Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2020 în toate secţiunile

  1. Va salut colegi forumisti! Dupa o pauza de aproape 2,5 ani, de la vanzarea masinii anterioare Golf 7R, revin in grupul VAG. In acest interval am avut 2 bucati de Chevrolet Cruze, prima cu motor 1,8 benzina aspirat, 140 cp, cutie manuala 5 trepte, din 2010, l-am folosit 1 an, aproximativ 23.000 km, iar a doua , varianta combi, tot acelasi motor+ cutie, dar din 2014, folosit 13-14 luni , condus aproximatix 25-26.000 km, ambele revandute cu +50, respectiv +100 euro fata de preturile de achizitie . Am fost multumit de masini si de "afacerile " acestea doua , mai ales ca nu am investit nimic in ele, avand noroc ca ambele aveau revizia facuta cu putin inainte sa le cumpar si asa nu am facut absolut nimic la ele, reviziile urmatoare urmand sa le faca noul proprietar. Dar odata ce familia a crescut deja Cruze combi nu mai facea fata cu cei 500 l ai portbagajului (bagaje + carucior+ patut de voiaj) + spatiu in spate doar mediocru....si in secret tanjeam dupa un plus de putere pentru depasiri mai linistite si mai in siguranta Venind de pe G 7R pe Cruze (0-100 era dublu si un pic la Chevy )... mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc si sa ma acomodez cu un stil de condus total diferit, datorita motorului.....Astfel am inceput sa ne uitam cu sotia dupa alta masina. Masina urma sa fie noua, SUV dimensiune medie, 4x4, cumparat in leasing financiar, garantie macar 4 ani, buget discutabil... dar stiam ca peste pretul Golf 7R Doamna nu accepta prea multe deci eram undeva pe la 43.000-44.000 euro cu TVA, valoarea de contract. Ea, ar fi dorit Audi....Q5 ...dar ne-am dat seama foarte repede, ca la acest pret nu prea puteam sa avem pretentii, nici la motor mai puternic, minim 190 cp (benzina sau diesel) dar ideal 200+ si nici la dotari... Ne-am dorit mai toate sistemele de siguranta disponibile in cadrul grupului VAG, ACC, trapa panoramica, sistem Dynaudio sau Bose, suspensie adaptiva, faruri led top sau matrix, virtual cockpit, scaune cu memorie, bancheta spate incalzita, R line/S line.... Nici masina de teste nu am gasit cu maxim 10.000 km care sa se incadreze in bugetul nostru cu dotarile amintite. Si nu in ultimul rand, spatiul era oarecum asemanator cu ce aveam in Cruze combi, porbagajul o idee mai mare dar nu semnificativ. Am fost dupa aceea la Skoda, pentru Kodiaq. Mie personal mi-a placut per total aspectul si feelingul interior la Kodiaq Scout, materiale okay, peste tot spatiu spatiu si iar spatiu . La momentul acela doar Scout 2.0 tdi 190 cp aveau in showroom, urmand sa primeasca si un Kodiak RS, motor biTDI 240 cp. Am cerut oferta de pret pentru ambele variante. Diferenta a fost de aproximativ 3500 euro, RS-ul ajungand la 44.800 euro dupa negociere, Scoutul in jur de 41.200. DAR sotia nu s-a putut impaca cu ideea de a avea "doar" Skoda, desi nu-i fitoasa si de aceea nici nu am mai ajuns la test de drum cu nicio Skoda... Mie imi ramasese inima la RS care ajunsese in acest timp in showroom si arata intr-un mare fel. Rotile standard de 20 de inch ma speriau un pic din cauza ca ne-am dorit totusi o masina cat mai confortabila, de familie, dar am citit in mai multe locuri ca suspensia chiar si cu DCC dar cu jante de 20 nu prea este cea mai confortabila la denivelarile scurte mai ales in oras...RS cu roti de 19 nu exista deci si asta m-a indepartat oarecum de acest model... Fiind langa Skoda, am trecut si pe la Seat cu modelul Tarraco. Nu stiu de ce dar nu mi-a intrat cumva la suflet, desi nu era o masina urata mai ales la exterior, chiar deloc. M-am mai uitat pe youtube si in trafic la Hyunday Santa Fe, Kia Sorrento, dar le gaseam bordul prea aglomerat, cu prea multe butoane, motorizarile