Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2020 în toate secţiunile

  1. Va salut colegi forumisti! Dupa o pauza de aproape 2,5 ani, de la vanzarea masinii anterioare Golf 7R, revin in grupul VAG. In acest interval am avut 2 bucati de Chevrolet Cruze, prima cu motor 1,8 benzina aspirat, 140 cp, cutie manuala 5 trepte, din 2010, l-am folosit 1 an, aproximativ 23.000 km, iar a doua , varianta combi, tot acelasi motor+ cutie, dar din 2014, folosit 13-14 luni , condus aproximatix 25-26.000 km, ambele revandute cu +50, respectiv +100 euro fata de preturile de achizitie . Am fost multumit de masini si de "afacerile " acestea doua , mai ales ca nu am investit nimic in ele, avand noroc ca ambele aveau revizia facuta cu putin inainte sa le cumpar si asa nu am facut absolut nimic la ele, reviziile urmatoare urmand sa le faca noul proprietar. Dar odata ce familia a crescut deja Cruze combi nu mai facea fata cu cei 500 l ai portbagajului (bagaje + carucior+ patut de voiaj) + spatiu in spate doar mediocru....si in secret tanjeam dupa un plus de putere pentru depasiri mai linistite si mai in siguranta Venind de pe G 7R pe Cruze (0-100 era dublu si un pic la Chevy )... mi-a luat ceva timp pana sa ma obisnuiesc si sa ma acomodez cu un stil de condus total diferit, datorita motorului.....Astfel am inceput sa ne uitam cu sotia dupa alta masina. Masina urma sa fie noua, SUV dimensiune medie, 4x4, cumparat in leasing financiar, garantie macar 4 ani, buget discutabil... dar stiam ca peste pretul Golf 7R Doamna nu accepta prea multe deci eram undeva pe la 43.000-44.000 euro cu TVA, valoarea de contract. Ea, ar fi dorit Audi....Q5 ...dar ne-am dat seama foarte repede, ca la acest pret nu prea puteam sa avem pretentii, nici la motor mai puternic, minim 190 cp (benzina sau diesel) dar ideal 200+ si nici la dotari... Ne-am dorit mai toate sistemele de siguranta disponibile in cadrul grupului VAG, ACC, trapa panoramica, sistem Dynaudio sau Bose, suspensie adaptiva, faruri led top sau matrix, virtual cockpit, scaune cu memorie, bancheta spate incalzita, R line/S line.... Nici masina de teste nu am gasit cu maxim 10.000 km care sa se incadreze in bugetul nostru cu dotarile amintite. Si nu in ultimul rand, spatiul era oarecum asemanator cu ce aveam in Cruze combi, porbagajul o idee mai mare dar nu semnificativ. Am fost dupa aceea la Skoda, pentru Kodiaq. Mie personal mi-a placut per total aspectul si feelingul interior la Kodiaq Scout, materiale okay, peste tot spatiu spatiu si iar spatiu . La momentul acela doar Scout 2.0 tdi 190 cp aveau in showroom, urmand sa primeasca si un Kodiak RS, motor biTDI 240 cp. Am cerut oferta de pret pentru ambele variante. Diferenta a fost de aproximativ 3500 euro, RS-ul ajungand la 44.800 euro dupa negociere, Scoutul in jur de 41.200. DAR sotia nu s-a putut impaca cu ideea de a avea "doar" Skoda, desi nu-i fitoasa si de aceea nici nu am mai ajuns la test de drum cu nicio Skoda... Mie imi ramasese inima la RS care ajunsese in acest timp in showroom si arata intr-un mare fel. Rotile standard de 20 de inch ma speriau un pic din cauza ca ne-am dorit totusi o masina cat mai confortabila, de familie, dar am citit in mai multe locuri ca suspensia chiar si cu DCC dar cu jante de 20 nu prea este cea mai confortabila la denivelarile scurte mai ales in oras...RS cu roti de 19 nu exista deci si asta m-a indepartat oarecum de acest model... Fiind langa Skoda, am trecut si pe la Seat cu modelul Tarraco. Nu stiu de ce dar nu mi-a intrat cumva la suflet, desi nu era o masina urata mai ales la exterior, chiar