Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.02.2020 în toate secţiunile

  1. 1.0 TSI: 90CP / 110CP (eTSI) 1.4 eTSI: 204CP / 245CP (GTE) 1.5 TSI: 130CP / 150CP (eTSI) 2.0 TDI: 115CP / 150CP / 200CP (GTD) GTI-urile vor fi in variantele 245CP si 300CP (TCR) iar R-ul 333CP. Cel putin asta se vehiculeaza.
    3 points
  2. 2 points
  3. Am schimbat si eu EGR-ul ieri la un 1.6 TDI CAYC ( Skoda Rapid ) si a durat cam 4 ore, avand in vedere ca nu mai facusem asta pana acum nici eu, nici prietenul cu care l-am schimbat. Pentru schimb s-au demontat urmatoarele: - carena roata dreapta - scut motor - colier filtru particule - suport filtru particule - antibalans motor -> si s-a impins motorul in fata sprijinind-ul cu ceva in spate pt a sta impins - planetara roata dreapta - conducte ulei turbo EGR-ul vechi era foarte murdar pe mecanismul de sub capacul negru, nu stiu daca era fum + funingine care a scapat pe langa pistonas sau pur si simplu praf + umezeala din minunata noastra tara, dar daca il actionam ramanea blocat. Dupa ce am dat cu niste spray de curatat motorul si am indepartat crusta de mizerie de pe el, se pare ca acesta functioneaza bine merci si revine foarte usor la pozitia initiala atunci cand este actionat. Pentru schimbare aveti nevoie de multe prelungitoare pentru chei Dupa ce am montat noul EGR am sters erorile si am adaptat noul EGR din VCDS. Pana acum se pare ca functioneaza normal.
    2 points
  4. Inlocuire Cabluri Portbagaj OE VW 3C8971182A ,B,C,D cu ultima varianta OE VW 3C8971182E. Model masina: Passat CC 2008 2.0TSI 200HP Am cautat cum sa schimb si nu am gasit pe nicaieri si dupa inlocuirea cu succes am vrut sa povestesc si altora poate le va fi de folos. Inlaturare protectie cabluri: Toata problema consta in clipsurile de fier ce sunt "clipsate" in caroserie. Se baga mana intre caroserie si protectie si se trage repetat din dreptul lor, adica intermitent. daca tragi constant risti sa rupi. dupa arata cam asa: Urmatorul pas declipsarea cablurilor mufate colorate: Mufa albastra are un piciorus incercuit si se trage in directia exterioara iar mufa tata se trage in sus, dupa cateva incercari reusesti sigur. Acuma trebuie scos cablul de pe piciorul culisant al portbagajului care este prins foarte ok intro piesa de plastic ce arata cam asa: exact ca in poza se clipseaza pe gratul culisant in cele doua semi inele din plastic din stanga pozei. dupa ce ai scos cablul din piesa de plastic legi capetele cu mufe colorate de un cablu, eu am folosit un cablu de curent de prin casa si dupa am tras de cablurile negre prin bratul portbagajului astfel incat pot lega noul cablu si pot trage de celalalt capat pentru introducerea cablului nou in bratul portbagajului ca in poze. La cablul nou am folosit si un scotch pentru a matisa mufele colorate sa nu le rup cand trec prin bratul portbagajului. Dupa urmeaza sa cuplezi cablurile prin mufele colorate incepand cu cea verde care este cel mai greu de clipsat deoarece cablul este scurt, dupa clipsezi rosu, negru si restul. Introduci cablul prin piesa neagra de pe bratul portbagajului. Aici ai ceva de furca findca e spatiul ingust dar nu e nimic foarte greu. De retinut ca intr-un loc anume mai sus de mufele colorate cablul are un loc mai putin matisat, acea portiune trebuie introdusa in piuesa de plastic de pe piciorul portbagajului. Dupa, clipsezi mufele pe stopuri deschidere portbagaj si restul, nu ai cum sa gresesti findca sunt asezate la distante diferite pe cablu. Acum urmeaza sa clipsezi cablul pe caroserie, cablul are niste clipsuri matisate pe el care se introduc foarte usor in caroserie. La sfarsit pui protectia pe portbagaj si ai grija sa retii unde sunt clipsurile metalice si le impingi. Nu le lovesti ca le indoi. daca sunt pe pozitie intra destul de usor apasand cu forta moderata pe ele. Asa am scapat de marker-ul din bord si de portbagajul care nu se deschidea decat din cheie si de becul care nu functiona pe spate. In caz ca esti din Bucuresti si nu te descurci te pot ajuta eu cu mare drag dar dor Sambata sau duminica am timp teoretic. Am uitat sa spun ca pe cablu original am dat in jur de 270 RON. Chiar nu merita sa repari tu cablul sau sa iei altul folosit. Toate astea le-am facut eu findca sunt satul de reprezentanta.
