Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.02.2020 în toate secţiunile

  1. Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!
    6 points
  2. Si am revenit cu noutati! Saptamana asta am comandat tipsul de la Pilot si maneta de BC. Nu stiu exact daca pot face BC sa fie functional tinand cont ca am doar minidot. Daca are cineva informatii legate de treaba asta, let me know. In alta ordine de idei, saptamana trecuta, aflat intr-o deplasare in afara tarii, bara fata mi-a fost smulsa in parcare de un X5 in consecinta, saptamana viitoare voi inlocui carenajul de pe dreapta fata, iar bara fata va intra si ea la revopsit integral. Daca tot o bag la vopsit, o sa vopsesc si etrierii in culoarea rosie, voi monta tipsul, voi face debadge pe spate (stiu, stiu, am zis ca o tot fac de mult timp). Vreau sa mai fac ceva ce tine de estetica, si anume: vreau sa colantez grila frontala in negru (rama aia cromata), insa nu stiu daca sa colantez si emblema sau sa ramana doar aia cromata. De asemenea, ar da bine oare sa colantez carcasele de la oglinzi in brushed aluminium ca sa obtin un look S4? Cateva poze de azi, iar apoi voi mai reveni saptamana viitoare
    3 points
  3. este mai ok Varianta de fabrica.
    2 points
  4. A ajuns si nuca. Este de o calitate foarte buna. Mansonul din piele, iar nuca din piele perforata. Probabil unora nu le va placea pt ca nu este OE Gti, dar mie imi place si sunt de parere ca imi completeaza interiorul destul de ok, luand in calcul cusaturile rosii ale volanului si scaunele de GTI. + ca imi ofera un feeling mai placut la schimbatul treptelor avand in vedere ca este perfect rotunda.
    2 points
  5. In ciuda virusului a ajuns plafoniera w8 din china - am avut o oarecare teama ca o sa o stric cu dezinfectantul, dar a fost ok Foarte ok facuta - nu prea vezi diferenta fata de cele "originale" de exemplu de pe ahw, sau vandute de diferiti retrofiteri. Niste poze de exemplificare. Iar pretul este aproape la jumatate... Alta treaba - fix pe zoaiele astea am ramas fara spalare parbriz... pompa reconditionata acum vreo doi ani nu prea mai avea vlaga, si diuzele pareau destul de infundate de ceva vreme. Inca nu mi-a venit comanda cu diuzele noi, asa ca, cu ajutorul compresorului le-am mai prelungit viata, si am inlocuit pompa. E ceva mai bine Poza old vs new. Si in final o poza din drumurile cutreierate weekendul asta... din pacate doar prin bucuresti si imprejurimi...
    2 points
  6. Revin tot eu, era siguranta (nr.8 din panoul de pe stanga, 30A)
    1 point
  7. Arata bine si gripul e ok. Acum multi ani, aveam asa ceva, originale. Erau super.
    1 point
  8. Ai invartit de motor? Ai folosit ceas comparator daca da vezi mufele (este o procedura intreaga de a regla injectoarele)
    1 point
  9. Eram sigur. Unde mama ei sa gasesti rns 510 in mintile lui la 600 ...700. Sa nu te superi, dar asta nu e pret decent...ci de furaciune.
    1 point
  10. Originalul arată mai profi. Cealaltă merge pentru o zi sau două, de Crăciun.
    1 point
  11. De la standard la R-line look. (From zero to hero) . :))) Pornind de la o grila murdara de 80 lei si multe ore de munca (nenumarate versiuni de prindere) am reusit sa fac o grila un pic mai aratoasa.
    1 point
  12. Nu exista asa ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui. Banii sunt la comun pentru lucruri comune sau cand celalalt are nevoie. Mai departe fiecare ii da pe ce vrea Dar asta e alta discutie (offtopic). P.S: Nu sunt burlac P.S x2: N-are ce sa-mi zica ca am inceput sa bag bani si in a ei ??
    1 point
  13. Revin cu un update: Am mers pe Total Quartz Ineo Long Life 5W30. Am cam 1500 km cu el pana acum, pot spune ca motorul merge lin, parca putin mai silentios decat cu Castrol Edge Professional. Mi se pare de asemenea ( poate e placebo... ) ca si consumul urban a scazut putin. Oricum la 28 RON / L ma declar multumit, iar de schimbat tot la 10.000 km o sa-l schimb
    1 point
  14. Shell Helix Ultra 0w30 in 2 variante ECT C2/C3 sau AV-L. Este acelasi ulei. Daca vrei poti sa-l comanzi si in forma originala ca VAG 0w30.
    1 point
  15. 0w30 de la Shell e mai gros la cald decat 5w30 de la Mobil1. Eu zic ca e OK. Pornire usoara iarna si rezistenta la temperatura.
    1 point
  16. Salutare! Ce parere aveti despre acest ulei original LLIII 0w30? Este nou aparut, imbuteliat in Franta. Stie cineva ce marca este de fapt? https://shop.ahw-shop.de/original-volkswagen-motoroel-5l-longlife-iii-longlife3-sae-0w30-vw-norm-50400-50700-oel-gs55545m4eur?c=8612
    1 point
  17. Fuchs Titan Gt1 pro c3 xtl 5w30 folosesc si eu. E ok.
    1 point
  18. Test de compresie la rece, daca ai diferente de 1-2 bari+ pe pistoane ai segmenții uzați și le acolo manca uleiul. E o problema comuna la acel motor. Cat despre ulei, orice 504/507.00 schimbat cat de des îți permiți (timp/bani). Nu te complică cu uleiuri groase , duc la consum mai mare și nu oferă protecție în plus.
    1 point
  19. Daca e sa ii cred pe cei de la Midocar, ar fi 18 grame de funingine din 80g maxim, cel putin asta mi-au spus ei (neoficial), Cat despre viteza, am citit tot pe un forum undeva ca trebuie depasita viteza de 64 km ca regenerarea sa se faca cu succes. Ce am observat este ca in regim de mers prin aglomeratie sub viteza mentionata, nu se finalizeaza si reincearca dupa cativa km. Distanta zinica facuta de mine nu ar fi tocmai scurta, fac in minim 20 km dus-intors. Interesant este daca este un comportament normal sau trebuie ceva schimbat, fie in modul de condus fie piesa. Din punctul meu de vedere informatiile despre regenerarea la alte modele nu sunt concludente, se schimba setarile motorului de la model la model banuiesc si mai ales dupa cum spuneai si tu, la masinile mai noi ar fi de asteptat sa nu mai intalnim problema asta asa des..dar cine stie.. PS: un test incercat de mine vis a vis de cei care spun ca trebuie mers mai turat, am mers in sport cu ea 110 km si tot la acest numar si-a facut regenerarea.
    1 point
  20. VSW 0W30 e mid sau low saps? ca nu am gasit informatii in acest sens... ( la VMP USVO 5W30 scrie clar ca e mid saps, ceea ce nu e neaparat ok pt DPF )
    -1 points
  21. Ce sa cauti cu 0w ? Normal ca 1.6 tdi are dpf .. si e activ.. in buna regula.
    -1 points
  22. Adevarul e ca ce iarna e la noi , se impune 0w30, asta e facut pentru tari reci cu -25 grade la pornire, fiecare cu nebunia lui.
    -1 points
  23. Pe mine ma interesează sa funcționeze nu cum e furaciune sau nu. Am văzut oferte la prețul asta. Deci sigur găsesc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!