deloc. M-am mai uitat pe youtube si in trafic la Hyunday Santa Fe, Kia Sorrento, dar le gaseam bordul prea aglomerat, cu prea multe butoane, motorizarile nu prea erau ce imi doream cu adevarat, asa ca nu am ajuns in showroomuri. Alte marci mai premium, la banii nostri toate erau mai mici la interior/portbagaj. Ce era asemanator la spatiu erau cu cel putin 10-12.000 euro euro peste bugetul nostru... Asa am ajuns si la Volkswagen. Aici aveam ceva cunostinte, avand deja 2 masini cumparate de la ei si alte 2 la care fac reviziile la ei, la reprezentanta. In familia largita este un Touareg din 2017 cu suspensie pneumatica, ii place mult la sotia dar deja isi arata varsta in multe locuri, mai ales pe partea de tehnologie (comparand cu modelel noi de acum), plansa de bord si inetriorul in general. Noua nu se mai gaseste, sau cu km putini, gen 10-15.000 km iar modelul nou este doar un vis la ce pret ar fi in configuratia dorita. Am coborat deci la Tiguan. Asta aveau in showroom, ne-am uitat, era ok si nimic mai mult...fiind varianta simpla, fara pachet R-line, un maro asa si asa... Interiorul era destul de incapator, portbagajul un pic mai mare ca la Q5 dar inca mult sub Kodiaq, deci ne-am reorientat catre Tiguan Allspace. Nu aveau in showroom, de aceea iarasi m-am intors catre forumuri, colegi de aici, youtube. Spatiu asemenator cu Kodiaq, cu 1-2 cm mai mic ici-colo, dar aproape insesizabila, la portbagaj -20-30 l aproximativ, iarasi nesemnificativ (la variantele cu 5 locuri, ce ne interesa pe noi). Dotarile dorite le stiam deja, am facut o configuratie, am cerut o oferta de pret, am primit una cu reducere de 2 cifre, si am acceptat. Daca alegeam Allianz mai primeam +4%, dar comisioanele si taxele erau mai mari decat la firma cu care am mai lucrat pana acum si per total ieseam mai scump chiar si cu extra-reducerea de 4%. La momentul configurarii variantele de top erau 2.0 tsi de 190 cp respectiv 2.0 biTDI de 240 cp. Am ales biTDI-ul, mai ales pentru cei aproximativ 25.000-30.000 km cati urmeaza sa fac cu masina anual. "Problema" a aparut cu 2 zile inainte sa dau comanda....reaparuse in configurator 2.0 tsi de 220 cp... pe care o doream eu in adancul sufletului meu, mai ales ca era oarecum acelasi motor ce am avut pe 7R si stiam ce poate si ce se poate scoate din acest motoras. DAR, era 1600 euro in plus fata de biTDI pentru care oferta ce primisem deja depasise bugetul initial cu aproximativ 2000 de euro, deci urcasem deja cu vreo 3600-3700 euro mai sus decat puteam... Termen de livrare aveam aproximativ 12 luni pentru benzinar! Banii in plus si termenul de livrare mai mult decat dublu fata de bitdi m-au facut sa ma potolesc si sa raman la diesel. Am semnat contractul pentru 46.200 euro si am dat avansul in iunie. Stiam ca o sa prind august, luna cand VW nu lucreaza, dar si asa pe la sfarsitul lui noiembrie a ajuns masina in showroom, in aproximativ 5,5 luni. Model douazecidouazeci (MY 2020). A fost nevoie de omologare individuala, de aceea inmatricularea s-a definitivat doar in ianuarie. Masina: Tiguan Allspace 2.0 biTDI 240 cp, DSG 7, culoarea alb normal (nu exista metalizat ) Highline, cu pachet R-line interior-exterior, jante Sebring de 19 inch. Dotarile extra peste cele de Highline: Alarma, Area view, Incalzire/ventilare stationara, Telefonie comfort, Pachet iarna extins (bancheta spate incalzita), Parbriz incalzit cu reflexie radiatii, Priza 230v, Rear View Camera si Park Assist, Side Assist, Lane Assist, Rear Traffic Alert, sistem de navigatie Discover Pro, Sistem proactiv de Protectie, Soundsystem Dynaudio Excite