    1 point
  5. Salutare...eu am schimbat EGR...la fel am pățit și eu, după prima curățare m-a ținut un an, după care o cedat...așa ca am schimbat EGR, pus VALEO Sper sa nu se considere reclama sau ceva asemanator, doar am încercat sa ajut cu ceva poze...sper sa ajute. ?
    1 point
  6. Revin cu un update: Am mers pe Total Quartz Ineo Long Life 5W30. Am cam 1500 km cu el pana acum, pot spune ca motorul merge lin, parca putin mai silentios decat cu Castrol Edge Professional. Mi se pare de asemenea ( poate e placebo... ) ca si consumul urban a scazut putin. Oricum la 28 RON / L ma declar multumit, iar de schimbat tot la 10.000 km o sa-l schimb
    1 point
  7. Neavand ce face in acest weekend am desfacut filtrul de aer si pe cel de polen ... la 12.000 km si am avut un soc sa descopar ce "curate sunt". Asa ca am luat decizia sa le schimb impreuna cu ulei cu tot.
    1 point
  8. Noul VW T7 se plimba prin zapada camuflat: https://www.motor1.com/news/396457/new-vw-t7-spy-photos/ @Aerofan probabil costurile de producere a hidrogenului? mare pacat de tehnologie...
    1 point
  9. Aia cu desfacut suruburile de flanse este de domeniul service-urilor de cartier, sau mai rau, a celor care repara pe bordura masinile (sunt masini la care acesta procedura este totusi documentata). Asta este un trick care se mai face (dar nu este documentat de nici un fel in ELSA pentru G7 si nici acceptat in service-urile serioase) pentru reglare unghi de fuga, dar unghiul de fuga se strica de regula din cauza gropilor si a amortizorului, deci ce faceti voi este un paleativ pana se face reparatia corespunzatoare.
    1 point
  10. nu, tdi doar la 2 litri. se pregatesc sa "inmormanteze" dieselul pe masini de genul.
    1 point
  11. DAca difera lungimea sirului mai adaugi 00.
    1 point
  12. Nu o sa existe niciun TDI mai mic de 2000 cmc ? oricum, cu consumurile pe care le pot scoate 1.0 / 1.5 tsi nici nu se mai renteaza.
    1 point
  13. @ursachicatalin, stiu de capacul ala, dar momentan, sunt de extrema cealalta cum ziceam in ultimul post Sa fie totul la vedere, gen. Pana la urma, traseul ala arata foarte bine, la nivel de suduri si cum e facut. Si ar fi pacat sa fie hidden.
    1 point
  14. Este pe Passat B5 2.3 Vr5 un capac mare care acopera toata partea pompa de abs. Cod 3B0 119 487 C
    1 point
  15. 1 point
  16. Salut si eu sunt in cautare de leduri h7 4300k si o sa comand din linkul postat de tine. Poti sa imi spui te rog ce marca sunt farurile de pe golf 5 ? Multumesc
    1 point
  17. Salutare, am reușit pana la urma, am înlocuit 3 cu 1 in cod...adică, noul cod este acum 0000112. Testat aseară, acum funcționează ca și mute acel buton. Poate mai ajuta pe careva.