nu prea erau ce imi doream cu adevarat, asa ca nu am ajuns in showroomuri. Alte marci mai premium, la banii nostri toate erau mai mici la interior/portbagaj. Ce era asemanator la spatiu erau cu cel putin 10-12.000 euro euro peste bugetul nostru... Asa am ajuns si la Volkswagen. Aici aveam ceva cunostinte, avand deja 2 masini cumparate de la ei si alte 2 la care fac reviziile la ei, la reprezentanta. In familia largita este un Touareg din 2017 cu suspensie pneumatica, ii place mult la sotia dar deja isi arata varsta in multe locuri, mai ales pe partea de tehnologie (comparand cu modelel noi de acum), plansa de bord si inetriorul in general. Noua nu se mai gaseste, sau cu km putini, gen 10-15.000 km iar modelul nou este doar un vis la ce pret ar fi in configuratia dorita. Am coborat deci la Tiguan. Asta aveau in showroom, ne-am uitat, era ok si nimic mai mult...fiind varianta simpla, fara pachet R-line, un maro asa si asa... Interiorul era destul de incapator, portbagajul un pic mai mare ca la Q5 dar inca mult sub Kodiaq, deci ne-am reorientat catre Tiguan Allspace. Nu aveau in showroom, de aceea iarasi m-am intors catre forumuri, colegi de aici, youtube. Spatiu asemenator cu Kodiaq, cu 1-2 cm mai mic ici-colo, dar aproape insesizabila, la portbagaj -20-30 l aproximativ, iarasi nesemnificativ (la variantele cu 5 locuri, ce ne interesa pe noi). Dotarile dorite le stiam deja, am facut o configuratie, am cerut o oferta de pret, am primit una cu reducere de 2 cifre, si am acceptat. Daca alegeam Allianz mai primeam +4%, dar comisioanele si taxele erau mai mari decat la firma cu care am mai lucrat pana acum si per total ieseam mai scump chiar si cu extra-reducerea de 4%. La momentul configurarii variantele de top erau 2.0 tsi de 190 cp respectiv 2.0 biTDI de 240 cp. Am ales biTDI-ul, mai ales pentru cei aproximativ 25.000-30.000 km cati urmeaza sa fac cu masina anual. "Problema" a aparut cu 2 zile inainte sa dau comanda....reaparuse in configurator 2.0 tsi de 220 cp... pe care o doream eu in adancul sufletului meu, mai ales ca era oarecum acelasi motor ce am avut pe 7R si stiam ce poate si ce se poate scoate din acest motoras. DAR, era 1600 euro in plus fata de biTDI pentru care oferta ce primisem deja depasise bugetul initial cu aproximativ 2000 de euro, deci urcasem deja cu vreo 3600-3700 euro mai sus decat puteam... Termen de livrare aveam aproximativ 12 luni pentru benzinar! Banii in plus si termenul de livrare mai mult decat dublu fata de bitdi m-au facut sa ma potolesc si sa raman la diesel. Am semnat contractul pentru 46.200 euro si am dat avansul in iunie. Stiam ca o sa prind august, luna cand VW nu lucreaza, dar si asa pe la sfarsitul lui noiembrie a ajuns masina in showroom, in aproximativ 5,5 luni. Model douazecidouazeci (MY 2020). A fost nevoie de omologare individuala, de aceea inmatricularea s-a definitivat doar in ianuarie. Masina: Tiguan Allspace 2.0 biTDI 240 cp, DSG 7, culoarea alb normal (nu exista metalizat ) Highline, cu pachet R-line interior-exterior, jante Sebring de 19 inch. Dotarile extra peste cele de Highline: Alarma, Area view, Incalzire/ventilare stationara, Telefonie comfort, Pachet iarna extins (bancheta spate incalzita), Parbriz incalzit cu reflexie radiatii, Priza 230v, Rear View Camera si Park Assist, Side Assist, Lane Assist, Rear Traffic Alert, sistem de navigatie Discover Pro, Sistem proactiv de Protectie, Soundsystem Dynaudio Excite Surround, Trapa panoramica, Acces Keyless cu senzor pentru deschidere/inchidere portbagaj. Ce ne-am dorit si nu s-a putut: scaune cu memorie, fiindca este o diferenta de 20 cm intre sotia si mine si trebuie reglat scaunul de fiecare data cand se schimba soferul. La Kodiaq se poate, dar la Tiguan Allspace nu.... Ce