Surround, Trapa panoramica, Acces Keyless cu senzor pentru deschidere/inchidere portbagaj. Ce ne-am dorit si nu s-a putut: scaune cu memorie, fiindca este o diferenta de 20 cm intre sotia si mine si trebuie reglat scaunul de fiecare data cand se schimba soferul. La Kodiaq se poate, dar la Tiguan Allspace nu.... Ce imi place (nu neaparat in ordine apreferintelor): - cum arata pe alb si cu pachet R-line (multi m-au felicitat pentru Touaregul frumos , mirandu-se dupa ce le ziceam ca este doar un Tiguan ). Im place chiar si acum cu rotile de iarna. De aveau in configurator alegeam acestea care seamana mult cu cele de pe touaregul nou si cred ca se potrivesc de minune cu r-line-ul mai sportiv, mai colturos oarecum al Tiguan Allspace-ului pe culoarea alba. Si Sebringul de 19 este frumos, dar MAK-urile acestea chiar daca sunt doar de 18 personal imi plac la fel de mult ca cele oem. Mai rar asa ceva despre jantele de iarna - interior spatios (mai spatios decat la Touareg 7P ), portbagaj mare (acoperisul retractabil al portbagajului nu-l folosesc deocamdata, l-am si scos, ca atare pot urca cu bagajele pana pe la tetiere. Incercat in ultimul concediu, incarcat pentru 7 zile a facut fata fara probleme) -designul de R-line interior, scaune textil-alcantara-piele, volanul, plafonul negru - confortul de rulare cu rotile de 19 (desi am prins doar 150 km cu ei, masina venind la sfarsitul lui noiembrie am trecut in 2 zile pe cele de 18 de iarna) Suspensia o tin setata intotdeauna pe Comfort. Lucreaza bine pentru dimensiunea aceasta mare, cu talonul relativ mic. Chiar daca era doar 200-300 euro in plus, nu am dorit cele de 20 Suzuka, cu toate ca imi plac mult, dar vroiam sa pastrez un echilibru intre aspect si comfort pentru familie. Daca era disponibila suspensia pneumatica alegeam roti de 20, asa am ramas la 19. -confortul de rulare cu rotile de 18 -insonorizarea buna pana la o anumita viteza (Touaregul 7P cu geamuri duble totusi este mai silentioasa un pic). La viteze de pana pe la 100-110 km/h se aude doar zgomotul de rulare al anvelopelor. Peste 110 km/h incepe sa se auda si vantul, aerodinamicitatea masinii nu prea fiind de ajutor, cu colturile pronuntate si oglinzile mari. Si asa pana pe la vitezele legale de autostrada se poate calatori in confort. -motorul biTDI de 240 cp cu DSG. In oras la turatii mici, sub 1500-1600 rpm este mai zgomotos (aici avantaj benzina), dar dupa ce urca peste 1600 deja toarce frumos. Eu il folosesc 90% in D 10 % in S. Trage bine si in D, cu lag acceptabil (mai mic decat la Touareg sau Q7, parerea mea) si foarte mic in S, aproape insesizabil. DAR, am prins in decembrie, o oferta de craciun la MTM cu reducere de aproximativ 2000 RON si am luat un powerbox M-Cantronic prin reprezentanta Volkswagen din Cluj (pentru a beneficia de garantie), pe care l-am montat la ei, dupa ce am iesit din perioada de rodaj (la 3500 km). Stiu , este mai scump decat un soft, care se poate adapta mai bine pe masina si se pot obtine performante mai bune, dar nu am vrut sa risc sa pierd garantia. Acum in D trage cum inainte in S, liniar cu lag aproape insesizabil. In S acum nu exista lag. Am luat-o pentru a beneficia de plusul de putere si cuplu, pentru depasiri, pe DN-uri. Nu pentru liniute la semafor. Teoretic acum motorul are undeva la 290 cp, asa au zis cei de la Volkswagen si in jur de 600 NM, dar eu cred mai degraba 285 CP si 550 NM. In Aprilie ajung la Oradea si o sa fac o testare pe dyno. - trapa panoramica . Ne place noua, ii place la bebe si la cei doi catei . Am avut si la G 7R, vroiam neaparat si aici, cu toate