    1 point
  18. Geamurile nu iri merg din telecomanda, pt cq nu e activata acesta functie, nu merge cu vcds. Mai departe, interfata ai verificat-o pe alta masina, merge?
    1 point
  19. Este in ELSA. Ideea este asa, pe ultimele grade/minute volanul este adus la 0 de motorul din caseta de directie ori asta inseamna ca pentru o geometrie corecta se aseaza volanul pentru mers inainte, se invata computerul directiei ca aceea este pozitia de 0 si apoi dupa aceea se face convergenta, plecand de la pozitia de 0 a volanului. Daca calculatorul stie ca pozitia de 0 este la cateva secunde la stg sau dr. atunci pe drum drept va trage volanul spre punctul de 0, masina deviaza de la traiectorie si voi credeti ca este o problema la directie sau la cauciucuri, dar nu este asa. Daca masina merge drept dar volanul este stramb, inseamna ca acesta a fost scos si cand s-a re-montat nu s-a pozitionat exact la fel, sau, ca acolo stie calculatorul ca este pozitia de 0 si geometria s-a facut raportat la aceasta pozitie (pentru ca probabil se tot plangea clientul ca masina trage iar cei la service-ul de cartier nu au interfata si nici nu stiu sa corecteze acest lucru in calculator).
    1 point
  20. La caseta de directie electrica geometria se face la dealer cu interfata VAS, se stabileste prima data punctul de 0 in calculatorul directiei (volan drept, pentru mers inainte) si apoi se face geometria. Poti sa mergi si la service-uri de cartier daca ai tu VCDS si inveti tu calculatorul care este punctul de 0.
    1 point
  21. Gata. VDO-ul este pus. Se incadreaza perfect, iluminarea este indentica cu restul bordului, dimabila etc. Pe cd-uri suna la fel de bine ca si changerul, iar pe mp3 suna ceva mai bine decat xcarlink-urile, insa sub RCN-ul 210. Pe maxidod afiseaza tot prin intermediul gammei, deci nu da si id3 - nume piese etc. Destul de multumit. Daca merita mai mult decat RCN-ul? ca aspect si functionalitate a maxidotului da. Ca si sunet si "ce stie sa faca", nu. Macar s-a calmat piticul oem-ist O chestie e 100% clara, la mfd nu ma mai intorc, este "prea inutil" chiar daca arata bine, asa ca este la vanzare.
    1 point
  22. Buna remarca! Daca sunt OE le voi inlocui ,daca sunt AM nu .
    1 point
  23. Doar amatorii folosesc termenii de 5 sau 30/40 pentru descierea vascozitatii unui ulei. Te duci pe google cauti fisa tehnica a unui ulei sau analiza de ulei virgin (VOA mobil 5w30 ESP spre exemplu). Apoi te uiti la indicii de vascozitate in mm2/s la 40 grade C = 64 la 100 grade C =11.72 Apoi te uiti la un ulei 5w40 care are valorile astea diferite la 40/100 grade C. Un ulei mai subtire dar cu aditivi moderni va proteja mai bine per total, decat un ulei cu formula veche dar gros. Norma 5w30 impune valorile la 100 grade C intre 10 si 12.5 mm2/s in timp ce 5w40 are deja intre 12-15 mm2/s. Motorizarile noi, indiferent ca sunt diesel sau benzina contamineaza agresiv uleiul cu combustibil, astfel ca te trezesti cu indice de vascozitate foarte scazut dupa 10-15.000km. La peste 20.000km nici nu te mai incadrezi in norma aia de 5w30 (10-12mm2/s) ci esti sub. Golf 7 GTI 2.0 TSI cu Ravenol 5w40 VST rulat 6500km. S-a bagat in motor un ulei 5w40 gros (14+ mm2/s la 100C) si a s-a scos un 5w30 gros (11.78 mm2/s la 100C). Daca trendul se mentine contaminarea este asa mare cu benzina ca in 15.000km uleiul scade sub 10mm2/s si e deja 0w20. De ce credeti voi ca sunt oameni pe forum si aici si afara, cu golf R sau GTI si schimba uleiul asa des?