imi place (nu neaparat in ordine apreferintelor): - cum arata pe alb si cu pachet R-line (multi m-au felicitat pentru Touaregul frumos , mirandu-se dupa ce le ziceam ca este doar un Tiguan ). Im place chiar si acum cu rotile de iarna. De aveau in configurator alegeam acestea care seamana mult cu cele de pe touaregul nou si cred ca se potrivesc de minune cu r-line-ul mai sportiv, mai colturos oarecum al Tiguan Allspace-ului pe culoarea alba. Si Sebringul de 19 este frumos, dar MAK-urile acestea chiar daca sunt doar de 18 personal imi plac la fel de mult ca cele oem. Mai rar asa ceva despre jantele de iarna - interior spatios (mai spatios decat la Touareg 7P ), portbagaj mare (acoperisul retractabil al portbagajului nu-l folosesc deocamdata, l-am si scos, ca atare pot urca cu bagajele pana pe la tetiere. Incercat in ultimul concediu, incarcat pentru 7 zile a facut fata fara probleme) -designul de R-line interior, scaune textil-alcantara-piele, volanul, plafonul negru - confortul de rulare cu rotile de 19 (desi am prins doar 150 km cu ei, masina venind la sfarsitul lui noiembrie am trecut in 2 zile pe cele de 18 de iarna) Suspensia o tin setata intotdeauna pe Comfort. Lucreaza bine pentru dimensiunea aceasta mare, cu talonul relativ mic. Chiar daca era doar 200-300 euro in plus, nu am dorit cele de 20 Suzuka, cu toate ca imi plac mult, dar vroiam sa pastrez un echilibru intre aspect si comfort pentru familie. Daca era disponibila suspensia pneumatica alegeam roti de 20, asa am ramas la 19. -confortul de rulare cu rotile de 18 -insonorizarea buna pana la o anumita viteza (Touaregul 7P cu geamuri duble totusi este mai silentioasa un pic). La viteze de pana pe la 100-110 km/h se aude doar zgomotul de rulare al anvelopelor. Peste 110 km/h incepe sa se auda si vantul, aerodinamicitatea masinii nu prea fiind de ajutor, cu colturile pronuntate si oglinzile mari. Si asa pana pe la vitezele legale de autostrada se poate calatori in confort. -motorul biTDI de 240 cp cu DSG. In oras la turatii mici, sub 1500-1600 rpm este mai zgomotos (aici avantaj benzina), dar dupa ce urca peste 1600 deja toarce frumos. Eu il folosesc 90% in D 10 % in S. Trage bine si in D, cu lag acceptabil (mai mic decat la Touareg sau Q7, parerea mea) si foarte mic in S, aproape insesizabil. DAR, am prins in decembrie, o oferta de craciun la MTM cu reducere de aproximativ 2000 RON si am luat un powerbox M-Cantronic prin reprezentanta Volkswagen din Cluj (pentru a beneficia de garantie), pe care l-am montat la ei, dupa ce am iesit din perioada de rodaj (la 3500 km). Stiu , este mai scump decat un soft, care se poate adapta mai bine pe masina si se pot obtine performante mai bune, dar nu am vrut sa risc sa pierd garantia. Acum in D trage cum inainte in S, liniar cu lag aproape insesizabil. In S acum nu exista lag. Am luat-o pentru a beneficia de plusul de putere si cuplu, pentru depasiri, pe DN-uri. Nu pentru liniute la semafor. Teoretic acum motorul are undeva la 290 cp, asa au zis cei de la Volkswagen si in jur de 600 NM, dar eu cred mai degraba 285 CP si 550 NM. In Aprilie ajung la Oradea si o sa fac o testare pe dyno. - trapa panoramica . Ne place noua, ii place la bebe si la cei doi catei . Am avut si la G 7R, vroiam neaparat si aici, cu toate problemele ce pot aparea despre care am citit aici pe forum. La golf nu am avut nici macar un scartait in doi ani si cateva luni cat am avut masina. Touaregul 7P are si de 3 ani este fara probleme, desi nu a avut parte de mentenanta deosebita. -incalzirea stationara o folosim zilnic cand temperaturile coboara sub 5 C. Pornim din telecomanda sau din aplicatie de pe telefon cu max.10 minute inainte sa coboram la masina si ne asteapta caldura placuta, incat chiar si cel mic poate