Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2020 în toate secţiunile

  1. Avand in vedere ca am scos'o de pe olx si am renuntat la ideea de a o vinde, astazi i'am facut o vizita lui Dop pt un test de compresie..ca sa stiu la ce sa ma astept pe viitor ; rezultatele au fost surprinzatoare mai ales la km ei 14:13:13:13. Asadar, o sa continui ce am inceput, si anume sa o vopsesc si sa o fac tzipla. ( Cred ca in vara )
    8 points
  2. Inlocuire Cabluri Portbagaj OE VW 3C8971182A ,B,C,D cu ultima varianta OE VW 3C8971182E. Model masina: Passat CC 2008 2.0TSI 200HP Am cautat cum sa schimb si nu am gasit pe nicaieri si dupa inlocuirea cu succes am vrut sa povestesc si altora poate le va fi de folos. Inlaturare protectie cabluri: Toata problema consta in clipsurile de fier ce sunt "clipsate" in caroserie. Se baga mana intre caroserie si protectie si se trage repetat din dreptul lor, adica intermitent. daca tragi constant risti sa rupi. dupa arata cam asa: Urmatorul pas declipsarea cablurilor mufate colorate: Mufa albastra are un piciorus incercuit si se trage in directia exterioara iar mufa tata se trage in sus, dupa cateva incercari reusesti sigur. Acuma trebuie scos cablul de pe piciorul culisant al portbagajului care este prins foarte ok intro piesa de plastic ce arata cam asa: exact ca in poza se clipseaza pe gratul culisant in cele doua semi inele din plastic din stanga pozei. dupa ce ai scos cablul din piesa de plastic legi capetele cu mufe colorate de un cablu, eu am folosit un cablu de curent de prin casa si dupa am tras de cablurile negre prin bratul portbagajului astfel incat pot lega noul cablu si pot trage de celalalt capat pentru introducerea cablului nou in bratul portbagajului ca in poze. La cablul nou am folosit si un scotch pentru a matisa mufele colorate sa nu le rup cand trec prin bratul portbagajului. Dupa urmeaza sa cuplezi cablurile prin mufele colorate incepand cu cea verde care este cel mai greu de clipsat deoarece cablul este scurt, dupa clipsezi rosu, negru si restul. Introduci cablul prin piesa neagra de pe bratul portbagajului. Aici ai ceva de furca findca e spatiul ingust dar nu e nimic foarte greu. De retinut ca intr-un loc anume mai sus de mufele colorate cablul are un loc mai putin matisat, acea portiune trebuie introdusa in piuesa de plastic de pe piciorul portbagajului. Dupa, clipsezi mufele pe stopuri deschidere portbagaj si restul, nu ai cum sa gresesti findca sunt asezate la distante diferite pe cablu. Acum urmeaza sa clipsezi cablul pe caroserie, cablul are niste clipsuri matisate pe el care se introduc foarte usor in caroserie. La sfarsit pui protectia pe portbagaj si ai grija sa retii unde sunt clipsurile metalice si le impingi. Nu le lovesti ca le indoi. daca sunt pe pozitie intra destul de usor apasand cu forta moderata pe ele. Asa am scapat de marker-ul din bord si de portbagajul care nu se deschidea decat din cheie si de becul care nu functiona pe spate. In caz ca esti din Bucuresti si nu te descurci te pot ajuta eu cu mare drag dar dor Sambata sau duminica am timp teoretic. Am uitat sa spun ca pe cablu original am dat in jur de 270 RON. Chiar nu merita sa repari tu cablul sau sa iei altul folosit. Toate astea le-am facut eu findca sunt satul de reprezentanta.
    3 points
  3. Doar amatorii folosesc termenii de 5 sau 30/40 pentru descierea vascozitatii unui ulei. Te duci pe google cauti fisa tehnica a unui ulei sau analiza de ulei virgin (VOA mobil 5w30 ESP spre exemplu). Apoi te uiti la indicii de vascozitate in mm2/s la 40 grade C = 64 la 100 grade C =11.72 Apoi te uiti la un ulei 5w40 care are valorile astea diferite la 40/100 grade C. Un ulei mai subtire dar cu aditivi moderni va proteja mai bine per total, decat un ulei cu formula veche dar gros. Norma 5w30 impune valorile la 100 grade C intre 10 si 12.5 mm2/s in timp ce 5w40 are deja intre 12-15 mm2/s. Motorizarile noi, indiferent ca sunt diesel sau benzina contamineaza agresiv uleiul cu combustibil, astfel ca te trezesti cu indice de vascozitate foarte scazut dupa 10-15.000km. La peste 20.000km nici nu te mai incadrezi in norma aia de 5w30 (10-12mm2/s) ci esti sub. Golf 7 GTI 2.0 TSI cu Ravenol 5w40 VST rulat 6500km. S-a bagat in motor un ulei 5w40 gros (14+ mm2/s la 100C) si a s-a scos un 5w30 gros (11.78 mm2/s la 100C). Daca trendul se mentine contaminarea este asa mare cu benzina ca in 15.000km uleiul scade sub 10mm2/s si e deja 0w20. De ce credeti voi ca sunt oameni pe forum si aici si afara, cu golf R sau GTI si schimba uleiul asa des?