problemele ce pot aparea despre care am citit aici pe forum. La golf nu am avut nici macar un scartait in doi ani si cateva luni cat am avut masina. Touaregul 7P are si de 3 ani este fara probleme, desi nu a avut parte de mentenanta deosebita. -incalzirea stationara o folosim zilnic cand temperaturile coboara sub 5 C. Pornim din telecomanda sau din aplicatie de pe telefon cu max.10 minute inainte sa coboram la masina si ne asteapta caldura placuta, incat chiar si cel mic poate sta fara geaca pe el. Din pacate nu avem garaj, doar un fel de acoperis. Si motorul se incalzeste mai repede si uleiul urca mai repede cand este pornita incalzirea auxiliara -virtual cockpit, discover pro, android auto, senzorul pentru deschidere/inchidere portbagaj cu miscarea piciorului (in 95% chiar functioneaza din prima ) - Farurile Top Led cu Dynamic Light Assist. Fasciculul de lumina stang si drept se ajusteaza individual, automat in functie de ceilalti participanti la trafic. L-am avut si la Golf, vroiam si aici, imi place mult. Il gasesc foarte util. Ce nu imi place: -plasticele la usile din spate . Prea tari pentru pretul platit. - senzorul parcare fata care de multe ori se declanseaza din senin, la franare mai ales. Cred ca din cauza placutei de inmatriculare, care este oarecum in aria de aciune a senzorului. Daca cineva stie cauza reala si o solutie pentru asta va rog sa-mi spuna. - banda ceea de pe bord este gri...si atat... nu are nicio fantezie, chiar si imitatia de lemn de pe bordul Kodiaq Scout arata mult mai bine in opinia mea Ce mi-as fi dorit si nu am: -scaune fata cu memorie si cu posibilitatea de a le ridica mai mult partea frontala pentru o mai buna sustinere a pulpei piciorului, pentru cei ianlti gen 1,85cm+ .Se simte diferenta intre scaunele acestea mai sport de R-line si fotoliile din Touareg 7P, care sunt mai fotolii . Stiu oarecum compar mere cu pere Dar, daca las un pic mai in spate spatarul (cum fac la drum mai lung si pe autostrada) atunci 90% se rezolva problema aceasta si am parte de drum confortabil si odihnitor, fara dureri de spate chiar si dupa 300 km fara oprire. Nu ma doare spatele nici cand spatarul este mai sus un pic si stau mai sport oarecum, dar la drum lung lasat mai in spate este mai odihnitor. Stiu, nu poti avea si sportivitate si fotoliu in aceeasi ecuatie, cel putin la Tiguan Allspace R-line, in configuratorul din Romania. - telefonie business cu wireless android auto (este de viitor dar intr-un an doi o sa apara wireless android auto pe mai toate telefoanele si o sa fie mai okay decat acum cu cablu. Stiu exista mici dispozitive pe usb si acum pentru a scapa de cablu) - geamuri duble pentru insonorizare mai buna la viteze de peste 130 km/h Si pun cateva poze
    7 points
  2. Incepem cu roti noi, bbs ch 18. Daca sunt doritori pt fostele mele roti, pe p.m
    3 points
  3. @VON Multumim! Stiu, ca exista optiunea Ateca Cupra, dar ne-am dorit ceva mai spatios de atat, de aceea nu a intrat in calcule. @loghy Multumim! Mersi si pentru link!
    3 points
  4. Update: Dupa cum am spus, "iarna" aceasta am pus jantele st. Moritz. Revizia a fost facuta cu ulei Valvoline si filtru Purflux. Intre timp, am avut probleme si cu cablajul de la portbagaj (fire intrerupte). Le-am rezolvat momentan, insa o sa inlocuiesc cablajul cu unul nou. Saptamana trecuta am facut o diagnoza si aveam 2 erori la motor (Cooling Pump 2 si P2015). Pompa a fost inlocuita, iar problema cu P2015 a fost rezolvata de Eexcalade. Urmeaza si o inlocuire a EGR-ului, deoarece acesta curge. Sambata am trecut si la softul pre-dieselgate.