sta fara geaca pe el. Din pacate nu avem garaj, doar un fel de acoperis. Si motorul se incalzeste mai repede si uleiul urca mai repede cand este pornita incalzirea auxiliara -virtual cockpit, discover pro, android auto, senzorul pentru deschidere/inchidere portbagaj cu miscarea piciorului (in 95% chiar functioneaza din prima ) - Farurile Top Led cu Dynamic Light Assist. Fasciculul de lumina stang si drept se ajusteaza individual, automat in functie de ceilalti participanti la trafic. L-am avut si la Golf, vroiam si aici, imi place mult. Il gasesc foarte util. Ce nu imi place: -plasticele la usile din spate . Prea tari pentru pretul platit. - senzorul parcare fata care de multe ori se declanseaza din senin, la franare mai ales. Cred ca din cauza placutei de inmatriculare, care este oarecum in aria de aciune a senzorului. Daca cineva stie cauza reala si o solutie pentru asta va rog sa-mi spuna. - banda ceea de pe bord este gri...si atat... nu are nicio fantezie, chiar si imitatia de lemn de pe bordul Kodiaq Scout arata mult mai bine in opinia mea Ce mi-as fi dorit si nu am: -scaune fata cu memorie si cu posibilitatea de a le ridica mai mult partea frontala pentru o mai buna sustinere a pulpei piciorului, pentru cei ianlti gen 1,85cm+ .Se simte diferenta intre scaunele acestea mai sport de R-line si fotoliile din Touareg 7P, care sunt mai fotolii . Stiu oarecum compar mere cu pere Dar, daca las un pic mai in spate spatarul (cum fac la drum mai lung si pe autostrada) atunci 90% se rezolva problema aceasta si am parte de drum confortabil si odihnitor, fara dureri de spate chiar si dupa 300 km fara oprire. Nu ma doare spatele nici cand spatarul este mai sus un pic si stau mai sport oarecum, dar la drum lung lasat mai in spate este mai odihnitor. Stiu, nu poti avea si sportivitate si fotoliu in aceeasi ecuatie, cel putin la Tiguan Allspace R-line, in configuratorul din Romania. - telefonie business cu wireless android auto (este de viitor dar intr-un an doi o sa apara wireless android auto pe mai toate telefoanele si o sa fie mai okay decat acum cu cablu. Stiu exista mici dispozitive pe usb si acum pentru a scapa de cablu) - geamuri duble pentru insonorizare mai buna la viteze de peste 130 km/h Si pun cateva poze
    5 points
  2. Sa stii ca nu eu ti-am dat dislike ?. Ai dreptate, fiecare face ce vrea cu banii lui. Hai sa trecem peste offtopicul asta, pana la urma este forum auto si nu de educatie financiara ? Nici tie nu ti-am dat dislike ?. Ma repet, fiecare face ce vrea cu banii lui. Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni legat de limite impuse de sotie, investitii si ce barbati de barbati sunt clientii tai. Sa fim fericiti si sa avem copii cu totii, ca sa putem cunoaste adevaratul sens al cuvantului Familie. ? Offtopic incheiat!
    3 points
  3. Hahahaha! Da, eu si @C Z R bagam foaaarte multi bani in masini si in intretinerea lor: aproape ca ne-am mutat la PBN (din fericire nu cu probleme), si in fiecare luna cumparam diverse pentru cele doua R-uri din "familie". Nu as suporta sa-mi impuna buget, cu siguranta am dormi separat, fiecare la casa lui, cu viata lui. Intamplarea face ca lucrez si in domeniu si sincer, nu am intalnit niciodata "limite" impuse de sotii/iubite. Si vand masini mult mai scumpe. Dar... poate si clientii mei sunt la fel de norocosi ca Cezar.
    3 points
  4. Nu e chiar așa, se strânge cu un șurub special, de întindere -- nu trebuie refolosit. Au fost cazuri în care s-a rupt șurubul reutilizat și a sărit în sus perechea de injectoare, în timpul mersului. Șurub original nou (WHT003187) și cheie dinamometrică ar fi minimul absolut; curățarea locașului ar fi binevenită, dar nu cu improvizații, se riscă introducerea de murdărie în cilindru.