    3 points
  4. Eu as mai tine de 1.8t-ul ala care are fiabilitate mult peste ce este acum ca benzina turbo la grupul vag., bine nu vorbesc de ultimele motoare de la 2018 încoace... 150cp pe greutatea lui polo ar trebui sa tragă foarte bine, dacă ii mai faci un soft spre 180cp ar fi și mai bine. Am și eu tot 1.8t de 150cp dar pe un seat exeo care are aprox 1400kg și sunt relativ mulțumit de cum trage(bine, dar întotdeauna e loc de mai mult!)
    1 point
  5. Dacă respectă norma 507.00 merge și 0w30, mai ales în zonele reci.
    1 point
  6. Azi am facut schimbul cu mult laudatul Ravenol usvo ..vmp 5w30. Sa vedem daca il consuma.
    1 point
  7. Mie estetic exteriorul imi place. Nu atat de mult cat mi-a placut generatia anterioara dar este ok. Interiorul mi se pare bine gandit. Chiar pare o evolutie fata de generatiile anterioare. Nu am de gand achizitia unei masini in viitorul apropiat dar peste 3 ani cand voi schimba ateca sigur voi avea la dispozitie noua ateca cu elemente de design de la mk4. Legat de profilul cumparatorului de seat e clar ca acesta ramane mai dedicat marcii si in general mai tanar decat cumparatorii altor marci din grup. Eu unul 90% voi ramane fidel seat asa cum sunt din 2007. 10% posibil sa trec la vw doar pentru multivan, pentru ca in curtea seat nu gasesc ceva asemanator.
    1 point
  8. Debifeaza radio din lista cu instalări, pe 19 can gateway
    1 point
  9. Ma contrazici degeaba... E o jucărie. Ma îndoiesc ca exista vreun profesionist care o folosește în diagnoza pe care o face clientilor și pe baza căreia repara/diagnostichează o mașina... Un soft de 60 lei și un adaptor chinezesc de 100 lei. Ca te poți juca cu ea.... E alta poveste. Ca idee, din prisma serviciilor pe care le ofer, încerc sa ma țin la curent cu orice noutate apare. M-am jucat și cu acesta, acum mai bine de 1 an .. .... Dar nu îndrăznesc sa ii verific unui client, cu asa ceva... Merita sa primească ceva profesional, asa cum am scris mai sus. În rest, ca jucărie.... Interesant.. Și atât. Hobby... Pt cei care nu știu /nu au un vcds. Dar pt mine, ce îmi oferă în plus? În minus... Și bălării... Da. Imi pare normal ca atâta timp cât nu cunoaște parametrii unui motor, sa nu ii afișeze. Dacă afișează eronat, e mult mai grav.
    1 point
  10. Mergi la sigur cu Catalin la Bacau. A montat peste 30-40 kituri pana acum in 3 ani.
    1 point
  11. gamma si vdo=ul - in weekend - pana atunci o poza faina pe care am gasit-o pe cardul dintr-un aparat foto pe care nu l-am mai folosit de ceva vreme. Primavara lui 2018.
    1 point
  12. Cred ca e prima data cand vad o masina verde...si raman cu gura cascata. Imi place la nebunie Kodi pe culoarea asta ?
