Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2020 în toate secţiunile

  1. Încep cu o poză a ledurilor de la număr noaptea. Sunt aproape la fel de luminoase ca și cele de la Tiguan Azi am profitat de cele 15 grade Celsius de afară și m făcut curățenie în msșini, interior și exterior. Mă pot uita și eu cu mândrie la ele De asemenea am montat și restfoot-ul sosit de ceva vreme, în felul acesta am completat imaginea de ansamblu. Omul își cumpără iarna jante (alea cu 10 spițe vor fi de vară, iar cele cu 9 spițe vor fi de iarnă), să aibă timp până la vară să le aranjeze. Sau ceva de genul asta era proverbul
    5 points
  2. N-a spus nimeni ca scrie 2+2 si da, are relevanta mai mare decat crezi. Sau ai impresia ca in al 4-lea an te poti duce la o reprezentanta din Germania sa ceri garantie ? Succes cu citatul de articole din lege cand vei avea nevoie de garantie pe consumabile sau, de exemplu, suspensie. Hint: clientul se supune regulilor si conditiilor impuse de vanzator - ca doar semneaza pentru ele. @skodamen mesajul meu avea ca scop linistirea lui @CristiM cu privire la "ce s-ar fi intamplat daca mi se strica 1 luna mai tarziu". https://www.dex.ro/culanta Ending offtopic ca fiecare intelege ce vrea.
    2 points
  3. Astazi, fiind mai liber, m-am apucat sa mai montez din piese. Am pus filtru nou (k&n), curatat traseul de la turbo la filtru, modificat traseul de vacuum putin ca sa arate mai bine, telescoape noi portbagaj si cam atat. Ornamentele de la pedale, din pacate sunt prea mici si nu se potrivesc.. Nu ma asteptam la asta. Trebuie OEM de Superb. Pana una alta, compatimentul motor e "done". Mai ramane doar sa il curat cand se mai incalzeste si intretinut.
    2 points
  4. Scrie in contractul de service cat primesti garantie. Poate fi 1 an, pot fi 2. Garantia initiala a masinii nu are relevanta. P.S: cei 4 ani sunt de fapt 2 din partea fabricii + 2 din partea importatorului. Motorul ar fi fost schimbat oricum, tinand cont ca masina avea istoric service si probleme raportate. Ca se intampla in perioada garantiei sau 1 an mai tarziu, nu schimba cu nimic. Se cheama culanță (sunt mai multe tipuri) iar costurile sunt sustinute de importator si de dealer. Ar fi avut 2 variante: "good will warranty" in care proprietarul are 0 costuri, sau, cazul 2 si cel mai rau posibil: proprietarul suporta doar manopera, restul fiind acoperit de dealer+importator.
    2 points
  5. Am mai luat niste jucarii de plictiseala. Foliile le montez intr-o zi calda, in care am si timp, sa nu lucrez contratimp. Busonul vechi are ceva pierderi, gaseam antigel contensat pe exteriorul sau. Am luat unul de Porsche insa se strange suspect de usor( mai multi au remarcat asta, insa fara a avea pierderi de lichid).
    1 point
  6. multumesc frumos baieti! pentru suport si recomandari.
    1 point
  7. rezolvat. hai sa spun si cum toate manevrele s-au facut cu tensiune pe fir, dupa ce am verificat a nu stiu cata oara ca cablarea este corecta. scos mufele de la controler ptr cca 20...30 min. pus mufele controler inapoi, conectate toate echipamentele electric, inchis toate usile, armat centralizata si nu se deschide nici o usa timp de min 15 min., eu am lasat o mai mult. dupa care deschis centralizata, initial scanare si voila, 6D este accesibil. trucul asta l-am invatat de la un neamt cand mi-am setat boxul la ei. acuma, am ramas cu 2 erori pe care o sa le postez in aria dedicata.
    1 point
  8. Va spun sincer ca am o cunostinta care detine un ford fiesta din anul 2007 , si km in jur de70k , fiind proprietar de noua , deci fara alte indoieli , anul acesta a schimbat pentru prima data cureaua de distributie .Dupa 13 ani de folosinta acesta arata impecabil .Sincer nu am vazut nicaieri in documentatia producatorului unde se specifica schimbarea curelei la nr de ani.
