Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.02.2020 în toate secţiunile
-
5 points
-
3 points
-
A ajuns si nuca. Este de o calitate foarte buna. Mansonul din piele, iar nuca din piele perforata. Probabil unora nu le va placea pt ca nu este OE Gti, dar mie imi place si sunt de parere ca imi completeaza interiorul destul de ok, luand in calcul cusaturile rosii ale volanului si scaunele de GTI. + ca imi ofera un feeling mai placut la schimbatul treptelor avand in vedere ca este perfect rotunda.3 points
-
In ciuda virusului a ajuns plafoniera w8 din china - am avut o oarecare teama ca o sa o stric cu dezinfectantul, dar a fost ok Foarte ok facuta - nu prea vezi diferenta fata de cele "originale" de exemplu de pe ahw, sau vandute de diferiti retrofiteri. Niste poze de exemplificare. Iar pretul este aproape la jumatate... Alta treaba - fix pe zoaiele astea am ramas fara spalare parbriz... pompa reconditionata acum vreo doi ani nu prea mai avea vlaga, si diuzele pareau destul de infundate de ceva vreme. Inca nu mi-a venit comanda cu diuzele noi, asa ca, cu ajutorul compresorului le-am mai prelungit viata, si am inlocuit pompa. E ceva mai bine Poza old vs new. Si in final o poza din drumurile cutreierate weekendul asta... din pacate doar prin bucuresti si imprejurimi...3 points
-
3 points
-
3 points
-
Short update 07.02.2020: Revizia a 3-a la 23.878 km, aprox. 10k km de la ultima și fix un an . Schimbat ulei + filtru, filtru polen anti-alergenic (filtrul de aer acasă ) și revizie la grup Haldex. Totul executat la PBN in fix 1 ora și jumătate. Bonus: garanția rămasă intacta, chiar și după soft motor, cutie, volan și schimbător schimbate, frane BBK fata-spate și evacuarea cat-back . Am profitat de ocazie și am deschis și dosar de garantie pentru display-ul Discover Pro, căruia i-au apărut doua linii fine de pixeli blocați și un mâner interior căruia i-a sărit arcul de la caldura de asta vara. Total economisit: 6250 lei .2 points
-
Va salut! Din pacate, la Skoda Octavia, motor 1.5 TSI, cutie manuala, problema cu smuciturile inca persista, nu este la fel de evidenta ca inainte de update, dar destul de deranjanta cand apare, mai ales smuciturile de tip "cangur" (pot sa nu apara in unele zile, iar in altele da - de cele mai multe ori cand motorul e rece). De altfel, trepidatiile sunt mai evidente in treapta a 2-a de viteza, iar daca in acel moment schimbati in a 1-a pentru a scapa de acele trepidatii, pedala de acceleratie parca raspunde prea brusc, si raspunsul ei variaza chiar daca atingerea este aceeasi (treaba asta o puteti experimenta si singuri in cazul in care aveti aceeasi motorizare si transmisie). Din punctul meu de vedere, ceea ce au incercat cei de la VAG, cu implementarea rapida a reglementarilor WLTP, si lansarea acestui motor pe piata, a fost un big fail. Eu inteleg ca ei vor astfel sa isi dea seama unde gresesc, prin "plangeri client", dar totusi nu e in regula... dam niste bani, pe o masina noua, ne asteptam sa fie totul ok, si din pacate aceasta merge mai prost decat o masina second-hand. Acum nu luati ca atare ceea ce zic.. pe forumurile din Anglia, update-ul a fost cu succes pentru unele masini (majoritatea DSG), iar pentru altele nu a fost (Manuale, inclusiv cateva DSG), probabil la fel in cazul unora dintre voi. Conform legii europene: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/romania/index_ro.htm , produsul trebuie sa fie lipsit de defecte, si sa functioneze ca atare. Daca producatorul nu este in stare sa repare defectul, produsul trebuie inlocuit sau sa ii se dea banii inapoi (integral) cumparatorului, prin faptul ca nu a fost posibila repararea acestuia, pana in 6 luni de la data ridicarii. Vreau sa va cunoasteti drepturile, iar cei care nu sunteti multumiti sa nu ramaneti dezamagiti, Volkswagen stie de problema, altfel nu ar fi scos acest update. Daca ea inca persista, aveti tot dreptul sa returnati masina sau sa cereti alta motorizare/transmisie cu aceleasi caracteristici in locul celei pe care o aveti. Eu unul personal o sa incep un proces de "predare a masinii" pe baza defectului inca persistent. De asemenea, daca au trecut cele 6 luni de cand ati luat masina, dar voi ati anuntat si ati cerut update in primele 6 luni, dar problema inca persista, la returnarea banilor, dealerul cel mai probabil va face o scadere infima din totalul sumei achitate pe masina in functie de rulajul de kilometri prezent. Toate cele bune va doresc!1 point
-
