc sunt luminile de semnalizare.
    1 point
  14. Dragi colegi, Nu am mai scris de prea multa vreme pe aici. Vin din pacate cu vesti triste, pentru ca in weekend-ul ce tocmai a trecut ne-am despartit cu multa tristete de GTI. Nu am prea multe update-uri de la ultima postare, am facut plimbari, am adunat km si am facut revizii. In decembrie schimbasem discuri + placute fata, am ales EBC USR + yellowstuff. Ca si in cazul Pagid, nu prea am apucat sa le testez... se pare ca atunci cand schimb franele la masina se modifica niste schimbari prin univers. Ne-am hotarat sa facem schimbarea din mai multe motive: - pentru ACC + lane assist, Navi, automata - lucruri pe care nu le-am luat in considerare cand am luat masina pentru ca pe atunci aveam alte conditii de rulaj. Si sincer cred ca am si imbatranit un pic si incep sa caut mai multa comoditate. - ajunsesem 6.5 ani / 117k km si din punct de vedere financiar era indicata schimbarea; plus ca daca ai probleme, e destul de probabil sa dai pe o reparatie cat rata pe un an. - life is short, am vrut sa incercam si altceva, mai ales ca de multa vreme imi doream un V6 si probabil suntem pe ultima suta de metri pentru astfel de motoare, avand in vedere directia in care se merge in zilele noastre. Din pacate nu doar ca schimb masina, dar nu raman nici macar in grup. Am fost asta-vara la milimetri de a comanda un R facelift, dar cum spuneam, am decis sa incercam si altceva. Ganduri dupa 6.5 ani cu GTI? Ne-am despartit foarte, foarte greu de ea. Iar cockpit-ul, comenzile, ergonomia, pozitia la volan sunt, din punctul meu de vedere, foarte greu de egalat. Ma simt ca si cum as fi trecut de la IOS la Android sau invers, dupa ani de obisnuinta cu doar unul dintre ele. Dar viata merge mai departe... Despre cea noua nu voi povesti pentru ca nu este locul aici. Cu parere de rau, topicul poate fi inchis. Predare de stafeta, good bye old buddy!
    1 point
  15. @bubu182 daca te referi la cata181, la el merg si eu Intrebam pentru ca poate fi util pentru altii, ca nici eu nu fac de capul meu si nici nu-mi comand singur piesele, prefer sa las pe cineva care se pricepe la asta mai bine decat mine Foarte bine ca ai grija si o intretii corespunzator. Felicitari!
    1 point
  16. Riscul merita in anumite domenii si situatii, in cazul achizitionarii unei masini consider ca nu merita, mai ales in cazul unui regim politic extrem de instabil, desi s-a anuntat pastrarea programului rabla + prefer sa astept inceperea lui. In timpul asta adun informatii si cer oferte, la e-UP nu e cerere asa mare se pare
    1 point
  17. Nice!! La ideea de scaune de Ibiza ai renuntat?
    1 point
  18. Foarte faina masina, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Eu am un Tiguan din 2016, modelul nou, scurt, BiTDi, al meu si ulterior mi-am luat si ca masina de serviciu un Tiguan Allspace dar din motive de buget "doar" un TDI 190 CP caruia i-am pus un chip ABT ca sa mai atenuez din diferenta fata de BITDi-ul personal, ducandu-l la 215 CP si 450 Nm. Dpmdv, masina ideala pentru mine ar fi un Allspace Bitdi cu chip, adica exact ceea ce ai ai tu. Chiar daca mi-as putea permite masini mai scumpe, cum ziceai si tu nu mi se pare ca se justifica diferenta de pret. Acum 2 generatii de X5, puteai lua un 30d cu discount mai spre final de cariera la 50k EUR. Asta este, masinile au devenit tot mai scumpe, sa ne bucuram totusi de ele cat ni le permitem.
    1 point
  19. Nu se schimba, se curata. Dar nu cred ca o vor face in reprezentanta. Ei iti vor schimba doar uleiul. La fel e si la generatia anterioara. Nu desfac si nu inlocuiesc filtrul. Nu e operatiune de service -asta a fost explicatia in reprezentanta.
    1 point
  20. este mai ok Varianta de fabrica.
    1 point
  21. Originalul arată mai profi. Cealaltă merge pentru o zi sau două, de Crăciun.
    1 point
  22. 1 point
  23. Salut si eu sunt in cautare de leduri h7 4300k si o sa comand din linkul postat de tine. Poti sa imi spui te rog ce marca sunt farurile de pe golf 5 ? Multumesc
    1 point
  24. Frigul de afară nu prea mă îndeamnă la spălat mașinile (aștept cu nerăbdare încălzirea din zilele următoare poate le fac un exterior), dar nici la alte lucrări la mașină. Dar, profitând de faptul că mi-au venit și ultimele chestii comandate la frații noștri chinezi, am trecut la treabă. Am văzut că semnalizarea de la oglindă nu funcționează, așa că am comandat altele dar pe care le voi monta la primăvară totuși. Apoi am comandat leduri pentru faza lungă, tot 4300k și cu speranța că vor fi canbus. le-am montat în locul celor 5500k și sunt mulțumit cum luminează, dar tot dau eroare. În schimb, dacă după ce pornesc motorul semnalizez dreapta puțin, pornesc scurta și dau și lungă 4-5 secunde, se stinge martorul de bec ars din bord... nu știu care e faza. Totodată am inlocuit și lămpile de la număr cu unele pe led. Și la cele vechi pusesem leduri, dar nu erau foarte luminoase și din cauza vechimii. Acum sunt ca la Tiguan de luminoase
    1 point
  25. Salut baieti. Pe langa Passat B8-ul care il detin am adoptat si un VW UP 1.0 60 CP ieri. Pentru ca nu am gasit pe niciunde informatiile intreb aici: Ce ulei de motor folositi si la cat se face distributia la motorul acesta ? Din ce am vazut eu pe cartea de service nu a fost facuta niciodata si masina are 156.000 km ... daca nu ma insel eu stiam ca se face la 60.000 ...
    -1 points
  26. distributie la 5 ani sau 12000 ulei 5 w30 long live original vw, la tine are cam multi km, ulei cutie la 10000 care spune ca uleiul este vesnic, nu cred ca are dreptate. nu scrie in manuale la cat se schimba distributia pentru ca nu intra in garantie. Cum se comporta la 156000? Daca distributia se face la reprezentanta nu se mai da carte de service, nu mai exista asa ceva.
    -1 points
  27. Cum ti-am spus si in privat, exista softuri mai invizibile decat un powerbox, cu care faci ce lucrari vrei tu pe garantie Sa o stapanesti sanatos! Pacat ca nu exista Oryx White pe Allspace ?
    -1 points
  28. Semnalizare originala Kodiaq Semnalizare spate modificată Ce ziceți? E ok așa? Sau să revin la default?
    -1 points
  29. 3.4, cat scoti atat bagi
    -1 points
  30. Optionalele nu cred ca intra la rabla! Parerea ta! Dar si pretul e mai mare cu cateva mii de euro la aceeasi masina!
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!