    2 points
  5. @VON Multumim! Stiu, ca exista optiunea Ateca Cupra, dar ne-am dorit ceva mai spatios de atat, de aceea nu a intrat in calcule. @loghy Multumim! Mersi si pentru link!
    2 points
  6. 1 bucată GTI x 1 bucată GTI CUP ed Dacă tot a venit iarna
    1 point
  7. Stai linistit, noi avem fanii nostri aici pe forum, care ne iubesc maxim de fiecare data cand au ocazia. Sunt de acord cu tine. Offtopic incheiat. ?
    1 point
  8. pai na, daca respectam ce spune producatorul...banii ne raman in buzunar . Cu toate ca nu intentionez sa tin masina mai mult de 2 ani, decizia nu este luata dupa achizitie ci inainte, in care nu cred ca fac mai mullt de 25k km(am 2 masini) si eu cochetez cu schimbul de ulei din cateva motive:consider ca un ulei nu poate fi lifetime, cunosc persoane care au schimbat si sunt multumiti, nu cred ca o reimprospatare i-ar face rau. Imi place sa stiu ca am "zeama" noua, cutie, motor..servo etc. Bafta
    1 point
  9. E greu sa tii masina curata in Ro. Macar noaptea e liber la spalatorie.
    1 point
  10. La cutii de virteze si in special cea de la AISIN ete indicat sa folosesti uleiul vandut de VW, este diferenta foarte mare la cum se simte masina dupa schimbul de ulei.
    1 point
  11. Am citit intamplator topic-ul acesta si am vazut niste sfaturi eronate care au ramas necorectate. Mare atentie: cu categoria B nu se poate tracta remorca cu masa maxima autorizata mai mare de 750kg...ceea ce inseamna ca orice platforma iese din calcul. 4250kg este maximul posibil in ansamblu, in ideea ca autoturismul cu care tractezi poate avea pana in 3500kg. Aveti grija sa nu va pricopsiti cu dosar penal cei care practicati asta.
    1 point
  12. motoarele nu devin mai silentioase cu un ulei proaspat fata de uleiul care a fost schimbat?concluzii de genul nu mai bine le tragem dupa 3000-4000 km? PS. 5w30 ineo LL (67.5 la 40gr si 11.7 la 100gr) este mai gros fata de 0w30 SHU ( 58.7 la 40gr si 11.9 la 100gr) la rece.
    1 point
  13. La masina mea am pus de 5% , iar a sotiei de 15-20%. Ce am observat la perdelute, era ca-l deranjau pe „print“.
    1 point
  14. @bgd_b92 Mersi Bogdan! Pai inseamna ca Cezar este un norocos din punctul asta de vedere .
    1 point
  15. Arata excelent cu jantele astea - geometria asta a spitelor pe BBS-uri da bine de cand a aparut pe G3 (bineinteles alta dimensiune) continuata apoi cu jantele de GTI ed25 - apoi astea. Grija la gropi insa
    1 point
  16. Poti sa-l schimbi singur ,nu necesita scule speciale,doar minime aptitudini tehnice.
    1 point
  17. Cum ti-am spus si in privat, exista softuri mai invizibile decat un powerbox, cu care faci ce lucrari vrei tu pe garantie Sa o stapanesti sanatos! Pacat ca nu exista Oryx White pe Allspace ?
    1 point
  18. Incepem cu roti noi, bbs ch 18. Daca sunt doritori pt fostele mele roti, pe p.m
    1 point
  19. Este trendul industriei de ceva vreme sa scoata identitatea din modele, nu prea mai conteaza ce sunt, europene, asiatice, toate au elemente asemanatoare. Au scos "sufletul" din ele si se vede f clar asta in noul model Leon. Poate sunt eu de moda veche dar imi plac controalele individuale pt comenzile din interior amplasate intuitiv, acum aproape tot e controlat de o tableta, schimbatorul e acum o chestie care se apuca cu 2 degete de ti e si frica sa nu se rupa In afara de scaune nu vad ceva care sa zic ca ma atrage. Macar arata mai bine decat Golful
    1 point
  20. 4 unitati am montat pana acum, si 187A si 187B, si pe Dynaudio si pe Sound System si pe sistem normal. Toate au mers codate pentru sistemele in cauza. Unele au venit codate pentru Sound system si au trebuit setate pe sistem de sunet normal, altfel se auzeau doar 4 boxe, fara tweetere. Eu nu am intampinat nicio problema la montaj si codari. ?