    2 points
  5. Inlocuire Cabluri Portbagaj OE VW 3C8971182A ,B,C,D cu ultima varianta OE VW 3C8971182E. Model masina: Passat CC 2008 2.0TSI 200HP Am cautat cum sa schimb si nu am gasit pe nicaieri si dupa inlocuirea cu succes am vrut sa povestesc si altora poate le va fi de folos. Inlaturare protectie cabluri: Toata problema consta in clipsurile de fier ce sunt "clipsate" in caroserie. Se baga mana intre caroserie si protectie si se trage repetat din dreptul lor, adica intermitent. daca tragi constant risti sa rupi. dupa arata cam asa: Urmatorul pas declipsarea cablurilor mufate colorate: Mufa albastra are un piciorus incercuit si se trage in directia exterioara iar mufa tata se trage in sus, dupa cateva incercari reusesti sigur. Acuma trebuie scos cablul de pe piciorul culisant al portbagajului care este prins foarte ok intro piesa de plastic ce arata cam asa: exact ca in poza se clipseaza pe gratul culisant in cele doua semi inele din plastic din stanga pozei. dupa ce ai scos cablul din piesa de plastic legi capetele cu mufe colorate de un cablu, eu am folosit un cablu de curent de prin casa si dupa am tras de cablurile negre prin bratul portbagajului astfel incat pot lega noul cablu si pot trage de celalalt capat pentru introducerea cablului nou in bratul portbagajului ca in poze. La cablul nou am folosit si un scotch pentru a matisa mufele colorate sa nu le rup cand trec prin bratul portbagajului. Dupa urmeaza sa cuplezi cablurile prin mufele colorate incepand cu cea verde care este cel mai greu de clipsat deoarece cablul este scurt, dupa clipsezi rosu, negru si restul. Introduci cablul prin piesa neagra de pe bratul portbagajului. Aici ai ceva de furca findca e spatiul ingust dar nu e nimic foarte greu. De retinut ca intr-un loc anume mai sus de mufele colorate cablul are un loc mai putin matisat, acea portiune trebuie introdusa in piuesa de plastic de pe piciorul portbagajului. Dupa, clipsezi mufele pe stopuri deschidere portbagaj si restul, nu ai cum sa gresesti findca sunt asezate la distante diferite pe cablu. Acum urmeaza sa clipsezi cablul pe caroserie, cablul are niste clipsuri matisate pe el care se introduc foarte usor in caroserie. La sfarsit pui protectia pe portbagaj si ai grija sa retii unde sunt clipsurile metalice si le impingi. Nu le lovesti ca le indoi. daca sunt pe pozitie intra destul de usor apasand cu forta moderata pe ele. Asa am scapat de marker-ul din bord si de portbagajul care nu se deschidea decat din cheie si de becul care nu functiona pe spate. In caz ca esti din Bucuresti si nu te descurci te pot ajuta eu cu mare drag dar dor Sambata sau duminica am timp teoretic. Am uitat sa spun ca pe cablu original am dat in jur de 270 RON. Chiar nu merita sa repari tu cablul sau sa iei altul folosit. Toate astea le-am facut eu findca sunt satul de reprezentanta.
    1 point
  6. Dau super bine pe mașină!!!
    1 point
  7. @cascadoru Asta e la mine PASSAT VARIANT echipare din fabrica. Nu am si Easy Open 6D Bloc electronic capac portbagaj descriere sistem: HDSG-Modul Număr software: 5Q0959107G versiune software: 0250 număr hardware: 5Q0959107G versiune hardware: H12 număr serial: 30287203400000 ODX nume: EV_DeckLidCONTIAU736 ODX versiune: 001011 codificare lunga: 0288 problema de coduri: fara probleme de cod gasite
    1 point
  8. se poate vedea pozitia de acum, si compara dupa inlocuire parbriz, vezi poza clar e vorba de mm, dar care se transforma in metri la distanta pe sosea (pare sa fie masurata valoarea in microni chiar!)
    1 point
  9. Golf 8 Wheelbase‎: ‎2,636 mm (-1 mm fata de Golf 7) Leon 4 Wheelbase‎: ‎2,686 mm (+50mm fata de Leon 3) Din ce am inteles din prezentare cei 5cm extra sunt exact pentru ca pasagerii din spate sa aiba mai mult loc la picioare. Nice move
    1 point
  10. 22.000km. - Am ramas fidel pe benzina de la OMV CO 95 si din cand in cand LukOil Ecto100 in weekend - RCA City Inssurance 1an, Casco Generali pentru ca la acestia am obtinut cea mai buna cotatie de pret combinata cu cea mai mica scadere de valoare a autovehicului. Pret casco: 1545lei (1an, fransiza 100e, achitat intr-o singura rata, valoare autoturismului s-a diminuat cam cu 12% in anul 2 fata de anul 1) - Schimbat ulei + filtre pe la 17.600km (septembrie) tot la Avia dar de data aceasta cu toate piesele aduse de mine. S-a schimbat politica legata de ora manopera si anume drept urmare am optat sa le iau eu pentru ca ora de manopera tot atat ma costa. Am optat pt ulei Total Quartz Ineo + filtru ulei OEM + filtru aer Knecht/Mahle + filtru habitaclu Mann + buson baie cu garnitura toate achizitionate in regim propriu. Pret: 475lei -> 190lei manopera + 285 piese - Gresat iar bucsele (a 2-a oara) in aceeasi vizita cu schimbul de ulei - Ultima vizita in service am schimbat contra-cost un scut de protectie din plastic - 290lei piesa + manopera iar pe pe garantie/gratis urmatoarele: 1. reglat faruri 2. inlocuit bateria/acumulatorul pentru ca am cerut verificarea acestuia si s-a constatat ca nu mai corespunde. Nu aveam vreo senzatie care sa ma determine sa cred ca ar fi necesara inlocuirea dar mi-am adus aminte ca la o verificare anul trecut au notat pe fisa "baterie partial descarcata". Pe langa asta masina pana s-o achizitionez eu a stat o iarna afara fara sa o utilizeze cineva. Noua baterie este Varta Neagra EFB 12V 59Ah 320A DIN 640A, cod 000915105EB 3. inlocuit pielea de la schimbatorul de viteze. S-a tocit ca si volanul schimbat anterior. 4. schimbat bucsele buclucase. Fiind a 3-a oara cand ar fi trebuit gresate se recomanda de producator a fi schimbate. 5. geometrie aferenta schimbului de bucse Ce nu-mi place in continuare este ca nu primesti hartie si cu operatiunile care sunt legate de garantie, piese schimbate etc.