    1 point
  13. Salutare tuturor! Am avut si eu ceva probleme dupa 6 ani de la cumpararea unui 3 L.. Ca tot omul care are probleme , m-am apucat ba sa reglez cablul ( dupa 50.000 km) ori sa completez cu lichid (aveam pierderi).In final incepea sa sara din viteze si o porneam de cateva ori la un singur drum. Cum toata lumea zicea ca trebuie sa fie facuta si o setare a cutie m-am conformat si eu si am ajuns sa o fac si apoi sa nu o mai pot porni. Am ajuns in punctul in care primeam mesajul RTFM si aici totul se oprea . Totul pana m-am plictisit de reglat si am demontat de pe c.v. tot mecanismul schimbatorului lasand doar cablajul electric pe masina ( e fixat in 3 suruburi). Am gasit cateva surubele slabite in sistemul acela de parghii care nu se vede pana nu este demontat .... evident ca le-am strans si apoi am remontat totul. Nu am inlocuit nimic pentru ca nu am gasit nimic spart ori deteriorat iremediabil ( norocul meu). Recunosc ca am inlocuit inainte cilindrul hidraulic cu cablul care se regleaza , rezervorul de presiune si ambreiajul( cred ca impreuna fac 2.000 lei) si tot la necesitatea de a demonta am ajuns. Primul pas dupa remontare a fost sa reglez intinderea cablului cu mufa de alimentare a pompei necuplatala pana la valoarea de 1,9 volti( trebuie sa fie intre 1,8 - 2,0 volti) apoi am completat cu lichid verde in rezervorul de la pompa de presiune . Pasul urmator a fost cuplarea mufei la pompa si am pus contactul de cateva ori pentru a se face presiune in circuitul hidraulic si apoi stergerea tuturor erorilor memorate pe cutie. Apoi a urmat setarea cu Vag Com a schimbatorului si momentul fericit in care nu mai aparea RTFM. . Dupa ce am finalizat cu succes si setarea schimbatorului a urmat ultima parte a procesului( unii stiu ca sunt 3 pasi de urmat) si anume setarea :" Creep Point Adaptation " . Fara ea ramane memorat un cod de eroare ( ceva de genul 20 - 00 ) care informeaza ca setarea nu este incheiata in toti cei 3 pasi . In urma acestei setari a disparut prin stergere si codul de care aminteam. Finalul este la modul: porneste atat pe STOP cat si pe N.... consumul a scazut de la 6,5 la 4,6 doar in oras iar treptele de viteze se schimba lin si fara socuri. Daca mentionez ca acum stau linistit in casa si ma bucur de cum functioneaza masina.... consider ca la cei 236.000 km afisati pe bord m-a chinuit prea mult inainte sa verific cateva surubele aparent banale. Tot citind in anii anteriori prin topic , imi amintesc ca cineva de pe la Cluj a inlocuit tot sistemul hidraulic cu unul mecanic doar si numai pt. un banal surub nestrans ( cel care fixeaza piesa aceea de aluminiu pe axului de schimbatorului care intra direct in cutia de viteze si se strange cu o cheie de 10).
    1 point
  14. Conform legii, masina este un ansamblu de produse si orice produs inlocuit beneficiaza de garantie ca si un produs nou. Pe scurt, desi tot autoturismul este iesit din garantie, la motor trebuie sa primesti 4 ani garantie - atat a avut initial cel cu care ti-a fost livrata masina.
    -1 points
  15. Sincer, nu prea se inghesuie lumea si o tin la vanzare doar o perioada limitata. Vinde cineva in familie un exeo 2011 ; prim proprietar, 130k km reali, euro 5, care ar corespunde cerintelor mele ( 2.0 143cp..). Norma euro si taxele vietii ce vor urma pe viitor ma indeamna sa iau decizia asta din pacate. Daca se vinde exeo intre timp, o sa o vopsesc la vara si ramane la mine. Oricum piata e plina de toroape..
    -1 points
  16. Raspund tot eu. Din pacate domnilor, nu am reusit sa le dezlipesc. Am incercat prima data cu pistolul de aer cald. No chance, suprafata mare disipa foarte repede caldura. Am incercat la cuptor, dupa cateva incercari au inceput ghidajele sa se inmoie precum plastilina, sticla parca era sudata si culmea, masticul folosit de cei de la Valeo sa intarit mai tare si incepea sa se faramiteze, devenea tot mai casant pe cum se incalzea farul. Ma dau batut, si credeti ma ca am desfacut o remorca de faruri pe vremuri cand ma ocupam cu asta dar asa ceva n-am patit niciodata. Sigur nu am gresit deloc dar pur si simplu nu reusesc, ori sunt eu prea prost ori ceva imi scapa. Sa incerc oare si apa fiarta? desi nu cred ca fac nimic nici asa. Sa fie prea imbatranit masticul ala sau ce se intampla.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!