    1 point
  9. Eu masina de la VAG as lua 2015+ sau deloc. Adica nu as da 1.9 tdi din generatiile vechi sau 1.8T pe 2.0 tdi / 2.0 tfsi. Cu o investitie corespunzatoare, polonicul poate fi o masina distractiva. Tine cont si ca ai 123.000 km si daca iei alta din 2008-2011 nu inseamna ca scapi de problemele estetice pe care le ai la a ta. Ba chiar poti sa ai surpriza sa ai si mai multe tehnice. p.s : ne mai vedem la un schimb de experiente dupa ce faci upgradeurile. La ~ 200 cp o sa fie fun rau
    1 point
  10. Daca este cilindrul receptor ambreiaj defect de obicei tot lichidul de frana din vas se va scurge sub masina intre motor si cutie ceea ce la tine nu se intampla, amorsarea circuitului fiind imposibila, defect asemanator este si la pompa de ambreiaj unde tot lichidul se scurge la picioare.... in prima faza schimbi doar ce este ''ieftin''... daca problema persista trebuie sa demontezi cutia de viteze si sa inlocuiesti piesele defecte. In manualul de intretinere service se recomanda inlocuirea (da il inlocuiesti nu il verifici!) lichidului de frana la fiecare 2-3 ani pentru a prevenii defectarea pieselor din sistemul ambreiaj si frana (recomand interfata ODIS pentru amorsare pompa Abs)
    1 point
  11. UPDATE: 103.000 km (27.000 km cu motorul nou) Salutare colegi forumisti si La Multi Ani!!! Am reusit la sfarsitul anului trecut sa depasesc cifra rotunda de 100k km, respectiv 27k km de la inlocuirea motorului. Motorul nou nu mai consuma ulei. Am completat 0.5l la 18k km de la schimbarea motorului, pana atunci neumbland deloc la ulei. A urmat in noiembrie revizia de 5 ani, moment la care avem 95.5k km. Apoi in decembrie al treilea rand de placute de frana fata, de data asta impreuna cu discurile de frana. Am mai schimbat si un rand de Osram-uri Night Breaker Laser, de data aste noua generatie Next Gen. In continuare foarte multumit de aceste becuri. In fine am luat envelope noi de iarna, pentru ca cele vechi aveau 5 ani si erau cam tocite. Am inlocuit celebrele Continantal TS850 cu Dunlop Winter Sport 5. In decembrie masina a "suportat" o excursie de 3500km in Austia, in care s-a comportat fara repros (2 adulti + 2 copi,, portbagaj + cutie Thule pline ochi). In ciuda problemelor avute cu motorul, sunt in continuare foarte multumit de masina si nu regret alegerea facuta. Am decis sa o mai tin inca un an, iar apoi ma gandesc sa trec la un SUV.
    1 point
  12. Dupa ce se introduce uleiul, trebuie rulat vreo 5 minute, dupa care se verifica iar nivelul, si se completează daca e cazul.
    1 point
  13. Cred ca ai pus sufa de la parghie pe clanta exterioara prea intinsa. Incearca sa o desprinzi de pe maner si ar trebui sa o poti deschide. Usor daca nu ai pus butucul la loc. Dupa ce deschizi usa reglezi sufa inchinzand yala cu surubelnita si prin incercari ale pozitionarii pe maner. Uite si un link catre un tutorial:
    1 point
  14. Pt cei interesati de schimbul de ulei al Haldexului, se face in general la 60.000km iar pe mine m-a costat 250 lei la PBN in mai 2013, a fost cam 100 si ceva uleiul si restul manopera si alte balarii pe care obisnuieste PB sa ti le bage la fiecare interventie. Mai urmeaza sa-mi treaca uzura la scule pe factura si in rest cred ca platesc tot, de la aerul respirat pana la taxa de smecherie.
    1 point
  15. In nici un caz vasilina sau ulei.La mercedes multi mecanici folosesc silicon de bord :lol: . Cel mai indicat este un spray degripant/gresant dar care sa stii sigur ca nu ataca cauciucul.
    -1 points
  16. Dupa aproape 22 de luni bateria exide a murit. In urma unei verificari a rezultat o capacitate de 48%. Dupa ce a stat la incarcat (la garantie) o zi capacitatea a crescut la 50%. Am primit baterie noua.
    -1 points
  17. Exide sunt baterii de top ,ar trebui sa tina minin 4-5 ani. Clar urmatoarea o sa fie OE ,noua .(exclus sh). Cele OE au garantie tot 24 de luni.
    -1 points
  18. Buna remarca! Daca sunt OE le voi inlocui ,daca sunt AM nu .
    -1 points
  19. Noi vorbeam de garantie, nu de kulanza. Kulantza, targ cinstit, e la mana producatorului, importatorului, etc. trebuie indeplinite anumite conditii. Garantie e stabilita de lege., contract, etc.
    -2 points
  20. Cureaua de distributie se inlocuieste la 5 ani indiferent de nr de km parcursi deoarece cauciucul din compozitia curelei imbatraneste si apar fisuri sau microfisuri neobservabile cu ochiul liber.
    -2 points
  21. Nicio curea nu se rupe la 5 ani, ele duc mai mult, insa e recomandat sa se schimbe la 5 ani. Daca producatorul nu zice asa in cazu asta, inseamna ca sunt niste curele speciale, eu am schimbat mereu distributia la 5-6 ani in mod preventiv la jetta, passaturi, forduri, tot felul de renaulturi. E doar o parere, a unui posesor de autoturisme din 1986. Dupa ce vezi cum arata un motor dupa ce i se rupe cureaua de distributie, incepi sa reconsideri si sa nu-ti mai asumi riscuri, insa daca in acest caz producatorul recomanda asa, s-o lase acolo. Vizual se pot observa doar crapaturile mari insa omu a intrebat, ce zic eu aici nu e ideea mea, insa cel mai bine sa intrebe acolo unde isi face reviziile.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!