    1 point
  21. Neavand ce face in acest weekend am desfacut filtrul de aer si pe cel de polen ... la 12.000 km si am avut un soc sa descopar ce "curate sunt". Asa ca am luat decizia sa le schimb impreuna cu ulei cu tot.
    1 point
  22. Cumpara-ti ford focus sau concurenta atunci. Daca ai nevoie de confort nu iti cumperi seat leon, sau iti cumperi DCC, dar concurenta nu prea ofera asa ceva la masinile de buget. Imi place ca nici unul din toti care fac hate aici la adresa masinii nu sunt cumparatori sau nu au profil de cumparatori de seat. Mai luam o piatra, mai aruncam in ceva, de dimineata, pentru ca nu am altceva mai bun de facut dimineata la prima ora decat sa ma gandesc de ce Seat are punte fixa la motorizarile entry/mici.
    1 point
  23. Decizia e a ta! tu dai bani pe el. -vers cu A (Desay)= E OEM .E destul de light. Radio,player audio,si bluetooth. Vine cu mirrorlink dar nu prea functioneaza(am testat cu samsung s6,s7,s7edge).Cu ultimul s.a conectat prima data apoi nimic.Fara extensia de soft e un player normal.E capabil sa afiseze senzori si camera daca ai(cu semnal svideo, nu rgb).Dupa extensia de soft ai un meniu mai darnic.Ai easy connect,care functioneaza cu tot ce e android(testat de mine de la android 4.4 pana la 8,pe samsung,htc,lg,sony...),ai player de video,un total comander(util pentru mine mai mult, mai schimb grafica si testez),inca un player de audio,un meniu cu schimbare de tema si culoare, si navigatie standallone (dar mai trebuie un modul de gps si antena instalate in interior ca sa functioneze.Aplicatia de easy connect face minuni.Prin ea ai acces la waze,g maps,youtube...ce vrei din telefon. Link cu o unitate modificata de mine, si cu modul de gps montat : https://www.youtube.com/watch?v=r3RoFMvaSr0&t=14s . -vers cu B = nu am testat prea mult(am mutat usb-uri doar). Vine cu Android auto si Apple connect.Fata de vers cu A care vine cu 256mb ram, are 512mb ...1gb ram. Nu poti sa modifici nimic pe ea,dar nu prea ai nevoie.(Sunt mai multe versiuni,majoritatea cu linux).Sunt diferite update-uri de firmware dar trebuie exact pt vers ta, ca e pe riscul tau. E putin mai scumpa ca cealalta vers. Poate un utilizator de vers B face o descriere mai detaliata sau un video mic.
    -1 points
  24. Nu exista asa ceva, fiecare face ce vrea cu banii lui. Banii sunt la comun pentru lucruri comune sau cand celalalt are nevoie. Mai departe fiecare ii da pe ce vrea Dar asta e alta discutie (offtopic). P.S: Nu sunt burlac P.S x2: N-are ce sa-mi zica ca am inceput sa bag bani si in a ei ??
    -1 points
  25. Plecand de la codul #G 055 540 A2, am facut o lista de uleiuri disponibile la noi avand un pret decent. Pe viitor doresc sa schimb uleiul in cutie si caut sa restrang lista si sa aflu ce foloseste fiecare si daca e multumit. Pentru Touareg nu exista specificat un interval de schimb, in schimb la Porsche Cayenne exista si se specifica 240.000 Km sau 16 ani. Liqui Moly Top Tec ATF 1800 Motul ATF VI Ravenol ATF T-WS Aisin Premium ATF 6 Voi ce uleiuri de transmisie folositi?
    -1 points
  26. Dupa o scurta conversatie pe email cu cei de la Aisin, mi-au recomandat Aisin Premium ATF 6. Bineinteles uleiul nu e produs de ei, cum nici cel OE nu e produs de VW.
    -1 points
  27. Eu am observat diferenta sesizabila in conditiile in care am dat jos liqui molly " uzat " si am pus castrol edge turbo diesel ; motorul era mai zgomotos cu castrol fara doar si poate, si asta cred ca o sesizeaza oricine.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!