    1 point
  11. Pe Golf 5 1.6 mpi este tiptronic, nu s-a pus DSG pe aceasta motorizare, doar pe Golf 6 1.6 mpi.
    1 point
  12. Din cate stiu eu pe mk5 dsg'ul are 6+1 pe toate motorizarile, deci exclus ambreiaje uscate. Nu prea ai ce probleme sa ai la 1,9 ; dar daca nu gasesti 1.6 mpi si te orientezi spre 1,9 iti recomand bkc. 1,6 le e mancator de ulei, si are niste trepidatii specifice la ralanti, ca si cum ar intrerupe. Chiar daca schimbi bujii / fise / bobine tot persista. Nu stiu explicatia. Succes P.s : cred ca ai sanse mari sa gasesti si un A3 okeiuts, sub 5k euro.
    1 point
  13. Tu nu ai inteles, asta e versiunea cu ornamente cromate.
    1 point
  14. Gata. VDO-ul este pus. Se incadreaza perfect, iluminarea este indentica cu restul bordului, dimabila etc. Pe cd-uri suna la fel de bine ca si changerul, iar pe mp3 suna ceva mai bine decat xcarlink-urile, insa sub RCN-ul 210. Pe maxidod afiseaza tot prin intermediul gammei, deci nu da si id3 - nume piese etc. Destul de multumit. Daca merita mai mult decat RCN-ul? ca aspect si functionalitate a maxidotului da. Ca si sunet si "ce stie sa faca", nu. Macar s-a calmat piticul oem-ist O chestie e 100% clara, la mfd nu ma mai intorc, este "prea inutil" chiar daca arata bine, asa ca este la vanzare.
    1 point
  15. Salutare lupo_bv! Am un Audi A2 care a avut multe din erorile din cele postate in documentatie( Multumim sunt informatii valoroase). Ma poti ajuta cu un numar de telefon al unui mecanic/service/cunostinta din Brasov care stie cu adevarat cum sa repare\regleze aceste erori? Motorul moare in treapta 1 si R. Daca acelerez mai tare o " pacalesc" si se comporta normal in celelalte trepte, dar cand ajung la semafor tot moare. Multumesc mult!
    1 point
  16. Revizia anuala la 78.000 km efectuata acu 2 zile la Avia Pantelimon. Motor 1.6 TDI CXXB. A fost constatata o scurgere de ulei pe fulia arborelui cotit in momentul cand au dat jos scutul ca sa schimbe uleiul. Solutia: schimbat pe garantie semering care de fapt e parte dintr-o piesa mai mare, cumva un capac din plastic.
    1 point
  17. Radiator, accele radiatorare de tot ..tul ... nu am cuvinte, cum mama-masi sa lasi tu producatoru lui peste radiatoarele nevopsite cu pulbere de molibden la cati bani ceri... asa ceva este de nedescris. Radiatoare la vedere si tija la capota, asa NU! Figura accestei caroserii intr-un continuu accident rutier ... hai cu lauda :<
    0 points
  18. la 04.11.19 sau implinit 3 ani, aprox 42000 km ,momentan totul ok
    -1 points
  19. Dupa aproape 22 de luni bateria exide a murit. In urma unei verificari a rezultat o capacitate de 48%. Dupa ce a stat la incarcat (la garantie) o zi capacitatea a crescut la 50%. Am primit baterie noua.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!