    1 point
  24. Pentru cine cauta harti, ele se gasesc gratuit pe situl vw aici: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ Se instaleaza aplicatia si se face update la cardul original sau se face card nou. Simplu si legal.
    1 point
  25. Încearcă cu o interfață originala
    1 point
  26. Se dovedeste inca o data ca discurile OE sunt pur si simplu alta calitate. Acum costul cu manopera, noile discuri si timpul pierdut depasesc costul care ar fi fost pentru discurile OE.
    1 point
  27. Acelasi loc, aceasi data dar la 1 an distanta, acelasi numar dar alta masina
    1 point
  28. Aici ma opresc cu achizitiile ...suficient pentru anul acesta... in 2020 implinesc 20 de ani de ZIM si sper sa reusesc sa-l termin cu aceasta ocazie. Va urez un an nou bun, care sa va aduca numai bucurii si satisfactii !!! bineinteles alaturi de mk2 urile voastre !!!
    1 point
  29. Eu unul oricum voi schimba uleiul + toata revizia mai des ca nu fac mai mult de 6-7 mii de km pe an Stiti unde se poate gasi mai ieftin Ravenol VMP USVO 5W-30 in Bucuresti ?
    1 point
  30. Passat 2012 și 2013, aceeași chestie, cca 1 sec, până se trezește claxonul. Ambele , cumpărate noi.
    1 point
  31. Azi am montat noile leduri la faza scurtă. le-am luat 4300k și culmea chiar sunt 4300k, foarte apropiate de nuanța celor de la Tiguan. Lumina pare a fi mult mai bine focalizată decât la cele cu chip Samsung, ceea ce inseamnă că ledurile sunt poziționate mai aproape de poziția lor originală a becului cu xenon. Sunt cu chipuri Lumileds Luxeon ZES, câte trei leduri pe cele două parți și aparent sunt mai luminoase decât cele cu două cipuri Samsung pe patru părți. Sunt canbus, deci nu mai e nevoie de anulatori de eroare și nu mai am martor aprins în bord Am profitat de cele 12 grade Celsius de la Galați de astăzi și pe la ora 13, când s-a ivit puțin soare, le-am tras și o ultimă băiță mașinilor, cred. Îmi inchei postarea cu câteva poze comparative între felul cum luminează xenon-ul 5500k, ledurile 4 sides Samsung 5000k și ledurile Lumileds Luxeon ZES 2 sides 4300k. Week end plăcut tuturor! PS: Probabil voi mai comanda cât de curând și o pereche H7 4300k pentru a înlocui pe cele actuale care au anulatori de eroare.
    0 points
  32. @mihai.onu94: aici e un link către vânzător. Iți trebuie cont pe Aliexpress, iar plata se poate face cu cardul direct. Ieri mi-am comandat și pe faza lungă (H7) un set, tot 4300k și văd că sunt mai ieftine, decât am dat pe cele H1.