Nu mai exista filtru. Este doar acea sita de plastic alb1 point
-
E ca sa nu ajunga asa si sa schimbe pompa mai devreme sau mai tarziu (asta daca nu are ghinion sa-i pice tot grupul). Cine cauta pe net gaseste destule cazuri. Eu inainte de primul schimb am avut erori sporadice (mechanical malfunction) si eram aproape fwd in acele momente, la nici 30.000km. Schimbat ulei si fara probleme de atunci (se fac 2 ani)1 point
-
In ce a constat revizia Haldex si de ce ai facut-o la nici 25k Km ?1 point
-
1 point
-
Nu stiu de ce dar in ultimul timp VW cu modelele noi a inceput sa dezamagesca.. Am fost saptamana asta la un curs de produs unde au adus si competitia (printre altele T ROK T CROSS KAMIQ KAROK ETC) si toata lumea a fost destul de dezamagita de calitatea materialelor si de masini overall in comparatie cu Skoda echipari similare. Deci, din ce am condus eu saptamana asta ii dau dreptate lui Yanq. Masina e frumoasa dar merita peste 40k? Asta e ceva subiectiv, din punctul meu de vedere cred ca masina este mult prea scumpa pentru segmentul ei de piata si pentru calitatea pe care o ofera. Sa o conduceti sanatosi si fara evenimente neplacute! P.S. La noi in showroom, in 90% din cazuri sotia alege culoarea si atat.1 point
-
Bordul arată bine însă materialul de pe scaune, cel putin vizual, e cu 2 clase sub kodiaq.1 point
-
Probabil sub carenajul rotilor, un radiator minuscul cat palma, ca la vechile 1.4 /1.9 tdi Nici eu nu vad nimic in neregula cu radiatorul ; ba chiar pare " sexy " ca este vizibil ; pt mine este cel mai aratos golf de pana acum, si nu inteleg cum vi se pare aceasta masina urata ; sa curga dislike`urileeeeee ⛔1 point
-
1 point
-
Stai linistit, noi avem fanii nostri aici pe forum, care ne iubesc maxim de fiecare data cand au ocazia. Sunt de acord cu tine. Offtopic incheiat. ?1 point
-
Hahahaha! Da, eu si @C Z R bagam foaaarte multi bani in masini si in intretinerea lor: aproape ca ne-am mutat la PBN (din fericire nu cu probleme), si in fiecare luna cumparam diverse pentru cele doua R-uri din "familie". Nu as suporta sa-mi impuna buget, cu siguranta am dormi separat, fiecare la casa lui, cu viata lui. Intamplarea face ca lucrez si in domeniu si sincer, nu am intalnit niciodata "limite" impuse de sotii/iubite. Si vand masini mult mai scumpe. Dar... poate si clientii mei sunt la fel de norocosi ca Cezar.1 point
-
Nu exista asa ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui. Banii sunt la comun pentru lucruri comune sau cand celalalt are nevoie. Mai departe fiecare ii da pe ce vrea Dar asta e alta discutie (offtopic). P.S: Nu sunt burlac P.S x2: N-are ce sa-mi zica ca am inceput sa bag bani si in a ei ??1 point
-
Nu e chiar așa, se strânge cu un șurub special, de întindere -- nu trebuie refolosit. Au fost cazuri în care s-a rupt șurubul reutilizat și a sărit în sus perechea de injectoare, în timpul mersului. Șurub original nou (WHT003187) și cheie dinamometrică ar fi minimul absolut; curățarea locașului ar fi binevenită, dar nu cu improvizații, se riscă introducerea de murdărie în cilindru.1 point
-
Este trendul industriei de ceva vreme sa scoata identitatea din modele, nu prea mai conteaza ce sunt, europene, asiatice, toate au elemente asemanatoare. Au scos "sufletul" din ele si se vede f clar asta in noul model Leon. Poate sunt eu de moda veche dar imi plac controalele individuale pt comenzile din interior amplasate intuitiv, acum aproape tot e controlat de o tableta, schimbatorul e acum o chestie care se apuca cu 2 degete de ti e si frica sa nu se rupa In afara de scaune nu vad ceva care sa zic ca ma atrage. Macar arata mai bine decat Golful1 point
-
1.0 TSI: 90CP / 110CP (eTSI) 1.4 eTSI: 204CP / 245CP (GTE) 1.5 TSI: 130CP / 150CP (eTSI) 2.0 TDI: 115CP / 150CP / 200CP (GTD) GTI-urile vor fi in variantele 245CP si 300CP (TCR) iar R-ul 333CP. Cel putin asta se vehiculeaza.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Totusi, unde vedeti voi pretul ala de 10.000 euro? Este 19.000!!! Va bazati pe rabla plus. Inteleg amagirea. Stiti ca sunt foarte multe variabile? Va mai fi? Cand va fi? Cat va fi? Sa zicem ca luati de bune declaratiile politice (unii sunt chiar naivi) si va fi rabla plus 10.000 euro, se va lansa in martie fix, stiti ca suma nu este nelimitata? Stiti ca va fi un buget limitat? Nu oricine vrea electrica va primi suma.1 point
-
-1 points
-
Mergi la service din reteaua VAG. Ei stiu ce au de facut.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00