    -1 points
  33. Daca si Exide a picat asa repede , nu mai ai incredere in nimic Nici in OE noua , sigur e departe de cea pusa de fabrica Trecem pe Duracell ptr iepurasi
    -1 points
  34. Cu niste marketing agresiv se va vinde foarte bine. Cei care isi iau pentru prima data masina nu o sa se indrepte spre un model vechi, vor cumpara noutatea, viitorul
    -1 points
  35. Frigul de afară nu prea mă îndeamnă la spălat mașinile (aștept cu nerăbdare încălzirea din zilele următoare poate le fac un exterior), dar nici la alte lucrări la mașină. Dar, profitând de faptul că mi-au venit și ultimele chestii comandate la frații noștri chinezi, am trecut la treabă. Am văzut că semnalizarea de la oglindă nu funcționează, așa că am comandat altele dar pe care le voi monta la primăvară totuși. Apoi am comandat leduri pentru faza lungă, tot 4300k și cu speranța că vor fi canbus. le-am montat în locul celor 5500k și sunt mulțumit cum luminează, dar tot dau eroare. În schimb, dacă după ce pornesc motorul semnalizez dreapta puțin, pornesc scurta și dau și lungă 4-5 secunde, se stinge martorul de bec ars din bord... nu știu care e faza. Totodată am inlocuit și lămpile de la număr cu unele pe led. Și la cele vechi pusesem leduri, dar nu erau foarte luminoase și din cauza vechimii. Acum sunt ca la Tiguan de luminoase
    -1 points
  36. Pretul de baza e un pret corect, cine nu vrea sa ajunga la 30 mii de euro mai renunta la optiuni. Sau isi cumpara G7.
    -1 points
  37. Chiar si cu culoarea aia lime iese la un pret acceptabil daca nu te arunci la optiuni. Navigatia e obligatorie, este impusa de configurator. Probabil neamtu a facut reducere de europa de est la pretul de baza, iar optiunile le-a taxat la pret de germania. Si defapt e un pret de configurator, dupa ce vor aparea si din acelea cu livrare imediata, adica stocuri, pretul va scadea si sub 20000. Asta la anul.
    -1 points
  38. Au inceput sa apare preturile pentru golf 8 in Romania. https://www.automarket.ro/stiri/preturi-volkswagen-golf-8-in-romania-hatchback-ul-compact-pleaca-de-la-95993.html Desi pare mult 19.000 euro in echiparea de baza, lista de dotari standart mi se pare wow: acc, climatronic, park asist, incarcare wireless, virtual cockpit, ecran infotaiment 8.25 inch, faruri led, lumini ambientale, oglinzi incalzite, jante aliaj 16 inch. Probabil prin pretul acesta se mare se incearca pozitionarea golfului catre modelele mai premium, fiind afectati doar cei care cautau modele de baza, chelline. Pt cine pune niste dotarii medii nu cred sa fie o diferenta enorma de pret intre generatii, mai ales ca acel climatronic era optional chiar si pe gti la golf 7.
    -1 points
  39. Conform manualului (poza atașată) norma pentru benzina este VW 504. Daca vorbim de 5w30 sau 5w40, discutam despre vâscozitate la rece/cald. 5 este vascozitatea la cald iar 30, respectiv 40 reprezintă vascozitatea la rece. Cu cat valoarea este mai mare cu atât uleiul este mai vâscos, deci curge mai greu. La pornire este bine sa ai o vâscozitate la rece cu o valoare cat mai mica astfel încât uleiul sa ajungă (curgă) cât mai repede in tot motorul.
    -1 points
  40. Salut, multumesc mult pentru informatii. Am cautat de ex. pe Autokarma ulei original Vw cu norma 504 si am gasit 5W40. De aici a si venit intrebarea mea de mai sus. O sa caut ulei 5W30 cu norma 504. Weekend placut
    -1 points
  41. Cureaua de distributie se inlocuieste la 5 ani indiferent de nr de km parcursi deoarece cauciucul din compozitia curelei imbatraneste si apar fisuri sau microfisuri neobservabile cu ochiul liber.
    -1 points
  42. E trist ca se da chiar si downvote pt o chestie care e bine stiuta, cauciucul se degradeaza in timp, insa fiecare face ce vrea cu masina lui, inlocuirea curelei se face preventiv, ca sa se evite ruperea ei, rupere care are efecte dezastruoase asupra motorului, insa cum ziceam fiecare face ce vrea cu masina lui.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!